nowe visco - na zimnym kreci - reklamować?
Moderator: Mroczny
nowe visco - na zimnym kreci - reklamować?
Witam,
miałbym zapytanie do grupowiczów,
wymieniłem na nowe visco do Hila `92 2L,
z ogółnej mojej wiedzy (czerpanej głównie z opisów) wynikałoby że przy zimnym silniku wiatrak nie powienien sie kręcić, a się kreci, przy wyłaczonym silniku podczas obracania tez wyczuwalny jest pewien opór. Pytanie czy tak ma być, czy nalezy towar reklamować? Od założenia minał miesiąc. Serdeczne dzięki za pomoc
ps. może jeszcze jedno zapytanie, mam niską wersje 2WD - czy tą wersje można "łatwo podwyższyc", jeśli tak to jesli moge prosić o małe rozwinięcie watku...
dzięki
miałbym zapytanie do grupowiczów,
wymieniłem na nowe visco do Hila `92 2L,
z ogółnej mojej wiedzy (czerpanej głównie z opisów) wynikałoby że przy zimnym silniku wiatrak nie powienien sie kręcić, a się kreci, przy wyłaczonym silniku podczas obracania tez wyczuwalny jest pewien opór. Pytanie czy tak ma być, czy nalezy towar reklamować? Od założenia minał miesiąc. Serdeczne dzięki za pomoc
ps. może jeszcze jedno zapytanie, mam niską wersje 2WD - czy tą wersje można "łatwo podwyższyc", jeśli tak to jesli moge prosić o małe rozwinięcie watku...
dzięki
sadey
no może nie potrzebuje z napędami, a 4x4 swoje kosztuje.Adamo pisze:po to samo co kupować takieleszek pisze:wegług innych książek wisko na zimnym się kręci "luźno" na ciepłym i gorącym już nie.
zmień księgarnie
po co podnosić coś co ma tylko napęd na jedną oś
a tak lifta zrobi i na disco może pod remize pycić jak prawdziwy twardziel.
@marcin lepiej że trzyma niż się ciągle lekko kręci

zród elektryka będziesz szczęśliwszy troche syf wigoru odzyska

nic nie reklamuj, jest ok.
Każde visco, po odpaleniu auta jest spięte przez kilka minut. Słychać charakterystyczne ciche wycie przy przyspieszaniu. Potem odpuszcza i kręci sie już tylko siłą odśrodkową.
Nigdy nie bedzie tak, że wiatrak będzie stał. Tak jest tylko w elektryku.
I jest normalne, że jak ręką zakręcisz, to kręci sie z wyczuwalnym oporem.
Jak chcesz mieć 100% pewność czy działa, to zostaw auto na luzie, najlepiej na podwyższonych obrotach ( jak masz ręczny gaz ) i poczekaj, aż się visco zapnie. Będzie to widać i słychać.
Każde visco, po odpaleniu auta jest spięte przez kilka minut. Słychać charakterystyczne ciche wycie przy przyspieszaniu. Potem odpuszcza i kręci sie już tylko siłą odśrodkową.
Nigdy nie bedzie tak, że wiatrak będzie stał. Tak jest tylko w elektryku.
I jest normalne, że jak ręką zakręcisz, to kręci sie z wyczuwalnym oporem.
Jak chcesz mieć 100% pewność czy działa, to zostaw auto na luzie, najlepiej na podwyższonych obrotach ( jak masz ręczny gaz ) i poczekaj, aż się visco zapnie. Będzie to widać i słychać.
łoś też człowiek
A nie wierzyles mi jak Ci mowilem ze psu w cztery litery z taka renowacjaMarcin pisze:u mnie tez tak dziwnie...na zimnym trzyma tak dosc, na cieplym podobnie...winie teraz sprezynke na wisko, ta odpowiedzialna za regulowanie plynu w srodku....
Świszcząca Suka Stage I
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek
Projekt zakończony , jeszcze tylko kilka poprawek

Wiechu pisze:nic nie reklamuj, jest ok.
Każde visco, po odpaleniu auta jest spięte przez kilka minut. Słychać charakterystyczne ciche wycie przy przyspieszaniu. Potem odpuszcza i kręci sie już tylko siłą odśrodkową.
Nigdy nie bedzie tak, że wiatrak będzie stał. Tak jest tylko w elektryku.
I jest normalne, że jak ręką zakręcisz, to kręci sie z wyczuwalnym oporem.
Jak chcesz mieć 100% pewność czy działa, to zostaw auto na luzie, najlepiej na podwyższonych obrotach ( jak masz ręczny gaz ) i poczekaj, aż się visco zapnie. Będzie to widać i słychać.

VOLVO TGB 11 + GE300 Спец + Honda XR400R
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości