Auto po 2005r ze stałym napędem i reduktorem

chyba wiadomo o co chodzi....

Moderator: Mroczny

J.A.G.
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 3
Rejestracja: pt sie 20, 2021 4:09 pm

Auto po 2005r ze stałym napędem i reduktorem

Post autor: J.A.G. » pt sie 20, 2021 5:13 pm

Cześć. Szukam coś do pracy w lekkim terenie.
Jakie auta po 2005r za ok 20tyś można kupić z prawdziwie stałym napędem AWD i reduktorem nie koniecznie na ramie?
Z tego co znalazłem to Suzuki Grand Vitara II, nie wiem co jeszcze ma normalny napęd a nie jakieś wiskozy jak Freelander czy Haldexy, bo to mnie nie satysfakcjonuje. Nie musi mieć reduktora koniecznie.
Land Cruiser to jedank za wysokie progi jak na moje finanse, chyba że starszy, tylko tu znowu wszechobecna zgnilizna japończyków wychodzi...
Niva odpada...
Może ktoś wie jak realizowany napęd ma freelander 2?

Awatar użytkownika
Marci
 
 
Posty: 3917
Rejestracja: wt sie 03, 2004 9:56 pm
Lokalizacja: Łódź

Re: Auto po 2005r ze stałym napędem i reduktorem

Post autor: Marci » sob sie 21, 2021 9:18 am

padzero , patfinder , dzipy czerokezy kładra drajw 1 i 2 , subarynki , tułareg , jakieś ałdiki kładro , jakaś renówka jest z międzyosiwym chyba kangu, citroen c5 w hybrydzie przód 2.0hdi 160km tył elektryk 40km takie dziwne 4x4
lodz4x4.weebly.com
d23 pickup :)21
790-71-74-74

Awatar użytkownika
Bratproroka
 
 
Posty: 6706
Rejestracja: ndz paź 15, 2006 3:17 pm
Lokalizacja: Śląsk/Rzeszów/Lepiej nie gadać
Kontaktowanie:

Re: Auto po 2005r ze stałym napędem i reduktorem

Post autor: Bratproroka » sob sie 21, 2021 4:29 pm

Subaru popieram.

Forester i Outback na dobrej oponie zaskakująco daleko zajadą a po drodze bez stresu i w relatywnym komforcie.
Beware The Rage Of A Berserker

Monterey 3.2 LTD 31" AT - Turystycznie

Awatar użytkownika
goralski
 
 
Posty: 10926
Rejestracja: wt lis 16, 2004 2:44 pm
Lokalizacja: Szklarska Poręba/DDR
Kontaktowanie:

Re: Auto po 2005r ze stałym napędem i reduktorem

Post autor: goralski » sob sie 21, 2021 5:06 pm

Buchanka
"To, że mam to w dupie nie oznacza, że tego nie rozumiem" H.S

Awatar użytkownika
jradek
 
 
Posty: 15385
Rejestracja: wt lip 26, 2011 8:41 pm
Lokalizacja: Grodzisk Maz/DE

Re: Auto po 2005r ze stałym napędem i reduktorem

Post autor: jradek » sob sie 21, 2021 7:56 pm

Do czego to ma byc?
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.

Awatar użytkownika
Bratproroka
 
 
Posty: 6706
Rejestracja: ndz paź 15, 2006 3:17 pm
Lokalizacja: Śląsk/Rzeszów/Lepiej nie gadać
Kontaktowanie:

Re: Auto po 2005r ze stałym napędem i reduktorem

Post autor: Bratproroka » sob sie 21, 2021 8:25 pm

jradek pisze:
sob sie 21, 2021 7:56 pm
Do czego to ma byc?
Po tylu latach na forum pytasz serio?

Do kasztanienia wątku :)21






A w temacie: Subaru w wolnossącej benzynie występują z reduktorem. Całkiem sprawnym.

Przy czym to dalej podniesione kombi a nie terenówki, ale swoje potrafią.
Beware The Rage Of A Berserker

Monterey 3.2 LTD 31" AT - Turystycznie

Awatar użytkownika
Krees
 
 
Posty: 9393
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 12:56 pm
Lokalizacja: Lublin

Re: Auto po 2005r ze stałym napędem i reduktorem

Post autor: Krees » sob sie 21, 2021 9:20 pm

Bym patrzył mitsubiszi.

Subaru ma jeden minus, patrząc na ulicę, te samochody w ogóle nie jeżdżą bez końcowego tłumika średnicy co najmniej ośmiu cali wiszącego u dołu. No niedasię. :)21
A destiny - it's the rising sun

Zawodowo patrzę na ptaki :)21

Awatar użytkownika
Bratproroka
 
 
Posty: 6706
Rejestracja: ndz paź 15, 2006 3:17 pm
Lokalizacja: Śląsk/Rzeszów/Lepiej nie gadać
Kontaktowanie:

Re: Auto po 2005r ze stałym napędem i reduktorem

Post autor: Bratproroka » sob sie 21, 2021 9:59 pm

Eee nie.

Ja już mam drugie, z tutejszych jeszcze kilka było/jest i wszystkie normalne.

Poza tym, patrz na Forestery/Outbacki a nie zglebowane wypierdziane Imprezy 1.6 :)21
Beware The Rage Of A Berserker

Monterey 3.2 LTD 31" AT - Turystycznie

Awatar użytkownika
Krees
 
 
Posty: 9393
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 12:56 pm
Lokalizacja: Lublin

Re: Auto po 2005r ze stałym napędem i reduktorem

Post autor: Krees » sob sie 21, 2021 11:17 pm

Ee, tak sobie zrzędzę.

Mam inny target płaskiego 4x4, jak budżet da to któregoś dnia sobie sprawię :)21
A destiny - it's the rising sun

Zawodowo patrzę na ptaki :)21

J.A.G.
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 3
Rejestracja: pt sie 20, 2021 4:09 pm

Re: Auto po 2005r ze stałym napędem i reduktorem

Post autor: J.A.G. » ndz sie 22, 2021 6:53 am

jradek pisze:
sob sie 21, 2021 7:56 pm
Do czego to ma byc?
Tak jak pisałem... Do lekkiej pracy w terenie.
Wg mojej definicji tren to wszystko co nie zawiera dróg utwardzonych. Nie będzie to off road ale też nie będzie to jazda na grzyby, prześwit musi być. Do tego wyjazdy 60 km do sklepu i po paliwo raz w tygodniu
Dobra, dzięki za info tylko piszcie modele bo Subaru czy Mitsubishi to marka a na tych np w ogóle się nie orientuję. Do tej pory miałem super autko RAV4 MK1 lekko podniesioną ale już nie ma czego trzymać się dyfer jak i przednie sanki zawieszenia. Rav4 MK2 nie ma blokady centralnej z tego co widzę a kosztują jak za zboże.

Awatar użytkownika
goralski
 
 
Posty: 10926
Rejestracja: wt lis 16, 2004 2:44 pm
Lokalizacja: Szklarska Poręba/DDR
Kontaktowanie:

Re: Auto po 2005r ze stałym napędem i reduktorem

Post autor: goralski » ndz sie 22, 2021 8:53 am

Skoro już pokasztaniony - coś wiecie o subaru XV? Dla żony jakieś małe 4x4/coś podniesionego szukam powoli, niestety mus automat ma być a to sporo zawęża, silnik bez znaczenia, małe dystanse.
"To, że mam to w dupie nie oznacza, że tego nie rozumiem" H.S

Awatar użytkownika
Bratproroka
 
 
Posty: 6706
Rejestracja: ndz paź 15, 2006 3:17 pm
Lokalizacja: Śląsk/Rzeszów/Lepiej nie gadać
Kontaktowanie:

Re: Auto po 2005r ze stałym napędem i reduktorem

Post autor: Bratproroka » ndz sie 22, 2021 10:12 am

Mały I płytki bagażnik jak na taki rozmiar auta.

Poza tym spoko, silnik jest ten sam co w co drugim Subaru, prześwitu w diabły jak na płaskie. Skrzynia to CVT, więc muli. I na pewno będzie palił więcej niż Hyundai koleżanki.
Beware The Rage Of A Berserker

Monterey 3.2 LTD 31" AT - Turystycznie

bIp
 
 
Posty: 831
Rejestracja: pn gru 07, 2009 7:26 pm
Lokalizacja: zachpom.

Re: Auto po 2005r ze stałym napędem i reduktorem

Post autor: bIp » ndz sie 22, 2021 11:07 am

Nie muli. Do 90km/h 2,0 nie ustępuje takiemu samemu xv manualowi i wciąga nosem starą hydrauliczną z 2,5. Potem jakby zadyszka i zaczyna się wir w zbiorniku. Na autostradę niemiecką się nie nadaje. Do jazdy wokół komina bardzo. Bagażnik jak w golfie III, za to kabina na plus. Nie znam auta z tego segmentu z tylemiejscananogi z przodu i z tyłu. Małżonce łyka 7,4-8,6 na dojazdach 25km. Ale suruburu nie kupuje się do oszczędzania paliwa.
Forester z tym samym napędem jest już bbardziej zmulony, ale nie przez masę bo ta bardzo podobna tylko dłuższą skrzynię i opory kiosku ruchu przy wyższych prędkościach.

Awatar użytkownika
jradek
 
 
Posty: 15385
Rejestracja: wt lip 26, 2011 8:41 pm
Lokalizacja: Grodzisk Maz/DE

Re: Auto po 2005r ze stałym napędem i reduktorem

Post autor: jradek » ndz sie 22, 2021 2:11 pm

Jak do roboty to picup.

Albo duster.
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.

Awatar użytkownika
Marci
 
 
Posty: 3917
Rejestracja: wt sie 03, 2004 9:56 pm
Lokalizacja: Łódź

Re: Auto po 2005r ze stałym napędem i reduktorem

Post autor: Marci » ndz sie 22, 2021 4:13 pm

daster ma lsd :)21
lodz4x4.weebly.com
d23 pickup :)21
790-71-74-74

bIp
 
 
Posty: 831
Rejestracja: pn gru 07, 2009 7:26 pm
Lokalizacja: zachpom.

Re: Auto po 2005r ze stałym napędem i reduktorem

Post autor: bIp » ndz sie 22, 2021 4:22 pm

A pickupy ze stałym są dwa. Cenowo raczej nieatrakcyjne dla człowieka pracy.

Awatar użytkownika
jradek
 
 
Posty: 15385
Rejestracja: wt lip 26, 2011 8:41 pm
Lokalizacja: Grodzisk Maz/DE

Re: Auto po 2005r ze stałym napędem i reduktorem

Post autor: jradek » ndz sie 22, 2021 4:52 pm

Marci pisze:
ndz sie 22, 2021 4:13 pm
daster ma lsd :)21
Ale daje rade.
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.

Awatar użytkownika
Marci
 
 
Posty: 3917
Rejestracja: wt sie 03, 2004 9:56 pm
Lokalizacja: Łódź

Re: Auto po 2005r ze stałym napędem i reduktorem

Post autor: Marci » ndz sie 22, 2021 8:05 pm

jradek pisze:
ndz sie 22, 2021 4:52 pm
Marci pisze:
ndz sie 22, 2021 4:13 pm
daster ma lsd :)21
Ale daje rade.
ja z naście lat temu jak sprzedałem parcha miałem jeszcze passata b4 i układaliśmy zimową trasę rajdu , szedł na wielosezonówkach ja burza , utkołem dopiero na zaoranym polu , brakło prześwitu :)21 , koledzy się śmiali że mi 4x4 jest nie potrzebne zmotają mi paska , najważniejszy jest łącznik między pedałami a kierą :)2 , samochód to sprawa drógo rzędna , pomotany pozwala łatwiej osiągnąć cel
lodz4x4.weebly.com
d23 pickup :)21
790-71-74-74

Awatar użytkownika
goralski
 
 
Posty: 10926
Rejestracja: wt lis 16, 2004 2:44 pm
Lokalizacja: Szklarska Poręba/DDR
Kontaktowanie:

Re: Auto po 2005r ze stałym napędem i reduktorem

Post autor: goralski » pn sie 23, 2021 11:12 am

Ta, co innego jest raz coś przejechać a co innego wielokrotnie używać w skrajnych warunkach, w dodatku w pracy gdzie czas = $

Tego XV będę musiał obejrzeć, wielkość pasi - żona dookoła komina jeździ, spalanie nie aż tak istotne (golfa plusa i tak nie pobije, jemu 5,5l/100 wystarczy na miejscu)
Tylko to cvt odstrasza :roll:
"To, że mam to w dupie nie oznacza, że tego nie rozumiem" H.S

Awatar użytkownika
Bratproroka
 
 
Posty: 6706
Rejestracja: ndz paź 15, 2006 3:17 pm
Lokalizacja: Śląsk/Rzeszów/Lepiej nie gadać
Kontaktowanie:

Re: Auto po 2005r ze stałym napędem i reduktorem

Post autor: Bratproroka » pn sie 23, 2021 12:52 pm

goralski pisze:
pn sie 23, 2021 11:12 am
Ta, co innego jest raz coś przejechać a co innego wielokrotnie używać w skrajnych warunkach, w dodatku w pracy gdzie czas = $

Tego XV będę musiał obejrzeć, wielkość pasi - żona dookoła komina jeździ, spalanie nie aż tak istotne (golfa plusa i tak nie pobije, jemu 5,5l/100 wystarczy na miejscu)
Tylko to cvt odstrasza :roll:
CVT od Subaru kupuje nawet Toyota, więc są to naprawdę niezłe CVT. Ale dalej CVT.
Beware The Rage Of A Berserker

Monterey 3.2 LTD 31" AT - Turystycznie

Awatar użytkownika
goralski
 
 
Posty: 10926
Rejestracja: wt lis 16, 2004 2:44 pm
Lokalizacja: Szklarska Poręba/DDR
Kontaktowanie:

Re: Auto po 2005r ze stałym napędem i reduktorem

Post autor: goralski » pn sie 23, 2021 1:00 pm

Mercedesem A-klasą jechałem z tym i ucho bolało
Ale chętnie gdzieś tym się przejadę
Jak z rudą szmata tam?
"To, że mam to w dupie nie oznacza, że tego nie rozumiem" H.S

bIp
 
 
Posty: 831
Rejestracja: pn gru 07, 2009 7:26 pm
Lokalizacja: zachpom.

Re: Auto po 2005r ze stałym napędem i reduktorem

Post autor: bIp » pn sie 30, 2021 7:54 am

Bratproroka pisze:
pn sie 23, 2021 12:52 pm
goralski pisze:
pn sie 23, 2021 11:12 am
Ta, co innego jest raz coś przejechać a co innego wielokrotnie używać w skrajnych warunkach, w dodatku w pracy gdzie czas = $

Tego XV będę musiał obejrzeć, wielkość pasi - żona dookoła komina jeździ, spalanie nie aż tak istotne (golfa plusa i tak nie pobije, jemu 5,5l/100 wystarczy na miejscu)
Tylko to cvt odstrasza :roll:
CVT od Subaru kupuje nawet Toyota, więc są to naprawdę niezłe CVT. Ale dalej CVT.
Do których modeli? Kiedyś jechałem yarisem i piana samoczynnie z pyska mi się toczyła...
Mam dwie subarowe cvt. W foresterze '13 tramwajową, w 15 xv ze zdefiniowanymi biegami. Z technicznego pktu widzenia debilizm przerywać ciąg napędu żeby udaać zmianę biegu, ale tym, co hydraulikami jeździli podchodzi bardziej. Mi też. Młodemu ta gładko bezstopniowa.
Wracając do xv. Z komputera, synek jechał zgodnie z przepisami: Dystans 22km, temp oleju 90C (niedogrzany) trasa ze wsi do miasta wojewódzką, spalanie 6,3/100.
Na zbiorniku 8,4/100 bo to ja głównie latam.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jazda w terenie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość