Napęd 4x4 - wymiana doświadzcenia ;)
Moderator: Mroczny
Napęd 4x4 - wymiana doświadzcenia ;)
W celu ułatwienia początkującym offrołdowcom proponuje popostować wasze rady odnośnie włączania napędu 4x4.
Jeśli chodzi o mnie to robię to tak:
-podchodzę do prawego koła i zapinam sprzęgiełko na LOCk
-podchodzę do lewego i ponownie się kqrwiam, że musiałem założyć automata (na stałe spiętego) bo komuś sie moje ręczne sprzęgiełko spodobało
-wsiadam naciskam przycisk 4High
-ruszam
A reszta jak ma? Post tylko i wyłącznie napsiany w celach edukacyjnych, żeby tym obcykanmy w włączanie napędów nikt nie zarzucił, że zostawiają bezbronnych nowych posiadaczy terenówek bez wiedzy i narażają ich na koszty.
Jeśli chodzi o mnie to robię to tak:
-podchodzę do prawego koła i zapinam sprzęgiełko na LOCk
-podchodzę do lewego i ponownie się kqrwiam, że musiałem założyć automata (na stałe spiętego) bo komuś sie moje ręczne sprzęgiełko spodobało
-wsiadam naciskam przycisk 4High
-ruszam
A reszta jak ma? Post tylko i wyłącznie napsiany w celach edukacyjnych, żeby tym obcykanmy w włączanie napędów nikt nie zarzucił, że zostawiają bezbronnych nowych posiadaczy terenówek bez wiedzy i narażają ich na koszty.
.:Rocky 2,8 TDI:.
Rakietowy kwiat japońskiej myśli technicznej GOTOWY!!! 503-167-653 Radek
Rakietowy kwiat japońskiej myśli technicznej GOTOWY!!! 503-167-653 Radek
Ja dla odmiany wsiadam, patrzę się na tę mała wajchę i widzę HH,N,HL,LL - przecieram oczy ze zdumienia, przewijam w pamięci setki porad z forum i nie znajdując odpowiedzi, znów się na siebie wkurzam, że bulwara totalnego jakiegoś zanabyłem, co to rasowej terenówki nawet za grosz napisem z 4-ką nie przypomina. Po osiągnięciu odpowiedniego ciśnienia w czaszcze ruszam w stronę najblizszego złomowiska i nagle przypominam sobie, że jedyną metodą na rozpięcie osi jest u mnie ukręcenie wału w najbliższym błotku 
Muszę jak najszybciej w jakieś wskoczyć, bo z tymi 4ma napędzanymi cały czas kółkami to się nawet "bączka" pod klubem na parkingu nie daje pożądnie wykręcić

Muszę jak najszybciej w jakieś wskoczyć, bo z tymi 4ma napędzanymi cały czas kółkami to się nawet "bączka" pod klubem na parkingu nie daje pożądnie wykręcić

Ja bym jednak proponowal po zapieciu sprzegielek najpierw ruszyc z metr do przodu coby zaskoczyly a dopiero wtedy wlaczyc 4H. W przeciwnym wypadku jak ruszysz z buta to sprzegielko moze szlag traficczaykowski pisze:Ja robię tak:
-podchodzę do lewego koła i zapinam sprzęgiełko na LOCK
-pilot podchodzi do prawego koła i zapina sprzęgiełko na LOCK
-wsiadam i przerzucam tą małą wajchę obok biegów na 4H ewentualnie 4L)
-ruszam
KZJ 73
Mroczny pisze:- zatrzymuję sięczaykowski pisze:Ja robię tak:
-podchodzę do lewego koła i zapinam sprzęgiełko na LOCK
-pilot podchodzi do prawego koła i zapina sprzęgiełko na LOCK
-wsiadam i przerzucam tą małą wajchę obok biegów na 4H ewentualnie 4L)
-ruszam
- cofam 100 metrów
- zabieram pilota
- ruszam



...
a to ja trochę mam więcej zabawy w moim uazie podchodzę do tylnego lewego koła zpinam sprzęgiełko podchodze do tylnego prawego koła za choloere nie mogę przełączyć wołam pilota który pojawia się z odpowiednim czujnikiem zapinamy lewe tylne sprzęgiełko potem ja idę do lewego przedniego sprzęgiełka a pilot do prawego przedniego umęczeni tymi czynnościam idziemy się napić piwa 

w sumie 1353 KM 
no replacement for displacement!

no replacement for displacement!
- gÓral świętokrzyski
- Posty: 1565
- Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:26 am
- Lokalizacja: Kielce/Łódź
- Kontaktowanie:
mudder pisze:a to ja trochę mam więcej zabawy w moim uazie podchodzę do tylnego lewego koła zpinam sprzęgiełko podchodze do tylnego prawego koła za choloere nie mogę przełączyć wołam pilota który pojawia się z odpowiednim czujnikiem zapinamy lewe tylne sprzęgiełko potem ja idę do lewego przedniego sprzęgiełka a pilot do prawego przedniego umęczeni tymi czynnościam idziemy się napić piwa



co to za uaz??
tyłoskręt

- Przemekslaw
-
- Posty: 2886
- Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontaktowanie:
niegÓral świętokrzyski pisze:mudder pisze:a to ja trochę mam więcej zabawy w moim uazie podchodzę do tylnego lewego koła zpinam sprzęgiełko podchodze do tylnego prawego koła za choloere nie mogę przełączyć wołam pilota który pojawia się z odpowiednim czujnikiem zapinamy lewe tylne sprzęgiełko potem ja idę do lewego przedniego sprzęgiełka a pilot do prawego przedniego umęczeni tymi czynnościam idziemy się napić piwa
![]()
![]()
![]()
co to za uaz??
tyłoskręt

w sumie 1353 KM 
no replacement for displacement!

no replacement for displacement!
wielkie mi halo, polosie odciazonemudder pisze:niegÓral świętokrzyski pisze:mudder pisze:a to ja trochę mam więcej zabawy w moim uazie podchodzę do tylnego lewego koła zpinam sprzęgiełko podchodze do tylnego prawego koła za choloere nie mogę przełączyć wołam pilota który pojawia się z odpowiednim czujnikiem zapinamy lewe tylne sprzęgiełko potem ja idę do lewego przedniego sprzęgiełka a pilot do prawego przedniego umęczeni tymi czynnościam idziemy się napić piwa
![]()
![]()
![]()
co to za uaz??
tyłoskręt

Nie przejmuj sie. Ksiezniczki z ch...ja nie zrobisz (Emila).
wiesz ta dyskotekowa to ma ok 10cm - taki ukłon angoli do azjatyckiej rozmiarówkiJackY61 pisze:w parchu tez mam mala...JarekK pisze:hmmm jak by Ci to powiedzieć - ta wajcha w dyskotece (co do reduktora jest) to taka strasznie mała jest - czyzby samokrytykaleszek pisze: ja wole jak Moja się bawi tą wajchą może być w samochodzie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()



Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości