Nowy HiLux?
Moderator: Mroczny
Nowy HiLux?
Witam, nie wiem gdzie umieścić ten topik, więc umieszczam tu. Chciałem skorzystać z Waszej wiedzy i doświadczenia.
Myślę o zakupie auta na firmę, auta nowego. Jestem zdecydowany na pickupa. W sumie biorę 3 pod uwagę, choć najbardziej podoba mi się nowa Toyota HiLux.
Pytanie, które auto jest według Was naj... . Auto będę wykorzystywał do dojadów do firmy, wypadów turystycznych, myślę o kamperze na pakę z czasem.
Biorę pod uwagę: nową Toyotę HiLux, Nissana Navara i Mistsubishi L200.
A więc, jakie jest Wasze zdanie?
Myślę o zakupie auta na firmę, auta nowego. Jestem zdecydowany na pickupa. W sumie biorę 3 pod uwagę, choć najbardziej podoba mi się nowa Toyota HiLux.
Pytanie, które auto jest według Was naj... . Auto będę wykorzystywał do dojadów do firmy, wypadów turystycznych, myślę o kamperze na pakę z czasem.
Biorę pod uwagę: nową Toyotę HiLux, Nissana Navara i Mistsubishi L200.
A więc, jakie jest Wasze zdanie?
hilux lub nawara. Hilux napewno wytrzymalszy i w sumie tanszy w eksploatacji , ale za to nawara ma mocniejszy silnik - lecz roznie sie o nim mowi. Ja osobiscie mam okazje czasami jezdzic nissanowskim turbodieslem , dokladni etakim samym co jest w navarez - jest naprawde niezly. To juz mocny silnik , pozwalajacy autu rozpedzac sie do predkosci 160 km/h bez problemu. Pytanie tylko czy bedzie ci to potrezbne i czy madre jest jezdzic pickupem z takimi predkosciami. A toyota tez ma turbodiesla , i wcale nie jest az tak strasznie slaby. Do spokojnej jazdy ciagnac obladowana przyczepe przy predkosci 90 km/h (przeciez szybciej nie mozna) w zupelnosci wystarczy
Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek

- Damian
-
- Posty: 21581
- Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: mokotów/legionowo
- Kontaktowanie:
Nie zgadzam się. Wyciąga na przyczepie dwutonowy jacht na slipie i jeszcze jakoś jedzie, tzn. stwierdzono przyspieszenie. Był to hil testowy od jednego z dilerów.zu-tec pisze:Niestety Hilux, także ten nowy, ma żenująco wręcz słaby silnik - w terenie auto super, do kampera lub przyczepy właściwie wykluczone.....
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.
LR
LR
Nie mówiłem o sile pociągowej (szczególnie na reduktorze!), tylko o zdolności sprawnego turystycznego poruszania się np. z nadstawką kempingową o masie własnej 400-500 kg i powierzchni czołowej StaraDamian pisze:Nie zgadzam się. Wyciąga na przyczepie dwutonowy jacht na slipie i jeszcze jakoś jedzie, tzn. stwierdzono przyspieszenie. Był to hil testowy od jednego z dilerów.zu-tec pisze:Niestety Hilux, także ten nowy, ma żenująco wręcz słaby silnik - w terenie auto super, do kampera lub przyczepy właściwie wykluczone.....


JimnyJeans + 2" - jeździmy bez śladów 

-
- jestem tu nowy...
- Posty: 4
- Rejestracja: pt lut 18, 2005 5:28 pm
- Lokalizacja: Wawa Wola
że nieśmiało zasugeruje: mniej żryć...Nikos pisze:Dobre...... Dokladniejasiek pisze:Umieść zapytanie w mitsubishi-wygra L 200,w nissanie -navara,w uazie- uaz ,w oplu -kadet,w motorowerach- komar...
Ale i tak obstawiam przy hilu
Mialem jezdzilem i w sumie to tesknie za nim alczkolwiek juz by mi ciezko byloby nim jezdzic bo maly w srodku

Merc G wolf i Pinzgauer 710M
Oj nikos przesadzasz, jesteś przecież chudszy niż jaNikos pisze:Dobre...... Dokladniejasiek pisze:Umieść zapytanie w mitsubishi-wygra L 200,w nissanie -navara,w uazie- uaz ,w oplu -kadet,w motorowerach- komar...
Ale i tak obstawiam przy hilu
Mialem jezdzilem i w sumie to tesknie za nim alczkolwiek juz by mi ciezko byloby nim jezdzic bo maly w srodku

- Damian
-
- Posty: 21581
- Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: mokotów/legionowo
- Kontaktowanie:
Myśmy z tom przyczepom na wycieczkę pojechalizu-tec pisze:Nie mówiłem o sile pociągowej (szczególnie na reduktorze!), tylko o zdolności sprawnego turystycznego poruszania się np. z nadstawką kempingową o masie własnej 400-500 kg i powierzchni czołowej StaraDamian pisze:Nie zgadzam się. Wyciąga na przyczepie dwutonowy jacht na slipie i jeszcze jakoś jedzie, tzn. stwierdzono przyspieszenie. Był to hil testowy od jednego z dilerów.zu-tec pisze:Niestety Hilux, także ten nowy, ma żenująco wręcz słaby silnik - w terenie auto super, do kampera lub przyczepy właściwie wykluczone.....![]()

the lifestyle you've ordered is currently out of stock.
LR
LR
W grę wchodzi nowa Toyota i tu nie jestem w stanie się zgodzić z tym, że jest ona mocniejsza/wytrzymalsza. Po oględzinach przodu można naprawdę dostać ciarek, że Toyota takie coś wypuścila. Fachowa prasa, nie polska jest podobnego zdania. Silnik na papierze słaby, w rzeczywistości są nieco inne odczucia. Pozwala na delektowanie się turystyką.
FORTITUDINE VINCIMUS
Mozesz cos wiecej dodacKamel pisze:W grę wchodzi nowa Toyota i tu nie jestem w stanie się zgodzić z tym, że jest ona mocniejsza/wytrzymalsza. Po oględzinach przodu można naprawdę dostać ciarek, że Toyota takie coś wypuścila. Fachowa prasa, nie polska jest podobnego zdania. Silnik na papierze słaby, w rzeczywistości są nieco inne odczucia. Pozwala na delektowanie się turystyką.


Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek

Chciałbym nieśmiało przypomnieć, że w Nissanie od tego roku, Pickup i Navara, to dwa różne samochody (dwa różne pickupy).Zun pisze:hilux lub nawara. Hilux napewno wytrzymalszy i w sumie tanszy w eksploatacji , ale za to nawara ma mocniejszy silnik - lecz roznie sie o nim mowi. Ja osobiscie mam okazje czasami jezdzic nissanowskim turbodieslem , dokladni etakim samym co jest w navarez - jest naprawde niezly. To juz mocny silnik , pozwalajacy autu rozpedzac sie do predkosci 160 km/h bez problemu. Pytanie tylko czy bedzie ci to potrezbne i czy madre jest jezdzic pickupem z takimi predkosciami. A toyota tez ma turbodiesla , i wcale nie jest az tak strasznie slaby. Do spokojnej jazdy ciagnac obladowana przyczepe przy predkosci 90 km/h (przeciez szybciej nie mozna) w zupelnosci wystarczy
Różne silniki, sprężarki, skrzynie biegów, moce, momenty, wymiary, zawieszenie i osiągi.
Pickup 133 KM/304 Nm
Navara 174 KM/ 403 Nm
Jeździłem Pickupem 160 i spokojna jazda, to w sumie niski samochód ( fabrycznie) z niezależnym zawieszeniem z przodu (jak zresztą także nowy Hilux i L200).
Ostatnio zmieniony pt gru 16, 2005 3:18 pm przez zbig, łącznie zmieniany 1 raz.
Jak to mówią: z każdym dniem nieuchronnie wzrasta liczba osób, które mogą mnie pocałować w dupę
No właśnie, a Hilux ma zdaje się zaledwie 102 KM przy porównywalnych gabarytach.zbig pisze: (...)
Pickup 133 KM/304 Nm
Navara 174 KM/ 403 Nm
Jeździłem Pickupem 160 i spokojna jazda, to w sumie niski samochód ( fabrycznie) z niezależnym zawieszeniem z przodu (jak zresztą także nowy Hilux i L200).
Poza tym Hilux ze sztywnym mostem z przodu to wielka rzadkość, 90% sprzedawanych w Europie miało przód niezależny na drążkach, tak jak pikapy innych marek.
JimnyJeans + 2" - jeździmy bez śladów 

Kolega chce kupić nowego więc tylko wachacze.zu-tec pisze:Poza tym Hilux ze sztywnym mostem z przodu to wielka rzadkość, 90% sprzedawanych w Europie miało przód niezależny na drążkach, tak jak pikapy innych marek.
W Navarze zmienili drążek zkrętny na sprężyny.
Jak to mówią: z każdym dniem nieuchronnie wzrasta liczba osób, które mogą mnie pocałować w dupę

Hilux 102KM/260Nm

Pickup 133KM/304 Nm
Na zdjęciu jest co prawda Navara 2002 ale to bez znaczenia, ponieważ wtedy Navara oznaczało standard wyposażenia (Pickup nie ma chromowanego zderzaka z tyłu, nie ma progów, ma czarny zderzak przedni i czarne nadkola, klima, tapicerka i pierdoły).

Navara 174KM/403 Nm

L200
115 KM
136 KM wersja "DAKAR" (schipowana)
Ostatnio zmieniony pt gru 16, 2005 3:50 pm przez zbig, łącznie zmieniany 2 razy.
Jak to mówią: z każdym dniem nieuchronnie wzrasta liczba osób, które mogą mnie pocałować w dupę
W Hiluxie też już są sprężyny, widziałem wczoraj takiego pod sklepem na parkingu. Tylko wygląd wachaczy jakoś nie wzbudził mojego zaufania, górny wygląda jakby do jego produkcji wykorzystali pręt z którgo wyrabiają stabilizatorzbig pisze:Kolega chce kupić nowego więc tylko wachacze.zu-tec pisze:Poza tym Hilux ze sztywnym mostem z przodu to wielka rzadkość, 90% sprzedawanych w Europie miało przód niezależny na drążkach, tak jak pikapy innych marek.
W Navarze zmienili drążek zkrętny na sprężyny.

Zaskoczyła mnie pozytywnie żywa dyskusja i Wasze opinie. To forum jest żywe 
Toyota spoko, moc faktycznie trocha mała, na innych rynkach są już w niej mocniejsze turbodiesle, zapewne i tu będą, trzeba byłoby poczekać.
Czy ktoś z Was ma jakieś doświadczenie z kamperami?
Mam na myśli to co oferuje np.:
http://www.tischer.ch/
http://www.bimobil.com/
http://www.nordstar.de/
Czy wielu innych.

Przeglądałem to forum, to gdzie powinienem umieścić taki topikjasiek pisze:Umieść zapytanie w mitsubishi-wygra L 200,w nissanie -navara,w uazie- uaz ,w oplu -kadet,w motorowerach- komar...

Toyota spoko, moc faktycznie trocha mała, na innych rynkach są już w niej mocniejsze turbodiesle, zapewne i tu będą, trzeba byłoby poczekać.
Czy ktoś z Was ma jakieś doświadczenie z kamperami?
Mam na myśli to co oferuje np.:
http://www.tischer.ch/
http://www.bimobil.com/
http://www.nordstar.de/
Czy wielu innych.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość