Wyciągarka - w jaką się zaopatrzyć?
Moderator: Misiek Bielsko
Wyciągarka - w jaką się zaopatrzyć?
Witam,
Posiadam Y61, zderzak przedni UP skrzynkowy pod wyciągarkę plus reszta, co waży razem ok. 2.5 T.
Nie jeżdżę w rajdach extreme, głównie wyprawy , ale nie wiadomo, co może czekać za zakrętem...
Jako, że w temacie wyciągarek jestem zupełnym laikiem - jaką windę kupić?
Pozdrawiam.
Posiadam Y61, zderzak przedni UP skrzynkowy pod wyciągarkę plus reszta, co waży razem ok. 2.5 T.
Nie jeżdżę w rajdach extreme, głównie wyprawy , ale nie wiadomo, co może czekać za zakrętem...
Jako, że w temacie wyciągarek jestem zupełnym laikiem - jaką windę kupić?
Pozdrawiam.
Y61 - 180KM & 540Nm - wyprawowy 'Mamut'.
Re: Wyciągarka - w jaką się zaopatrzyć?
To jeszcze powiedz kolego jaki masz budżet ;]
GMS Team Chełm
www.gmsteam.pl
www.gmsteam.pl
Takich dylematów było wiele.
Bardzo wielu poleci Ci taniego chińczyka bo mają i daje rade w extremie bo za jednego WARNA mają 4 Dragon Łyńcze bo mają sentyment do pierwszej wyciągarki
Kilu poleci Ci WARNA bo mają i daje rade w extremie bo nie będą kupować 4 wind w ciągu paru lat skoro mogą raz
Ja polecam Super Winch EP9.0 12V z chińczyków Tmaxa EWO
Bardzo wielu poleci Ci taniego chińczyka bo mają i daje rade w extremie bo za jednego WARNA mają 4 Dragon Łyńcze bo mają sentyment do pierwszej wyciągarki

Kilu poleci Ci WARNA bo mają i daje rade w extremie bo nie będą kupować 4 wind w ciągu paru lat skoro mogą raz

Ja polecam Super Winch EP9.0 12V z chińczyków Tmaxa EWO
Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33

GSM 501 44 66 33
Co do budżetu - wychodzę z założenia, że nic nie jest wieczne, ale jak kupować - to porządnie.
Zależy mi na czymś trwałym i na kilka latek, zwłaszcza, że to auto wyprawowe - nie do extremy.
Więc myślę o czymś do ok. 5000 pln.
Zależy mi na czymś trwałym i na kilka latek, zwłaszcza, że to auto wyprawowe - nie do extremy.
Więc myślę o czymś do ok. 5000 pln.
- Damian
-
- Kontaktowanie: