LandCruiser, 4Runner, Hilux, Rav4
Moderator: Mroczny
-
+ AND +
-

- Posty: 1072
- Rejestracja: ndz mar 05, 2006 3:28 pm
- Lokalizacja: Garwolin\Józefów Mazowieckie
Post
autor: + AND + » ndz lis 26, 2006 2:11 pm
witam wszystkich z działu toyka
prosił bym o zdjecia wskażnika oleju na nagrzanym motorze i zimnym
LC motor 2L-T
Nissan GR - era motania
Sportage - dupowoz
cos nadchodzi ...wiekszego
gps 21.3... -51.5...
-
+ AND +
-

- Posty: 1072
- Rejestracja: ndz mar 05, 2006 3:28 pm
- Lokalizacja: Garwolin\Józefów Mazowieckie
Post
autor: + AND + » ndz lis 26, 2006 2:16 pm
się mi zapomniało - na wolnych obrotach i koło 3 000
Nissan GR - era motania
Sportage - dupowoz
cos nadchodzi ...wiekszego
gps 21.3... -51.5...
-
Zachary

- Posty: 776
- Rejestracja: ndz paź 27, 2002 9:10 pm
- Lokalizacja: mazury-warszawa
Post
autor: Zachary » ndz lis 26, 2006 5:07 pm
A zasadniczo to po co?
Lala KDJ120, Wolf GD300, 469B, U1234 oraz Rolka150 i...Renata

[/color]
-
Marcin

- Posty: 2398
- Rejestracja: pt sty 11, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Sud
Post
autor: Marcin » ndz lis 26, 2006 5:39 pm
spij spokojnie-ten wksaznik nie dziala.
nawet gdy zakupisz nowy w szybkich abcugach sie znow psuje.
zmierz sobie to manometrem-bedziesz miec pewnosc.
jesli jezdzisz w terenie zaloz manometr na stale.
innych roizwiazan brak albo sa gowniane.

-
mariusx
-

- Posty: 247
- Rejestracja: czw lut 23, 2006 8:15 pm
- Lokalizacja: Ultima Thule
Post
autor: mariusx » ndz lis 26, 2006 8:36 pm
no na rozgranym spada, ale lepiej sprawdzaj na wolnych obrotach, po przy wzroscie obrotow zawsze rosnie(jak jest jeszcze pompa)
-
+ AND +
-

- Posty: 1072
- Rejestracja: ndz mar 05, 2006 3:28 pm
- Lokalizacja: Garwolin\Józefów Mazowieckie
Post
autor: + AND + » pn lis 27, 2006 2:43 am
manometr - tak , ale to raczej po kupnie
robić zdjęcia - toć na oczy chciałbym zobaczyć
potrzebna mi skala porównawcza - jest taki zamysł by pycić czymś takim
o przepraszam toyotą a nie czmś takim

Nissan GR - era motania
Sportage - dupowoz
cos nadchodzi ...wiekszego
gps 21.3... -51.5...
-
Chaos
-

- Posty: 1243
- Rejestracja: pt paź 22, 2004 1:55 am
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: Chaos » pn lis 27, 2006 6:48 pm
zimny - połowa skali
ciepły 1/3 skali
pełen but - połowa skali
hamowanie silnikiem - połowa skali + 2mm.
-
arekg
-

- Posty: 247
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 9:11 pm
- Lokalizacja: pomorze
Post
autor: arekg » pn lis 27, 2006 7:33 pm
pełen but 3/4
-
Wojteeek
-

- Posty: 1070
- Rejestracja: czw kwie 01, 2004 7:09 pm
- Lokalizacja: świętokrzyskie
Post
autor: Wojteeek » pn lis 27, 2006 9:07 pm
zimny - martwy
ciepły - martwy
pełen but - martwy
hamowanie silnikiem - martwy

LC bj 73 -1985 (babcia)
-
Marcin

- Posty: 2398
- Rejestracja: pt sty 11, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Sud
Post
autor: Marcin » pn lis 27, 2006 9:20 pm
oo to u mnie jeszcze cos na zimnynm pokazywal- do 1 kreski, byl w stanie przed smiertelnym

-
Wojteeek
-

- Posty: 1070
- Rejestracja: czw kwie 01, 2004 7:09 pm
- Lokalizacja: świętokrzyskie
Post
autor: Wojteeek » pn lis 27, 2006 9:28 pm
Marcin pisze:oo to u mnie jeszcze cos na zimnynm pokazywal- do 1 kreski, byl w stanie przed smiertelnym

Jak kiedyś załapał, to z wrażenia aż się zatrzymałem

Po chwili wszystko wróciło do normy - zgon.
LC bj 73 -1985 (babcia)
-
Marcin

- Posty: 2398
- Rejestracja: pt sty 11, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Sud
Post
autor: Marcin » pn lis 27, 2006 9:35 pm
i tak, gdy ten wskaznik dziala i jakby dzialal to jest urzadzeniem do dupy, wm onterey mam dzialjacy i podaje w cyferkach a nie w gownianych kreksach ja kw toyce to bylo

Monterey RS 3,5
Monterey RS 3,0
Monterey LTD 3,1
Trooper 3,0 TOD
Grand Cherokee 6.2V8 Supercharged
-
heniu
-

- Posty: 1108
- Rejestracja: czw lip 21, 2005 8:43 am
- Lokalizacja: Kielce/Bilcza
Post
autor: heniu » wt lis 28, 2006 7:11 am
No ta ja mam chyba zepsuty

bo
zimny - prawie full
ciepły na wolnych obrotach- 1/2
pełen but - ponad 3/4
-
Zun
-

- Posty: 3564
- Rejestracja: ndz lip 06, 2003 2:59 pm
- Lokalizacja: Ustroń / Bielsko-Biała
Post
autor: Zun » wt lis 28, 2006 10:19 am
heniu pisze:No ta ja mam chyba zepsuty

bo
zimny - prawie full
ciepły na wolnych obrotach- 1/2
pełen but - ponad 3/4
To tak na moje oko cos nie tak - albo zepsuty wskaznik - albo zaworek - sprawdzilbym na wszelki wypadek manometrem czy cisnienie jest ok.
Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek

-
Zachary

- Posty: 776
- Rejestracja: ndz paź 27, 2002 9:10 pm
- Lokalizacja: mazury-warszawa
Post
autor: Zachary » wt lis 28, 2006 10:38 am
Zun pisze:heniu pisze:No ta ja mam chyba zepsuty

bo
zimny - prawie full
ciepły na wolnych obrotach- 1/2
pełen but - ponad 3/4
To tak na moje oko cos nie tak - albo zepsuty wskaznik - albo zaworek - sprawdzilbym na wszelki wypadek manometrem czy cisnienie jest ok.
A dlaczego zakładacie, że jak pokazuje dobre ciśnienie to jest to zły objaw?
Mnie to bardziej interesuje czy ktoś ma tak, że jak wkłada kluczyk do stacyjki to wskaźnik wychyla się na pierwszą kreseczkę? Jeszcze przed uruchominiem silnika.
Lala KDJ120, Wolf GD300, 469B, U1234 oraz Rolka150 i...Renata

[/color]
-
Chaos
-

- Posty: 1243
- Rejestracja: pt paź 22, 2004 1:55 am
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: Chaos » wt lis 28, 2006 11:32 am
nie
-
Miras M
-

- Posty: 845
- Rejestracja: śr sty 26, 2005 11:03 am
- Lokalizacja: lubelskie
Post
autor: Miras M » wt lis 28, 2006 11:47 am
Zachary pisze:
Mnie to bardziej interesuje czy ktoś ma tak, że jak wkłada kluczyk do stacyjki to wskaźnik wychyla się na pierwszą kreseczkę? Jeszcze przed uruchominiem silnika.
Dobre

ciekawe pod co jest podpięty
same starocie
-
Chaos
-

- Posty: 1243
- Rejestracja: pt paź 22, 2004 1:55 am
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: Chaos » wt lis 28, 2006 11:50 am
pod aku

-
Zachary

- Posty: 776
- Rejestracja: ndz paź 27, 2002 9:10 pm
- Lokalizacja: mazury-warszawa
Post
autor: Zachary » wt lis 28, 2006 3:35 pm
W Renault tak miałem, że przed uruchomieniem silnika wskaźnik pokazywał poziom oleju w silniku. Gdy silnik już pracował ten sam wskaźnik pokazywał ciśnienie oleju.
Nie wiem, jaka jest przyczyna opisana przeze mnie we wcześniejszym poście w przypadku Toyoty i dlatego o tym wspomniałem.
Wskaźnik przy pracującym silniku działa chyba prawidłowo. Ciśnienie było sprawdzane i zegar na ciepłym silniku pokazywał: 600rpm -1,7 i przy ok. 2500rpm -5,6. Odpowiada to chyba wskazaniom zegara oryginalnego.
Lala KDJ120, Wolf GD300, 469B, U1234 oraz Rolka150 i...Renata

[/color]
-
McRabbit
-

- Posty: 240
- Rejestracja: ndz maja 16, 2004 2:51 pm
- Lokalizacja: Chodzież, wielkopolska
Post
autor: McRabbit » wt lis 28, 2006 9:03 pm
zaplon parawie 3/4
cieplu 1/4 lub full
czasami poza skale
czasami 0
taka mala dyskoteka
po remoncie silnika stoi z lewej manomet analogowy - i kontrolka
_______________________
taki sobie landek
-
heniu
-

- Posty: 1108
- Rejestracja: czw lip 21, 2005 8:43 am
- Lokalizacja: Kielce/Bilcza
Post
autor: heniu » wt lis 28, 2006 9:30 pm
McRabbit pisze:
po remoncie silnika stoi z lewej manomet analogowy - i kontrolka
Trudne to do zrobienia? Poradzi sobie z tym zwykły mechanik?
-
McRabbit
-

- Posty: 240
- Rejestracja: ndz maja 16, 2004 2:51 pm
- Lokalizacja: Chodzież, wielkopolska
Post
autor: McRabbit » wt lis 28, 2006 9:55 pm
heniu pisze:McRabbit pisze:
po remoncie silnika stoi z lewej manomet analogowy - i kontrolka
Trudne to do zrobienia? Poradzi sobie z tym zwykły mechanik?
bez problemu
jestem informatykiem
troszke wezykow hamulcowych, trojnik, czujnik, wiertarka lamka i gwintownik

_______________________
taki sobie landek
-
AdAm
-

- Posty: 1104
- Rejestracja: śr sty 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: AdAm » śr lis 29, 2006 10:29 am
McRabbit pisze:heniu pisze:McRabbit pisze:
po remoncie silnika stoi z lewej manomet analogowy - i kontrolka
Trudne to do zrobienia? Poradzi sobie z tym zwykły mechanik?
bez problemu
jestem informatykiem
troszke wezykow hamulcowych, trojnik, czujnik, wiertarka lamka i gwintownik

Czujnik z czego dales i przy jakim cisnieniu gasnie ?
Mam analogowy ale chce wlozyc tez jakas kontrolke wiec moze oszczedzisz mi szukania
Przy okazji dla zakladajacych analog. Wskaznik powinien pokazywac tak do 6 bar. U mnie przy zimnym silniku po odpaleniu jest ponad 5 bar a przy rozgrzanym na wolnych > 2.
-
McRabbit
-

- Posty: 240
- Rejestracja: ndz maja 16, 2004 2:51 pm
- Lokalizacja: Chodzież, wielkopolska
Post
autor: McRabbit » czw lis 30, 2006 7:18 am
robilem to jakis czas temu
ale z tego co pamietal 2LT ma minimum przy 0,3
czujnik nie pamiatam od czego mam, w kazdym razie sprawdzilem jakiegos fiata, poloneza czy chlera wie co co ma minimum 0,5 i juz
wskaznik wskazuje na wolnych rozgrzanych 0,5 na zimnym dochodzi do 5
_______________________
taki sobie landek
-
Zachary

- Posty: 776
- Rejestracja: ndz paź 27, 2002 9:10 pm
- Lokalizacja: mazury-warszawa
Post
autor: Zachary » czw lis 30, 2006 6:30 pm
U mnie na ciepłym i przy 600rpm jest tak
a przy 2500 tak

Lala KDJ120, Wolf GD300, 469B, U1234 oraz Rolka150 i...Renata

[/color]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości