wskażnik oleju

LandCruiser, 4Runner, Hilux, Rav4

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
+ AND +
 
 
Posty: 1072
Rejestracja: ndz mar 05, 2006 3:28 pm
Lokalizacja: Garwolin\Józefów Mazowieckie

wskażnik oleju

Post autor: + AND + » ndz lis 26, 2006 2:11 pm

witam wszystkich z działu toyka

prosił bym o zdjecia wskażnika oleju na nagrzanym motorze i zimnym

LC motor 2L-T
Nissan GR - era motania
Sportage - dupowoz
cos nadchodzi ...wiekszego
gps 21.3... -51.5...

Awatar użytkownika
+ AND +
 
 
Posty: 1072
Rejestracja: ndz mar 05, 2006 3:28 pm
Lokalizacja: Garwolin\Józefów Mazowieckie

Post autor: + AND + » ndz lis 26, 2006 2:16 pm

się mi zapomniało - na wolnych obrotach i koło 3 000
Nissan GR - era motania
Sportage - dupowoz
cos nadchodzi ...wiekszego
gps 21.3... -51.5...

Awatar użytkownika
Zachary
Posty: 776
Rejestracja: ndz paź 27, 2002 9:10 pm
Lokalizacja: mazury-warszawa

Post autor: Zachary » ndz lis 26, 2006 5:07 pm

:o
A zasadniczo to po co?
Lala KDJ120, Wolf GD300, 469B, U1234 oraz Rolka150 i...Renata ;-)[/color]

Awatar użytkownika
Marcin
Posty: 2398
Rejestracja: pt sty 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Sud

Post autor: Marcin » ndz lis 26, 2006 5:39 pm

spij spokojnie-ten wksaznik nie dziala.

nawet gdy zakupisz nowy w szybkich abcugach sie znow psuje.

zmierz sobie to manometrem-bedziesz miec pewnosc.
jesli jezdzisz w terenie zaloz manometr na stale.

innych roizwiazan brak albo sa gowniane. :)21

Awatar użytkownika
mariusx
 
 
Posty: 247
Rejestracja: czw lut 23, 2006 8:15 pm
Lokalizacja: Ultima Thule

Post autor: mariusx » ndz lis 26, 2006 8:36 pm

no na rozgranym spada, ale lepiej sprawdzaj na wolnych obrotach, po przy wzroscie obrotow zawsze rosnie(jak jest jeszcze pompa)

Awatar użytkownika
+ AND +
 
 
Posty: 1072
Rejestracja: ndz mar 05, 2006 3:28 pm
Lokalizacja: Garwolin\Józefów Mazowieckie

Post autor: + AND + » pn lis 27, 2006 2:43 am

manometr - tak , ale to raczej po kupnie :wink:

robić zdjęcia - toć na oczy chciałbym zobaczyć :o 8)

potrzebna mi skala porównawcza - jest taki zamysł by pycić czymś takim 8)

o przepraszam toyotą a nie czmś takim :)23
Nissan GR - era motania
Sportage - dupowoz
cos nadchodzi ...wiekszego
gps 21.3... -51.5...

Awatar użytkownika
Chaos
 
 
Posty: 1243
Rejestracja: pt paź 22, 2004 1:55 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Chaos » pn lis 27, 2006 6:48 pm

zimny - połowa skali
ciepły 1/3 skali
pełen but - połowa skali
hamowanie silnikiem - połowa skali + 2mm.

arekg
 
 
Posty: 247
Rejestracja: śr lis 10, 2004 9:11 pm
Lokalizacja: pomorze

Post autor: arekg » pn lis 27, 2006 7:33 pm

pełen but 3/4

Awatar użytkownika
Wojteeek
 
 
Posty: 1070
Rejestracja: czw kwie 01, 2004 7:09 pm
Lokalizacja: świętokrzyskie

Post autor: Wojteeek » pn lis 27, 2006 9:07 pm

:)18
zimny - martwy
ciepły - martwy
pełen but - martwy
hamowanie silnikiem - martwy


:)21
LC bj 73 -1985 (babcia)

Awatar użytkownika
Marcin
Posty: 2398
Rejestracja: pt sty 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Sud

Post autor: Marcin » pn lis 27, 2006 9:20 pm

oo to u mnie jeszcze cos na zimnynm pokazywal- do 1 kreski, byl w stanie przed smiertelnym :)21

Awatar użytkownika
Wojteeek
 
 
Posty: 1070
Rejestracja: czw kwie 01, 2004 7:09 pm
Lokalizacja: świętokrzyskie

Post autor: Wojteeek » pn lis 27, 2006 9:28 pm

Marcin pisze:oo to u mnie jeszcze cos na zimnynm pokazywal- do 1 kreski, byl w stanie przed smiertelnym :)21
Jak kiedyś załapał, to z wrażenia aż się zatrzymałem :)20
Po chwili wszystko wróciło do normy - zgon.
LC bj 73 -1985 (babcia)

Awatar użytkownika
Marcin
Posty: 2398
Rejestracja: pt sty 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Sud

Post autor: Marcin » pn lis 27, 2006 9:35 pm

i tak, gdy ten wskaznik dziala i jakby dzialal to jest urzadzeniem do dupy, wm onterey mam dzialjacy i podaje w cyferkach a nie w gownianych kreksach ja kw toyce to bylo :-?
Monterey RS 3,5
Monterey RS 3,0
Monterey LTD 3,1
Trooper 3,0 TOD
Grand Cherokee 6.2V8 Supercharged

Awatar użytkownika
heniu
 
 
Posty: 1108
Rejestracja: czw lip 21, 2005 8:43 am
Lokalizacja: Kielce/Bilcza

Post autor: heniu » wt lis 28, 2006 7:11 am

No ta ja mam chyba zepsuty :)21 bo
zimny - prawie full
ciepły na wolnych obrotach- 1/2
pełen but - ponad 3/4
Adrenalina uzależnia
MTM Profi

Awatar użytkownika
Zun
 
 
Posty: 3564
Rejestracja: ndz lip 06, 2003 2:59 pm
Lokalizacja: Ustroń / Bielsko-Biała

Post autor: Zun » wt lis 28, 2006 10:19 am

heniu pisze:No ta ja mam chyba zepsuty :)21 bo
zimny - prawie full
ciepły na wolnych obrotach- 1/2
pełen but - ponad 3/4
To tak na moje oko cos nie tak - albo zepsuty wskaznik - albo zaworek - sprawdzilbym na wszelki wypadek manometrem czy cisnienie jest ok.
Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek ;)

Awatar użytkownika
Zachary
Posty: 776
Rejestracja: ndz paź 27, 2002 9:10 pm
Lokalizacja: mazury-warszawa

Post autor: Zachary » wt lis 28, 2006 10:38 am

Zun pisze:
heniu pisze:No ta ja mam chyba zepsuty :)21 bo
zimny - prawie full
ciepły na wolnych obrotach- 1/2
pełen but - ponad 3/4
To tak na moje oko cos nie tak - albo zepsuty wskaznik - albo zaworek - sprawdzilbym na wszelki wypadek manometrem czy cisnienie jest ok.
A dlaczego zakładacie, że jak pokazuje dobre ciśnienie to jest to zły objaw?
Mnie to bardziej interesuje czy ktoś ma tak, że jak wkłada kluczyk do stacyjki to wskaźnik wychyla się na pierwszą kreseczkę? Jeszcze przed uruchominiem silnika.
Lala KDJ120, Wolf GD300, 469B, U1234 oraz Rolka150 i...Renata ;-)[/color]

Awatar użytkownika
Chaos
 
 
Posty: 1243
Rejestracja: pt paź 22, 2004 1:55 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Chaos » wt lis 28, 2006 11:32 am

nie

Awatar użytkownika
Miras M
 
 
Posty: 845
Rejestracja: śr sty 26, 2005 11:03 am
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: Miras M » wt lis 28, 2006 11:47 am

Zachary pisze: Mnie to bardziej interesuje czy ktoś ma tak, że jak wkłada kluczyk do stacyjki to wskaźnik wychyla się na pierwszą kreseczkę? Jeszcze przed uruchominiem silnika.
Dobre :lol: :lol: ciekawe pod co jest podpięty
same starocie

Awatar użytkownika
Chaos
 
 
Posty: 1243
Rejestracja: pt paź 22, 2004 1:55 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Chaos » wt lis 28, 2006 11:50 am

pod aku :)21

Awatar użytkownika
Zachary
Posty: 776
Rejestracja: ndz paź 27, 2002 9:10 pm
Lokalizacja: mazury-warszawa

Post autor: Zachary » wt lis 28, 2006 3:35 pm

W Renault tak miałem, że przed uruchomieniem silnika wskaźnik pokazywał poziom oleju w silniku. Gdy silnik już pracował ten sam wskaźnik pokazywał ciśnienie oleju.
Nie wiem, jaka jest przyczyna opisana przeze mnie we wcześniejszym poście w przypadku Toyoty i dlatego o tym wspomniałem.
Wskaźnik przy pracującym silniku działa chyba prawidłowo. Ciśnienie było sprawdzane i zegar na ciepłym silniku pokazywał: 600rpm -1,7 i przy ok. 2500rpm -5,6. Odpowiada to chyba wskazaniom zegara oryginalnego.
Lala KDJ120, Wolf GD300, 469B, U1234 oraz Rolka150 i...Renata ;-)[/color]

McRabbit
 
 
Posty: 240
Rejestracja: ndz maja 16, 2004 2:51 pm
Lokalizacja: Chodzież, wielkopolska

Post autor: McRabbit » wt lis 28, 2006 9:03 pm

zaplon parawie 3/4
cieplu 1/4 lub full
czasami poza skale
czasami 0
taka mala dyskoteka
po remoncie silnika stoi z lewej manomet analogowy - i kontrolka
_______________________
taki sobie landek

Awatar użytkownika
heniu
 
 
Posty: 1108
Rejestracja: czw lip 21, 2005 8:43 am
Lokalizacja: Kielce/Bilcza

Post autor: heniu » wt lis 28, 2006 9:30 pm

McRabbit pisze: po remoncie silnika stoi z lewej manomet analogowy - i kontrolka
Trudne to do zrobienia? Poradzi sobie z tym zwykły mechanik?
Adrenalina uzależnia
MTM Profi

McRabbit
 
 
Posty: 240
Rejestracja: ndz maja 16, 2004 2:51 pm
Lokalizacja: Chodzież, wielkopolska

Post autor: McRabbit » wt lis 28, 2006 9:55 pm

heniu pisze:
McRabbit pisze: po remoncie silnika stoi z lewej manomet analogowy - i kontrolka
Trudne to do zrobienia? Poradzi sobie z tym zwykły mechanik?
bez problemu
jestem informatykiem :-)

troszke wezykow hamulcowych, trojnik, czujnik, wiertarka lamka i gwintownik :-)
_______________________
taki sobie landek

AdAm
 
 
Posty: 1104
Rejestracja: śr sty 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Katowice

Post autor: AdAm » śr lis 29, 2006 10:29 am

McRabbit pisze:
heniu pisze:
McRabbit pisze: po remoncie silnika stoi z lewej manomet analogowy - i kontrolka
Trudne to do zrobienia? Poradzi sobie z tym zwykły mechanik?
bez problemu
jestem informatykiem :-)

troszke wezykow hamulcowych, trojnik, czujnik, wiertarka lamka i gwintownik :-)
Czujnik z czego dales i przy jakim cisnieniu gasnie ?
Mam analogowy ale chce wlozyc tez jakas kontrolke wiec moze oszczedzisz mi szukania :D

Przy okazji dla zakladajacych analog. Wskaznik powinien pokazywac tak do 6 bar. U mnie przy zimnym silniku po odpaleniu jest ponad 5 bar a przy rozgrzanym na wolnych > 2.

McRabbit
 
 
Posty: 240
Rejestracja: ndz maja 16, 2004 2:51 pm
Lokalizacja: Chodzież, wielkopolska

Post autor: McRabbit » czw lis 30, 2006 7:18 am

robilem to jakis czas temu
ale z tego co pamietal 2LT ma minimum przy 0,3
czujnik nie pamiatam od czego mam, w kazdym razie sprawdzilem jakiegos fiata, poloneza czy chlera wie co co ma minimum 0,5 i juz
wskaznik wskazuje na wolnych rozgrzanych 0,5 na zimnym dochodzi do 5
_______________________
taki sobie landek

Awatar użytkownika
Zachary
Posty: 776
Rejestracja: ndz paź 27, 2002 9:10 pm
Lokalizacja: mazury-warszawa

Post autor: Zachary » czw lis 30, 2006 6:30 pm

U mnie na ciepłym i przy 600rpm jest tak
Obrazek

a przy 2500 tak
Obrazek
Lala KDJ120, Wolf GD300, 469B, U1234 oraz Rolka150 i...Renata ;-)[/color]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Toyota”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości