Lotna meta
Moderator: Mroczny
Lotna meta
co wy nato?? wedlug mnie glupota, ktora czesto sie zdarza na roznych rajdach, terenowka to nie mysliwiec F16 i do latania to nie jest sknstruowane, choc czasami niewielkie hopki sie zdarzaja, to co mam np zrobic zeby obejsc ten glupi symulator lotu uazem na rajdzie??
GazikoLandPatrol z pakietem V8, project 

Meta lotna jest idealna dla auta typu Uaz, co sie nie umie zatrzymac na mecie STOP, wiec nie wiem o co Ci chodzi 

Ostatnio zmieniony pt lut 22, 2008 9:42 pm przez Biga, łącznie zmieniany 1 raz.
To co piszę jest wyłącznie moim PRYWATNYM zdaniem i nie ma związku z niczym poza tym. Jasne?
Meta lotna jest jednak rozwiązaniem dość sprawiedliwym, bo pomiar czasu OS-u obejmuje jazdę a nie procedury hamowania. Meta "stop" wymaga precyzyjnego zatrzymania (linia między osiami), więc czas odcinka zaczyna zależeć od sprawności hamulców, stopnia "skopania" nawierzchni przez poprzedników i paru innych rzeczy(np. rodzaju hamulców-mokre bębny nie działają zbyt sprawnie a tarcze tak).
Jak się nie dohamujesz i sędzia każe Ci cofać też nie będziesz szczęśliwy....
Jak dogoni Cię zawodnik jadący za tobą nie będzie miał się gdzie zatrzymać...
Zawsze możesz przed metą zwolnić.....
Jak się nie dohamujesz i sędzia każe Ci cofać też nie będziesz szczęśliwy....
Jak dogoni Cię zawodnik jadący za tobą nie będzie miał się gdzie zatrzymać...
Zawsze możesz przed metą zwolnić.....

tylko prawdziwi twardziele wyruszają w teren na Slickach
http://www.pulawy4x4.prv.pl
http://www.pulawy4x4.prv.pl
To co piszę jest wyłącznie moim PRYWATNYM zdaniem i nie ma związku z niczym poza tym. Jasne?
- Przemekslaw
-
- Posty: 2886
- Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontaktowanie:
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
"Ktoś" pomylił określenia
Bo jemu się wydaje, że jak mu kazali na rajdzie robić metę ustawioną na hopie tak, żeby ją przeskoczył, to że to jest lotna. A że zawias przeszczepiany z Zetora tylko bez amorów to mu w krzyż wlazło i marudzi 
A meta lotna to jest to, co wszyscy wiedzą, że to właśnie to jest.


A meta lotna to jest to, co wszyscy wiedzą, że to właśnie to jest.

A destiny - it's the rising sun
Zawodowo patrzę na ptaki
Zawodowo patrzę na ptaki

ja jak sędziowałem swój oes to też zrobiłem metę lotną, a co ? tak pod publikę, poległy zawiasy w 2 samuraiach i 1 disco zostało bez przedniego mostu, ale fun musi być, loty i tak wg. mnie nie były hardcoreowe jak na innych imprezach, np. na muttcie
ale wszystkie auto miały 4 koła oderwane od ziemi, inaczej nie zaliczałem i była taryfa 


spoko luzik
www.wawa4x4.pl
www.wawa4x4.pl
Paszczak wsadzę cię kiedyś do Serii i oderwiemy wszystkie cztery koła od ziemi, tylko po karetkę zadzwoń wcześniej bo potem możesz nie móc

A tak w temacie, jako posiadacz samochodu z pięcioma bębnami jestem żywo zainteresowany lotnymi metami


A tak w temacie, jako posiadacz samochodu z pięcioma bębnami jestem żywo zainteresowany lotnymi metami

Land Rover made by craftsmen-driven by psychos 
always look on the bright side of life

always look on the bright side of life

Jestem zdecydowanie przeciwny - w Prabutach na równoległym zrobiłem lotną metę i mi magnesik od czujnika w rozdzielaczu zapłonu odpadł i mimo, ze na mecie byłem pierwszy to do następnego etapu nie przeszedłem (bo oczywiście przestał odpalać). A kolega z Samuraja był drugi, dotykał (przynajmniej niektórymi) kółkami do ziemi i przeszedł
A przy okazji, skoro wiemy już że lotna meta to taka z hopy (a nie taka przez którą się przejeżdża bez zatrzymania), to może wyróżniamy też metę grząską, twardą, płynną (ew. ciekłą), itp ?

A przy okazji, skoro wiemy już że lotna meta to taka z hopy (a nie taka przez którą się przejeżdża bez zatrzymania), to może wyróżniamy też metę grząską, twardą, płynną (ew. ciekłą), itp ?

Pozdrawiam - Daniel (kiedyś YJ '91 2,5l, w planach co innego...)
zapasem dotknal?DanielF pisze:Jestem zdecydowanie przeciwny - w Prabutach na równoległym zrobiłem lotną metę i mi magnesik od czujnika w rozdzielaczu zapłonu odpadł i mimo, ze na mecie byłem pierwszy to do następnego etapu nie przeszedłem (bo oczywiście przestał odpalać). A kolega z Samuraja był drugi, dotykał (przynajmniej niektórymi) kółkami do ziemi i przeszedł![]()
A przy okazji, skoro wiemy już że lotna meta to taka z hopy (a nie taka przez którą się przejeżdża bez zatrzymania), to może wyróżniamy też metę grząską, twardą, płynną (ew. ciekłą), itp ?



Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości