Jak podłączyć podciśnienia w gaźniku.

wszystko o niwce

Moderator: Albert_N

Awatar użytkownika
skivol
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 78
Rejestracja: śr cze 16, 2010 2:38 pm

Jak podłączyć podciśnienia w gaźniku.

Post autor: skivol » śr lut 12, 2014 7:55 pm

Jak w temacie koledzy..
Czy ktoś mógł by wrzucić fote lub schemat jak powinien być podłączony gaźnik 1,7.

Pytam bo jakiś czas temu kupiłem nowy gaźnik i mechanik do dnia dzisiejszego nie może dojść do tego jak powinien go podłączyć.

Dodam jeszcze, że po feralnym remoncie kapitalnym silnika i kompresji prawie 14 na garach mam problem, żeby na dwójce wyjechać pod ostrzejszą górkę - po asfalcie bo zwyczajnie silnik zdycha :( !! .... a spalanie sięga 20l gazu na 100km - po asfalcie. :cry:

Ps w ogóle jak by ktoś mógł polecić bo po tym remoncie to potrzebuje chyba już tylko egzorcysty.

dandan
Posty: 596
Rejestracja: śr wrz 22, 2010 8:35 pm
Lokalizacja: warm-mazurskie

Re: Jak podłączyć podciśnienia w gaźniku.

Post autor: dandan » śr lut 12, 2014 9:58 pm

Jak sobie Twoją historię przypominam,to do egzorcysty ale mechanika.

Jakiś gaźnik w komplecie,zdjęty z kolektora mam,ale z jakiej pojemności,nie pamiętam,parę lat minęło.
Jak chcesz,może jutro zrobię zdjęcie.

Awatar użytkownika
skivol
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 78
Rejestracja: śr cze 16, 2010 2:38 pm

Re: Jak podłączyć podciśnienia w gaźniku.

Post autor: skivol » czw lut 13, 2014 12:23 am

dandan pisze:Jak sobie Twoją historię przypominam,to do egzorcysty ale mechanika.
Taa.. Tylko ja się uparłem, że skończy - i to wreszcie dobrze skończy !! - ten "mechanik" który ten "remont" przeprowadził.

Jutro będzie po raz 6 -ty wyjmował i rozkręcał na części pierwsze silnik w poszukiwaniu własnych słabości.

Jak chociażby zapalająca się kontrolka oleju na wolnych obrotach... Stuki w silniku jak samochód stoi w poziomie ... bo jak stoi pod górkę to stuki cichną.
itd itp.
Bo gaźnik to uczciwie przyznał, że nie ma bladego pojęcia gdzie mają iść te wszystkie wężyki - stąd prośba do Was.

BTW... Mam już najdroższą Nivę z 95r w Polsce. :-? Wątpię, żeby ktoś wsadził w więcej ...a nawet nie mam wyciągarki
- i w dodatku jak pisałem, nie daje rady na szosowym przełożeniu pod górkę wyjechać na wyższym biegu niż "AS"

Mimo to uważam, że to najlepsze auto jakie w życiu miałem i nie chcę innego - a miałem i takie po 120tyś.

Także Panowie jak Wy nie pomożecie to już chyba nawet nie pomoże egzorcysta. :D

górni$
Posty: 651
Rejestracja: sob wrz 22, 2012 4:47 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Re: Jak podłączyć podciśnienia w gaźniku.

Post autor: górni$ » czw lut 13, 2014 6:05 pm

skivol pisze:
dandan pisze:Jak sobie Twoją historię przypominam,to do egzorcysty ale mechanika.
Jak chociażby zapalająca się kontrolka oleju na wolnych obrotach...
Motyla noga :)15

Do gaźnika nie pomogę, ale zapytam sie o szczegóły remontu. Może pokręcił coś z panewkami, półpierścnieniami oporowymi? A głównie ich rozmiarem.
"Regenerował" pompę oleju? Po demontażu silnika widać jakieś uszkodzenia, niepokojące slady?

Awatar użytkownika
skivol
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 78
Rejestracja: śr cze 16, 2010 2:38 pm

Re: Jak podłączyć podciśnienia w gaźniku.

Post autor: skivol » pt lut 14, 2014 11:19 am

Generalnie nie wymienił panewek w ogóle bo mówi, że są "ładne i bielutkie" i nie trzeba...

Wszystkie podzespoły były wymieniane na nowe. Pompa oleju oczywiście też.
Po remoncie silnik się tłucze identycznie jakby tłukł się rozrząd - który wymienił już dwa razy na nowy łącznie z kołami zębatymi - oczywiście za wszytko płaciłem od nowa

Jak mówiłem stuki cichną kiedy ustawię auto lekko pod górkę.
No i jak mówiłem kompresja dobija do 14 ... a samochód jest słaby tak samo jak przed remontem - pod stromszą górkę na dwójce się dusi i trzeba redukować.

Był robiony szlif cylindrów, oczywiście zawory głowica. nowe tłoki i wszytko po drodze wymienione na nowe.
Nie było robione nic z wałem... no jak wspomniałem mechanik twierdzi, że panewek nie trzeba wymieniać...

Jak to powiedział jeden taksówkarz, gdy opowiedziałem mu moją smutną historię:

"Robić kapitalny remont silnika i panewek nie wymienić... to tak ja by zesrać się w gacie, umyć dupsko a nie zmienić majtek" :-?

Kolejna sprawa jest taka, że gaźnik jest z 1,7 a silnik jest 1,6. Nie będzie to rzutowało na ogół ?

Ostatnio kazał mi przejechać większą trasę... w jakiejś nadziei... więc zrobiłem trasę ok 220km i ułamał się napinacz łańcucha rozrządu. To już trzeci który ten Pan wymienia.

Moim skromnym zdaniem silnik jest po prostu nie smarowany właściwie. - za pewne z powodu niskiego ciśnienia.
No i pozostaje problem braku mocy...

dandan
Posty: 596
Rejestracja: śr wrz 22, 2010 8:35 pm
Lokalizacja: warm-mazurskie

Re: Jak podłączyć podciśnienia w gaźniku.

Post autor: dandan » sob lut 15, 2014 9:37 pm

Sprawdziłem moje gaźniki z dawnych czasów,nawet zrobiłem zdjęcia,ale złożony cały kompletny mam w tej chwili tylko do silnika 1,5 więc nie mieszam w głowie.

Popatrz tu, może to Ci trochę pomoże:
-rozbiórka zamontowanego gaźnika http://www.autoprospect.ru/vaz/21213-ni ... obile.html
-demontaż gaźnika z silnika http://www.autoprospect.ru/vaz/21213-ni ... telya.html

ODPOWIEDZ

Wróć do „Łada Niva”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości