Strona 1 z 1

Niva bardziej off roadowa

: wt kwie 02, 2013 9:41 pm
autor: bartek-89
Czy ktoś przerabiał swojego niveratora na mocniejsze taplanie w błotku ?? Ja właśnie zastanawiam sie nad wyniesieniem chłodnicy na tył i nad wywaleniem drzwi a wspawaniem rozpurek (coby się nie złozyła) bo ciężko się desantuje z błota.

Re: Niva bardziej off roadowa

: śr kwie 03, 2013 8:56 am
autor: matix21
Ja niestety póki co swojej nie przerabiałem, ale już dawno miałem się zapytać. Co daje takie wyniesienie chłodnicy na tył? W wielu samochodach już to widziałem (właśnie tych bardziej off-roadowych) i za każdym razem się zastanawiam :oops:

Re: Niva bardziej off roadowa

: śr kwie 03, 2013 9:31 am
autor: GENDOR
Jak wjedziesz w bagno po lampy to sam zobaczysz :D . Chłodnica "na plecach" nie zakleja się błotem. O pourywanych wiatrakach od badziewstwa wszelakiego złowionego w szuwarach nie wspomnę. No i +50 do lansu :wink:

Re: Niva bardziej off roadowa

: śr kwie 03, 2013 8:12 pm
autor: bartek-89
ja wynosze chłodnice bo drugi raz weszła gałązka i woda znikła a moja nivka jeździ 98% teren, 2% szosa więc myśle że się przyda.

Re: Niva bardziej off roadowa

: śr kwie 03, 2013 10:08 pm
autor: tomek
zmień samochód...

Re: Niva bardziej off roadowa

: śr kwie 03, 2013 10:42 pm
autor: bartek-89
jak na samuraja to bardzo dziękuje przerabiałem już ten temat ale taczką się ciężko jeździ

Re: Niva bardziej off roadowa

: pt kwie 05, 2013 6:36 pm
autor: s3R
Może Cię to zdziwi ale są jeszcze inne samochody :)21

Re: Niva bardziej off roadowa

: sob kwie 06, 2013 2:41 pm
autor: bartek-89
jak bym chciał zmienic auto to bym nie pytał o to czy ktoś nivke przerabiał ;-)

Re: Niva bardziej off roadowa

: sob kwie 06, 2013 6:28 pm
autor: tomek
Zmień samochód, mówię raz jeszcze...

zanim na allegro w dziale Niva pojawi się ogłoszenie

"sprzedam pomnik"... :wink:

Re: Niva bardziej off roadowa

: sob kwie 06, 2013 8:11 pm
autor: s3R
bartek-89 pisze:jak bym chciał zmienic auto to bym nie pytał o to czy ktoś nivke przerabiał ;-)
No to ćwicz. Będziesz prawie jak prekursor.

Re: Niva bardziej off roadowa

: sob kwie 06, 2013 9:44 pm
autor: bartek-89
tomek pisze:Zmień samochód, mówię raz jeszcze...

zanim na allegro w dziale Niva pojawi się ogłoszenie

"sprzedam pomnik"... :wink:
To ogłoszenie może się nigdy nie pojawić bo szybciej odwioze ją na złom niż sprzedam. Bo moja niva już troszke przeszła. I napewno nie zmienie samochodu

Re: Niva bardziej off roadowa

: ndz kwie 07, 2013 10:28 am
autor: kb-autostyle
przeróbki nivy..
jak daleko chcesz pójść, bo koniec usprawniania zdaje się nie istnieje :)

pochód po stronie Denisa nivy, natchnienie złapiesz:
http://denniva.ru/

chłop regularnie startuje w offroad wszelkiego rodzaju. Nawet na Ładogę przyjeżdża z odległego Władywostoku.

Re: Niva bardziej off roadowa

: ndz kwie 07, 2013 12:49 pm
autor: bartek-89
kb-autostyle pisze:przeróbki nivy..
jak daleko chcesz pójść, bo koniec usprawniania zdaje się nie istnieje :)

pochód po stronie Denisa nivy, natchnienie złapiesz:
http://denniva.ru/

chłop regularnie startuje w offroad wszelkiego rodzaju. Nawet na Ładogę przyjeżdża z odległego Władywostoku.

O dzięki kolego o coś takiego mi chodziło ja swoją nive będe przerabiał po trochu ale cały czas bo ma już u mnie dożywocie

Re: Niva bardziej off roadowa

: pt kwie 12, 2013 8:17 pm
autor: escorciarz
Ja bym zaczął raczej od dołu, a nie od góry. Wzmocnij podłużnice i mocowania amorów, lift z dłuższymi amorami i oderwaniem przedniego mostu od silnika (najlepiej stalowa obudowa zrobiona z tylnego mostu), polibusze, wzmocnione drążki, opony MT, zmiana przełożeń w mostach (dostępne nawet 5,38, a może i więcej, nie śledzę) , skrzynia z innymi przełożeniami, reduktor 3.0 lub więcej, blokady, synchronizator skrzyni redukcyjnej, wzmocnione półosie, inne łożyska przednich kół, przeniesienie alternatora wyżej, chłodnica w innym miejscu, zmiana silnika na inny lub inwestycja w oryginalny, stalowe zderzaki z odpowiednimi uchwytami, wyciągarka. Opcji jest mnóstwo. Wszystkie części dostępne za wschodnią granicą.
Ja cały czas powoli przygotowuję moją Nivę do ciężkiego terenu. Jest podniesiona z dłuższymi amorami, przedni most oderwany od silnika, na felgach kopie Simexa, polibusze, regulowany drążek poprzeczny, wzmocnione mocowanie amorów i drążka poprzecznego, trochę podcięta buda, stalowe zderzaki. Jutro przychodzą główki mostów z przełożeniem 4.3, latem skrzynia od 2101 z przerobioną jedynką na 4.02. Później najprawdopodobniej reduktor 3.0.
Jeśli masz pytania lub potrzebujesz części zza wschodniej granicy, pisz na priv.
Pozdro.

Re: Niva bardziej off roadowa

: śr kwie 24, 2013 10:05 pm
autor: bartek-89
Moja niva ma załozone opony sahara 15" na felgach z odsadzeniem, z tyłu wzmocnione drążki i założone amorki rancho.