przekaźnik wyciągarki do XTR - 12000
Moderator: Misiek Bielsko
- kastor80
- jestem tu nowy...
- Posty: 64
- Rejestracja: ndz gru 20, 2009 10:11 am
- Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą / Słońsk
przekaźnik wyciągarki do XTR - 12000
Witam,
Czy ktoś ma, czy używa, czy wyrazi swoją opinię odnośnie sklepikowego przekaźnika firmy Albright?
http://www.sklep4x4.pl/sklep/produkt/96/4724.html
Potrzebuje pewnego przekaźnika który mnie nie zawiedzie w najmniej oczekiwanym momencie. Aktualnie mam seryjny przy windzie XTR speed, mimo tego, że jest przełożony do hermetycznej skrzynki wilgoć przenika do jego wnętrza. Powoduje to śniedź na styczniku i wyciągarka nie odwija albo nie zwija. Co mnie bardzo wku...a gdyż nie będę co chwilę go wybebeszał i czyścił.
Czy ktoś ma, czy używa, czy wyrazi swoją opinię odnośnie sklepikowego przekaźnika firmy Albright?
http://www.sklep4x4.pl/sklep/produkt/96/4724.html
Potrzebuje pewnego przekaźnika który mnie nie zawiedzie w najmniej oczekiwanym momencie. Aktualnie mam seryjny przy windzie XTR speed, mimo tego, że jest przełożony do hermetycznej skrzynki wilgoć przenika do jego wnętrza. Powoduje to śniedź na styczniku i wyciągarka nie odwija albo nie zwija. Co mnie bardzo wku...a gdyż nie będę co chwilę go wybebeszał i czyścił.
Pajero I 2.5 tdi - krótka buda
Re: przekaźnik wyciągarki do XTR - 12000
Może po prostu przenieś przekaźnik pod maskę albo do kabiny?
Jimny M16A
Żuk A161H 4C90 + Eaton TS5-21
Żuk A161H 4C90 + Eaton TS5-21
- kastor80
- jestem tu nowy...
- Posty: 64
- Rejestracja: ndz gru 20, 2009 10:11 am
- Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą / Słońsk
Re: przekaźnik wyciągarki do XTR - 12000
Może po prostu zostawię go w domu.KSikorski pisze:Może po prostu przenieś przekaźnik pod maskę albo do kabiny?

Pajero I 2.5 tdi - krótka buda
Re: przekaźnik wyciągarki do XTR - 12000
Ciekawe.
Mam na półce skrzynkę przekaźników (czterech pojedynczych) ze starego warn'a.
Każdy jest skręcany śrubkami i ma uszczelkę korkową. Nie raz pracowały w pełnym zanurzeniu pod wodą, a jak z ciekawości rozkręciłem, to w środku suchość.
No, ale to produkt z "prechińskich" czasów.
Mam na półce skrzynkę przekaźników (czterech pojedynczych) ze starego warn'a.
Każdy jest skręcany śrubkami i ma uszczelkę korkową. Nie raz pracowały w pełnym zanurzeniu pod wodą, a jak z ciekawości rozkręciłem, to w środku suchość.
No, ale to produkt z "prechińskich" czasów.
Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.
Re: przekaźnik wyciągarki do XTR - 12000
W tych prawie hermetycznych i tak będzie wilgoć prędzej czy później...
Jak nie zalejesz żywicą aalbo innym siuwaksem to daj sobie spokój...
Lepiej nawierć otwór od spodu odpływowy.
Najlepiej to kup klej na gorąco i całą puchę zalej z tym przekaźnikiem...
Jak nie zalejesz żywicą aalbo innym siuwaksem to daj sobie spokój...
Lepiej nawierć otwór od spodu odpływowy.
Najlepiej to kup klej na gorąco i całą puchę zalej z tym przekaźnikiem...
Żeby coś wynaleźć, wystarczy odrobina wyobraźni i sterta złomu./
Re: przekaźnik wyciągarki do XTR - 12000
Miałem przekaźnik Albright przy gównianiej amerykańskiej wyciągarce WARN 15000. Gówniany amerykański orginalny przekaznik firmy warn ( produkt nie rozbieralny ) rozpadł się tak mniej więcej po roku. Wówczas zakupiłem Albright który zamontowałem pod maską w samochodzie Nissan Patrol Y61 dokładnie w tym samym miejscu w którym był poprzedni przekaznik. Przy przekazniku nic nigdy nie musiałem robić i nigdy mnie nie zawiódł czego nie moge powiedzić o mega gównolicie wyciągarce warn -którą minimum dwa razy do roku rozkręcać i konserwować.Z otwartym sumieniem polecam ci przekaznik Wazne jest abyś zwrócił uwagę aby zakupić produkt orginalny a nie do złudzenia przypominający go produkt wyprodukowany przez naszych chińskich braci bo z tego co wiem firama Albright nie przeniosła produkcji do chin. Samochód użytkuje wyprawowo wiec nie jest o ekstremum jak na przeprawach. Nie musiałem go uszczelniać i zaklejać i chyba bym tego raczej nie robił a raczej zadbał o przepływ wody - czyli otwory na dole. Przekaźnik współpracował z pilotem bezprzewodowym, sterownikiem z kabiny i pilotem na kablu. Obecnie rozstałem się z elektrykiem i wsadziłem mechanika wiec temat się dla mnie zakończył .
Re: przekaźnik wyciągarki do XTR - 12000
Ale moment. Przekażnik śniedzieje ci w środku czy śruby śniedzieją? I skoro przeniosłeś przekaźnik wyżej to powiedz mi gdzie przypięte jest zasilanie przekaźnika?kastor80 pisze:Witam,
Czy ktoś ma, czy używa, czy wyrazi swoją opinię odnośnie sklepikowego przekaźnika firmy Albright?
http://www.sklep4x4.pl/sklep/produkt/96/4724.html
Potrzebuje pewnego przekaźnika który mnie nie zawiedzie w najmniej oczekiwanym momencie. Aktualnie mam seryjny przy windzie XTR speed, mimo tego, że jest przełożony do hermetycznej skrzynki wilgoć przenika do jego wnętrza. Powoduje to śniedź na styczniku i wyciągarka nie odwija albo nie zwija. Co mnie bardzo wku...a gdyż nie będę co chwilę go wybebeszał i czyścił.
tel. 509700949
https://www.escape4x4.pl/
https://www.escape4x4.pl/
- kastor80
- jestem tu nowy...
- Posty: 64
- Rejestracja: ndz gru 20, 2009 10:11 am
- Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą / Słońsk
Re: przekaźnik wyciągarki do XTR - 12000
@eassa Dzięki za rzeczową wypowiedź, na takie coś liczyłem.
@Zibi Śniedź i delikatna wilgoć pojawiają się w środku przekaźnika. Śruby na zaciskach przekaźnikach mam posmarowane elegancko wazeliną techniczną. Odnośnie twojego pytania o zasilanie to nie bardzo rozumiem.? Zasilanie mam pociągnięte z akumulatora poprzez wyłącznik do przekaźnika.

A tak to mniej więcej wygląda.
@Zibi Śniedź i delikatna wilgoć pojawiają się w środku przekaźnika. Śruby na zaciskach przekaźnikach mam posmarowane elegancko wazeliną techniczną. Odnośnie twojego pytania o zasilanie to nie bardzo rozumiem.? Zasilanie mam pociągnięte z akumulatora poprzez wyłącznik do przekaźnika.

A tak to mniej więcej wygląda.
Pajero I 2.5 tdi - krótka buda
- tkocy20
- Posty: 545
- Rejestracja: pt maja 23, 2008 6:42 pm
- Lokalizacja: Sochaczew, Żyrardów, Borne Sulinowo
Re: przekaźnik wyciągarki do XTR - 12000
u mnie to samo. wymiana przekaźnika w przypadku nurkowania jest konieczna. Pamiętaj o tym, że przenosząc stereownik pod maskę wydłużasz przewody i zwiększasz spadki napięcia. Czyli zamiast ciągnąć smażysz wyciągarkę. Warto zainwestować w grubsze kable i porządne zaciski. I każde nurkowanie wyciągarką powoduje konieczność jej rozbiórki wysuszenia i oczyszczenia, inaczej zawiedzie Cię gdy będzie naprawdę potrzebna.Zibi pisze:Ale moment. Przekażnik śniedzieje ci w środku czy śruby śniedzieją? I skoro przeniosłeś przekaźnik wyżej to powiedz mi gdzie przypięte jest zasilanie przekaźnika?kastor80 pisze:Witam,
Czy ktoś ma, czy używa, czy wyrazi swoją opinię odnośnie sklepikowego przekaźnika firmy Albright?
http://www.sklep4x4.pl/sklep/produkt/96/4724.html
Potrzebuje pewnego przekaźnika który mnie nie zawiedzie w najmniej oczekiwanym momencie. Aktualnie mam seryjny przy windzie XTR speed, mimo tego, że jest przełożony do hermetycznej skrzynki wilgoć przenika do jego wnętrza. Powoduje to śniedź na styczniku i wyciągarka nie odwija albo nie zwija. Co mnie bardzo wku...a gdyż nie będę co chwilę go wybebeszał i czyścił.
z wiekiem rośnie ilość osób mogących jedynie pocałować mnie w ....
- kastor80
- jestem tu nowy...
- Posty: 64
- Rejestracja: ndz gru 20, 2009 10:11 am
- Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą / Słońsk
Re: przekaźnik wyciągarki do XTR - 12000
tkocy20 pisze: u mnie to samo. wymiana przekaźnika w przypadku nurkowania jest konieczna. Pamiętaj o tym, że przenosząc stereownik pod maskę wydłużasz przewody i zwiększasz spadki napięcia. Czyli zamiast ciągnąć smażysz wyciągarkę. Warto zainwestować w grubsze kable i porządne zaciski. I każde nurkowanie wyciągarką powoduje konieczność jej rozbiórki wysuszenia i oczyszczenia, inaczej zawiedzie Cię gdy będzie naprawdę potrzebna.
Elektrykę mam zrobioną zgodnie ze sztuką, przekroje przewodów itd. są odpowiednie
Pajero I 2.5 tdi - krótka buda
Re: przekaźnik wyciągarki do XTR - 12000
Z tego co widzę to przewody masz orginalne. Natomiast nie masz odpowiedniego zasilania przekażnika - od spodu ma on bowiem dwa gwinty do zamocowania do minusa samochodu. Ty w tym momencie albo nie masz go kompletnie albo masz tylko prowadzone cienkim czarnym kabelkiem od minusa. I to jest po prostu za słabe. Do tego przypuszcam, ze masz słabą masę bezpośrednio do silnika.
A silnik wyciągarki wystarczy raz uszczelnić a porządnie. To kilka minut roboty z silikonem - rozbierasz, silkkonujesz i skręcasz. A po większym topieniu odkręcasz po prostu śrubę masową ( jest w najniższym punkcie silnika) i sprawdzasz czy jest wilgotna
A silnik wyciągarki wystarczy raz uszczelnić a porządnie. To kilka minut roboty z silikonem - rozbierasz, silkkonujesz i skręcasz. A po większym topieniu odkręcasz po prostu śrubę masową ( jest w najniższym punkcie silnika) i sprawdzasz czy jest wilgotna
tel. 509700949
https://www.escape4x4.pl/
https://www.escape4x4.pl/
- kastor80
- jestem tu nowy...
- Posty: 64
- Rejestracja: ndz gru 20, 2009 10:11 am
- Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą / Słońsk
Re: przekaźnik wyciągarki do XTR - 12000
Zibi, zapewniam Cię że wszystko jest podłączone tak jak powinno być. (fotka powyżej powstała przy przymiarce, finalnie Począwszy od masy do silnika po te dwie małe śrubki w obudowie przekaźnika. Swoją drogą w oryginalnej skrzynce te dwie śrubeczki na 100% nie przewodziły masy na przekaźnik bo niby jak? Fotka powyżej powstała przy przymiarce, finalnie wszystko to wygląda trochę inaczej.
Z resztą to i tak już nie ważne, zamówiłem przekaźnik Albright-a.
Jeśli możesz to rozwiń temat uszczelnienia silnika. Jak go rozebrać i gdzie dokładnie dać ten silikon. THX!
Z resztą to i tak już nie ważne, zamówiłem przekaźnik Albright-a.
Jeśli możesz to rozwiń temat uszczelnienia silnika. Jak go rozebrać i gdzie dokładnie dać ten silikon. THX!
Pajero I 2.5 tdi - krótka buda
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość