Jak oszczedzic przedni most po hopie?

chyba wiadomo o co chodzi....

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
Feniks
 
 
Posty: 2974
Rejestracja: wt kwie 24, 2007 12:26 pm
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Feniks » śr wrz 26, 2007 3:25 pm

szary pisze:w takim razie zmień podpis na prawdziwy
E wystarczy mi Y61, jakoś nie zauważyłem żeby ktoś tu sie plaskaczami identyfikował
Patrol GRY303
Powstałem z zabanowania, zawsze będę tu Nowy

szary
a ja nie chce mieć gwiazdek
Posty: 1935
Rejestracja: ndz sty 25, 2004 1:52 pm

Post autor: szary » śr wrz 26, 2007 3:29 pm

letkim niezrozumieniem zalatuje...
- pytasz o technikę jazdy tak?
- widzę w podpisie Y61 więc pytam czy tym chcesz pycić
- odpisujesz że masz kombi plaskate
-więc wydaje się że Patrol w podpisie jest bo jest
:)23
8 matizów i mały wacek
www.szary-racing.pl

Awatar użytkownika
Feniks
 
 
Posty: 2974
Rejestracja: wt kwie 24, 2007 12:26 pm
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Feniks » śr wrz 26, 2007 3:34 pm

szary pisze:letkim niezrozumieniem zalatuje...
- pytasz o technikę jazdy tak?
- widzę w podpisie Y61 więc pytam czy tym chcesz pycić
- odpisujesz że masz kombi plaskate
-więc wydaje się że Patrol w podpisie jest bo jest
:)23
Sorki byłem nie precyzyjny mam Y61 z 2000 roku jak w podpisie długi itd. Na codzień do roboty itd. jezdzę z przyczyn ekonoiczno logistycznych plaksaczem. Patrol jest na wyprawy i łikendy. :)2
Patrol GRY303
Powstałem z zabanowania, zawsze będę tu Nowy

szary
a ja nie chce mieć gwiazdek
Posty: 1935
Rejestracja: ndz sty 25, 2004 1:52 pm

Post autor: szary » śr wrz 26, 2007 3:52 pm

też mam długą 61 - ke i raczej tylko do lawety się nadaje heh
8 matizów i mały wacek
www.szary-racing.pl

Awatar użytkownika
Biga
 
 
Posty: 4150
Rejestracja: pt paź 17, 2003 8:44 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Biga » śr wrz 26, 2007 8:01 pm

Te kierownik nie rozgadales sie za bardzo ??

Ja pierwszy i zarazem pierwszy zaplanowany skok wykonalem ze sprzeglem wcisnietym i tylko reduktor byl do wymiany :lol: :lol: :lol:
To co piszę jest wyłącznie moim PRYWATNYM zdaniem i nie ma związku z niczym poza tym. Jasne?

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » śr wrz 26, 2007 8:13 pm

szary pisze:żeby nie było że się wymądrzam ale co do wlotu na chopę - na samym szczycie lewą nogą dohamowujesz auto , bez specjalnie wielkiego ujmowania gazu...w ten sposób przyziemiasz.Operacja trwa króciutko i wymaga chwili precyzji ale napewno skuteczniejsza jest niz odhamowywanie na podjeździe...tracisz inercje...
przetrenuje to w Serii :)21
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
gkozi
 
 
Posty: 1497
Rejestracja: śr lip 07, 2004 2:00 pm
Lokalizacja: zielonogórskie

Post autor: gkozi » śr wrz 26, 2007 10:23 pm

i mówimy tu o skokach typu 4 koła w powietrzu, tak?


bo jeżeli tylko przód wybija na hopie to blokada międzyosiowa nie pozwoli mu rozkręcic się za bardzo o ile tył jedzie po ziemi ..., prawda?
Długi LC90 do jazdy, krótki GRat do zabawy

Awatar użytkownika
Feniks
 
 
Posty: 2974
Rejestracja: wt kwie 24, 2007 12:26 pm
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Feniks » czw wrz 27, 2007 7:10 am

gkozi pisze:i mówimy tu o skokach typu 4 koła w powietrzu, tak?


bo jeżeli tylko przód wybija na hopie to blokada międzyosiowa nie pozwoli mu rozkręcic się za bardzo o ile tył jedzie po ziemi ..., prawda?
Pewnie tak, tylko trzeba ją mieć.
Patrol GRY303
Powstałem z zabanowania, zawsze będę tu Nowy

Awatar użytkownika
gkozi
 
 
Posty: 1497
Rejestracja: śr lip 07, 2004 2:00 pm
Lokalizacja: zielonogórskie

Post autor: gkozi » czw wrz 27, 2007 7:35 am

międzyosiową każda terenówka ma
Długi LC90 do jazdy, krótki GRat do zabawy

szary
a ja nie chce mieć gwiazdek
Posty: 1935
Rejestracja: ndz sty 25, 2004 1:52 pm

Post autor: szary » czw wrz 27, 2007 7:36 am

:o
8 matizów i mały wacek
www.szary-racing.pl

Awatar użytkownika
hadek
Posty: 1582
Rejestracja: sob gru 10, 2005 3:53 pm
Lokalizacja: Oława/dolnoslaskie

Post autor: hadek » czw wrz 27, 2007 7:44 am

gkozi pisze:międzyosiową każda terenówka ma
Moja nie ma więc chyba nie zasługuje na to zaszczytne miano" terenófka" 8)
Lepiej pózno niz wcale

Awatar użytkownika
leon zet
 
 
Posty: 7508
Rejestracja: śr gru 10, 2003 7:55 pm
Lokalizacja: Wyszków i okolice
Kontaktowanie:

Post autor: leon zet » czw wrz 27, 2007 7:47 am

gkozi pisze:międzyosiową każda terenówka ma
Taa
Niektóre permanentną i 100 procentową
:)21

Awatar użytkownika
gkozi
 
 
Posty: 1497
Rejestracja: śr lip 07, 2004 2:00 pm
Lokalizacja: zielonogórskie

Post autor: gkozi » czw wrz 27, 2007 8:10 am

no przecież o tym piszę , albo blokada, albo dołączany na sztywno przód, (tylko niektóre SUV mają wisco czy elektronikę hamującą koła)
Długi LC90 do jazdy, krótki GRat do zabawy

Awatar użytkownika
animaldziobak
Posty: 403
Rejestracja: wt cze 20, 2006 9:19 pm
Lokalizacja: Zabrze, Śląsk

Post autor: animaldziobak » czw wrz 27, 2007 8:43 am

Luknij na filmik z latającego misia:) na youtube(link gdzieś na forum jest
Tylko ze ja mam automat i problem sprzęgła odpada.
przy wyskoku noga z gazu i przy przyziemieniu but i zaraz potem hampel.
Skoki oddane 8 sztuk.
Efekty:
sklepana sprężyna z tyłu - i tak byla do wymiany
amorki kyb seryjne trzymają
wylany płyn od spryskiwacza.
pęknięta rama z tyłu w okolicy połowy baku - mam ciężki hak i nim przywaliłem raz za mocno o glebę.
Long ma lepiej ciężar rozłożony więc lata w miarę poziomo, krótki od kolegi to nurkował na nos.
Pojarka 3.0 v6 89 r long, KUMHO KL-71 33x12,5x15 i Escape 12000lbs
Volvo TGB 11
tel. 606-301-656

Awatar użytkownika
borman
Posty: 656
Rejestracja: sob maja 24, 2003 9:37 am
Lokalizacja: sanok

Post autor: borman » czw wrz 27, 2007 9:30 am

na skoku ZAWSZE się traci (kontrole nad lecacym pojazdem , prędkość , często widoczność , no i mosty , wały itp ) więc jak mówił ,,szary'' nie skakać ....a jak już to w czasie lotu - modlitwa (im dłuższy lot tym więcej na nią czasu )

Awatar użytkownika
pezet
 
 
Posty: 12853
Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pezet » czw wrz 27, 2007 5:16 pm

hadek pisze:
gkozi pisze:międzyosiową każda terenówka ma
Moja nie ma więc chyba nie zasługuje na to zaszczytne miano" terenófka" 8)
A co to to ty masz ze centralnej blokady nie ma?
Bo z avatara nie poznaje.

Pomijajac pseudoterenowe suv-y, kazda tradycyjna terenowka ma blokade centralnego dyfra.

Za to nie kazda ma dyfer centralny :)21
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » czw wrz 27, 2007 8:18 pm

pezet pisze:
Pomijajac pseudoterenowe suv-y, kazda tradycyjna terenowka ma blokade centralnego dyfra.

Za to nie kazda ma dyfer centralny :)21
o to to :)21
Ja też w Seri mam zawsze(przy dołączeniu przodu) zapiętą blokadę centralnego dyfra, tylko jakoś odpiąć jej nie mogę :)21
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
pezet
 
 
Posty: 12853
Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pezet » czw wrz 27, 2007 8:38 pm

Precyzyjniej mowiac - tylko niektore auta maja w ogole centralny dyfer - np. disco, def czy jeep z 242.

A wiekszosc ma reduktor, w ktorym na sztywno dopina przod, a dyfra w reduktorze nie ma.

Dlatego jak ktos przykladowo mowi ze w patrolu zapina blokade centralnego dyfra - to lze jak bura suka :)21
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...

vick
Posty: 305
Rejestracja: wt sty 10, 2006 12:35 pm
Lokalizacja: Radzymin

Post autor: vick » pt wrz 28, 2007 9:06 am

pezet pisze:
Dlatego jak ktos przykladowo mowi ze w patrolu zapina blokade centralnego dyfra - to lze jak bura suka :)21
No co? Zapina przód i blokadę miedzyosiową jednocześnie :)21
vick W 160

Awatar użytkownika
pezet
 
 
Posty: 12853
Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pezet » pt wrz 28, 2007 8:48 pm

vick pisze:
pezet pisze:
Dlatego jak ktos przykladowo mowi ze w patrolu zapina blokade centralnego dyfra - to lze jak bura suka :)21
No co? Zapina przód i blokadę miedzyosiową jednocześnie :)21
Ale nie blokade dyfra!
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...

Awatar użytkownika
Szarbia
 
 
Posty: 3626
Rejestracja: sob gru 27, 2003 4:08 pm
Lokalizacja: Powiat Wolomin
Kontaktowanie:

Post autor: Szarbia » sob wrz 29, 2007 9:23 pm

No dobra, ale jak jest miedzyosiowy i nie zapieta jego blokada to przedni most nie ukreci sie po ladowaniu, tak?
Pozdr. Michal

www.szarbia.com

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » sob wrz 29, 2007 9:52 pm

kurde co wy tu kombinujecie, trzeba jeździć tak coby nie skakać, to jedyny sposób na minimalizacje strat. No chyba, że chcecie zaszpanować przed laskami, jak tak to potrenujcie jazdę na jednym kole :)21
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
pezet
 
 
Posty: 12853
Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pezet » sob wrz 29, 2007 10:00 pm

Ja bym jeszcze dodal - jak w teren, to zawsze z zablokowanym centralnym, a nie kombinowac - co mi sie moze urwac jak nie zapne :)

Chyba ze ktos tak lubi :)21
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...

Awatar użytkownika
Biga
 
 
Posty: 4150
Rejestracja: pt paź 17, 2003 8:44 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Biga » sob wrz 29, 2007 10:01 pm

Tapeworm pisze:... trzeba jeździć tak coby nie skakać ...
Nie da sie :)21
To co piszę jest wyłącznie moim PRYWATNYM zdaniem i nie ma związku z niczym poza tym. Jasne?

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » sob wrz 29, 2007 10:07 pm

suzuką faktycznie ciężko :)21
ale są samochody którymi się da 8)
co do reszty to można znacząco zmniejszyć liczbę niepotrzebnych lotów, wystarczy wiedzieć kiedy odpuścić :wink:
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jazda w terenie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości