chyba wiadomo o co chodzi....
Moderator: Mroczny
-
Feniks
-

- Posty: 2974
- Rejestracja: wt kwie 24, 2007 12:26 pm
- Lokalizacja: Zabrze
Post
autor: Feniks » śr wrz 26, 2007 3:25 pm
szary pisze:w takim razie zmień podpis na prawdziwy
E wystarczy mi Y61, jakoś nie zauważyłem żeby ktoś tu sie plaskaczami identyfikował
Patrol GRY303
Powstałem z zabanowania, zawsze będę tu Nowy
-
szary
- a ja nie chce mieć gwiazdek
- Posty: 1935
- Rejestracja: ndz sty 25, 2004 1:52 pm
Post
autor: szary » śr wrz 26, 2007 3:29 pm
letkim niezrozumieniem zalatuje...
- pytasz o technikę jazdy tak?
- widzę w podpisie Y61 więc pytam czy tym chcesz pycić
- odpisujesz że masz kombi plaskate
-więc wydaje się że Patrol w podpisie jest bo jest

-
Feniks
-

- Posty: 2974
- Rejestracja: wt kwie 24, 2007 12:26 pm
- Lokalizacja: Zabrze
Post
autor: Feniks » śr wrz 26, 2007 3:34 pm
szary pisze:letkim niezrozumieniem zalatuje...
- pytasz o technikę jazdy tak?
- widzę w podpisie Y61 więc pytam czy tym chcesz pycić
- odpisujesz że masz kombi plaskate
-więc wydaje się że Patrol w podpisie jest bo jest

Sorki byłem nie precyzyjny mam Y61 z 2000 roku jak w podpisie długi itd. Na codzień do roboty itd. jezdzę z przyczyn ekonoiczno logistycznych plaksaczem. Patrol jest na wyprawy i łikendy.

Patrol GRY303
Powstałem z zabanowania, zawsze będę tu Nowy
-
szary
- a ja nie chce mieć gwiazdek
- Posty: 1935
- Rejestracja: ndz sty 25, 2004 1:52 pm
Post
autor: szary » śr wrz 26, 2007 3:52 pm
też mam długą 61 - ke i raczej tylko do lawety się nadaje heh
-
Biga
-

- Posty: 4150
- Rejestracja: pt paź 17, 2003 8:44 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Biga » śr wrz 26, 2007 8:01 pm
To co piszę jest wyłącznie moim PRYWATNYM zdaniem i nie ma związku z niczym poza tym. Jasne?
-
Tapeworm
-

- Posty: 3529
- Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
- Lokalizacja: z plamy oleju
Post
autor: Tapeworm » śr wrz 26, 2007 8:13 pm
szary pisze:żeby nie było że się wymądrzam ale co do wlotu na chopę - na samym szczycie lewą nogą dohamowujesz auto , bez specjalnie wielkiego ujmowania gazu...w ten sposób przyziemiasz.Operacja trwa króciutko i wymaga chwili precyzji ale napewno skuteczniejsza jest niz odhamowywanie na podjeździe...tracisz inercje...
przetrenuje to w Serii

SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos
-
gkozi
-

- Posty: 1497
- Rejestracja: śr lip 07, 2004 2:00 pm
- Lokalizacja: zielonogórskie
Post
autor: gkozi » śr wrz 26, 2007 10:23 pm
i mówimy tu o skokach typu 4 koła w powietrzu, tak?
bo jeżeli tylko przód wybija na hopie to blokada międzyosiowa nie pozwoli mu rozkręcic się za bardzo o ile tył jedzie po ziemi ..., prawda?
Długi LC90 do jazdy, krótki GRat do zabawy
-
Feniks
-

- Posty: 2974
- Rejestracja: wt kwie 24, 2007 12:26 pm
- Lokalizacja: Zabrze
Post
autor: Feniks » czw wrz 27, 2007 7:10 am
gkozi pisze:i mówimy tu o skokach typu 4 koła w powietrzu, tak?
bo jeżeli tylko przód wybija na hopie to blokada międzyosiowa nie pozwoli mu rozkręcic się za bardzo o ile tył jedzie po ziemi ..., prawda?
Pewnie tak, tylko trzeba ją mieć.
Patrol GRY303
Powstałem z zabanowania, zawsze będę tu Nowy
-
gkozi
-

- Posty: 1497
- Rejestracja: śr lip 07, 2004 2:00 pm
- Lokalizacja: zielonogórskie
Post
autor: gkozi » czw wrz 27, 2007 7:35 am
międzyosiową każda terenówka ma
Długi LC90 do jazdy, krótki GRat do zabawy
-
szary
- a ja nie chce mieć gwiazdek
- Posty: 1935
- Rejestracja: ndz sty 25, 2004 1:52 pm
Post
autor: szary » czw wrz 27, 2007 7:36 am
-
hadek

- Posty: 1582
- Rejestracja: sob gru 10, 2005 3:53 pm
- Lokalizacja: Oława/dolnoslaskie
Post
autor: hadek » czw wrz 27, 2007 7:44 am
gkozi pisze:międzyosiową każda terenówka ma
Moja nie ma więc chyba nie zasługuje na to zaszczytne miano" terenófka"

Lepiej pózno niz wcale
-
leon zet
-

- Posty: 7508
- Rejestracja: śr gru 10, 2003 7:55 pm
- Lokalizacja: Wyszków i okolice
-
Kontaktowanie:
Post
autor: leon zet » czw wrz 27, 2007 7:47 am
gkozi pisze:międzyosiową każda terenówka ma
Taa
Niektóre permanentną i 100 procentową

-
gkozi
-

- Posty: 1497
- Rejestracja: śr lip 07, 2004 2:00 pm
- Lokalizacja: zielonogórskie
Post
autor: gkozi » czw wrz 27, 2007 8:10 am
no przecież o tym piszę , albo blokada, albo dołączany na sztywno przód, (tylko niektóre SUV mają wisco czy elektronikę hamującą koła)
Długi LC90 do jazdy, krótki GRat do zabawy
-
animaldziobak

- Posty: 403
- Rejestracja: wt cze 20, 2006 9:19 pm
- Lokalizacja: Zabrze, Śląsk
Post
autor: animaldziobak » czw wrz 27, 2007 8:43 am
Luknij na filmik z latającego misia:) na youtube(link gdzieś na forum jest
Tylko ze ja mam automat i problem sprzęgła odpada.
przy wyskoku noga z gazu i przy przyziemieniu but i zaraz potem hampel.
Skoki oddane 8 sztuk.
Efekty:
sklepana sprężyna z tyłu - i tak byla do wymiany
amorki kyb seryjne trzymają
wylany płyn od spryskiwacza.
pęknięta rama z tyłu w okolicy połowy baku - mam ciężki hak i nim przywaliłem raz za mocno o glebę.
Long ma lepiej ciężar rozłożony więc lata w miarę poziomo, krótki od kolegi to nurkował na nos.
Pojarka 3.0 v6 89 r long, KUMHO KL-71 33x12,5x15 i Escape 12000lbs
Volvo TGB 11
tel. 606-301-656
-
borman

- Posty: 656
- Rejestracja: sob maja 24, 2003 9:37 am
- Lokalizacja: sanok
Post
autor: borman » czw wrz 27, 2007 9:30 am
na skoku ZAWSZE się traci (kontrole nad lecacym pojazdem , prędkość , często widoczność , no i mosty , wały itp ) więc jak mówił ,,szary'' nie skakać ....a jak już to w czasie lotu - modlitwa (im dłuższy lot tym więcej na nią czasu )
-
pezet
-

- Posty: 12853
- Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: pezet » czw wrz 27, 2007 5:16 pm
hadek pisze:gkozi pisze:międzyosiową każda terenówka ma
Moja nie ma więc chyba nie zasługuje na to zaszczytne miano" terenófka"

A co to to ty masz ze centralnej blokady nie ma?
Bo z avatara nie poznaje.
Pomijajac pseudoterenowe suv-y, kazda tradycyjna terenowka ma blokade centralnego dyfra.
Za to nie kazda ma dyfer centralny

Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...
-
Tapeworm
-

- Posty: 3529
- Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
- Lokalizacja: z plamy oleju
Post
autor: Tapeworm » czw wrz 27, 2007 8:18 pm
pezet pisze:
Pomijajac pseudoterenowe suv-y, kazda tradycyjna terenowka ma blokade centralnego dyfra.
Za to nie kazda ma dyfer centralny

o to to

Ja też w Seri mam zawsze(przy dołączeniu przodu) zapiętą blokadę centralnego dyfra, tylko jakoś odpiąć jej nie mogę

SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos
-
pezet
-

- Posty: 12853
- Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: pezet » czw wrz 27, 2007 8:38 pm
Precyzyjniej mowiac - tylko niektore auta maja w ogole centralny dyfer - np. disco, def czy jeep z 242.
A wiekszosc ma reduktor, w ktorym na sztywno dopina przod, a dyfra w reduktorze nie ma.
Dlatego jak ktos przykladowo mowi ze w patrolu zapina blokade centralnego dyfra - to lze jak bura suka

Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...
-
vick

- Posty: 305
- Rejestracja: wt sty 10, 2006 12:35 pm
- Lokalizacja: Radzymin
Post
autor: vick » pt wrz 28, 2007 9:06 am
pezet pisze:
Dlatego jak ktos przykladowo mowi ze w patrolu zapina blokade centralnego dyfra - to lze jak bura suka

No co? Zapina przód i blokadę miedzyosiową jednocześnie

vick W 160
-
pezet
-

- Posty: 12853
- Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: pezet » pt wrz 28, 2007 8:48 pm
vick pisze:pezet pisze:
Dlatego jak ktos przykladowo mowi ze w patrolu zapina blokade centralnego dyfra - to lze jak bura suka

No co? Zapina przód i blokadę miedzyosiową jednocześnie

Ale nie blokade
dyfra!
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...
-
Szarbia
-

- Posty: 3626
- Rejestracja: sob gru 27, 2003 4:08 pm
- Lokalizacja: Powiat Wolomin
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Szarbia » sob wrz 29, 2007 9:23 pm
No dobra, ale jak jest miedzyosiowy i nie zapieta jego blokada to przedni most nie ukreci sie po ladowaniu, tak?
-
Tapeworm
-

- Posty: 3529
- Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
- Lokalizacja: z plamy oleju
Post
autor: Tapeworm » sob wrz 29, 2007 9:52 pm
kurde co wy tu kombinujecie, trzeba jeździć tak coby nie skakać, to jedyny sposób na minimalizacje strat. No chyba, że chcecie zaszpanować przed laskami, jak tak to potrenujcie jazdę na jednym kole

SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos
-
pezet
-

- Posty: 12853
- Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: pezet » sob wrz 29, 2007 10:00 pm
Ja bym jeszcze dodal - jak w teren, to zawsze z zablokowanym centralnym, a nie kombinowac - co mi sie moze urwac jak nie zapne
Chyba ze ktos tak lubi

Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...
-
Biga
-

- Posty: 4150
- Rejestracja: pt paź 17, 2003 8:44 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Biga » sob wrz 29, 2007 10:01 pm
Tapeworm pisze:... trzeba jeździć tak coby nie skakać ...
Nie da sie

To co piszę jest wyłącznie moim PRYWATNYM zdaniem i nie ma związku z niczym poza tym. Jasne?
-
Tapeworm
-

- Posty: 3529
- Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
- Lokalizacja: z plamy oleju
Post
autor: Tapeworm » sob wrz 29, 2007 10:07 pm
suzuką faktycznie ciężko

ale są samochody którymi się da
co do reszty to można znacząco zmniejszyć liczbę niepotrzebnych lotów, wystarczy wiedzieć kiedy odpuścić

SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości