Zjazd ze wzniesienia

chyba wiadomo o co chodzi....

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
RAF z Ochoty
Posty: 530
Rejestracja: ndz lut 12, 2006 9:00 pm
Lokalizacja: Ochota/WaWa

Post autor: RAF z Ochoty » czw kwie 06, 2006 9:18 pm

mudder pisze:hmm ręczny i tak będzie działał na cztery koła jak jest zapięta centralna blokada :roll: a z tym ręcznym to pomysł z kosmosu jak ktoś sobie krzywde zrobi to pretensje będą :roll:
ot i wyjaśnienie jasne i jednoznaczne - dziękuje
sam to wymyśliłem (napisane że NOWY TU JESTEM) bo nikt o tym nie ostrzegał więc tak nie zrobie
dobre to forum: dopiero co 3 odpowiedź to kasztanienie :D
LR Disco 96' katowice limited edition

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » czw kwie 06, 2006 9:18 pm

Nauka kosztuje :)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » czw kwie 06, 2006 9:19 pm

klucz13 pisze:Nauka kosztuje :)21
nic za darmo :)21
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Awatar użytkownika
RAF z Ochoty
Posty: 530
Rejestracja: ndz lut 12, 2006 9:00 pm
Lokalizacja: Ochota/WaWa

Post autor: RAF z Ochoty » czw kwie 06, 2006 9:20 pm

mudder pisze:
RAF z Ochoty pisze:ej Klucz13 nie bądź taki - chyba nie chciałbyś abym swoją niewiedzą załatwił discovery????
rób co chcesz bylebyś komuś krzywdy nie zrobił :roll:

dobra dobra
a może jakbym nie był z wawy to byś po prostu poradził co? tak się po prostu martwie
LR Disco 96' katowice limited edition

Awatar użytkownika
rtrwoga
 
 
Posty: 1098
Rejestracja: pt lut 25, 2005 6:30 pm
Lokalizacja: ze skarpy

Post autor: rtrwoga » czw kwie 06, 2006 9:25 pm

zjechać można wszędzie tam gdzie kąt nie przekroczy 90 stopni :wink: mozna się asekurować lub jesli ktoś lubi mocne wrazenia i nie naraza przy tym życia innych oprócz swego to nie musi :)21 jeśli kat przekracza 90 stopni to wtedy mamy do czenienia z bimbadelkiem :o osobiście nie widziałem ,ale opowieści słyszałem :o zjazdy to moim zdaniem jedna z mocniej zakręconych atrakcji naszego hobby,technikę trzeba sobie samemu wyrobić kto się wspina ten wie że najciekawiej jest bez asekuracj :wink: generalnie zajęcie mocno niebezpieczne i początkującym polecam zaczynać od mniej stromych i krótkich ,w miarę nabierania wprawy można podnosić poprzeczkę ....aż do bimbadełka ...kto pamięta film zjazd bez asekuracji ?? :wink:
bałwan bałwanowi wilkiem ..........życie to podróż ,a nie osiaganie celu ...PATOLGIA...

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » czw kwie 06, 2006 9:25 pm

RAF z Ochoty pisze:
mudder pisze:
RAF z Ochoty pisze:ej Klucz13 nie bądź taki - chyba nie chciałbyś abym swoją niewiedzą załatwił discovery????
rób co chcesz bylebyś komuś krzywdy nie zrobił :roll:

dobra dobra
a może jakbym nie był z wawy to byś po prostu poradził co? tak się po prostu martwie
nie widzę związku ale uważam że takie podstawy powinien znać każdy kto się w teren wybiera
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » czw kwie 06, 2006 9:31 pm

mudder pisze:
nie widzę związku ale uważam że takie podstawy powinien znać każdy kto się w teren wybiera
I przed zjazdem staniesz wyjmiesz kajecik i poszukasz podkreslonego wężykiem - "wężykiem Jasiu wężykiem'
:)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
RAF z Ochoty
Posty: 530
Rejestracja: ndz lut 12, 2006 9:00 pm
Lokalizacja: Ochota/WaWa

Post autor: RAF z Ochoty » czw kwie 06, 2006 9:33 pm

w porządku bez urazy więc zapytuje grzecznie starszych lub młodszych ale doświadczonych o taka sprawę
nie chcę ani sprzętu zniszczyć ani nikomu krzywdy zrobić przez brak doświadczenia, po to po forum latam
LR Disco 96' katowice limited edition

Awatar użytkownika
RAF z Ochoty
Posty: 530
Rejestracja: ndz lut 12, 2006 9:00 pm
Lokalizacja: Ochota/WaWa

Post autor: RAF z Ochoty » czw kwie 06, 2006 9:34 pm

klucz13 pisze:
mudder pisze:
nie widzę związku ale uważam że takie podstawy powinien znać każdy kto się w teren wybiera
I przed zjazdem staniesz wyjmiesz kajecik i poszukasz podkreslonego wężykiem - "wężykiem Jasiu wężykiem'
:)21
to znam
ale nie będzie czasu bo pewnie klasy profesjonalne będą najeżdzać mnie z tyłu :)12
LR Disco 96' katowice limited edition

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » czw kwie 06, 2006 9:36 pm

Jedź nad wisłę i ćwicz na wałach :)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
RAF z Ochoty
Posty: 530
Rejestracja: ndz lut 12, 2006 9:00 pm
Lokalizacja: Ochota/WaWa

Post autor: RAF z Ochoty » czw kwie 06, 2006 9:38 pm

nie da rady w te czasy stan wody wysoki i pewnie bym spłynął do trójmiasta a tu mnie debiut w terenowej integracji w sobote czeka
LR Disco 96' katowice limited edition

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » czw kwie 06, 2006 9:40 pm

RAF z Ochoty pisze: tu mnie debiut w terenowej integracji w sobote czeka
Kajecika nie zapomnij :)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
RAF z Ochoty
Posty: 530
Rejestracja: ndz lut 12, 2006 9:00 pm
Lokalizacja: Ochota/WaWa

Post autor: RAF z Ochoty » czw kwie 06, 2006 9:42 pm

powołam się na wasze dobre rady
LR Disco 96' katowice limited edition

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » czw kwie 06, 2006 9:45 pm

niestety jest tak że jak ktoś o furę się boi to błędy karygodne popełnia choć naszczęście nie jest to reguła :D
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Awatar użytkownika
RAF z Ochoty
Posty: 530
Rejestracja: ndz lut 12, 2006 9:00 pm
Lokalizacja: Ochota/WaWa

Post autor: RAF z Ochoty » czw kwie 06, 2006 10:04 pm

o! sam napisałeś że jak ktos sie w teren wybiera to podstawy powinien znać... gdzie się człowiek naucy jak nie na ofrołdzie?
LR Disco 96' katowice limited edition

Awatar użytkownika
Raga
 
 
Posty: 103
Rejestracja: wt paź 18, 2005 8:49 pm
Lokalizacja: Podbeskidzie

Post autor: Raga » czw kwie 06, 2006 11:14 pm

Nie wiem, ale mam takie niemądre wrażenie, że pytania typu jak zjeżdżać z górki są lekko głupie. :) Może się mylę, ale co tu duzo mówić, to logiczne, że trza wolno, a jak wolno to na niskim biegu, a żeby jescze wolniej to na reduktorze. Przecież nikt taką wiedzę nie wykłada, a są offrołdowcy bez forumowej pomocy, którzy w terenie dają radę. (Sam widziałęm! ;)) Mam tylko nadzieję, że nie doczekam się pytania typu czy zjeżdżając z górki zaciągać w terenówce ręczny... o kurde... już się doczekałem... :)21
.:Rocky 2,8 TDI:.
Rakietowy kwiat japońskiej myśli technicznej GOTOWY!!! 503-167-653 Radek

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » czw kwie 06, 2006 11:28 pm

Raga pisze:Nie wiem, ale mam takie niemądre wrażenie, że pytania typu jak zjeżdżać z górki są lekko głupie. :) Może się mylę, ale co tu duzo mówić, to logiczne, że trza wolno, a jak wolno to na niskim biegu, a żeby jescze wolniej to na reduktorze. Przecież nikt taką wiedzę nie wykłada, a są offrołdowcy bez forumowej pomocy, którzy w terenie dają radę. (Sam widziałęm! ;)) Mam tylko nadzieję, że nie doczekam się pytania typu czy zjeżdżając z górki zaciągać w terenówce ręczny... o kurde... już się doczekałem... :)21
ee tam marudzisz dobrze że pyta a jak ty nie pytałeś to już twoja strata
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » czw kwie 06, 2006 11:30 pm

RAF z Ochoty pisze:o! sam napisałeś że jak ktos sie w teren wybiera to podstawy powinien znać... gdzie się człowiek naucy jak nie na ofrołdzie?
no tak ofrołd uczy ale jak sięboisz o furę to trochęsię nacierpisz ja wyprzęgłem z auta uniwersalnego bo za bardzo się o nie martwiłem
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Awatar użytkownika
JackY61
Posty: 1558
Rejestracja: czw cze 02, 2005 6:38 pm
Lokalizacja: Opole, Poznań, Istebna
Kontaktowanie:

Post autor: JackY61 » pt kwie 07, 2006 8:35 am

mudder pisze: no tak ofrołd uczy ale jak sięboisz o furę to trochęsię nacierpisz
no niestety, ja cierpie :)21
mudder pisze: ja wyprzęgłem z auta uniwersalnego bo za bardzo się o nie martwiłem
kurna, mysle mysle i nie mam pojecia co miales na mysli ? :)21

Dzieżok
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 24
Rejestracja: śr paź 19, 2005 4:52 pm

Post autor: Dzieżok » pt kwie 07, 2006 9:36 am

Ja też się strasznie boje o mojego syfa, ale jak ostatnoi zapiołem w drzewo (do końca byłem pewnie że w końcu złapie przyczepność ) to aż mi papieros wypadł z wrażenia....

Problem w tym że strasznie mi się podobało, troche poskakałem po masce lina o drzewo, zderzak już nie blokował koła, chłodnica cała, tylko lampki się ubiły....

I w tym momencie stwierdziliśmy że cza go utopić w błocie bo drzewka za twarde dla niego...

Awatar użytkownika
Raga
 
 
Posty: 103
Rejestracja: wt paź 18, 2005 8:49 pm
Lokalizacja: Podbeskidzie

Post autor: Raga » pt kwie 07, 2006 10:45 am

Mudder - ja żadnej straty nie poniosłem z tego, że zanim zacząłem offrołdować się nie spytałem na jakimś forum jak zapiąć napęd 4x4. Bo tego typu pytania się coraz częściej pojawiają tutaj. Może nie jeżdzę zawodowo i nie mam jeszcze jakiegoś przeogromnego skilla (jesczez ;)), ale pewne podstawy każdy musi znac, który zdał egzamin do prawa jazdy. Plaskaczem też z zlodowaciałej górki nie zjeżdżasz na pełnym bucie, tylko powoli. A tak wogóle to prowadząc terenówkę w terenie pewne rzeczy sie od razu samoczynnie łyka. Nikt mi nie musiał wytłumaczyć, że co jak co, ale but pod górkę to obowiązek mimo, że szkoda syfa :) Szkoda miejsca na serwisie na głupie przekomarazanie.
.:Rocky 2,8 TDI:.
Rakietowy kwiat japońskiej myśli technicznej GOTOWY!!! 503-167-653 Radek

Awatar użytkownika
RAF z Ochoty
Posty: 530
Rejestracja: ndz lut 12, 2006 9:00 pm
Lokalizacja: Ochota/WaWa

Post autor: RAF z Ochoty » pt kwie 07, 2006 8:27 pm

Raga pisze:Mudder - ja żadnej straty nie poniosłem z tego, że zanim zacząłem offrołdować się nie spytałem na jakimś forum jak zapiąć napęd 4x4. Bo tego typu pytania się coraz częściej pojawiają tutaj. Może nie jeżdzę zawodowo i nie mam jeszcze jakiegoś przeogromnego skilla (jesczez ;)), ale pewne podstawy każdy musi znac, który zdał egzamin do prawa jazdy. Plaskaczem też z zlodowaciałej górki nie zjeżdżasz na pełnym bucie, tylko powoli. A tak wogóle to prowadząc terenówkę w terenie pewne rzeczy sie od razu samoczynnie łyka. Nikt mi nie musiał wytłumaczyć, że co jak co, ale but pod górkę to obowiązek mimo, że szkoda syfa :) Szkoda miejsca na serwisie na głupie przekomarazanie.
no to nie zajmuj miejsca takimi epistołami
LR Disco 96' katowice limited edition

Awatar użytkownika
lisiurski
 
 
Posty: 1125
Rejestracja: wt mar 07, 2006 2:34 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: lisiurski » pt kwie 07, 2006 8:53 pm

klucz13 pisze:Jedź nad wisłę i ćwicz na wałach :)21
Tylko nie zjeżdżaj w stronę wody :)21
Tak poważnie to jazda po wałach (przeciwpowodziowych oczywiście) szczególnie w poprzek chyba jest zabroniona
"Bo ofrojd to nie je rurka z kremem ani nie gilgotki, ostry...."
Uaz z uazowołgą a nie z andorią

Awatar użytkownika
piotr_z
 
 
Posty: 1494
Rejestracja: wt sty 07, 2003 8:38 pm
Lokalizacja: Marki

Post autor: piotr_z » pt kwie 07, 2006 9:12 pm

RAF z Ochoty pisze:hmmm laik pyta.... cd technika na zjeździe
zapiąć 4L czyli zblokowac mosty? czy chodzi o zapięcie reduktora? a może ojej wszystkiego naraz?????
a czy targanie ręcznego (jako że łapie koła tylnej osi) a raczej delikatne zaciąąąąąganie ma sens?
oczywiscie kazdy ma swoja technike zjazdu z gorki. To normalne. Ja w swoich suzukach (vitarkach) zapinam 4L jedynka (teraz w automacie tez) i to dziala. jak za szybko to albo hamulec leciutenko, leciutenko, albo reczny. Nie wiem jak w Waszych wypasionych furach ale w suzukach (vitarkach) to reczny dziala jak cie moge - i nie mowcie w LR dziala lepiej - bo w ogole nie dziala (hamulce zreszta tez :)21 ) wiec jego (recznego ) uzycie nie spowoduje zablokowania sie kol tylko ich spowolnienie zgodnie z logika zreszta. Wiec RAF nie daj sie i walcz jutro dzielnie. Reduktor na 4 i reczny i bedzie ok.

pzdr
Pojara 2,8 GLS
Explorer 4,0 V6 - ale to zap..la :)21
www.studiospa.com.pl

Awatar użytkownika
RAF z Ochoty
Posty: 530
Rejestracja: ndz lut 12, 2006 9:00 pm
Lokalizacja: Ochota/WaWa

Post autor: RAF z Ochoty » pt kwie 07, 2006 10:45 pm

więcej takich ludzi i życie stanie się znośne
dzięki za poświęcenie czasu na podpowiedź
LR Disco 96' katowice limited edition

ODPOWIEDZ

Wróć do „Jazda w terenie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości