która lepsza
Moderator: Misiek Bielsko
która lepsza
Wiem że Warn jest najlepszy. Ale dręczy mnie pytanie która jest lepsza: ramseywinch czy powerwinch.
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
Re: która lepsza
Adam.Ż pisze: Ale dręczy mnie pytanie która jest lepsza: ramseywinch czy powerwinch.



Warn...
najlepszy
.....jezuuuu......może nie klnij na forum...
najdroższy i owszem..... tylko czemu orginalny warn spalił sie tam gdzie ja inną robiłem to samo

jakoś wszystkie Warny które widziałem wybuchały a te któr nie wybuchały stały na póce albo były w aucie ale użyte raz na próbe albo nawet wcale.....
mam SWOJE zdanie na team warna. szajs
6


najdroższy i owszem..... tylko czemu orginalny warn spalił sie tam gdzie ja inną robiłem to samo


jakoś wszystkie Warny które widziałem wybuchały a te któr nie wybuchały stały na póce albo były w aucie ale użyte raz na próbe albo nawet wcale.....
mam SWOJE zdanie na team warna. szajs

Range Rover Classic Pickup/discovery 3,9
NIE pisać mi PW, mail w profilu.
NIE pisać mi PW, mail w profilu.
Warnkrisi pisze:Warn...najlepszy
.....jezuuuu......może nie klnij na forum...
najdroższy i owszem..... tylko czemu orginalny warn spalił sie tam gdzie ja inną robiłem to samo![]()
jakoś wszystkie Warny które widziałem wybuchały a te któr nie wybuchały stały na póce albo były w aucie ale użyte raz na próbe albo nawet wcale.....
mam SWOJE zdanie na team warna. szajs6

Ramsey

Power

Dakar

był patrol - był kojot ... teraz juz tylko emerytura...
- Marcin-Kraków
-
- Posty: 5559
- Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Re: która lepsza
Wlasciwie to jak bys zadal pytanie : Buty adidasa czy trampki od wietnamczykaAdam.Ż pisze:Wiem że Warn jest najlepszy. Ale dręczy mnie pytanie która jest lepsza: ramseywinch czy powerwinch.

Y60 +4'' 34'' SS LTB -> Y61 +2'' 35'' KL-71
- w trakcie motania

Re: która lepsza
chinskie najlepszeMarcin-Kraków pisze:Wlasciwie to jak bys zadal pytanie : Buty adidasa czy trampki od wietnamczykaAdam.Ż pisze:Wiem że Warn jest najlepszy. Ale dręczy mnie pytanie która jest lepsza: ramseywinch czy powerwinch.


był patrol - był kojot ... teraz juz tylko emerytura...
Dopóki Warny były produkowane tam, gdzie je skonstruowano, to były może i najlepsze...odkąd przeniesiono pradukcje do Centralnej Europy, to zaczęły się sypać, gdyż wstawiano do nich słabe podzespoły. Przeczytajcie ostrzeżenie o Warnie na stronie gostka od Pomeranii - on wszystkich uprzedza i opisuje dokładnie wszystkie wady, usterki, itp określając Warna jako szajs.
Bogas
Stan Bronco: BRAK
Stan Bronco: BRAK
co do serwisowania, moja nie byłą jeszcze "zaglądana "
i jeździ....
są 2 poważne zasady, jeśli idze o wyciągarki elektryczne, któreych polacy za nic w swiecie nie chcą sie nauczyć i potem gadają że wyciągarki takie czy inne są do dupy.
1. nie przegrzewać, czyli kontrolować stan nagrzania silnika i jeżeli obudowa robi sie ciepła (nie gorąca) to przerwać prace lub wedle instrukcji nie racować dłuzej niż minute na pełnym obciążeniu
jak sami wiemy minuta to nic do wyciągnięcia auta iwęc ludziki ciągają aż spuchnie ......
2. BLOCZEK............chyba każdy wie o czym mówie...... nie nadwyręzać sprzętu. często do wyciągnięcia auta jest potrzebna siła równa 5,6-8 tonom uciągu (zależy jak bardzo sie wtopi) a, nie oszukujmy sie, mamy wyciągarki o uciągach żedu 3-4 ton, owszem wyciągnie to nas ale ile razy?? 2 - 3?? ......... bloczek zwiększa naszą siłe 2-krotnie i zarazem odciąża wyciągarke przedłużająć jej życie, zaraz ktoś powie że też 2 krotnie zwalnia...owszem ale czy warto poczekać 5-10 minut niż póżniej wydać 600-800 pln-ów na silnik?

są 2 poważne zasady, jeśli idze o wyciągarki elektryczne, któreych polacy za nic w swiecie nie chcą sie nauczyć i potem gadają że wyciągarki takie czy inne są do dupy.
1. nie przegrzewać, czyli kontrolować stan nagrzania silnika i jeżeli obudowa robi sie ciepła (nie gorąca) to przerwać prace lub wedle instrukcji nie racować dłuzej niż minute na pełnym obciążeniu
jak sami wiemy minuta to nic do wyciągnięcia auta iwęc ludziki ciągają aż spuchnie ......
2. BLOCZEK............chyba każdy wie o czym mówie...... nie nadwyręzać sprzętu. często do wyciągnięcia auta jest potrzebna siła równa 5,6-8 tonom uciągu (zależy jak bardzo sie wtopi) a, nie oszukujmy sie, mamy wyciągarki o uciągach żedu 3-4 ton, owszem wyciągnie to nas ale ile razy?? 2 - 3?? ......... bloczek zwiększa naszą siłe 2-krotnie i zarazem odciąża wyciągarke przedłużająć jej życie, zaraz ktoś powie że też 2 krotnie zwalnia...owszem ale czy warto poczekać 5-10 minut niż póżniej wydać 600-800 pln-ów na silnik?
Range Rover Classic Pickup/discovery 3,9
NIE pisać mi PW, mail w profilu.
NIE pisać mi PW, mail w profilu.
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 23
- Rejestracja: śr lut 27, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontaktowanie:
Może nie powinienem się wypowiadać, gdyż sprzedaję Dakar Winch. Wróciliśmy jednak z lasu z kilkoma kolegami. Jeden z nich założył ostatnio Dakar Winch 9500. Mocny silnik 5,5 KM ale dużo zjada prądu. Wyciągarka została zamontowana w Patrolu 3,3 i sam bardzo byłem ciekaw jak się spisze. Otóż dopuki przeszkody były... nazwijmy to krótkie, byłem pod wrażeniem( napiszę o tym wyjeżdzie na naszej stronie), ale w przeszkodzie... nazwijmy to długiej, wyciągarce wyrażnie brakowało prądu. Zrobiliśmy eksperyment i dołożyliśmy na "kablach" dodatkowy akumulator. Efekt: znowu poszła, jak burza. Jakiś czas temu rozmawiałem z naszym elektrykiem ( inżynierem elektrykiem) i on sugerował, że do urządzeń z silnikiem 5,5 KM powinie być stosowany inny akumulator. Chodzi tu o żelowy. No i... miał chłop rację. Dopóki wystarczało prądu wyciągarka pracowała bez zarzutu.
Ktoś zadał mi ostatnio pytanie : Jak długo Dakar Winch może pracować pod pełnym obciążeniem. Odpowiedziałem, że ok 1 min, gdyż takie informacje wynikają z instrukcji obsługi. Znajdziecie to w instrukcjach wszystkich wyciągarek elektrycznych i jak sądzę nie chodzi tu o wytrzymałość samej wyciągarki a o wydatek prądu z akumulatora i alternatora samochodowego.
Ktoś zadał mi ostatnio pytanie : Jak długo Dakar Winch może pracować pod pełnym obciążeniem. Odpowiedziałem, że ok 1 min, gdyż takie informacje wynikają z instrukcji obsługi. Znajdziecie to w instrukcjach wszystkich wyciągarek elektrycznych i jak sądzę nie chodzi tu o wytrzymałość samej wyciągarki a o wydatek prądu z akumulatora i alternatora samochodowego.
ja myśle że to nie wynika z poboru prądu a z nagrzewania sie silnika.....
przytocze tu przypadek kóry miałem okazje widzieć na oczy i potem naprawiać tą wyciągarke.
długa praca na pojedyńczej linie (bez zastosowania bloczka) doprowadziła do nagrzania silnika do takiego stopnia i z w.w. silnika WYPŁYNEŁA izolacje (lakier którym były zabezpieczone druciki uzwojenia) , nastopiło zwarcie i spalenie morotu
myśłe że to o to chodzi czhociaz prądu to otna też potzrebuje i stąd wymagania silnych (dużych) aku i odpowiedznich alternatorów
przytocze tu przypadek kóry miałem okazje widzieć na oczy i potem naprawiać tą wyciągarke.
długa praca na pojedyńczej linie (bez zastosowania bloczka) doprowadziła do nagrzania silnika do takiego stopnia i z w.w. silnika WYPŁYNEŁA izolacje (lakier którym były zabezpieczone druciki uzwojenia) , nastopiło zwarcie i spalenie morotu

myśłe że to o to chodzi czhociaz prądu to otna też potzrebuje i stąd wymagania silnych (dużych) aku i odpowiedznich alternatorów
Range Rover Classic Pickup/discovery 3,9
NIE pisać mi PW, mail w profilu.
NIE pisać mi PW, mail w profilu.
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 23
- Rejestracja: śr lut 27, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontaktowanie:
Do Dakar Winch 8000 wystarczy Ci jeden najlepiej żelowy akumulator, gdyż pobór prądu jest stosunkowo niewielki.
Wracając do wypowiedzi na temat przegrzewania się silnika: Głównym powodem przegrzewania się silnika w wyciągarkach samochodowych jest właśnie zbyt mały wydatek prądu z akumulatora i alternatora. Natomiast jeśli ktoś tak używa wyciągarki, że wytapia izolację z silnika to powinien kupić sobie traktor i uprawiać buraki.
Wracając do wypowiedzi na temat przegrzewania się silnika: Głównym powodem przegrzewania się silnika w wyciągarkach samochodowych jest właśnie zbyt mały wydatek prądu z akumulatora i alternatora. Natomiast jeśli ktoś tak używa wyciągarki, że wytapia izolację z silnika to powinien kupić sobie traktor i uprawiać buraki.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość