Mały problem związany z mechanizmem różnicowym w patrolu

chyba wiadomo o co chodzi....

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Re: Mały problem związany z mechanizmem różnicowym w patrolu

Post autor: N2O » czw paź 21, 2010 10:01 pm

6 cylindrów w benzynie powinno dać radę.
:)21
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Adamo
 
 
Posty: 8257
Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
Lokalizacja: Wrocław

Re: Mały problem związany z mechanizmem różnicowym w patrolu

Post autor: Adamo » pt paź 22, 2010 9:13 am

poborcapodatkowy pisze:
Piotrek M pisze:Drogi panie, jesteś pan w wielkim błędzie :)
Otóż blokada nie jest jakimś cudownym lekarstwem na zakopane/wklejone auto, tym bardziej dla użytkownika z małym doświadczeniem.
Ja tam w błoto po pas się nie pakowałem :wink: Ale nieraz brakowało wykrzyżu, a blokada ratowałaby sprawę.
Depnięcie równocześnie na gaz i hamulec też :)21

Patryk 160
 
 
Posty: 7370
Rejestracja: ndz lis 23, 2008 9:31 pm
Lokalizacja: ściernisko

Re: Mały problem związany z mechanizmem różnicowym w patrolu

Post autor: Patryk 160 » sob paź 23, 2010 4:34 pm

N2O pisze:Zrobiłeś już sekcję zwłok poprzedniego rozrusznika?
:)21
w dniu dzisiejszym na stole stwierdziłem że komutator nie istnieje :(

nigdy czegoś takiego nie widziałem
dziury w nim jakby go ktoś wypiaskował bardzo grubym ziarnem,a toczyć już nie ma z czego :(

trza wirnik zregenerować chyba cały w takim wypadku :roll:
Ten kto wolny nad swym losem nie płacze
Lepsze Polskie gówno w polu,niźli fiołki w Neapolu

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jazda w terenie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości