95 3.4v6 a gaz...

LandCruiser, 4Runner, Hilux, Rav4

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
and_y
 
 
Posty: 861
Rejestracja: wt cze 14, 2011 7:42 am
Lokalizacja: Przemyśl/Kraków

95 3.4v6 a gaz...

Post autor: and_y » sob maja 21, 2016 5:36 pm

Dzień dobry,

trzeba coś intensyfikować działania. W grę wchodzi - D4D od człowieka mi znanego i pewnie coś będzie się działo w tym kierunku, ale tak myślę jeszcze o benzynie... Wypraw na koniec świata nie przewiduję, sporo jazdy szosowej i autostrdowej będzie.

W ogóle jest możliwe takie połączenie, czy noł łej? 3.4v6 i elpidzi?
...

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40589
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Re: 95 3.4v6 a gaz...

Post autor: Mroczny » sob maja 21, 2016 6:17 pm

Busz ma - od dawna bardzo. Jakoś jeździ ale po szczegóły atakuj u niego..

Awatar użytkownika
and_y
 
 
Posty: 861
Rejestracja: wt cze 14, 2011 7:42 am
Lokalizacja: Przemyśl/Kraków

Re: 95 3.4v6 a gaz...

Post autor: and_y » sob maja 21, 2016 6:50 pm

a Ty obejrzałeś to, co miałeś sobie obejrzeć?
...

lech.
Posty: 1577
Rejestracja: czw maja 14, 2009 11:44 pm

Re: 95 3.4v6 a gaz...

Post autor: lech. » sob maja 21, 2016 7:26 pm

W teorii jest to proste. Te motory gaz tolerują lecz trzeba inteligentnego gazownika, żeby porządnie zestroił instalację z silnkiem.

Teraz praktyka. Nie kupisz motoru nowego, lecz plus-minus piętnastoletni. Przebieg nieznany a jeśli znany to kosmos, bo Toyki to wdzięczne wózki i szybko te pińcet nalatują. I będzie, że LPG dokończył taki motor i gaz jest beee. Nieważne, że było nalatane 800 tysia, z czego na liczniku widnieje ćwierć tego.

Wniosek? Się można w LPG bawić, ale w młodszych sztukach.

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40589
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Re: 95 3.4v6 a gaz...

Post autor: Mroczny » sob maja 21, 2016 7:48 pm

and_y pisze:a Ty obejrzałeś to, co miałeś sobie obejrzeć?
i tę i ze trzy inne
i jeszcze nie spotkałem j12 w stanie lepszym niż moja j9

ramy to masakra
mitomania mirków - everest

a j15 za drogie

nazywa się to poetycko - patem

lech.
Posty: 1577
Rejestracja: czw maja 14, 2009 11:44 pm

Re: 95 3.4v6 a gaz...

Post autor: lech. » sob maja 21, 2016 7:54 pm

Lubię optymistów.... :wink:


Jeszcze nie spotkałem j12 w rokującym stanie, choćby z polskiego salonu i '09 była.

Na to trzeba 20-25 kEuro plus podatki. Hiszpania, Włochy, Francja.

Ale wtedy nie żal brać - a tutaj to żal czasu straconego na oglądanie paździerzy z sitem zamiast ramy.

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40589
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Re: 95 3.4v6 a gaz...

Post autor: Mroczny » sob maja 21, 2016 8:00 pm

powoli skłaniam się i ja do tego zdania

ale żona mi się uparła, nic innego nie wchodzi w grę. I nic innego nie połączy mi tylu funkcji a mnożenie dowodów rejestracyjnych uważam za niewłaściwe

lech.
Posty: 1577
Rejestracja: czw maja 14, 2009 11:44 pm

Re: 95 3.4v6 a gaz...

Post autor: lech. » sob maja 21, 2016 8:12 pm

Z autopsji...
...nie żal ani jednego grosza wydanego na j12-tki.

To dla mnie naprawdę jak wierne rasowe psy. Latały bez końca, ciągały przyczepy po 5T, wyrywały z rowów siakieś corsy w powietrze - szczególnie GRJ120. Jak zdechnie, nie powiem, zera lecą. Ale jak jeździ- robisz co chcesz. Top dla mnie- długi GRJ z blokadą tyłu i na miechach, ciemny plus jasna skóra. Do dzisiaj się za ładną sztuką potrafię oglądnąć.

Owocnych poszukiwań życzę.

rokfor32
 
 
Posty: 16166
Rejestracja: pt lut 22, 2008 9:53 pm
Lokalizacja: w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl

Re: 95 3.4v6 a gaz...

Post autor: rokfor32 » sob maja 21, 2016 8:33 pm

CarsDubai nie ściąga czasem J15 w wersji GCC? bo chyba by sensownie cenowo wyszło, a wersje z mocnymi benzynami i uproszczoną elektroniką są. Dawniej była różnica w zabezpieczeniu korozyjnym, między rynkami ciepłymi a północnymi - ale teraz najwyraźniej już jej nie ma :wink:

Z wózkami spoza PL jest jeden problem - trzeba się samemu bujnąć, bo handlarze zwożą właściwie tylko rozbite śmietniki. No i cena jest zwykle wyższa niż u nas, za sensowne sztuki.
w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl

lech.
Posty: 1577
Rejestracja: czw maja 14, 2009 11:44 pm

Re: 95 3.4v6 a gaz...

Post autor: lech. » ndz maja 22, 2016 12:03 pm

Ale jaki w tym problem, malkontencie?

Chcesz - to siadasz i jedziesz.
Nie chcesz? Lecisz. Kupujesz. Wracasz.
Za 200-300 Eur zwiozą Ci strucla skąd chcesz, taniej niż na kołach by było.

Trzeba tylko chcieć się ruszyć poza drzwi domu i nie biadolić, że się nie da.

rokfor32
 
 
Posty: 16166
Rejestracja: pt lut 22, 2008 9:53 pm
Lokalizacja: w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl

Re: 95 3.4v6 a gaz...

Post autor: rokfor32 » ndz maja 22, 2016 7:26 pm

Na kołach nie jest takie proste. Więcej - jest całkiem skomplikowane. Niby którędy byś chciał jechać? Przez Irak i Syrię? Iran? Bujnąć się przez Ormuz - i Afryką? W praktyce jest to opcja właściwie niemożliwa do realizacji - poza zadymą wojenną są jeszcze spore schody wizowe, w dowolną stronę. Np. jadąc przez Arabię Saudyjską nie zrobisz żadnego przejścia z Izraelem - nie i uj, bo się nie lubią :wink:

Tylko kontener, i jedyna sensowna opcja logistyczna to pośrednik - chyba że już temat znasz, i jesteś w stanie załatwić solo formalności zakupowe i spedycyjne. Jest to do ogarnięcia - ale raczej gra nieopłacalna ekonomicznie - czas własny też kosztuje.

Dlatego w praktyce tylko pośrednik - jak CarsDubai, albo podobne. Kwestia tylko, czy ściągają tego typu modele - a nie jest to takie oczywiste, bo J15 to nie to samo co J7, które na EU nie są importowane od dawna, i jest na nie popyt ze względu na niszę rynku.
w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl

lech.
Posty: 1577
Rejestracja: czw maja 14, 2009 11:44 pm

Re: 95 3.4v6 a gaz...

Post autor: lech. » ndz maja 22, 2016 8:43 pm

Powiedz Ty mi miszczu, na chudy bocian szukać guza u ciapatych?
Co za demoniczne cudami słynące wersje GCC wam po łepetynach błądzą?
Walka z wiązkami i zaśniedziałą elektroniką po paru podróżach na morzu się wam marzy?
Już miałem X5 w którym wiązki rozsypywały się w palcach.Dziękuję.


Jak normalny biały człowiek kupisz u makarona czy hiszpana j12 top wariant czyli - '07-09' GRJ albo KDJ na miechach z bananową skórką w słusznym grafitowym czy granatowym kolorze. A jak podniesiesz dywanik nawet w '03 to tylko biały pyłek z kurzu zobaczysz.
Jak kupisz j15 po '12 to i gwarancję utrzymasz w krajowym serwisie.

Ryzykować życiem i lecieć do turbanów po blaszane pudło bez ogrzewania? Weź Pan mokry ręcznik na rozpaloną głowę i...przestań marzyć.

rokfor32
 
 
Posty: 16166
Rejestracja: pt lut 22, 2008 9:53 pm
Lokalizacja: w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl

Re: 95 3.4v6 a gaz...

Post autor: rokfor32 » ndz maja 22, 2016 9:25 pm

Jak chcesz bananową skórkę i top wypas to idziesz do aso - i bez łaski stajesz się właścicielem. Po modele GCC się bujasz, jak wolisz mieć wiązki elektryczne grubości palca, zamiast przedramienia. I auto ogarnialne zwykłym testerem obd2, zamiast specjalizowanym, i dostępnym jedynie w cywilizacji.

Tak dla przykładu - ostatnio rozkminiałem temat pozbycia się fabrycznego radia z J12. Bo jest z dupy, niefunkcjonalne, a nawigacja na nim jest porażką. No i - dało się. Jedynie ... 68 kabli do przelutowania ... :wink: Bo super hiper powymyślane cudo nie ma opcji zastąpienia zwykłym, bo nie będzie sterowania klimatronikiem.

J12, J15 czy J200 to dobre, solidne mechanicznie wozy, szczególnie z benzynami, i mogą fajnie robić jako bazy do wyprawówek, szczególnie że nie bardzo jest jakaś alternatywa wśród współczesnych modeli. Ale przy takim zastosowaniu większość przydasiek upchanych w modelach EU jest zwyczajnie zbędna. Ciężkie użytkowanie weryfikuje auto - a nie zepsuje sie na 100% jedynie to - czego auto nie posiada :wink:
w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Re: 95 3.4v6 a gaz...

Post autor: Damian » ndz maja 22, 2016 9:29 pm

rokforze, ale mowa jest o dupowozach, nie o wyprawówce i wozie do OR

do takich celów kupowanie J12 czy J15 za takie pieniądze mija się celem, gdyż albowiem istnieje coś takiego jak...J7 ;)
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40589
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Re: 95 3.4v6 a gaz...

Post autor: Mroczny » pn maja 23, 2016 5:31 am

yyeee..

nie

właśnie do tych celów co obecne j9 ma być

i ma być na kolejne parę lat.. Jak kupowałem obecne LC to też mi pukali w łeb, ze suv, ze się nie nadaje itd itd.. Przywykłem :)

Nie nadaje to się defender. Skoliozy w tym niewygłuszonym badziewiu idzie dostać :)21

rokfor32
 
 
Posty: 16166
Rejestracja: pt lut 22, 2008 9:53 pm
Lokalizacja: w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl

Re: 95 3.4v6 a gaz...

Post autor: rokfor32 » pn maja 23, 2016 6:45 am

Długa J7 chyba nie była już oferowana z benzynami, a wolnossący klekot nie każdemu pasi. Fajne auto, ale jednak nie ten poziom wyciszenia wnętrza i jakości prowadzenia po czarnym (wliczając prędkości przelotowe po autostradach).

Sam jestem ciekaw, ile by wyszło za taką uproszczoną GRJ150, na przykład.

A tak na marginesie - wersje GCC to nie jest najprostsza możliwa wersja auta - są jeszcze wersje GEN :wink: Czyli Afryka, ale też i Azja. Takie wozy można spotkać np. w Gruzji czy Kazachstanie - ale też i w Rosji się zdarzają, bo jest tam rynek na podstawowe wersje robocze tych modeli. A stamtąd faktycznie można się na kołach przyturlać.
w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Re: 95 3.4v6 a gaz...

Post autor: Damian » pn maja 23, 2016 12:37 pm

w Maroku widziałem pełno takich golasów GRJ120

służby tym jeżdżą, ale i w prywatnych rękach jest sporo
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

Awatar użytkownika
benek
Posty: 637
Rejestracja: pn wrz 22, 2003 8:01 pm
Lokalizacja: Komorów

Re: 95 3.4v6 a gaz...

Post autor: benek » wt cze 07, 2016 12:07 pm

Aktualnie dostepne wersje na ME to:
VXL, VX i prostsze TXL i TX z motorami:
1GR-FE (benzyna 271HP),
1KD-FTV (diesel 161HP)
5L-E (diesel 94HP)
2TR-FE (benzyna 161HP)
te prostsze sa tez dostepne jako 3 drzwiowe.
Rocsta>W460>WK>GU4+LC76

Awatar użytkownika
benek
Posty: 637
Rejestracja: pn wrz 22, 2003 8:01 pm
Lokalizacja: Komorów

Re: 95 3.4v6 a gaz...

Post autor: benek » wt cze 07, 2016 12:08 pm

to byla Prado 150
Rocsta>W460>WK>GU4+LC76

lech.
Posty: 1577
Rejestracja: czw maja 14, 2009 11:44 pm

Re: 95 3.4v6 a gaz...

Post autor: lech. » wt cze 07, 2016 8:42 pm

J15 zaczynają się w grubszym przedziale niż tutaj oczekiwany.

Moim zdaniem inwestycja jeszcze nieopłacalna. Parę przetłoczeń i lampek więcej plus KDSS nie rekompensują tego skoku finansowego. Tak naprawdę brakuje tam solidnej V6-tki w dieslu cirka 280 koni i 600 momentu. I wtedy to auto (świetne zresztą z genami po poprzedniku) by wreszcie ożyło i zaczęło mielić te błyskotki zielonojajnych czy jeepniętych w dowolną stronę. I wtedy warte byłoby każdego grosza.

Ale nie ma. Tylko cena jest. Nieadekwatna.

rokfor32
 
 
Posty: 16166
Rejestracja: pt lut 22, 2008 9:53 pm
Lokalizacja: w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl

Re: 95 3.4v6 a gaz...

Post autor: rokfor32 » śr cze 08, 2016 6:31 am

Nie ma - bo toyota nie ma w ofercie klekota V6. Do żadnego modelu. Najwyraźniej też unika dublowania pomysłów - model J15 i J200 są wyraźnie inne, dla innych klientów, i duże silniki są tylko dla tej drugiej.
w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40589
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Re: 95 3.4v6 a gaz...

Post autor: Mroczny » śr cze 08, 2016 6:35 am

a co Rokforze sądzisz o hiluxie z 3.0 d4d?

idzie zrobić aby to było wygodne na szybkich szutrach i ukraińskich powiatowych?

nie idzie znaleźć żywej j12 i rozważam hiluxa koło 2010 z tym właśnie silnikiem

Awatar użytkownika
kpeugeot
 
 
Posty: 5556
Rejestracja: śr lip 10, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Lublin/Wrocław
Kontaktowanie:

Re: 95 3.4v6 a gaz...

Post autor: kpeugeot » śr cze 08, 2016 7:43 am

jest jeszcze takie coś jak toyota fortuner - czyli dół od hila a buda kombi

rzadkie to ale chyba da radę wyhaczyć

alb o szukać 4runnera IV generacji - z 4.0 benzynką :)21
TARO 3,0V6 LJ70 LJ78
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!

ramzes
 
 
Posty: 5834
Rejestracja: sob wrz 24, 2005 1:54 pm
Lokalizacja: *Wawa*

Re: 95 3.4v6 a gaz...

Post autor: ramzes » śr cze 08, 2016 9:38 am

era Hdi :)21

BYŁ-> Samurai, Y60 ..

lech.
Posty: 1577
Rejestracja: czw maja 14, 2009 11:44 pm

Re: 95 3.4v6 a gaz...

Post autor: lech. » śr cze 08, 2016 10:29 am

rokfor32 pisze:Nie ma - bo toyota nie ma w ofercie klekota V6. Do żadnego modelu. Najwyraźniej też unika dublowania pomysłów - model J15 i J200 są wyraźnie inne, dla innych klientów, i duże silniki są tylko dla tej drugiej.
Tu nie chodzi o duży silnik V8. Jakby karwa sięgnięcie na półkę do sąsiada w branży było jakąś profanacją i blizną na pudrowanym ryjku.
Co robi taki np. Jeep? Wali z merca 3,0 V6 bez skrupułów. I auto jedzie, nie klęka przed byle śmieciem na trasie. I pali tyle samo, co ten muł D4D. Można? Można.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Toyota”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości