Nie działa reduktor????? Pomocy!

wszystko o niwce

Moderator: Albert_N

obar13
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...

Nie działa reduktor????? Pomocy!

Post autor: obar13 » sob lis 23, 2013 10:24 pm

Witam. Tydzień temu kupiłem Nive, niva była uszkodzona, uszkodzenie polegało na tym że auto jechało tylko na zblokowanych mostach, jak wyłączyłem blokadę mostów auto tylko hałasowało i nie chciało jechać.( mogłem tylko jechać że tak powiem na dwóch zbliżonych na max do siebie małych dźwigniach, jak je rozłączyłem nie mogłem w ogóle jechać) Co to mogło być??? reduktor?? Wymieniłem cały reduktor (kupiłem używany niby sprawny) i nadal jest to samo. czy wie może ktoś co to może być??

Awatar użytkownika
alfik

Re: Nie działa reduktor????? Pomocy!

Post autor: alfik » sob lis 23, 2013 10:31 pm

Nie jestem mechanikiem, ale sprawa wygląda prosto. W którymś moście coś się urwało. Dyferencjał stracił zęby, nie ma przegubu lub coś w tym stylu. Sama skrzynia rozdzielcza była pewnie ok. Podnieś auto czterema kołami w górę, i zobacz, co nie przekazuje napędu. Pamiętaj, że w mostach masz otwarte dyfry.
Była Alfa 4x4, było Pajero, są Ssangyong i Subaru

obar13
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...

Post autor: obar13 » sob lis 23, 2013 11:19 pm

też się nie jestem mechanikiem i to jest mój pierwszy samochód tego typu, i w ogóle samochód terenowy, ale z tego co widziałem to cały napęd ze skrzyni biegów przechodzi do reduktora i reduktor wtedy go przekazuje na przód i tył, wiec skoro samochód jedzie przy zblokowanych mostach to wychodziło by na to że jest uszkodzony reduktor bo napęd z reduktora na most jest przekazywany przez te same wałki i tam się nic nie przestawia ... dobrze rozumuje ??

klucz13

Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » sob lis 23, 2013 11:27 pm

bardziej niż rokuje
:)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

górni$
Kontaktowanie:

Post autor: górni$ » ndz lis 24, 2013 3:16 am