Mam parę wniosków/pytań więc proszę o sprostowanie.Myślę że dla znawców będzie to miła odskocznia od poważnych skomplikowanych tematów ))Jako że u znawców tematu pytania mogą wywołać salwy śmiechu to o odpowiedzi proszę jak najbardziej poważne ))
Chodzi mi o napędy.
1) 2H używamy na czarnym na drogach o normalnie dobrej przyczepności
2) 4H -czy możemy włączyć podczas jazdy na 2H czy musimy się zatrzymać jeżeli skrzynia jest w automacie
jeżeli możemy właczyć podczas jazdy to do jakiej prędkości możemy to zrobić i do jakiej prędkości później używać 4H
3) Wykumałem ze 4H zapinamy jeżeli koła mogą sie uślizgnąć. Tylko co to jest. Czy czarny asfalt, pzrsysypany białym snieżkiem się kwalifikuje??? zima za pasem
4) 4L - włączamy z postoju ? zapina się wtedy automatycznie difflock

bez zbytniego manewrowania skrętem

5) 4H - czy przy tym zapina sie też automatycznie difflock, zapinamy go pzry 4H ? czy możemy/nie musimy go zapinac(difflocka). Czy na 4H możemy jeździć z difflockiem i bez niego??
To jakaś maskara ))Mam andzieje że później będą już sensowniejsze pytania ))
dzięki