Auto po 2005r ze stałym napędem i reduktorem
Moderator: Mroczny
Auto po 2005r ze stałym napędem i reduktorem
Cześć. Szukam coś do pracy w lekkim terenie.
Jakie auta po 2005r za ok 20tyś można kupić z prawdziwie stałym napędem AWD i reduktorem nie koniecznie na ramie?
Z tego co znalazłem to Suzuki Grand Vitara II, nie wiem co jeszcze ma normalny napęd a nie jakieś wiskozy jak Freelander czy Haldexy, bo to mnie nie satysfakcjonuje. Nie musi mieć reduktora koniecznie.
Land Cruiser to jedank za wysokie progi jak na moje finanse, chyba że starszy, tylko tu znowu wszechobecna zgnilizna japończyków wychodzi...
Niva odpada...
Może ktoś wie jak realizowany napęd ma freelander 2?
Jakie auta po 2005r za ok 20tyś można kupić z prawdziwie stałym napędem AWD i reduktorem nie koniecznie na ramie?
Z tego co znalazłem to Suzuki Grand Vitara II, nie wiem co jeszcze ma normalny napęd a nie jakieś wiskozy jak Freelander czy Haldexy, bo to mnie nie satysfakcjonuje. Nie musi mieć reduktora koniecznie.
Land Cruiser to jedank za wysokie progi jak na moje finanse, chyba że starszy, tylko tu znowu wszechobecna zgnilizna japończyków wychodzi...
Niva odpada...
Może ktoś wie jak realizowany napęd ma freelander 2?
Re: Auto po 2005r ze stałym napędem i reduktorem
padzero , patfinder , dzipy czerokezy kładra drajw 1 i 2 , subarynki , tułareg , jakieś ałdiki kładro , jakaś renówka jest z międzyosiwym chyba kangu, citroen c5 w hybrydzie przód 2.0hdi 160km tył elektryk 40km takie dziwne 4x4
lodz4x4.weebly.com
d23 pickup
790-71-74-74
d23 pickup

790-71-74-74
- Bratproroka
-
- Posty: 6706
- Rejestracja: ndz paź 15, 2006 3:17 pm
- Lokalizacja: Śląsk/Rzeszów/Lepiej nie gadać
- Kontaktowanie:
Re: Auto po 2005r ze stałym napędem i reduktorem
Subaru popieram.
Forester i Outback na dobrej oponie zaskakująco daleko zajadą a po drodze bez stresu i w relatywnym komforcie.
Forester i Outback na dobrej oponie zaskakująco daleko zajadą a po drodze bez stresu i w relatywnym komforcie.
Beware The Rage Of A Berserker
Monterey 3.2 LTD 31" AT - Turystycznie
Monterey 3.2 LTD 31" AT - Turystycznie
- goralski
-
- Posty: 10926
- Rejestracja: wt lis 16, 2004 2:44 pm
- Lokalizacja: Szklarska Poręba/DDR
- Kontaktowanie:
Re: Auto po 2005r ze stałym napędem i reduktorem
Buchanka
"To, że mam to w dupie nie oznacza, że tego nie rozumiem" H.S
Re: Auto po 2005r ze stałym napędem i reduktorem
Do czego to ma byc?
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
- Bratproroka
-
- Posty: 6706
- Rejestracja: ndz paź 15, 2006 3:17 pm
- Lokalizacja: Śląsk/Rzeszów/Lepiej nie gadać
- Kontaktowanie:
Re: Auto po 2005r ze stałym napędem i reduktorem
Po tylu latach na forum pytasz serio?
Do kasztanienia wątku

A w temacie: Subaru w wolnossącej benzynie występują z reduktorem. Całkiem sprawnym.
Przy czym to dalej podniesione kombi a nie terenówki, ale swoje potrafią.
Beware The Rage Of A Berserker
Monterey 3.2 LTD 31" AT - Turystycznie
Monterey 3.2 LTD 31" AT - Turystycznie
Re: Auto po 2005r ze stałym napędem i reduktorem
Bym patrzył mitsubiszi.
Subaru ma jeden minus, patrząc na ulicę, te samochody w ogóle nie jeżdżą bez końcowego tłumika średnicy co najmniej ośmiu cali wiszącego u dołu. No niedasię.
Subaru ma jeden minus, patrząc na ulicę, te samochody w ogóle nie jeżdżą bez końcowego tłumika średnicy co najmniej ośmiu cali wiszącego u dołu. No niedasię.

A destiny - it's the rising sun
Zawodowo patrzę na ptaki
Zawodowo patrzę na ptaki

- Bratproroka
-
- Posty: 6706
- Rejestracja: ndz paź 15, 2006 3:17 pm
- Lokalizacja: Śląsk/Rzeszów/Lepiej nie gadać
- Kontaktowanie:
Re: Auto po 2005r ze stałym napędem i reduktorem
Eee nie.
Ja już mam drugie, z tutejszych jeszcze kilka było/jest i wszystkie normalne.
Poza tym, patrz na Forestery/Outbacki a nie zglebowane wypierdziane Imprezy 1.6
Ja już mam drugie, z tutejszych jeszcze kilka było/jest i wszystkie normalne.
Poza tym, patrz na Forestery/Outbacki a nie zglebowane wypierdziane Imprezy 1.6

Beware The Rage Of A Berserker
Monterey 3.2 LTD 31" AT - Turystycznie
Monterey 3.2 LTD 31" AT - Turystycznie
Re: Auto po 2005r ze stałym napędem i reduktorem
Ee, tak sobie zrzędzę.
Mam inny target płaskiego 4x4, jak budżet da to któregoś dnia sobie sprawię
Mam inny target płaskiego 4x4, jak budżet da to któregoś dnia sobie sprawię

A destiny - it's the rising sun
Zawodowo patrzę na ptaki
Zawodowo patrzę na ptaki

Re: Auto po 2005r ze stałym napędem i reduktorem
Tak jak pisałem... Do lekkiej pracy w terenie.
Wg mojej definicji tren to wszystko co nie zawiera dróg utwardzonych. Nie będzie to off road ale też nie będzie to jazda na grzyby, prześwit musi być. Do tego wyjazdy 60 km do sklepu i po paliwo raz w tygodniu
Dobra, dzięki za info tylko piszcie modele bo Subaru czy Mitsubishi to marka a na tych np w ogóle się nie orientuję. Do tej pory miałem super autko RAV4 MK1 lekko podniesioną ale już nie ma czego trzymać się dyfer jak i przednie sanki zawieszenia. Rav4 MK2 nie ma blokady centralnej z tego co widzę a kosztują jak za zboże.
- goralski
-
- Posty: 10926
- Rejestracja: wt lis 16, 2004 2:44 pm
- Lokalizacja: Szklarska Poręba/DDR
- Kontaktowanie:
Re: Auto po 2005r ze stałym napędem i reduktorem
Skoro już pokasztaniony - coś wiecie o subaru XV? Dla żony jakieś małe 4x4/coś podniesionego szukam powoli, niestety mus automat ma być a to sporo zawęża, silnik bez znaczenia, małe dystanse.
"To, że mam to w dupie nie oznacza, że tego nie rozumiem" H.S
- Bratproroka
-
- Posty: 6706
- Rejestracja: ndz paź 15, 2006 3:17 pm
- Lokalizacja: Śląsk/Rzeszów/Lepiej nie gadać
- Kontaktowanie:
Re: Auto po 2005r ze stałym napędem i reduktorem
Mały I płytki bagażnik jak na taki rozmiar auta.
Poza tym spoko, silnik jest ten sam co w co drugim Subaru, prześwitu w diabły jak na płaskie. Skrzynia to CVT, więc muli. I na pewno będzie palił więcej niż Hyundai koleżanki.
Poza tym spoko, silnik jest ten sam co w co drugim Subaru, prześwitu w diabły jak na płaskie. Skrzynia to CVT, więc muli. I na pewno będzie palił więcej niż Hyundai koleżanki.
Beware The Rage Of A Berserker
Monterey 3.2 LTD 31" AT - Turystycznie
Monterey 3.2 LTD 31" AT - Turystycznie
Re: Auto po 2005r ze stałym napędem i reduktorem
Nie muli. Do 90km/h 2,0 nie ustępuje takiemu samemu xv manualowi i wciąga nosem starą hydrauliczną z 2,5. Potem jakby zadyszka i zaczyna się wir w zbiorniku. Na autostradę niemiecką się nie nadaje. Do jazdy wokół komina bardzo. Bagażnik jak w golfie III, za to kabina na plus. Nie znam auta z tego segmentu z tylemiejscananogi z przodu i z tyłu. Małżonce łyka 7,4-8,6 na dojazdach 25km. Ale suruburu nie kupuje się do oszczędzania paliwa.
Forester z tym samym napędem jest już bbardziej zmulony, ale nie przez masę bo ta bardzo podobna tylko dłuższą skrzynię i opory kiosku ruchu przy wyższych prędkościach.
Forester z tym samym napędem jest już bbardziej zmulony, ale nie przez masę bo ta bardzo podobna tylko dłuższą skrzynię i opory kiosku ruchu przy wyższych prędkościach.
Re: Auto po 2005r ze stałym napędem i reduktorem
Jak do roboty to picup.
Albo duster.
Albo duster.
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
Re: Auto po 2005r ze stałym napędem i reduktorem
daster ma lsd 

lodz4x4.weebly.com
d23 pickup
790-71-74-74
d23 pickup

790-71-74-74
Re: Auto po 2005r ze stałym napędem i reduktorem
A pickupy ze stałym są dwa. Cenowo raczej nieatrakcyjne dla człowieka pracy.
Re: Auto po 2005r ze stałym napędem i reduktorem
ja z naście lat temu jak sprzedałem parcha miałem jeszcze passata b4 i układaliśmy zimową trasę rajdu , szedł na wielosezonówkach ja burza , utkołem dopiero na zaoranym polu , brakło prześwitu


lodz4x4.weebly.com
d23 pickup
790-71-74-74
d23 pickup

790-71-74-74
- goralski
-
- Posty: 10926
- Rejestracja: wt lis 16, 2004 2:44 pm
- Lokalizacja: Szklarska Poręba/DDR
- Kontaktowanie:
Re: Auto po 2005r ze stałym napędem i reduktorem
Ta, co innego jest raz coś przejechać a co innego wielokrotnie używać w skrajnych warunkach, w dodatku w pracy gdzie czas = $
Tego XV będę musiał obejrzeć, wielkość pasi - żona dookoła komina jeździ, spalanie nie aż tak istotne (golfa plusa i tak nie pobije, jemu 5,5l/100 wystarczy na miejscu)
Tylko to cvt odstrasza
Tego XV będę musiał obejrzeć, wielkość pasi - żona dookoła komina jeździ, spalanie nie aż tak istotne (golfa plusa i tak nie pobije, jemu 5,5l/100 wystarczy na miejscu)
Tylko to cvt odstrasza

"To, że mam to w dupie nie oznacza, że tego nie rozumiem" H.S
- Bratproroka
-
- Posty: 6706
- Rejestracja: ndz paź 15, 2006 3:17 pm
- Lokalizacja: Śląsk/Rzeszów/Lepiej nie gadać
- Kontaktowanie:
Re: Auto po 2005r ze stałym napędem i reduktorem
CVT od Subaru kupuje nawet Toyota, więc są to naprawdę niezłe CVT. Ale dalej CVT.goralski pisze: ↑pn sie 23, 2021 11:12 amTa, co innego jest raz coś przejechać a co innego wielokrotnie używać w skrajnych warunkach, w dodatku w pracy gdzie czas = $
Tego XV będę musiał obejrzeć, wielkość pasi - żona dookoła komina jeździ, spalanie nie aż tak istotne (golfa plusa i tak nie pobije, jemu 5,5l/100 wystarczy na miejscu)
Tylko to cvt odstrasza![]()
Beware The Rage Of A Berserker
Monterey 3.2 LTD 31" AT - Turystycznie
Monterey 3.2 LTD 31" AT - Turystycznie
- goralski
-
- Posty: 10926
- Rejestracja: wt lis 16, 2004 2:44 pm
- Lokalizacja: Szklarska Poręba/DDR
- Kontaktowanie:
Re: Auto po 2005r ze stałym napędem i reduktorem
Mercedesem A-klasą jechałem z tym i ucho bolało
Ale chętnie gdzieś tym się przejadę
Jak z rudą szmata tam?
Ale chętnie gdzieś tym się przejadę
Jak z rudą szmata tam?
"To, że mam to w dupie nie oznacza, że tego nie rozumiem" H.S
Re: Auto po 2005r ze stałym napędem i reduktorem
Do których modeli? Kiedyś jechałem yarisem i piana samoczynnie z pyska mi się toczyła...Bratproroka pisze: ↑pn sie 23, 2021 12:52 pmCVT od Subaru kupuje nawet Toyota, więc są to naprawdę niezłe CVT. Ale dalej CVT.goralski pisze: ↑pn sie 23, 2021 11:12 amTa, co innego jest raz coś przejechać a co innego wielokrotnie używać w skrajnych warunkach, w dodatku w pracy gdzie czas = $
Tego XV będę musiał obejrzeć, wielkość pasi - żona dookoła komina jeździ, spalanie nie aż tak istotne (golfa plusa i tak nie pobije, jemu 5,5l/100 wystarczy na miejscu)
Tylko to cvt odstrasza![]()
Mam dwie subarowe cvt. W foresterze '13 tramwajową, w 15 xv ze zdefiniowanymi biegami. Z technicznego pktu widzenia debilizm przerywać ciąg napędu żeby udaać zmianę biegu, ale tym, co hydraulikami jeździli podchodzi bardziej. Mi też. Młodemu ta gładko bezstopniowa.
Wracając do xv. Z komputera, synek jechał zgodnie z przepisami: Dystans 22km, temp oleju 90C (niedogrzany) trasa ze wsi do miasta wojewódzką, spalanie 6,3/100.
Na zbiorniku 8,4/100 bo to ja głównie latam.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość