Jak czytać roadbooka
Moderator: Mroczny
Jak czytać roadbooka
Witam kolegow mam takie pytanie jak sie czyta road booka jestem poczatkujacym i chcial bym sie dowiedziec jak to sie robi
pozdrawiam
marcin
pozdrawiam
marcin
i nie mylić prawej z lewą
jest prawa i ta druga prawa
i koniec
innnych nie ma
ps. to zalezy od roadbooka, jest kilka sposobow ich opisywania, ale wszystkie takie, ze jesli podstawowke człowiek zaliczył, to sie domysli
nie ma stresu
jest prawa i ta druga prawa
i koniec
innnych nie ma
ps. to zalezy od roadbooka, jest kilka sposobow ich opisywania, ale wszystkie takie, ze jesli podstawowke człowiek zaliczył, to sie domysli

Krzysiek
Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...
Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...
http://www.mado.republika.pl/ITI_STRZAL ... ria_01.htm
tam sobie zobacz, trochę Ci pomoże.
A tak jak mowią koledzy - trochę wprawy.
Ja jestem kierowcą, podobnież piloci kumają o co w tym biega (ja czasem śmiem wątpić)
tam sobie zobacz, trochę Ci pomoże.
A tak jak mowią koledzy - trochę wprawy.
Ja jestem kierowcą, podobnież piloci kumają o co w tym biega (ja czasem śmiem wątpić)
Ziemia jest płaska, każdy to widzi. Za wyjątkiem mojej wiochy gdzie jest ewidentnie wypukła.
No wiesz zawsze mozesz sobie trase wyspiewac tak jak oni
http://www.filmiki.jeja.pl/59,Rajd,na,wesolo.html

http://www.filmiki.jeja.pl/59,Rajd,na,wesolo.html


-
- Posty: 1640
- Rejestracja: pn kwie 04, 2005 1:13 am
- galeziat
-
- Posty: 169
- Rejestracja: śr mar 09, 2005 3:18 pm
- Lokalizacja: Gorczyca (20 km na N-E od Augustowa)
- Kontaktowanie:
Czy moglibyście pokazać fotki jeszcze kilku roadbooków, z opisem? A co to jest total i part w roadbooku z Poland Trophy? Odległość między punktami kontrolnymi?
Łajka i Łada są nie do zdarcia
http://www.sosnowymlodnik.webpark.pl
http://www.sosnowymlodnik.webpark.pl
Generalnie wiekszosc ma problemy z prawa i lewa strona oraz ze skrotami. Wielu jest mistrzami swiata i nie pyta wcale. Jest to bez sensu bo potem przez telefon trzeba tlumaczyc, ze WGT to wedlug tasm, a PPO to poczatek pomiaru odleglosci. Wiekszosc tych mistrzow nie kuma co to ukryta pieczatka, a jak juz jest w opisie to dzwoni ze wlasnie stoi tu gdzie miala byc ale nic nie ma. Piloci nie wiedza, ze ich miejsce jest czesto poza autem i ze maja sobie pobiegac. Odcinki dluzsze niz 1000m w terenie bez znakow charakerystycznych powoduja, ze zaczynaja jezdzic po czyichs polach lub lakach i katuja to czego nawet nie powinni dotykac. Jak juz sie zdarzy bledna kratka to jest katastrofa i nalezy zaraz dzwonic. Tak jak by nie mozna bylo pomyslec i pokrecic roadbookiem.
Jak macie jakies niejasne wam przyklady to podajcie, bo lepiej wiedziec wczesniej zanim sie mocno zabalagani i zostanie wywalonym z imprezy
Jak macie jakies niejasne wam przyklady to podajcie, bo lepiej wiedziec wczesniej zanim sie mocno zabalagani i zostanie wywalonym z imprezy

To co piszę jest wyłącznie moim PRYWATNYM zdaniem i nie ma związku z niczym poza tym. Jasne?
bo wy po prostu roadbook-ów malować nie umiecie w końcu kto jak kto ale miszcze się znająBiga pisze:Generalnie wiekszosc ma problemy z prawa i lewa strona oraz ze skrotami. Wielu jest mistrzami swiata i nie pyta wcale. Jest to bez sensu bo potem przez telefon trzeba tlumaczyc, ze WGT to wedlug tasm, a PPO to poczatek pomiaru odleglosci. Wiekszosc tych mistrzow nie kuma co to ukryta pieczatka, a jak juz jest w opisie to dzwoni ze wlasnie stoi tu gdzie miala byc ale nic nie ma. Piloci nie wiedza, ze ich miejsce jest czesto poza autem i ze maja sobie pobiegac. Odcinki dluzsze niz 1000m w terenie bez znakow charakerystycznych powoduja, ze zaczynaja jezdzic po czyichs polach lub lakach i katuja to czego nawet nie powinni dotykac. Jak juz sie zdarzy bledna kratka to jest katastrofa i nalezy zaraz dzwonic. Tak jak by nie mozna bylo pomyslec i pokrecic roadbookiem.
Jak macie jakies niejasne wam przyklady to podajcie, bo lepiej wiedziec wczesniej zanim sie mocno zabalagani i zostanie wywalonym z imprezy

a tak na poważnie to też zauważam tendencje do jazdy na telefon do organizatora a nie na roadbook

w sumie 1353 KM 
no replacement for displacement!

no replacement for displacement!
To może na jakiś maraton powinni się wybrać a nie w terenBiga pisze:Piloci nie wiedza, ze ich miejsce jest czesto poza autem i ze maja sobie pobiegac.

Napisz co w przypadku kiedy jednak organizator dał ciała i miało być w lewo a było na kratce w prawo (sytuacja z jednego z ostatnich bardziej znanych rajdówBiga pisze:Jak macie jakies niejasne wam przyklady to podajcie, bo lepiej wiedziec wczesniej zanim sie mocno zabalagani i zostanie wywalonym z imprezy

Bledy w opisie sie zdarzaly i beda sie zdarzac. Robia je tylko ludzie i czasami sie myla. Tak to juz jest i bedzie. Jak mi sie kratka nie zgadza to najpierw krece roadbook'iem w lewo i prawo, zeby ewentualnie dopasowac. Jak sie nie da, lub nic z krecenia nie wynika to sie jedzie do nastepnej i jak sie nie zgadza to sie wraca i robi drugi wariant.AdAm pisze:Napisz co w przypadku kiedy jednak organizator dał ciała i miało być w lewo a było na kratce w prawo (sytuacja z jednego z ostatnich bardziej znanych rajdówBiga pisze:Jak macie jakies niejasne wam przyklady to podajcie, bo lepiej wiedziec wczesniej zanim sie mocno zabalagani i zostanie wywalonym z imprezy).
Mozna sie czepiac wszystkiego oczywiscie, ale w koncu off-road to takze myslenie i to czesciej niz sie wydaje.
Ten temat nie jest raczej dla starych wyjadaczy tylko dla tych co jeszcze nie wiedza jakie niespodzianki moga im zapodac organizatorzy. Zachecam wiec do skanowania kratek i zadawania pytan. Ulatwi to wszystkim zycie.

To co piszę jest wyłącznie moim PRYWATNYM zdaniem i nie ma związku z niczym poza tym. Jasne?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości