hilux vs l200

LandCruiser, 4Runner, Hilux, Rav4

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
jurgen

hilux vs l200

Post autor: jurgen » czw maja 24, 2007 5:36 pm

Witam
Kłaniam sie nisko.
To mój pierwszy post i jestem zielony, ale powoli mam nadzieję zmieniam kolor.
Mam oczywiście kilka pytań.
CZy ktos przerabiał ciagniecie nowego auta z Niemiec w leasingu.
Dlaczego? Kusi silnik 3.0. Niestety słyszałem. że na nasz rynek wejdzie z dużym opóznieniem. Powodem są kłopoty z odpalaniem w niskich temp.
Innymi słowy "dealer" nie polecał.
Został mi jeszcze dylemat l200 czy hilux.
Obstawiam hiluxa z powodu wyzszego zawieszenia i podobno najmniejszej awaryjnosci. Silniki własciwie chyba porównywalne - mniejsza moc ale moment wiekszy i odwrotnie. Mowa oczywiscie o 2.5l.

Samochodu bedę używał w terenie, "były leśnik i mysliwy" teraz juz tylko fotograf amator. Niestety sprawa wygląda tak, że najpierw trzeba dojechać 200-300 kilosów po czarnym aby póżniej zjechac w teren.
Myśle tez oczywiscie o dalszych wyprawach typu Islandia, Afryka może wschód. Dlatego męczy mnie napęd miska, który podobo jest lepszy.

Samochód z czasem, tak myśle, bedę "robił".

Dzięki pozdrawiam
sorki za lamerskie pytanka

jeszcze jedno

Macie namiary na jakiegoś sensownego dealera toyki i mitsu w okolicach Warszawy. Byłem w dwóch i jest raczej żenua.

Awatar użytkownika
gossy

Post autor: gossy » czw maja 24, 2007 6:57 pm

------------
Jarek po trupach do celu ...

Awatar użytkownika
LX450

Post autor: LX450 » czw maja 24, 2007 7:04 pm

Odpowiem krótko.

1. Nie słyszałem, aby Toyota, Mitsu czy jakikolwiek inny Japończyk, miał problemy z odpalaniem w jakiejkolwiek temperaturze. Poza tym w Niemczech mają chyba podobne temperatury... Jeśli rozmawiałeś o tym z kimś z salonu to znaczy, że cieć ci próbuje na siłę wcisnąć to co się u nas sprzedaje.

2. Ja bym nigdy nie kupił samochodu terenowego z tak małym silnikiem. niewiele ponad 300Nm to, powiedzmy, na styk jak na dwutonowy samochód.