pol pisze:McRabbit pisze:
mam
Na razie nie podales zadnych konkretow, jak napiszesz tu jakies statystyki odnosnie slabych/mocnych mostow to uwierze.
Silniki w mercedesie mozesz miec 300D (88koni) i 300TD (125koni).
Ile wiecej ma toyota , pare koni sie znajdzie?
Jezdzisz toyota, powiedz ile razy byles na wyprawie w afryce?

merytorycznie to Ty kolego
1. czytac nie umiesz - romawiamy o Toyocie a nie o mojej skromnej osobie, jesli chcesz sie licytowac to nie ze mna
2. jesli wydaje ci sie ze liczba (tak wazna dla ciebie) koni mechanicznych jest wyznacznikiem - dalsza dyskusja okazuje sie nieuzasadniona
3. liczby
na kozackie wertepy 2005 wyjechalo 5 land cruiserow - wszystkie wrocily o wlasnych silach, bez usterki
wyjechala tez super grupa z mielca i niestety ostala sie moze jedna moze 2 sztuki
- fakty - dluga gelenda nie nadaje sie na wyprawe, zawieszenie pada i nie ma normalnego sposobu modyfikacji,
-w mostach ukrecaja sie polosie
- silniki o ktorych wspomniales sa zywcem zaadoptowane z mercedesa 123 i 124 - podejscie trakie nie swiadczy dobrze o marce, a ze 124 i 123 uwazane sa za udane modele, wybacz ale te silniki pasuja do gelendy bardzo slabo
mowisz ze LJ spalaba
zapraszam super gelende 2.3 benzyne (nawet niech ma te blokady)
przejedziemy sie
wiedze czerpiesz wasc z googli a nie z EPC
a HDJ nie nadaje sie w ciezki teren (ktorego chyba nie widziales) tak jak krotka gelenda, co nie swiadczy o wyzszosci gowna nad zapalkami
reasumujac
teraz wszystcy juz wiedza co mialem na mysli uzywajac slowa onanizm
a ze pominalem gelendziazy - ehhhh