Strona 1 z 1
LJ70 z mechanikiem-jakim?
: pt mar 09, 2018 2:39 pm
autor: tomek 79
Dokladnie jakim? chcetnie poslucham tych ktorzy maja i uzywaja wyciagarki mechanicznej w lj70. Nie startuje w rajdach, ale amatorsko tez sie zdarza ostro poupalac,przerobienie grzechornika jest bez sensu,wiec doszedlem do wnosku ze chce mechaniczna,poradzce jaka ?
Re: LJ70 z mechanikiem-jakim?
: pt mar 09, 2018 5:23 pm
autor: Piotrek M
Może LR ?
Ostatnio ktoś wkleil taką w dość atrakcyjnej cenie.
Re: LJ70 z mechanikiem-jakim?
: pt mar 09, 2018 5:32 pm
autor: plum76
No szukaj mechanika od Toyoty. Tanio nie będzie bo cały set po 6000-8000pln chodziły.
Alternatywa to Nissan i Land Rover. Te ostatnie podobno trwałe. Musisz patrzeć na wałek aby wychodził na odpowiednią stronę.
No jest jeszcze BRDM ale to raczej do cięższych aut w sensie większych jak długi Patrol.
Ja mam oryginał z fj40 i rzeczywiście jest to fajna wyciągarka.
To nad czym musisz się zastanowić to jej prędkość. W mechaniku nie ma jak zsynchronizować prędkości nawijania z prędkością obrotową kół. Zwykle koła się kręca szybciej niż lina nawija. Oznacza to że w miękkim terenie koła wygrzebują ziemie utrudniając robotę wyciągarce. Jedyne co można kombinować to przełożenia w mostach ale i tak raczej nie dobierze się aby było dobrze.
Da się z tym żyć ale trzeba się przyzwyczaić.
Re: LJ70 z mechanikiem-jakim?
: pt mar 09, 2018 5:53 pm
autor: Piasek
Re: LJ70 z mechanikiem-jakim?
: pt mar 09, 2018 7:56 pm
autor: Piotrek M
Nie narzekaj na cenę. To cena dobrego Chińczyka elektryka.
Mechanik do Patrola to jakieś 6-8 tysięcy.
Re: LJ70 z mechanikiem-jakim?
: sob mar 10, 2018 9:14 pm
autor: tomek 79
Dziekuje za sugestie,stanelo na brdm i przystawce od 4xDRIVE,skonstruowana pod reduktor ljoty