rokfor32 pisze:Jak masz możliwość - to sprawdź, czy faktycznie nie ma ładowania, ale miernikiem (cęgowm najprościej i pewnie), a nie kontrolkami na desce.
Te kontrolki, które wymieniłeś, normalnie nie mają prawa świecić razem, ich przewody sterujące (minusowe) nie są w żaden sposób połączone ze sobą. Wyjątkiem jest hamulec postojowy.
Ale ja to piszę na podstawie swojego, nie mam schematu do KZJ. Nie sądzę jednak, żeby były aż tak wielkie różnice.
A świecą normalnie, znaczy jasno, czy tak jakby słabiej?
stan łądowania sprawdzam przez porównanie tzn mam w metromierzu voltomierz cyfrowy i sledze na bieżąco napięcie w układzie zasialnia: w czasie ładowania zewnetrzym zasilaczem napięcie stopniowo rośnie i osiaga 12,8V, w czasie jazdy spada wolno (jeżdże na postojowych zamiast mijania by nie zarżnąc akumulatora) do 11,8V. W czasie kiedy jeszce miałem ładowanie i juz miałem ten sam metromierz napięcie wynosiło ok 13,4V. Na podstawie tych obserwacji wnioskuję, ze nie ma ładowania
A lampki świeca praktycznie z normalnym natężeniem - to nie wygląda jak słabo siecące lampki kierunkowskazów jak tylna lampa nie ma masy
