

Moderator: Mroczny
Bo to sobie trzeba LPG podlaczyc i wtedy 20% wiecej mocy, no i oczywiscie zeby BMW na światłach robić to koła jakieś 25" trzeba włożyć. Tylko się prędkość max robi w okolicach 80km/hrudydh pisze:heheheheehehehehehehehehehehehhehehe
ten silnik jak widzi górke to zdycha a co dopiero jak na nia wjezdza heheh
egon4x4 pisze:Kamilos
masz pecha, bo 2,4 LT po prostu taki jest. Oczywiscie w Twoim konkretnym przypadku moze cos byc z turbina, pompa, wtryskami, albo ogolnym zuzyciem silnika - daj sie przejechac komus kto zna LJ70, np. Adamowi (choc jego silnik podejrzanie dobrze wydaje, eter ma w paliwie cycos)
Ale porownanie z GRem niestety na niekorzysc LJ70...
To piesczotliwie.... bo kazdy jak go nim wioze to mowi ze mu harczy pod dupą (a tam po prostu tlumik jest )Mag69 pisze:AdAm pisze:eee, tam opowiadasz.... moja LJka na 35" zapie...ala jak milo.... patrole to wciaga snorkelem... chyba masz wydech zatkany albo cos...
taaaa zapitala, tylko czemu ten silnik nazywasz "harczek "![]()
arekg mam zabudowany licznik ciśnienia w turbinie i maX pokazuje 0,9 do 1,0 bara to chyba nie jest zle na turbine która ma przejechane 260 tyś. km. i do tego ta toyota nie widziała nigdy terenu bo jestem jej 2 właścicielem a znam b.dobrze jej poprzednika i nie jezdził po terenie. A wiec ja myśle że to nie jest wina turba... ale wiedze po wypowiedziach że ten motor poprostu jest taki tępy i chyba nic nie zrobiearekg pisze:sprawdź turbinę ,( ... ), natomiast turbiny to padają w 70 % samochodów , na morgi , równie słaby punkt jak lusterka
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość