LC 120 3,0 D - brak mocy przy wyższych obrotach - dławienie

LandCruiser, 4Runner, Hilux, Rav4

Moderator: Mroczny

Maciej11
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 2
Rejestracja: sob lip 21, 2007 1:19 pm

LC 120 3,0 D - brak mocy przy wyższych obrotach - dławienie

Post autor: Maciej11 » sob lip 21, 2007 1:35 pm

Mam problem z moim samochodem LC 120 diesel 2003r - jeżeli jadę spokojnie to jest wszystko ok, ale jeżeli dodam więcej gazu (podniose obroty), aby np. pokonać wzniesienie lub wyprzedzić inny pojazd to mój samochód często przestaje przyspieszć i pomimo dodawanego gazu jedzie tą samą prędkością, dławi się. Tak jakby się zalewał. Czy miał z Was ktoś takie problemy ze swoją Toyotą?

Awatar użytkownika
gosc
Posty: 2385
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
Lokalizacja: north east of england

Post autor: gosc » sob lip 21, 2007 3:53 pm

filtry !!
Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..

Awatar użytkownika
Elwood
 
 
Posty: 1374
Rejestracja: śr lis 22, 2006 10:27 am
Lokalizacja: z wykopalisk...
Kontaktowanie:

Post autor: Elwood » sob lip 21, 2007 4:55 pm

Sprawdź filtr powietrza na początek.
The Bluesmobile
"...nauczyć się być w świecie, oglądać go, odkrywać, zwyczajnie, nim zniknie..."

Kylon
Posty: 1949
Rejestracja: czw cze 12, 2003 9:22 am

Post autor: Kylon » sob lip 21, 2007 6:28 pm

Najpierw się przywitaj bo takie są tu zwyczaje. Potem pojedź do Toyoty wetkną komputer i się dowiesz. Nie licz na to, że ktoś Ci internetowo naprawi samochód sterowany elektroniką.
Kylon
PS. Nie zaglądam do mojego PW. Wystarczy mi e-mail.

Awatar użytkownika
Black
Posty: 343
Rejestracja: śr lip 28, 2004 12:15 pm
Lokalizacja: mentalnie z prowincji

Post autor: Black » sob lip 21, 2007 10:58 pm

Kylon pisze:Najpierw się przywitaj bo takie są tu zwyczaje. Potem pojedź do Toyoty wetkną komputer i się dowiesz. Nie licz na to, że ktoś Ci internetowo naprawi samochód sterowany elektroniką.
Kylon no co Ty, nie lubisz bawić się w zgadywanki 8)
W ASO mu powiedzą, że marne paliwo ;-) A tu wysnujemy parę mniej lub bardziej ciekawych i czarnych historii :lol:
Black LC KZJ95 ... "bulwar sprawny inaczej" ;-)
www.tlc.org.pl

Awatar użytkownika
gosc
Posty: 2385
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
Lokalizacja: north east of england

Post autor: gosc » sob lip 21, 2007 11:06 pm

Black pisze:
Kylon pisze:Najpierw się przywitaj bo takie są tu zwyczaje. Potem pojedź do Toyoty wetkną komputer i się dowiesz. Nie licz na to, że ktoś Ci internetowo naprawi samochód sterowany elektroniką.
Kylon no co Ty, nie lubisz bawić się w zgadywanki 8)
W ASO mu powiedzą, że marne paliwo ;-) A tu wysnujemy parę mniej lub bardziej ciekawych i czarnych historii :lol:
:)2 :)2 :)2
Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..

Awatar użytkownika
Elwood
 
 
Posty: 1374
Rejestracja: śr lis 22, 2006 10:27 am
Lokalizacja: z wykopalisk...
Kontaktowanie:

Post autor: Elwood » ndz lip 22, 2007 6:29 am

Zaraz Czarnych Historii :D
Sprawdzenie czystości filtra powietrza to podstawa diagnozy, dławi się zapewne od 3000obr... potem po te historie do ASO :wink:
The Bluesmobile
"...nauczyć się być w świecie, oglądać go, odkrywać, zwyczajnie, nim zniknie..."

Maciej11
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 2
Rejestracja: sob lip 21, 2007 1:19 pm

Post autor: Maciej11 » pn lip 23, 2007 7:50 am

dzięki Panowie za starania, ale filtry i komputer były już sprawdzane przez ASO i nie wiedzą co to może być. Paliwo od ok dwóch lat tankuje zawsze to samo (diesel ultimate na BP), więc powoli zaczynają kończyć mi się pomysły co do ewentualnej przyczyny. Może czas sprzedać i kupić nowy :lol: . Pozdrawiam wszystkich - cześć.

michusz
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 47
Rejestracja: ndz mar 04, 2007 12:39 pm
Lokalizacja: Toruń

Post autor: michusz » pn lip 23, 2007 9:22 am

To że serwis w Toruniu sobie z rym nie radzi nie znaczy że trzeba od razu nowy kupować. Może spróbuj w Toyocie we Włocławku albo Bydgoszczy. Daleko nie masz...
KZJ90

Awatar użytkownika
Darek1011
 
 
Posty: 104
Rejestracja: pn lis 28, 2005 4:35 pm
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Darek1011 » pn lip 23, 2007 10:18 am

Sprawdź czy nie masz czasem zagiętych węży doprowadzających paliwo do filtra paliwa.
Dosyć znacznie ograniczają przepływ :D
LC KDJ95

Awatar użytkownika
jeżyna
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 71
Rejestracja: czw mar 03, 2005 11:27 am
Lokalizacja: oława

Post autor: jeżyna » czw lip 26, 2007 2:52 pm

Witam, niewiem czy dobrze mi sie wydaje, ale pierwsze o czym pomyslalem to o elektornice... moze któryś z systemow świruje typu asp, asr itp. Moze ktores z kół stawia opór, np przez zajechane lozysko i system blokuje reszte. Mozna sprawdzic koła lub powyciagac bezpieczniki, a takze sprwdzic reszte rzeczy, które zasugerowało Szanowne Grono

ODPOWIEDZ

Wróć do „Toyota”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość