WARN 8274 swap motor

elektryczne, mechaniczne i wynalazki domowej roboty...

Moderator: Misiek Bielsko

Awatar użytkownika
Adam.Ż
 
 
Posty: 4480
Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
Lokalizacja: Sochaczew

WARN 8274 swap motor

Post autor: Adam.Ż » śr maja 07, 2008 9:37 pm

Czy wie ktoś czy wystarczy tylko przełożyć silnik 6hp do warna 8274??
Obiło mi się że w starszych modelach 8274 trzeba coś jeszcze zrobic...
Mógłby się ktoś podzielić tą "tajemną wiedzą"??
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew

Awatar użytkownika
Kostuch
 
 
Posty: 7393
Rejestracja: pn sty 20, 2003 2:17 pm
Lokalizacja: wawa

Post autor: Kostuch » czw maja 08, 2008 12:22 pm

Jak mi powiesz jaki wałek ma ten silnik do xp, to ci odpowiem bo mam starego 8274 "na stole".
Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.

Awatar użytkownika
Adam.Ż
 
 
Posty: 4480
Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
Lokalizacja: Sochaczew

Post autor: Adam.Ż » czw maja 08, 2008 2:36 pm

Wałek z wielowypustem
wygląda tak:
Obrazek
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew

Awatar użytkownika
Flor
 
 
Posty: 5259
Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Flor » czw maja 08, 2008 2:38 pm

tu nasz http://www.gigglepin4x4.net/8274/index8274.htm instrukcje wg numerów seryjnych :)1 :wink:

Awatar użytkownika
Adam.Ż
 
 
Posty: 4480
Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
Lokalizacja: Sochaczew

Post autor: Adam.Ż » czw maja 08, 2008 2:46 pm

byłem na tej stronie ale nie bardzo się skapnąłem o co chodzi w tych instrukcjach... Niby pisze że spis upgrades znajduje się poniżej ale na tych schematach nie widzę za bardzo niczego(może dlatego że nie mam do oryginalnej manuala)
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew

Awatar użytkownika
Kostuch
 
 
Posty: 7393
Rejestracja: pn sty 20, 2003 2:17 pm
Lokalizacja: wawa

Post autor: Kostuch » czw maja 08, 2008 2:52 pm

Adam.Ż pisze:Wałek z wielowypustem
wygląda tak:
A w 8274 tak:
\ /
-O-
/ \

:lol:
Adam, nie rób scen tylko zwymiaruj.
Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.

Awatar użytkownika
Adam.Ż
 
 
Posty: 4480
Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
Lokalizacja: Sochaczew

Post autor: Adam.Ż » czw maja 08, 2008 6:22 pm

na razie nie mogę bo nie mam jeszcze 8274, a XP siedzi na aucie....
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew

Awatar użytkownika
Adam.Ż
 
 
Posty: 4480
Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
Lokalizacja: Sochaczew

Post autor: Adam.Ż » sob maja 10, 2008 8:17 pm

Kostuch pisze:
Adam.Ż pisze:Wałek z wielowypustem
wygląda tak:
A w 8274 tak:
\ /
-O-
/ \

:lol:
Adam, nie rób scen tylko zwymiaruj.
tylko dlaczego na większości zdjęć wygląda tak:
Obrazek

??
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew

Awatar użytkownika
Stang
Posty: 768
Rejestracja: pt paź 21, 2005 11:15 am
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Stang » wt lip 01, 2008 10:42 am

Znalazłem jeszcze mocniejszy silniczek 7.8KM ciekaw jestem jak z tym by grzechotnik robił :-?

http://dgtuning.com/
Zuza EVO III - PL3
Jeep WG CRD
http://www.youtube.com/watch?v=fVQOy0CLhJk

Awatar użytkownika
Flor
 
 
Posty: 5259
Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Flor » wt lip 01, 2008 10:47 am

Stang pisze:Znalazłem jeszcze mocniejszy silniczek 7.8KM ciekaw jestem jak z tym by grzechotnik robił :-?

http://dgtuning.com/
a ciekawe czy składowe windy by to wytrzymały ?? :)21

Awatar użytkownika
Drako
 
 
Posty: 5017
Rejestracja: ndz kwie 28, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Post autor: Drako » wt lip 01, 2008 10:51 am

tu masz fajna strone z rozbiorem tej windy http://www.pirate4x4.com/tech/billavista/8274/

Awatar użytkownika
Adam.Ż
 
 
Posty: 4480
Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
Lokalizacja: Sochaczew

Post autor: Adam.Ż » wt lip 01, 2008 11:38 am

Stang pisze:Znalazłem jeszcze mocniejszy silniczek 7.8KM ciekaw jestem jak z tym by grzechotnik robił :-?

http://dgtuning.com/
niby z opisu wychodzi że robi...

ja na początku będę jechał na zwykłym silniku. Jeśli plany wypalą to będzie w bardzo lekkim aucie czyli powinien szybko zwijać...
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew

Awatar użytkownika
Kostuch
 
 
Posty: 7393
Rejestracja: pn sty 20, 2003 2:17 pm
Lokalizacja: wawa

Post autor: Kostuch » wt lip 01, 2008 1:38 pm

Flor pisze:
Stang pisze:Znalazłem jeszcze mocniejszy silniczek 7.8KM ciekaw jestem jak z tym by grzechotnik robił :-?

http://dgtuning.com/
a ciekawe czy składowe windy by to wytrzymały ?? :)21
Winda pewnie tak, ale aby uzyskać taką moc trzeba podać ponad 0,5kA.
Ciekawe co na to instalacja elektryczna...
Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.

Awatar użytkownika
Adam.Ż
 
 
Posty: 4480
Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
Lokalizacja: Sochaczew

Post autor: Adam.Ż » wt lip 08, 2008 10:34 am

Winda doszła...

Już wiem że na oryginalnym silniku nie pojeżdżę(spalony) ehh tak to jest kupować coś bez wcześniejszego oglądania :roll:
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew

Awatar użytkownika
Liroz
Posty: 2201
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 10:39 pm
Lokalizacja: Pomorze

Post autor: Liroz » wt lip 08, 2008 1:16 pm

Stang pisze:Znalazłem jeszcze mocniejszy silniczek 7.8KM ciekaw jestem jak z tym by grzechotnik robił :-?

http://dgtuning.com/
I co z tego że ma 7.8KM mocy chwilowej? jeśli kona z przegrzania po minucie
L E D for off-road

Technika idzie do przodu...

Awatar użytkownika
Stang
Posty: 768
Rejestracja: pt paź 21, 2005 11:15 am
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Stang » wt lip 08, 2008 2:38 pm

Moja też i śmiga :D

tylko pordzewiała deko i łożyska do wymiany bo na wodooleju chodziła :-?

Gdzie można kupić uszczelniacze i ślizgi do tego warna ??
Zuza EVO III - PL3
Jeep WG CRD
http://www.youtube.com/watch?v=fVQOy0CLhJk

Awatar użytkownika
Kostuch
 
 
Posty: 7393
Rejestracja: pn sty 20, 2003 2:17 pm
Lokalizacja: wawa

Post autor: Kostuch » wt lip 08, 2008 3:05 pm

Stang pisze:Moja też i śmiga :D

tylko pordzewiała deko i łożyska do wymiany bo na wodooleju chodziła :-?

Gdzie można kupić uszczelniacze i ślizgi do tego warna ??
W polmottrading.
Ceny warnowskie. Poza tym sprzedają tylko kompletami...
Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.

Awatar użytkownika
Adam.Ż
 
 
Posty: 4480
Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
Lokalizacja: Sochaczew

Post autor: Adam.Ż » wt lip 08, 2008 9:29 pm

Stang pisze:Moja też i śmiga :D

tylko pordzewiała deko i łożyska do wymiany bo na wodooleju chodziła :-?

Gdzie można kupić uszczelniacze i ślizgi do tego warna ??
sprawdź dobrze zęby na tym kole co wchodzi na bęben... u mnie są przeciągnięte... Chodziło pod ciężkim autem... :evil:
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew

Awatar użytkownika
Stang
Posty: 768
Rejestracja: pt paź 21, 2005 11:15 am
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Stang » śr lip 09, 2008 12:00 pm

Adam.Ż pisze:
Stang pisze:Moja też i śmiga :D

tylko pordzewiała deko i łożyska do wymiany bo na wodooleju chodziła :-?

Gdzie można kupić uszczelniacze i ślizgi do tego warna ??
sprawdź dobrze zęby na tym kole co wchodzi na bęben... u mnie są przeciągnięte... Chodziło pod ciężkim autem... :evil:
u mnie zęby są OK tylko 3 na tym kole co piszesz tyle że po zewnętrznej są obszczupane po rogach ale nie ma to wpływu na pracę całej przekładni za to mam problem z łożyskami igiełkowymi :evil:

jak już zrobisz wydumkę z silnikiem to daj znać co trza przerabiać 8)

ale generalnie jestem w szoku bo ta Twoja tak ładnie na tym jeepie wyglądała :-?
Zuza EVO III - PL3
Jeep WG CRD
http://www.youtube.com/watch?v=fVQOy0CLhJk

Awatar użytkownika
Stang
Posty: 768
Rejestracja: pt paź 21, 2005 11:15 am
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Stang » czw lip 10, 2008 8:57 am

Kostuch pisze:
Stang pisze:Moja też i śmiga :D

tylko pordzewiała deko i łożyska do wymiany bo na wodooleju chodziła :-?

Gdzie można kupić uszczelniacze i ślizgi do tego warna ??
W polmottrading.
Ceny warnowskie. Poza tym sprzedają tylko kompletami...
komplet uszczelnien 133 zeta w porównaniu z superwinchem to kosmos no ale jak mus to mus :-? tylko jeszcze żeby wymienić łożysko igiełkowe na sprzęgle to trza całe konto opróżnić :(

wracając do tematu wymiany motorka - miał ktoś w końcu dwa silniki na stole coby porównać ??

A co z przekaźnikami do motorka od XP zostają stare od 8274 czy też trzeba wymieniać na jakieś insze ??
Zuza EVO III - PL3
Jeep WG CRD
http://www.youtube.com/watch?v=fVQOy0CLhJk

Awatar użytkownika
Kostuch
 
 
Posty: 7393
Rejestracja: pn sty 20, 2003 2:17 pm
Lokalizacja: wawa

Post autor: Kostuch » czw lip 10, 2008 10:43 am

Stang pisze:
Kostuch pisze:
Stang pisze:Moja też i śmiga :D

tylko pordzewiała deko i łożyska do wymiany bo na wodooleju chodziła :-?

Gdzie można kupić uszczelniacze i ślizgi do tego warna ??
W polmottrading.
Ceny warnowskie. Poza tym sprzedają tylko kompletami...
komplet uszczelnien 133 zeta w porównaniu z superwinchem to kosmos no ale jak mus to mus :-? tylko jeszcze żeby wymienić łożysko igiełkowe na sprzęgle to trza całe konto opróżnić :(

wracając do tematu wymiany motorka - miał ktoś w końcu dwa silniki na stole coby porównać ??

A co z przekaźnikami do motorka od XP zostają stare od 8274 czy też trzeba wymieniać na jakieś insze ??
Ciekawe...
U mnie nie ma żadnego łożyska igiełkowego na sprzęgle.
Styczniki dowolne (ale polecam oryginalne, bo są fest solidne).
Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.

Awatar użytkownika
Adam.Ż
 
 
Posty: 4480
Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
Lokalizacja: Sochaczew

Post autor: Adam.Ż » czw lip 10, 2008 11:19 am

hmm u mnie też nie ma na sprzęgle łożyska... :o
albo ja coś źle patrze...


z tego co zauważyłem na 98% wystarczy tylko wyjąć stary silnik i włożyć od XP... Taka sama końcówka wałka silnika, rozstawienie śrub mocujących, średnica silnika chyba też(nie patrzyłem ale raczej nie będą się różniły)
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew

Awatar użytkownika
Stang
Posty: 768
Rejestracja: pt paź 21, 2005 11:15 am
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Stang » czw lip 10, 2008 12:40 pm

oj tam czepiacie się :)21 myślałem o hamulcowni :wink:
w obudowie jest łożysko i mam je walnięte i nie wiem gdzie zanabyć takowe :-?

Obrazek

ps silniki obtaniały chyba bo słyszałem że 1900 kosztował a teraz 1600 :D
Zuza EVO III - PL3
Jeep WG CRD
http://www.youtube.com/watch?v=fVQOy0CLhJk

Awatar użytkownika
Adam.Ż
 
 
Posty: 4480
Rejestracja: pt mar 21, 2003 8:21 pm
Lokalizacja: Sochaczew

Post autor: Adam.Ż » czw lip 10, 2008 1:46 pm

eee mi się na allegro wydawało że ok 1000zł...

przynajmniej to 9.5 TI jest po 999zł


ja tam łożyska mam dobre... :wink: szkoda tylko że silnik nie...

ciekawy jestem czy można dostać całe to duże koło zębate które siedzi na bębnie i ile trzeba za nie dać ??
Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew

Awatar użytkownika
Kostuch
 
 
Posty: 7393
Rejestracja: pn sty 20, 2003 2:17 pm
Lokalizacja: wawa

Post autor: Kostuch » czw lip 10, 2008 2:12 pm

Adam.Ż pisze:eee mi się na allegro wydawało że ok 1000zł...

przynajmniej to 9.5 TI jest po 999zł


ja tam łożyska mam dobre... :wink: szkoda tylko że silnik nie...

ciekawy jestem czy można dostać całe to duże koło zębate które siedzi na bębnie i ile trzeba za nie dać ??
Wg cennika z 2006r, kosztuje prawie 670pln.
Zadzwoń i zapytaj o część nr 7550
Przed erą internetu, każdy wiejski głupek pozostawał w swojej wiosce.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wyciągarki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość