A to i moja tojka teraz juz 1jz-gte
Moderator: Mroczny
- zukmen1981
- jestem tu nowy...
- Posty: 41
- Rejestracja: pn maja 05, 2008 3:17 pm
- Lokalizacja: Limerick
A to i moja tojka teraz juz 1jz-gte
1991 2.4td
oponki 35"Mud terrain
Body lift kit 4"
W drodze kolejne 4" zawieszenia z Tuff Country
Nowa fotka 2017
https://drive.google.com/file/d/0B5WXG- ... UtT1k/view
oponki 35"Mud terrain
Body lift kit 4"
W drodze kolejne 4" zawieszenia z Tuff Country
Nowa fotka 2017
https://drive.google.com/file/d/0B5WXG- ... UtT1k/view
Ostatnio zmieniony pn lut 27, 2017 11:49 pm przez zukmen1981, łącznie zmieniany 2 razy.
- zukmen1981
- jestem tu nowy...
- Posty: 41
- Rejestracja: pn maja 05, 2008 3:17 pm
- Lokalizacja: Limerick
- zukmen1981
- jestem tu nowy...
- Posty: 41
- Rejestracja: pn maja 05, 2008 3:17 pm
- Lokalizacja: Limerick
- hpx4000
-
- Posty: 1019
- Rejestracja: pn wrz 24, 2007 8:55 am
- Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
- Kontaktowanie:
Mógłbyś w skrócie wymienić które elementy zawieszenia wymieniasz (wszystkie?) przy takim lifcie?
Range Rover V8 Outsourcing IT
- zukmen1981
- jestem tu nowy...
- Posty: 41
- Rejestracja: pn maja 05, 2008 3:17 pm
- Lokalizacja: Limerick
przy zawieszeniu 4"zmieniasz prawie wszystko
tylne sprezyny .drazki,amortyzatory,drazki reakcyjne(to tyl)
przod:
obnizasz most,wachacze dolne,belka dolna,amory,cala piasta musi zejsc na dol(wiec potszebny jest adapter do polaczenia wszystkiego razem)bo wachacz gorny zostaje w tym samym miejscu a jest on na drazkach skretnych.
To tak po krotce.
Aha to tu da Ci 4"liftu
http://images.marketplaceadvisor.channe ... _large.jpg
Po tym dobrze jest zastosowac dystanse kol ok 300mm starczy.[/url]
tylne sprezyny .drazki,amortyzatory,drazki reakcyjne(to tyl)
przod:
obnizasz most,wachacze dolne,belka dolna,amory,cala piasta musi zejsc na dol(wiec potszebny jest adapter do polaczenia wszystkiego razem)bo wachacz gorny zostaje w tym samym miejscu a jest on na drazkach skretnych.
To tak po krotce.
Aha to tu da Ci 4"liftu
http://images.marketplaceadvisor.channe ... _large.jpg
Po tym dobrze jest zastosowac dystanse kol ok 300mm starczy.[/url]
- zukmen1981
- jestem tu nowy...
- Posty: 41
- Rejestracja: pn maja 05, 2008 3:17 pm
- Lokalizacja: Limerick
- zukmen1981
- jestem tu nowy...
- Posty: 41
- Rejestracja: pn maja 05, 2008 3:17 pm
- Lokalizacja: Limerick
- zukmen1981
- jestem tu nowy...
- Posty: 41
- Rejestracja: pn maja 05, 2008 3:17 pm
- Lokalizacja: Limerick
nie przesadzajcie
nawet 30 cm body liftu da się wykonać dobrze - fakt, że trzeba wykonać nowe mocowania, systemy wzmocnien i jakoś fajnie to policzyć
ale da się.. Oczywiście krążek z palstiku i dłuzsza śruba to nie droga do modyfikacji
a co do trawersów - tujoty już fabrycznie wysokie to faktycznie trzeba szczególnie uważać.. Zawsze byłem zdania, że lepiej ciąć niż dźwigać.. może dlatego mam tylko 8" dźwignięte auto
nawet 30 cm body liftu da się wykonać dobrze - fakt, że trzeba wykonać nowe mocowania, systemy wzmocnien i jakoś fajnie to policzyć

a co do trawersów - tujoty już fabrycznie wysokie to faktycznie trzeba szczególnie uważać.. Zawsze byłem zdania, że lepiej ciąć niż dźwigać.. może dlatego mam tylko 8" dźwignięte auto

- zukmen1981
- jestem tu nowy...
- Posty: 41
- Rejestracja: pn maja 05, 2008 3:17 pm
- Lokalizacja: Limerick
dobrze kolega mowi.Mroczny pisze:nie przesadzajcie
nawet 30 cm body liftu da się wykonać dobrze - fakt, że trzeba wykonać nowe mocowania, systemy wzmocnien i jakoś fajnie to policzyćale da się.. Oczywiście krążek z palstiku i dłuzsza śruba to nie droga do modyfikacji
a co do trawersów - tujoty już fabrycznie wysokie to faktycznie trzeba szczególnie uważać.. Zawsze byłem zdania, że lepiej ciąć niż dźwigać.. może dlatego mam tylko 8" dźwignięte auto
na kolanie to nie radze tego robic
jam jest pewny swego 8"wszystkie podzespoly sa odpowiednio dopasowane do liftu.
To że podzespoły dopasowane są do liftu do że nie będzie problemu z geometrią zawieszenia to jestem tego pewien. Amerykanie potrafią wyliftować każdego strucla – nie mniej jednak jest to taki amerykański tuning rodem z Monster Garage for show . Twoje auto na pewno będzie się super prezentowało na pewno wzbudzi zainteresowanie przechodniów na pewno przyciągnie wzrok kierowców …. Tak więc z marketingowego punktu wiedzenia pełen sukces
Gorzej z przydatnością Twojego auta do jazdy w ternie – śmiem twierdzić że summa summarum właściwości terenowe będą grosze od serii

Gorzej z przydatnością Twojego auta do jazdy w ternie – śmiem twierdzić że summa summarum właściwości terenowe będą grosze od serii

Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33

GSM 501 44 66 33
- zukmen1981
- jestem tu nowy...
- Posty: 41
- Rejestracja: pn maja 05, 2008 3:17 pm
- Lokalizacja: Limerick
nio wszystko przedemna wlasciwosci terenowe tez mozna poprawicEskapada pisze:To że podzespoły dopasowane są do liftu do że nie będzie problemu z geometrią zawieszenia to jestem tego pewien. Amerykanie potrafią wyliftować każdego strucla – nie mniej jednak jest to taki amerykański tuning rodem z Monster Garage for show . Twoje auto na pewno będzie się super prezentowało na pewno wzbudzi zainteresowanie przechodniów na pewno przyciągnie wzrok kierowców …. Tak więc z marketingowego punktu wiedzenia pełen sukces![]()
Gorzej z przydatnością Twojego auta do jazdy w ternie – śmiem twierdzić że summa summarum właściwości terenowe będą grosze od serii
tylko trzeba zainwestowac ale to z czasem
- zukmen1981
- jestem tu nowy...
- Posty: 41
- Rejestracja: pn maja 05, 2008 3:17 pm
- Lokalizacja: Limerick
Re: A to i moja tojka.
Tak po dluuuugim okresie pochwsle sie
Pod maska 1jz-gte 2.5tt.
Cala reszta praktycznie taka jak byla.
Oczywiscie 4x4 w100%dziala.
https://drive.google.com/file/d/0B5WXG- ... k3bkU/view
Pod maska 1jz-gte 2.5tt.
Cala reszta praktycznie taka jak byla.
Oczywiscie 4x4 w100%dziala.
https://drive.google.com/file/d/0B5WXG- ... k3bkU/view
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości