Nowy HiLux?

LandCruiser, 4Runner, Hilux, Rav4

Moderator: Mroczny

Led
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 6
Rejestracja: czw gru 15, 2005 1:48 pm

Nowy HiLux?

Post autor: Led » czw gru 15, 2005 2:12 pm

Witam, nie wiem gdzie umieścić ten topik, więc umieszczam tu. Chciałem skorzystać z Waszej wiedzy i doświadczenia.
Myślę o zakupie auta na firmę, auta nowego. Jestem zdecydowany na pickupa. W sumie biorę 3 pod uwagę, choć najbardziej podoba mi się nowa Toyota HiLux.
Pytanie, które auto jest według Was naj... . Auto będę wykorzystywał do dojadów do firmy, wypadów turystycznych, myślę o kamperze na pakę z czasem.
Biorę pod uwagę: nową Toyotę HiLux, Nissana Navara i Mistsubishi L200.
A więc, jakie jest Wasze zdanie?

Awatar użytkownika
Mich
 
 
Posty: 247
Rejestracja: wt kwie 15, 2003 3:32 am
Lokalizacja: Gdynia
Kontaktowanie:

Post autor: Mich » czw gru 15, 2005 2:16 pm

Oczywiście kup Hiluxa :wink:
Michał
Hilux 2,4 TD-Szybka Taczka

http://picasaweb.google.com/MichuGdynia

Awatar użytkownika
Dragunov
 
 
Posty: 1473
Rejestracja: wt sie 03, 2004 10:27 pm
Lokalizacja: Pszczyna
Kontaktowanie:

Post autor: Dragunov » czw gru 15, 2005 2:20 pm

Hil - wol roboczy :)
no limits,no rules,no roads
4runner 1st gen. '88

Awatar użytkownika
zu-tec
Posty: 767
Rejestracja: wt mar 02, 2004 7:17 pm
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: zu-tec » czw gru 15, 2005 2:37 pm

Niestety Hilux, także ten nowy, ma żenująco wręcz słaby silnik - w terenie auto super, do kampera lub przyczepy właściwie wykluczone..... :-?
JimnyJeans + 2" - jeździmy bez śladów :)

Awatar użytkownika
Mich
 
 
Posty: 247
Rejestracja: wt kwie 15, 2003 3:32 am
Lokalizacja: Gdynia
Kontaktowanie:

Post autor: Mich » czw gru 15, 2005 2:41 pm

Mała moc odwdzięcza się trwałością silnika i mniejszym spalaniem niż konkurencyjne mocniejsze silniki 8)
Michał
Hilux 2,4 TD-Szybka Taczka

http://picasaweb.google.com/MichuGdynia

Awatar użytkownika
Zun
 
 
Posty: 3564
Rejestracja: ndz lip 06, 2003 2:59 pm
Lokalizacja: Ustroń / Bielsko-Biała

Post autor: Zun » czw gru 15, 2005 3:44 pm

hilux lub nawara. Hilux napewno wytrzymalszy i w sumie tanszy w eksploatacji , ale za to nawara ma mocniejszy silnik - lecz roznie sie o nim mowi. Ja osobiscie mam okazje czasami jezdzic nissanowskim turbodieslem , dokladni etakim samym co jest w navarez - jest naprawde niezly. To juz mocny silnik , pozwalajacy autu rozpedzac sie do predkosci 160 km/h bez problemu. Pytanie tylko czy bedzie ci to potrezbne i czy madre jest jezdzic pickupem z takimi predkosciami. A toyota tez ma turbodiesla , i wcale nie jest az tak strasznie slaby. Do spokojnej jazdy ciagnac obladowana przyczepe przy predkosci 90 km/h (przeciez szybciej nie mozna) w zupelnosci wystarczy
Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek ;)

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Post autor: Damian » czw gru 15, 2005 4:22 pm

zu-tec pisze:Niestety Hilux, także ten nowy, ma żenująco wręcz słaby silnik - w terenie auto super, do kampera lub przyczepy właściwie wykluczone..... :-?
Nie zgadzam się. Wyciąga na przyczepie dwutonowy jacht na slipie i jeszcze jakoś jedzie, tzn. stwierdzono przyspieszenie. Był to hil testowy od jednego z dilerów.
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

Awatar użytkownika
zu-tec
Posty: 767
Rejestracja: wt mar 02, 2004 7:17 pm
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: zu-tec » czw gru 15, 2005 6:16 pm

Damian pisze:
zu-tec pisze:Niestety Hilux, także ten nowy, ma żenująco wręcz słaby silnik - w terenie auto super, do kampera lub przyczepy właściwie wykluczone..... :-?
Nie zgadzam się. Wyciąga na przyczepie dwutonowy jacht na slipie i jeszcze jakoś jedzie, tzn. stwierdzono przyspieszenie. Był to hil testowy od jednego z dilerów.
Nie mówiłem o sile pociągowej (szczególnie na reduktorze!), tylko o zdolności sprawnego turystycznego poruszania się np. z nadstawką kempingową o masie własnej 400-500 kg i powierzchni czołowej Stara :wink: :)
JimnyJeans + 2" - jeździmy bez śladów :)

Rafał hilux
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 4
Rejestracja: pt lut 18, 2005 5:28 pm
Lokalizacja: Wawa Wola

Post autor: Rafał hilux » czw gru 15, 2005 6:33 pm

Zdecydownie hila kup .Auto nizawodne i proste i po liftingu dużo wieksze :D

Awatar użytkownika
świerszcz
Posty: 483
Rejestracja: wt cze 25, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: świerszcz » czw gru 15, 2005 7:13 pm

silnik hilla mimo pozornej słabosci vs. nissan wydaje sie być sensowniejszy, bo:
1. nie wysilony
2. mniej elektroniki
3. dłużej na rynku
4. toyota to toyota :lol:

Awatar użytkownika
jasiek
 
 
Posty: 121
Rejestracja: śr sie 20, 2003 10:42 am
Lokalizacja: Gostyń

Post autor: jasiek » czw gru 15, 2005 7:27 pm

Umieść zapytanie w mitsubishi-wygra L 200,w nissanie -navara,w uazie- uaz ,w oplu -kadet,w motorowerach- komar... :)21
Merc G wolf i Pinzgauer 710M

Nikos
Posty: 447
Rejestracja: pn wrz 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Nikos » czw gru 15, 2005 7:48 pm

jasiek pisze:Umieść zapytanie w mitsubishi-wygra L 200,w nissanie -navara,w uazie- uaz ,w oplu -kadet,w motorowerach- komar... :)21
Dobre...... Dokladnie

Ale i tak obstawiam przy hilu :P
Mialem jezdzilem i w sumie to tesknie za nim alczkolwiek juz by mi ciezko byloby nim jezdzic bo maly w srodku

Awatar użytkownika
jasiek
 
 
Posty: 121
Rejestracja: śr sie 20, 2003 10:42 am
Lokalizacja: Gostyń

Post autor: jasiek » czw gru 15, 2005 8:03 pm

Nikos pisze:
jasiek pisze:Umieść zapytanie w mitsubishi-wygra L 200,w nissanie -navara,w uazie- uaz ,w oplu -kadet,w motorowerach- komar... :)21
Dobre...... Dokladnie

Ale i tak obstawiam przy hilu :P
Mialem jezdzilem i w sumie to tesknie za nim alczkolwiek juz by mi ciezko byloby nim jezdzic bo maly w srodku
że nieśmiało zasugeruje: mniej żryć... :)21
Merc G wolf i Pinzgauer 710M

Awatar użytkownika
Mich
 
 
Posty: 247
Rejestracja: wt kwie 15, 2003 3:32 am
Lokalizacja: Gdynia
Kontaktowanie:

Post autor: Mich » czw gru 15, 2005 10:10 pm

Nikos pisze:
jasiek pisze:Umieść zapytanie w mitsubishi-wygra L 200,w nissanie -navara,w uazie- uaz ,w oplu -kadet,w motorowerach- komar... :)21
Dobre...... Dokladnie

Ale i tak obstawiam przy hilu :P
Mialem jezdzilem i w sumie to tesknie za nim alczkolwiek juz by mi ciezko byloby nim jezdzic bo maly w srodku
Oj nikos przesadzasz, jesteś przecież chudszy niż ja :wink:
Michał
Hilux 2,4 TD-Szybka Taczka

http://picasaweb.google.com/MichuGdynia

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Post autor: Damian » pt gru 16, 2005 12:31 am

zu-tec pisze:
Damian pisze:
zu-tec pisze:Niestety Hilux, także ten nowy, ma żenująco wręcz słaby silnik - w terenie auto super, do kampera lub przyczepy właściwie wykluczone..... :-?
Nie zgadzam się. Wyciąga na przyczepie dwutonowy jacht na slipie i jeszcze jakoś jedzie, tzn. stwierdzono przyspieszenie. Był to hil testowy od jednego z dilerów.
Nie mówiłem o sile pociągowej (szczególnie na reduktorze!), tylko o zdolności sprawnego turystycznego poruszania się np. z nadstawką kempingową o masie własnej 400-500 kg i powierzchni czołowej Stara :wink: :)
Myśmy z tom przyczepom na wycieczkę pojechali :D Skoro dwie tony pociągnie i jest w stanie autobus wyprzedzić to z tekturową przyczepką o wadze 500 kg będzie hulać!
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

Awatar użytkownika
Kamel
 
 
Posty: 802
Rejestracja: pt lut 28, 2003 12:59 am
Lokalizacja: Krakow

Post autor: Kamel » pt gru 16, 2005 7:59 am

W grę wchodzi nowa Toyota i tu nie jestem w stanie się zgodzić z tym, że jest ona mocniejsza/wytrzymalsza. Po oględzinach przodu można naprawdę dostać ciarek, że Toyota takie coś wypuścila. Fachowa prasa, nie polska jest podobnego zdania. Silnik na papierze słaby, w rzeczywistości są nieco inne odczucia. Pozwala na delektowanie się turystyką.
FORTITUDINE VINCIMUS

konefi
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 32
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 9:30 pm
Lokalizacja: Kolbuszowa

Post autor: konefi » pt gru 16, 2005 8:19 am

nie zastanawiai sie kup hila nie zawodny :)2
NISSAN PATROL 2.8 Y61

Awatar użytkownika
Zun
 
 
Posty: 3564
Rejestracja: ndz lip 06, 2003 2:59 pm
Lokalizacja: Ustroń / Bielsko-Biała

Post autor: Zun » pt gru 16, 2005 10:07 am

Kamel pisze:W grę wchodzi nowa Toyota i tu nie jestem w stanie się zgodzić z tym, że jest ona mocniejsza/wytrzymalsza. Po oględzinach przodu można naprawdę dostać ciarek, że Toyota takie coś wypuścila. Fachowa prasa, nie polska jest podobnego zdania. Silnik na papierze słaby, w rzeczywistości są nieco inne odczucia. Pozwala na delektowanie się turystyką.
Mozesz cos wiecej dodac ?? Nie badz taki tajemniczy. O co chodzi z tym przodem ??
Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek ;)

Awatar użytkownika
zbig
 
 
Posty: 3325
Rejestracja: śr wrz 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: zbig » pt gru 16, 2005 3:03 pm

Zun pisze:hilux lub nawara. Hilux napewno wytrzymalszy i w sumie tanszy w eksploatacji , ale za to nawara ma mocniejszy silnik - lecz roznie sie o nim mowi. Ja osobiscie mam okazje czasami jezdzic nissanowskim turbodieslem , dokladni etakim samym co jest w navarez - jest naprawde niezly. To juz mocny silnik , pozwalajacy autu rozpedzac sie do predkosci 160 km/h bez problemu. Pytanie tylko czy bedzie ci to potrezbne i czy madre jest jezdzic pickupem z takimi predkosciami. A toyota tez ma turbodiesla , i wcale nie jest az tak strasznie slaby. Do spokojnej jazdy ciagnac obladowana przyczepe przy predkosci 90 km/h (przeciez szybciej nie mozna) w zupelnosci wystarczy
Chciałbym nieśmiało przypomnieć, że w Nissanie od tego roku, Pickup i Navara, to dwa różne samochody (dwa różne pickupy).
Różne silniki, sprężarki, skrzynie biegów, moce, momenty, wymiary, zawieszenie i osiągi.
Pickup 133 KM/304 Nm
Navara 174 KM/ 403 Nm

Jeździłem Pickupem 160 i spokojna jazda, to w sumie niski samochód ( fabrycznie) z niezależnym zawieszeniem z przodu (jak zresztą także nowy Hilux i L200).
Ostatnio zmieniony pt gru 16, 2005 3:18 pm przez zbig, łącznie zmieniany 1 raz.
Jak to mówią: z każdym dniem nieuchronnie wzrasta liczba osób, które mogą mnie pocałować w dupę

Awatar użytkownika
zu-tec
Posty: 767
Rejestracja: wt mar 02, 2004 7:17 pm
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: zu-tec » pt gru 16, 2005 3:17 pm

zbig pisze: (...)
Pickup 133 KM/304 Nm
Navara 174 KM/ 403 Nm

Jeździłem Pickupem 160 i spokojna jazda, to w sumie niski samochód ( fabrycznie) z niezależnym zawieszeniem z przodu (jak zresztą także nowy Hilux i L200).
No właśnie, a Hilux ma zdaje się zaledwie 102 KM przy porównywalnych gabarytach.
Poza tym Hilux ze sztywnym mostem z przodu to wielka rzadkość, 90% sprzedawanych w Europie miało przód niezależny na drążkach, tak jak pikapy innych marek.
JimnyJeans + 2" - jeździmy bez śladów :)

Awatar użytkownika
zbig
 
 
Posty: 3325
Rejestracja: śr wrz 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: zbig » pt gru 16, 2005 3:20 pm

zu-tec pisze:Poza tym Hilux ze sztywnym mostem z przodu to wielka rzadkość, 90% sprzedawanych w Europie miało przód niezależny na drążkach, tak jak pikapy innych marek.
Kolega chce kupić nowego więc tylko wachacze.
W Navarze zmienili drążek zkrętny na sprężyny.
Jak to mówią: z każdym dniem nieuchronnie wzrasta liczba osób, które mogą mnie pocałować w dupę

Awatar użytkownika
zbig
 
 
Posty: 3325
Rejestracja: śr wrz 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: zbig » pt gru 16, 2005 3:39 pm

Obrazek

Hilux 102KM/260Nm

Obrazek

Pickup 133KM/304 Nm
Na zdjęciu jest co prawda Navara 2002 ale to bez znaczenia, ponieważ wtedy Navara oznaczało standard wyposażenia (Pickup nie ma chromowanego zderzaka z tyłu, nie ma progów, ma czarny zderzak przedni i czarne nadkola, klima, tapicerka i pierdoły).

Obrazek

Navara 174KM/403 Nm

Obrazek

L200
115 KM
136 KM wersja "DAKAR" (schipowana)
Ostatnio zmieniony pt gru 16, 2005 3:50 pm przez zbig, łącznie zmieniany 2 razy.
Jak to mówią: z każdym dniem nieuchronnie wzrasta liczba osób, które mogą mnie pocałować w dupę

Awatar użytkownika
Mich
 
 
Posty: 247
Rejestracja: wt kwie 15, 2003 3:32 am
Lokalizacja: Gdynia
Kontaktowanie:

Post autor: Mich » pt gru 16, 2005 3:44 pm

zbig pisze:
zu-tec pisze:Poza tym Hilux ze sztywnym mostem z przodu to wielka rzadkość, 90% sprzedawanych w Europie miało przód niezależny na drążkach, tak jak pikapy innych marek.
Kolega chce kupić nowego więc tylko wachacze.
W Navarze zmienili drążek zkrętny na sprężyny.
W Hiluxie też już są sprężyny, widziałem wczoraj takiego pod sklepem na parkingu. Tylko wygląd wachaczy jakoś nie wzbudził mojego zaufania, górny wygląda jakby do jego produkcji wykorzystali pręt z którgo wyrabiają stabilizator :)3 Można miec nadzieję że jakieś manufaktury typu Trailmaster , OME, Ironman zrobią jakieś zamienniki mocniejsze
Michał
Hilux 2,4 TD-Szybka Taczka

http://picasaweb.google.com/MichuGdynia

Awatar użytkownika
zu-tec
Posty: 767
Rejestracja: wt mar 02, 2004 7:17 pm
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: zu-tec » pt gru 16, 2005 3:50 pm

zbig pisze: (..fotki...)
No ładne, rzecz gustu oczywiście, ale - przykro mówić - nowy hilux najmniej mi się podoba, a najbardziej.....nowy jajowaty L200 :oops: :D
JimnyJeans + 2" - jeździmy bez śladów :)

Led
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 6
Rejestracja: czw gru 15, 2005 1:48 pm

Post autor: Led » pt gru 16, 2005 4:04 pm

Zaskoczyła mnie pozytywnie żywa dyskusja i Wasze opinie. To forum jest żywe !!

jasiek pisze:Umieść zapytanie w mitsubishi-wygra L 200,w nissanie -navara,w uazie- uaz ,w oplu -kadet,w motorowerach- komar... :)21
Przeglądałem to forum, to gdzie powinienem umieścić taki topik ??

Toyota spoko, moc faktycznie trocha mała, na innych rynkach są już w niej mocniejsze turbodiesle, zapewne i tu będą, trzeba byłoby poczekać.

Czy ktoś z Was ma jakieś doświadczenie z kamperami?
Mam na myśli to co oferuje np.:
http://www.tischer.ch/
http://www.bimobil.com/
http://www.nordstar.de/
Czy wielu innych.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Toyota”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość