Lc 100 4,7 jako następca Parcha Tb42

LandCruiser, 4Runner, Hilux, Rav4

Moderator: Mroczny

Darek Elwood
 
 
Posty: 4993
Rejestracja: sob gru 31, 2011 11:12 am

Re: Lc 100 4,7 jako następca Parcha Tb42

Post autor: Darek Elwood » ndz lis 30, 2014 11:49 pm

Bo dzisiaj to się na wyprawy do Grójca jeździ właśnie... głównie.

Darek Elwood
 
 
Posty: 4993
Rejestracja: sob gru 31, 2011 11:12 am

Re: Lc 100 4,7 jako następca Parcha Tb42

Post autor: Darek Elwood » ndz lis 30, 2014 11:49 pm

Bo dzisiaj to się na wyprawy do Grójca jeździ właśnie... głównie.

Awatar użytkownika
Drako
 
 
Posty: 5017
Rejestracja: ndz kwie 28, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Re: Lc 100 4,7 jako następca Parcha Tb42

Post autor: Drako » pn gru 01, 2014 2:48 pm

4 runner to naprawde fajne mocno niedoceniane auto , ale mnie troche denerwuje pozycja za kierownica - ciezko to wytlumaczyc , ale wg mnie troche za bardzo nogi leza

Wole taka krzeselkowa pozycje jak np. w g klasie czy lc 7

Awatar użytkownika
Ba
Posty: 1749
Rejestracja: czw sty 18, 2007 2:33 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: Lc 100 4,7 jako następca Parcha Tb42

Post autor: Ba » ndz gru 21, 2014 5:02 pm

Rozumiem, że warunkiem zakupu toyki jest sprzedaż Patrola. Sprzedałeś to auto? Bo cena była dość abstrakcyjna.
tel: 600298546

Awatar użytkownika
kis2001
Posty: 342
Rejestracja: śr maja 23, 2007 6:23 pm
Lokalizacja: Żory

Re: Lc 100 4,7 jako następca Parcha Tb42

Post autor: kis2001 » czw sty 01, 2015 11:47 pm

Fajny wątek więc się podepnę :)21
Ja stawiam na stekę 4,7 V8. Moja na trasie przy ok. 130 km/h pali 23 l lpg. Koła AT 33 cali bagażnik dachowy i przeładowana (nie podnosi na hydraulice) pięć osób w tym trójka dzieci i kupa bagaży. Porównywalnie kumpla 4,2 TD ale z mostami z 4,7 v8 (większe przełożenia) i kołami 35cali podobnie załadowana z bagażnikiem paliła 15-16l ON. Zbierały się ze świateł podobnie choć przy wyprzedzaniu moja benzynka dochodziła TLC na gnojówce :) Teraz zima nagrzewanie benzynki szybkie, na gaz przełącza się po ok. 1,5-2km. Komfort podróży benzyniakiem lepszy w dieslu głośno, przyśpieszenie porównywalne tylko dla tego iż w 4,2 TD mosty z 4,7 v8. Zasięg:4,2 TD gnojówka 640km na stokowym zbiorniku, benzynka 4,7 V8 470km na lpg +530km na benzynce przy spalaniu ok 18l/100 PB. Instalacja Stag problemów jak na razie brak :)21 , jazda na gazie czy na benzynie taka sama. Dwa zbiorniki lpg walcowe zamiast zapasu. Jazda do pracy 25-26l lpg w mieście. Z tankowaniem lpg problemu na razie nie miałem, jeżdżę w okół komina :)21 Rumunia, Bułgaria, Chorwacja jedynie w Austrii mało stacji z gazem ale to już na benzynce, do Niemiec i tam tankowanko. Ogólnie V8 to samochód który przyśpiesza a kultura pracy silnika to sama przyjemność, spalanie i zasięg na korzyść jedynie potrzebna zmiana zawieszenia bo dodatkowe 110 L LPG z tyłu, przeciąża możliwości hydrauliki. No tak ale jak tu zrezygnować z tak komfortowego zawieszenia :)21
Cherokes 4.0 ,Nissan Terrano II 2.4 12V, Toyota Land Cruiser 100 V8.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Toyota”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość