podstawowe pytania odnośnie hiluxa 2.4

LandCruiser, 4Runner, Hilux, Rav4

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
Jarem
 
 
Posty: 1083
Rejestracja: pn maja 01, 2006 12:50 pm
Lokalizacja: Zamość
Kontaktowanie:

podstawowe pytania odnośnie hiluxa 2.4

Post autor: Jarem » sob sty 19, 2008 3:07 pm

Witam wszystkich !!

Mam 2 pytania odnośnie Hiluxa :

1) do którego roku był montowany sztywny most w hiluxie 2.4 ??
2) jak będzie robił hilux 2.4 przy oponach w rozmiarze 33" ??
low range 4x4 team na prawym
-= GAZIOR =- - robi się

Awatar użytkownika
Miras M
 
 
Posty: 845
Rejestracja: śr sty 26, 2005 11:03 am
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: Miras M » sob sty 19, 2008 3:12 pm

1) sierpień 1997
same starocie

Awatar użytkownika
Zbowid
     
     
Posty: 11903
Rejestracja: wt maja 13, 2003 2:35 pm
Lokalizacja: Bystrzejowice

Post autor: Zbowid » sob sty 19, 2008 3:15 pm

Taka taczka :)21

WOjtek, hil jest trochę wysoki i wąski - lubią się przewracać - spytaj Konrada. CHyba że dystanse i odsadzone fele i masz fajnego potworka...tyle tylko że to "pikap" czyli inny styl jazdy - tył lekki i odskakujący...

A co kupujesz?
Zbowid
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli. :)23

Awatar użytkownika
kpeugeot
 
 
Posty: 5559
Rejestracja: śr lip 10, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Lublin/Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: kpeugeot » sob sty 19, 2008 4:29 pm

sztywny przód to ciężki do znalezienia będzie

raczej szukaj Taro - to to samo

jeśli chodzi o opony 33 - to u mnie z 32 jest cienko z silnikiem

ogólne silnik nie należy do super nowoczesnych i wydojonych

ale jest wół roboczy i faktycznie chyba nie do zarżnięcia

a jeśli chodzi o wywrotki to ogólnie toyot się lubią wywracać :)21
TARO 3,0V6 LJ70 LJ78
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Post autor: Damian » sob sty 19, 2008 7:57 pm

na 33x10,5 jeszcze jakoś jedzie, o ile nie oczekujesz wiele na asfalcie

to, że wszystkie toyoty są wywrotne to fakt :lol: hilux ma chyba tą samą ciekawostkę co LC J7, czyli nieznacznie węższy tylny most od przedniego - co na pewno nie przyczynia się do większej stabilności na trawersach ;)
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

Awatar użytkownika
Bartek 4.7
 
 
Posty: 218
Rejestracja: śr lut 12, 2003 12:37 am
Lokalizacja: Gąbin

Post autor: Bartek 4.7 » sob sty 19, 2008 9:11 pm

Damian,
Ja cię proszę...

2,4D na 33calach jakoś jedzie :o :)16

Gdzieś czytałem opinię że "dobrze wyregulowane krzesełko (maluch) jest szybszy"

Mój 2,5D-4D 102 KM po zmianie na 32 cale mnie "dobił".
I skończyło się chipem czyli "konie" podskoczyły na 130 a 'moment" na 300 i teraz jakoś to na czarnym jedzie.

"Jakoś" nie znaczy dobrze
Lepiej grzeszyć i żałować niż żałować że sie nie grzeszyło

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Post autor: Damian » sob sty 19, 2008 9:19 pm

Wszystko zależy od oczekiwań - dla mnie w J7 90KM w połączeniu z 33x12,5 dawało efekt zadowalający, 125-konny (podobno 140KM, bo interkuler jest i zmiany na pompie) KZJ to już dla mnie wymiata :)

po prostu jesteś przyzwyczajony do mocy, jeździsz nowoczesnymi samochodami i cenisz komfort, który daje widoczne na prędkościomierzu przyspieszenie ;)

A hiluxem na 33x10,5 jeździłem (i to dociążonym zderzakami, progami, wyciągarką i sprzętem na pace). Da się, co oznacza komfortową jazdę 80-90km/h, przy tej prędkości nawet jeszcze wyprzedza :lol:

szybką jazdę to ja mam w primerze GT 8)
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

Awatar użytkownika
Bartek 4.7
 
 
Posty: 218
Rejestracja: śr lut 12, 2003 12:37 am
Lokalizacja: Gąbin

Post autor: Bartek 4.7 » sob sty 19, 2008 9:25 pm

Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeet. am.

Po prostu siedzę z żona i nieco pijemy.

Z żalu.

Bo pojechali na Pick-up adventure bez nas.

I tak sobie smęce.

Pozdrawiam
Lepiej grzeszyć i żałować niż żałować że sie nie grzeszyło

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Post autor: Damian » sob sty 19, 2008 9:27 pm

eeee tam, Kylon i reszta to placki, nic nie straciliście ;) :)21

Wasze zdrowie :)
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

Awatar użytkownika
Bartek 4.7
 
 
Posty: 218
Rejestracja: śr lut 12, 2003 12:37 am
Lokalizacja: Gąbin

Post autor: Bartek 4.7 » sob sty 19, 2008 9:32 pm

Twoje zdrowie,

EOT

Bartek
Lepiej grzeszyć i żałować niż żałować że sie nie grzeszyło

Awatar użytkownika
ROBE358
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 23
Rejestracja: ndz sty 06, 2008 11:31 pm

Post autor: ROBE358 » sob sty 19, 2008 11:45 pm

czytam sobie i czytam na tym forum już od miesiąca o tym jakie to toyki
maja silniczki ,(2.4lt) że ledwo to jedzie hi.hi.hi
to co ja mam powiedzieć ? mam lj70-2.4(bez turba,72małych koników)
powiem wam że ogólnie to jestem zadowolony , fajnie śmiga w terenie i chyba oto chodzi.
wcześniej miałem cherokee 4litr. benz.190koników i co z tego, był niski i reduktor miał tak nisko
często nim zahaczał,
A tak wogole to WITAM WSZYSTKICH ...... !! !! !!
EXTREM PUŁAWY
TOYOTA LJ 70

Awatar użytkownika
Miras M
 
 
Posty: 845
Rejestracja: śr sty 26, 2005 11:03 am
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: Miras M » ndz sty 20, 2008 4:11 am

Bartek 4.7 pisze: "Jakoś" nie znaczy dobrze
Tobie tragiczny będzie hilux 2.4d nawet na seryjnych kołach, zalezy jaki sie ma punkt odniesienia... na 31" jest OK
same starocie

Awatar użytkownika
banano
 
 
Posty: 192
Rejestracja: wt sty 27, 2004 9:45 am
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: banano » ndz sty 20, 2008 9:25 pm

Miras M pisze:zalezy jaki sie ma punkt odniesienia... na 31" jest OK
swiete slowa 8)
u mnie na 32' MTkach daje rade...no rakieta toto nie jest ale nie o to chodzi w tym aucie... byle do przodu :)2 Hilux GORA! 8)
TOYOTA

Awatar użytkownika
kpeugeot
 
 
Posty: 5559
Rejestracja: śr lip 10, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Lublin/Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: kpeugeot » ndz sty 20, 2008 9:56 pm

ta to ile max leciałes

bo u mnie 110 - i ani grama więcej

a przelotowa prędkość to tak 80-90

a wolałbym 100-110

tylko że to moje to ma dwa sztyniaki i jest letko wyższe od oryginału

Jarem

przejedź to cię wezme na jazdę testową
TARO 3,0V6 LJ70 LJ78
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!

Awatar użytkownika
qqba
 
 
Posty: 203
Rejestracja: wt lut 06, 2007 10:12 pm
Lokalizacja: Szwecja

Post autor: qqba » pn sty 21, 2008 12:07 am

Mój Hilux 2,4D leci max 140 :)2 .
Mam 31" i przelotowa to 100-110. Ale pod górki zwalnia :lol:
Błoto wciąga.

Awatar użytkownika
Miras M
 
 
Posty: 845
Rejestracja: śr sty 26, 2005 11:03 am
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: Miras M » pn sty 21, 2008 2:58 am

To jakiegoś dobrego masz ;) w moim licznikowe 140 było osiągalne na fabrycznym ogumieniu, na 31" z wiatrem w plecy dotyka 130 ale jak wziąć poprawke na większe koła to prędkość rzeczywista sie prawie nie zmieniła.

Przelotowa 110km/h, z tzw. przyspieszeniem też można sie pogodzić :lol:
same starocie

Awatar użytkownika
banano
 
 
Posty: 192
Rejestracja: wt sty 27, 2004 9:45 am
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: banano » pn sty 21, 2008 10:25 am

u mnie na 32' MT tak po kilku kilometrach rozpedzania 8) udaje sie do ok 130 wg licznika rozpedzic...a przelotowa spokojnie 100...a przy pomyslnych wiatrach nawet 110 :)2

zreszta jak szosowe 30' zaloze to predkosc max moze ciut lepsza sie robi ale niezmacznie, no i przyspieszenie tez troche lepsze... i pod gorke tak nie zdycha jak na 32'

Banan
TOYOTA

Awatar użytkownika
Jarem
 
 
Posty: 1083
Rejestracja: pn maja 01, 2006 12:50 pm
Lokalizacja: Zamość
Kontaktowanie:

Post autor: Jarem » pn sty 21, 2008 4:15 pm

Zbowid pisze:Taka taczka :)21

WOjtek, hil jest trochę wysoki i wąski - lubią się przewracać - spytaj Konrada. CHyba że dystanse i odsadzone fele i masz fajnego potworka...tyle tylko że to "pikap" czyli inny styl jazdy - tył lekki i odskakujący...

A co kupujesz?
Jarku zamierzm kupić hiluxa po powrocie z ..... 8) ale napewno nie zrobie z niego " upalacza " bo jeden zaczą się motać :)21
zamierzałem kupić GRa ale model jaki mnie interesował jest w polsce jak jednorożce na świecie ...

Konradzie a czy to będzie taro czy hil to jeden kij skoro są :wink: takie same :wink: :wink:
low range 4x4 team na prawym
-= GAZIOR =- - robi się

keysi
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 7
Rejestracja: czw lut 06, 2003 11:17 am
Lokalizacja: Rumia

Post autor: keysi » pt sty 25, 2008 10:29 am

Witam ja na swoim sztywnomostowcu , z org. 2,8d spokojnie mam przelotowa 110-120, ale to jest 90koników, chociaz teraz swtoi bo musze przekładnie kierownicza wymienic( najpierw znalezc)
Pozdrawiam z 3miasta
LN106 2,8D

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Post autor: Damian » pt sty 25, 2008 10:34 am

Eeee no
Fajną masz wersję, ten silnik 3L bez turbo daje radę w hilu
No i sztywny most
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

Awatar użytkownika
hoobs
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 64
Rejestracja: pt gru 28, 2007 4:52 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: hoobs » pt sty 25, 2008 12:13 pm

ciekawe te prędkości...... Jestem posiadaczem taczki King :)2
Vmax pokazuje 158km/h :lol: opony BFG 205/80!!/16. Pomiary z innymi autami wskazały ze King ciśnie 170km/h :P

Zuch....przelotowa 110-120km/h lekko :wink:
Droga do pracy 140km/h
pozdrawiam,hoobs

King Cab 2,4GL 4x4.... lubię ;)

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Post autor: Damian » pt sty 25, 2008 12:19 pm

no tak, ale jeśli masz model do 92 roku to o ile pamiętam masz 100KM mocy w benzyniaku
a poza tym to szersze i większe opony mam w rowerze górskim :)21

i my to u hilach dywagujemy ;)
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

emsi
Posty: 399
Rejestracja: czw maja 06, 2004 2:19 pm

Post autor: emsi » pt sty 25, 2008 1:12 pm

Bartek 4.7 pisze: Mój 2,5D-4D 102 KM po zmianie na 32 cale mnie "dobił".
I skończyło się chipem czyli "konie" podskoczyły na 130 a 'moment" na 300 i teraz jakoś to na czarnym jedzie.

"Jakoś" nie znaczy dobrze
Hej, a jaki chip? Oryginalny Toyoty czy jakiś inny?

Właśnie w ostatnie dwa dni miałem okazję jechać Hilem z nowym programem - ok. 140 KM do Zakopanego i z powrotem, na miejscu po lekkim terenie (jedna wtopa po mosty), sporo po śniegu na napędach - i muszę powiedzieć, że jestem bardzo ale to bardzo mile zaskoczony. No autko naprawdę robi. Nie jest to 170 KM z Navary, ale jechało mi się te prawie 1000 km bardzo komfortowo. W nocy z Wawy do Zakopca niecałe 6 godzin, w tym kawka sprężawka i tankowanko.
CAMP COYOT 20-23.08.2009
www.coyot.pl

Awatar użytkownika
kpeugeot
 
 
Posty: 5559
Rejestracja: śr lip 10, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Lublin/Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: kpeugeot » pt sty 25, 2008 2:53 pm

a jakie ci wyszlo spalanie średnie?

i pytanie do reszty ile u was auto średnio pali

u mnie na 32MT - w okolicach 12 litrów - miasto trasa lekki teren bez róznicy - zasięg na baku około 400 km

na szosówkach było lepije spalanie około 10 litrów - przelot na baku troszke powyżej 500 km
TARO 3,0V6 LJ70 LJ78
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!

Awatar użytkownika
Bartek 4.7
 
 
Posty: 218
Rejestracja: śr lut 12, 2003 12:37 am
Lokalizacja: Gąbin

Post autor: Bartek 4.7 » pt sty 25, 2008 4:43 pm

emsi pisze:
Bartek 4.7 pisze: Mój 2,5D-4D 102 KM po zmianie na 32 cale mnie "dobił".
I skończyło się chipem czyli "konie" podskoczyły na 130 a 'moment" na 300 i teraz jakoś to na czarnym jedzie.

"Jakoś" nie znaczy dobrze
Hej, a jaki chip? Oryginalny Toyoty czy jakiś inny?

"CIACH".
Zaszalałem Emsi. Kupiłem oryginał w Toyocie.
W komplecie dostałem jeszcze taką ładną naklejkę "TTE" :)21 coby wszyscy wiedzieli że mam "potwora pod maską"

A tak na serio to też mnie ten chip miło zaskoczył. Konie- koniami, ale elastyczność silnika sporo się poprawiła. Kręci się chętnie aż po czerwone pole czyli do ok 4300 RPM.
Tylko duże koła trochę w przełożeniach "namieszały". Na 3 wyciąga prawie 110km/h, na 4 nie sprawdzałem. Natomiast 5 pełni obecnie rolę nadbiegu.
Nie sprawdzałem, ale mam wrażenie że prędkość max będzie osiągana na 4 a nie na 5 biegu.

Zresztą co będę pisał. Ok 12 lutego będę u Kylona zakładał ARB'a, progi i jeszcze kilka rzeczy. Jak będziesz miał wolną chwilę to zapraszam na jazdę.
Lepiej grzeszyć i żałować niż żałować że sie nie grzeszyło

ODPOWIEDZ

Wróć do „Toyota”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość