A to i moja tojka teraz juz 1jz-gte

LandCruiser, 4Runner, Hilux, Rav4

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
zukmen1981
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 41
Rejestracja: pn maja 05, 2008 3:17 pm
Lokalizacja: Limerick

A to i moja tojka teraz juz 1jz-gte

Post autor: zukmen1981 » wt sie 05, 2008 4:54 pm

1991 2.4td
oponki 35"Mud terrain
Body lift kit 4"
W drodze kolejne 4" zawieszenia z Tuff Country

Nowa fotka 2017

https://drive.google.com/file/d/0B5WXG- ... UtT1k/view
Ostatnio zmieniony pn lut 27, 2017 11:49 pm przez zukmen1981, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Walkie
Posty: 359
Rejestracja: ndz lut 22, 2004 10:00 pm
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Walkie » wt sie 05, 2008 6:18 pm

no ladna :) ale masz cos z dyfrach grzebniete zeby na 35'' i 2,4 podjechac pod jakakolwiek gorke? :)
LC120 - "nadmuchany Yaris" :lol:
PZJ70/91 BFG 35" :)
www.4x4.szczecin.pl

Awatar użytkownika
Dragunov
 
 
Posty: 1473
Rejestracja: wt sie 03, 2004 10:27 pm
Lokalizacja: Pszczyna
Kontaktowanie:

Post autor: Dragunov » wt sie 05, 2008 6:32 pm

fajnie ten lift widac :) - jak sie spisuje?
no limits,no rules,no roads
4runner 1st gen. '88

Awatar użytkownika
zukmen1981
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 41
Rejestracja: pn maja 05, 2008 3:17 pm
Lokalizacja: Limerick

Post autor: zukmen1981 » wt sie 05, 2008 8:15 pm

jak na razie jestem w trakcie budowy .
pod gorke pociagnie nawet na 37"
proby byly na bagienkach no i pelnych blokadach mostow jak
narazie sie spisalo.
wiec teraz powrot na warsztat i dokladam jeszcze lift zawieszenia o kolejne
4"

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Post autor: Damian » śr sie 06, 2008 8:36 am

wszystko pięknie, gratulujemy pomnika, ale mamy przyklejony temat na górze działu do chwalenia się śmietnikami

pozdr
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » śr sie 06, 2008 8:42 am

zukmen1981 pisze:i dokladam jeszcze lift zawieszenia o kolejne
4"
znaczy się auto będzie miało 8" liftu?
a opony jakie będą? 50" ?
monster truck ?
chyba se kupie tujote, nie wiedziałem że łone takie fikuśne som :roll: :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
zukmen1981
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 41
Rejestracja: pn maja 05, 2008 3:17 pm
Lokalizacja: Limerick

Post autor: zukmen1981 » śr sie 06, 2008 8:52 am

a nio bedzie 8" liftu czekam na paczuszke z angli z nowym zawieszwniem.
Damian sorki juz sie poprawilem pozdr.
w przyszlosci moze jeszcze silnik 3.0 D4D ale zobaczymy.

Awatar użytkownika
hpx4000
 
 
Posty: 1019
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 8:55 am
Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
Kontaktowanie:

Post autor: hpx4000 » śr sie 06, 2008 9:06 am

Mógłbyś w skrócie wymienić które elementy zawieszenia wymieniasz (wszystkie?) przy takim lifcie?
Range Rover V8 Outsourcing IT

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Post autor: Damian » śr sie 06, 2008 9:14 am

4 cale bodyliftu to kiepski pomysł
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

Awatar użytkownika
jpi
 
 
Posty: 5019
Rejestracja: pt maja 25, 2007 6:54 am
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Post autor: jpi » śr sie 06, 2008 9:17 am

jedno z obserwacji osobistych wiem - taki autobus nieźle robi w terenie, zwłaszcza z 3l benzyną :D
jak ktoś ma pecha to i w dupie palec złamie
LR disco 200
5 o'clock offroad team

Awatar użytkownika
zukmen1981
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 41
Rejestracja: pn maja 05, 2008 3:17 pm
Lokalizacja: Limerick

Post autor: zukmen1981 » śr sie 06, 2008 9:17 am

przy zawieszeniu 4"zmieniasz prawie wszystko
tylne sprezyny .drazki,amortyzatory,drazki reakcyjne(to tyl)
przod:
obnizasz most,wachacze dolne,belka dolna,amory,cala piasta musi zejsc na dol(wiec potszebny jest adapter do polaczenia wszystkiego razem)bo wachacz gorny zostaje w tym samym miejscu a jest on na drazkach skretnych.
To tak po krotce.
Aha to tu da Ci 4"liftu
http://images.marketplaceadvisor.channe ... _large.jpg
Po tym dobrze jest zastosowac dystanse kol ok 300mm starczy.[/url]

Awatar użytkownika
zukmen1981
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 41
Rejestracja: pn maja 05, 2008 3:17 pm
Lokalizacja: Limerick

Post autor: zukmen1981 » śr sie 06, 2008 9:19 am

Damian 4" czemu tak myslisz?

Awatar użytkownika
Wiechu
 
 
Posty: 4980
Rejestracja: pn paź 27, 2003 11:28 am
Lokalizacja: Zielonka

Post autor: Wiechu » śr sie 06, 2008 9:19 am

tak, tak...
zabawa w motanie d4d to świetny pomysł... :)21

tak, z ciekawości. Do czego ma służyć 4runner na 35-37 calach ?
łoś też człowiek

Awatar użytkownika
zukmen1981
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 41
Rejestracja: pn maja 05, 2008 3:17 pm
Lokalizacja: Limerick

Post autor: zukmen1981 » śr sie 06, 2008 9:23 am

Wiechu
Do jazdy he he
Ma to byc tzw wizytowka mojego warsztatu.

Awatar użytkownika
Wiechu
 
 
Posty: 4980
Rejestracja: pn paź 27, 2003 11:28 am
Lokalizacja: Zielonka

Post autor: Wiechu » śr sie 06, 2008 9:26 am

jpi pisze:jedno z obserwacji osobistych wiem - taki autobus nieźle robi w terenie, zwłaszcza z 3l benzyną :D
i owszem, ale z przodu ma już to co trzeba :wink:
łoś też człowiek

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Post autor: Damian » śr sie 06, 2008 9:26 am

zukmen1981 pisze:Damian 4" czemu tak myslisz?
Bo to aż 10cm podniesienia budy względem ramy i zespołu napędowego. Bardzo niedobre rzeczy zaczynają się dziać przy dzwonie. Nawet lekkim w warunkach miejskich.
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

Awatar użytkownika
Wiechu
 
 
Posty: 4980
Rejestracja: pn paź 27, 2003 11:28 am
Lokalizacja: Zielonka

Post autor: Wiechu » śr sie 06, 2008 9:30 am

zukmen1981 pisze: Do jazdy he he
Ma to byc tzw wizytowka mojego warsztatu.
Aha,
jako wizytowka niewątpliwe się nadaje.
łoś też człowiek

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » śr sie 06, 2008 1:41 pm

Wiechu pisze:
zukmen1981 pisze: Do jazdy he he
Ma to byc tzw wizytowka mojego warsztatu.
Aha,
jako wizytowka niewątpliwe się nadaje.
jak się zaposiada pracowanie rzeźbiarska w raz z umową współpracy z Cepelią :)21
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
Walkie
Posty: 359
Rejestracja: ndz lut 22, 2004 10:00 pm
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Walkie » śr sie 06, 2008 4:09 pm

ale to warsztat? ...czy pracownia Frankensteina? ;) bo o jakimkolwiek trawersie to bedziesz mogl sobie jedynie pomarzyc :)
LC120 - "nadmuchany Yaris" :lol:
PZJ70/91 BFG 35" :)
www.4x4.szczecin.pl

Awatar użytkownika
zukmen1981
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 41
Rejestracja: pn maja 05, 2008 3:17 pm
Lokalizacja: Limerick

Post autor: zukmen1981 » śr sie 06, 2008 6:28 pm

Walkie pisze:ale to warsztat? ...czy pracownia Frankensteina? ;) bo o jakimkolwiek trawersie to bedziesz mogl sobie jedynie pomarzyc :)
irole tak maja he he trzeeba patrzyc pod nogi aby sie nie przewrocic :D :D

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40589
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Mroczny » śr sie 06, 2008 6:35 pm

nie przesadzajcie
nawet 30 cm body liftu da się wykonać dobrze - fakt, że trzeba wykonać nowe mocowania, systemy wzmocnien i jakoś fajnie to policzyć :)21 ale da się.. Oczywiście krążek z palstiku i dłuzsza śruba to nie droga do modyfikacji

a co do trawersów - tujoty już fabrycznie wysokie to faktycznie trzeba szczególnie uważać.. Zawsze byłem zdania, że lepiej ciąć niż dźwigać.. może dlatego mam tylko 8" dźwignięte auto :)21

Awatar użytkownika
zukmen1981
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 41
Rejestracja: pn maja 05, 2008 3:17 pm
Lokalizacja: Limerick

Post autor: zukmen1981 » śr sie 06, 2008 7:01 pm

Mroczny pisze:nie przesadzajcie
nawet 30 cm body liftu da się wykonać dobrze - fakt, że trzeba wykonać nowe mocowania, systemy wzmocnien i jakoś fajnie to policzyć :)21 ale da się.. Oczywiście krążek z palstiku i dłuzsza śruba to nie droga do modyfikacji

a co do trawersów - tujoty już fabrycznie wysokie to faktycznie trzeba szczególnie uważać.. Zawsze byłem zdania, że lepiej ciąć niż dźwigać.. może dlatego mam tylko 8" dźwignięte auto :)21
dobrze kolega mowi.
na kolanie to nie radze tego robic
jam jest pewny swego 8"wszystkie podzespoly sa odpowiednio dopasowane do liftu.

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » śr sie 06, 2008 7:53 pm

To że podzespoły dopasowane są do liftu do że nie będzie problemu z geometrią zawieszenia to jestem tego pewien. Amerykanie potrafią wyliftować każdego strucla – nie mniej jednak jest to taki amerykański tuning rodem z Monster Garage for show . Twoje auto na pewno będzie się super prezentowało na pewno wzbudzi zainteresowanie przechodniów na pewno przyciągnie wzrok kierowców …. Tak więc z marketingowego punktu wiedzenia pełen sukces :)2

Gorzej z przydatnością Twojego auta do jazdy w ternie – śmiem twierdzić że summa summarum właściwości terenowe będą grosze od serii :-?
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
zukmen1981
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 41
Rejestracja: pn maja 05, 2008 3:17 pm
Lokalizacja: Limerick

Post autor: zukmen1981 » śr sie 06, 2008 8:33 pm

Eskapada pisze:To że podzespoły dopasowane są do liftu do że nie będzie problemu z geometrią zawieszenia to jestem tego pewien. Amerykanie potrafią wyliftować każdego strucla – nie mniej jednak jest to taki amerykański tuning rodem z Monster Garage for show . Twoje auto na pewno będzie się super prezentowało na pewno wzbudzi zainteresowanie przechodniów na pewno przyciągnie wzrok kierowców …. Tak więc z marketingowego punktu wiedzenia pełen sukces :)2

Gorzej z przydatnością Twojego auta do jazdy w ternie – śmiem twierdzić że summa summarum właściwości terenowe będą grosze od serii :-?
nio wszystko przedemna wlasciwosci terenowe tez mozna poprawic
tylko trzeba zainwestowac ale to z czasem

Awatar użytkownika
zukmen1981
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 41
Rejestracja: pn maja 05, 2008 3:17 pm
Lokalizacja: Limerick

Re: A to i moja tojka.

Post autor: zukmen1981 » pn lut 27, 2017 11:42 pm

Tak po dluuuugim okresie pochwsle sie
Pod maska 1jz-gte 2.5tt.
Cala reszta praktycznie taka jak byla.
Oczywiscie 4x4 w100%dziala.

https://drive.google.com/file/d/0B5WXG- ... k3bkU/view

ODPOWIEDZ

Wróć do „Toyota”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości