Jak czytać roadbooka
Moderator: Mroczny
Jak czytać roadbooka
Witam kolegow mam takie pytanie jak sie czyta road booka jestem poczatkujacym i chcial bym sie dowiedziec jak to sie robi
pozdrawiam
marcin
pozdrawiam
marcin
i nie mylić prawej z lewą
jest prawa i ta druga prawa
i koniec
innnych nie ma
ps. to zalezy od roadbooka, jest kilka sposobow ich opisywania, ale wszystkie takie, ze jesli podstawowke człowiek zaliczył, to sie domysli
nie ma stresu
jest prawa i ta druga prawa
i koniec
innnych nie ma
ps. to zalezy od roadbooka, jest kilka sposobow ich opisywania, ale wszystkie takie, ze jesli podstawowke człowiek zaliczył, to sie domysli

Krzysiek
Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...
Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...
http://www.mado.republika.pl/ITI_STRZAL ... ria_01.htm
tam sobie zobacz, trochę Ci pomoże.
A tak jak mowią koledzy - trochę wprawy.
Ja jestem kierowcą, podobnież piloci kumają o co w tym biega (ja czasem śmiem wątpić)
tam sobie zobacz, trochę Ci pomoże.
A tak jak mowią koledzy - trochę wprawy.
Ja jestem kierowcą, podobnież piloci kumają o co w tym biega (ja czasem śmiem wątpić)
Ziemia jest płaska, każdy to widzi. Za wyjątkiem mojej wiochy gdzie jest ewidentnie wypukła.
No wiesz zawsze mozesz sobie trase wyspiewac tak jak oni
http://www.filmiki.jeja.pl/59,Rajd,na,wesolo.html

http://www.filmiki.jeja.pl/59,Rajd,na,wesolo.html

-
- galeziat
-
- Kontaktowanie:
Czy moglibyście pokazać fotki jeszcze kilku roadbooków, z opisem? A co to jest total i part w roadbooku z Poland Trophy? Odległość między punktami kontrolnymi?
Łajka i Łada są nie do zdarcia
http://www.sosnowymlodnik.webpark.pl
http://www.sosnowymlodnik.webpark.pl