Lc 100 4,7 jako następca Parcha Tb42
Moderator: Mroczny
-
-
- Posty: 4993
- Rejestracja: sob gru 31, 2011 11:12 am
Re: Lc 100 4,7 jako następca Parcha Tb42
Bo dzisiaj to się na wyprawy do Grójca jeździ właśnie... głównie.
-
-
- Posty: 4993
- Rejestracja: sob gru 31, 2011 11:12 am
Re: Lc 100 4,7 jako następca Parcha Tb42
Bo dzisiaj to się na wyprawy do Grójca jeździ właśnie... głównie.
Re: Lc 100 4,7 jako następca Parcha Tb42
4 runner to naprawde fajne mocno niedoceniane auto , ale mnie troche denerwuje pozycja za kierownica - ciezko to wytlumaczyc , ale wg mnie troche za bardzo nogi leza
Wole taka krzeselkowa pozycje jak np. w g klasie czy lc 7
Wole taka krzeselkowa pozycje jak np. w g klasie czy lc 7
Re: Lc 100 4,7 jako następca Parcha Tb42
Rozumiem, że warunkiem zakupu toyki jest sprzedaż Patrola. Sprzedałeś to auto? Bo cena była dość abstrakcyjna.
tel: 600298546
Re: Lc 100 4,7 jako następca Parcha Tb42
Fajny wątek więc się podepnę
Ja stawiam na stekę 4,7 V8. Moja na trasie przy ok. 130 km/h pali 23 l lpg. Koła AT 33 cali bagażnik dachowy i przeładowana (nie podnosi na hydraulice) pięć osób w tym trójka dzieci i kupa bagaży. Porównywalnie kumpla 4,2 TD ale z mostami z 4,7 v8 (większe przełożenia) i kołami 35cali podobnie załadowana z bagażnikiem paliła 15-16l ON. Zbierały się ze świateł podobnie choć przy wyprzedzaniu moja benzynka dochodziła TLC na gnojówce
Teraz zima nagrzewanie benzynki szybkie, na gaz przełącza się po ok. 1,5-2km. Komfort podróży benzyniakiem lepszy w dieslu głośno, przyśpieszenie porównywalne tylko dla tego iż w 4,2 TD mosty z 4,7 v8. Zasięg:4,2 TD gnojówka 640km na stokowym zbiorniku, benzynka 4,7 V8 470km na lpg +530km na benzynce przy spalaniu ok 18l/100 PB. Instalacja Stag problemów jak na razie brak
, jazda na gazie czy na benzynie taka sama. Dwa zbiorniki lpg walcowe zamiast zapasu. Jazda do pracy 25-26l lpg w mieście. Z tankowaniem lpg problemu na razie nie miałem, jeżdżę w okół komina
Rumunia, Bułgaria, Chorwacja jedynie w Austrii mało stacji z gazem ale to już na benzynce, do Niemiec i tam tankowanko. Ogólnie V8 to samochód który przyśpiesza a kultura pracy silnika to sama przyjemność, spalanie i zasięg na korzyść jedynie potrzebna zmiana zawieszenia bo dodatkowe 110 L LPG z tyłu, przeciąża możliwości hydrauliki. No tak ale jak tu zrezygnować z tak komfortowego zawieszenia 

Ja stawiam na stekę 4,7 V8. Moja na trasie przy ok. 130 km/h pali 23 l lpg. Koła AT 33 cali bagażnik dachowy i przeładowana (nie podnosi na hydraulice) pięć osób w tym trójka dzieci i kupa bagaży. Porównywalnie kumpla 4,2 TD ale z mostami z 4,7 v8 (większe przełożenia) i kołami 35cali podobnie załadowana z bagażnikiem paliła 15-16l ON. Zbierały się ze świateł podobnie choć przy wyprzedzaniu moja benzynka dochodziła TLC na gnojówce




Cherokes 4.0 ,Nissan Terrano II 2.4 12V, Toyota Land Cruiser 100 V8.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość