jpi pisze:pezet pisze:Ja bym jeszcze dodal - jak w teren, to zawsze z zablokowanym centralnym, a nie kombinowac - co mi sie moze urwac jak nie zapne
Chyba ze ktos tak lubi

boję się zapytać ale muszę najwyżej będzie zje..ka, ale dlaczego??
zawsze zapinasz centralny w terenie??
Jesli jade szutrowa drozka na 4H - to wtedy nie.
Ale ZAWSZE kiedy wlaczam reduktor.
A dlaczego?
A bo tak

Tak zdrowiej dla napedow - to raz,
a po drugie - raz zjezdzalem stromym trawersem przez las i po sliskim.
Walka byla na smierc i zycie. Tyl auta uciekajacy w las trudny do opanowania. Dopiero na dole sie okazalo ze centralny nie byl zablokowany.
Dlatego trzymam sie reguly Pewnego Znanego Autorytetu:
- jak w teren -> to reduktor.
- jak reduktor -> to blokada.
Dopiero na dole
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...