






Moderator: Mroczny
Też Cie witamytokarol pisze:Witam mam na Imię KarolJestem z Podlaskiego i zakupiłem toyote 4Runner z 1995r. Autko wyposażone w motor 3.0V6 + instalacja Gazowa.. Wszystko jest super
auto jeździ bardzo dobrze i jestem zadowolony ale mam problem
! z tyłu mam założone 4zwojowe sprężyny ( czy to oryginalne ) ? i chciałbym podnies tył bo praktycznie ciagnie się po ziemi i wygląda paskudnie..
a teraz moje pytanie czy na te spreżyny dac podkładki czy moze dopasuje jakies większe spręzyny od samochodu osobowego czy dostawczego ? Proszę o pomoc
bede bardzo wdzieczny
a pytanie do przodu ? czy on jest na drazkach skretnych ? to podniose jeszcze przód - mam 31calowe koła i auto dobrze sie prowadzi.
Nic dodać nic ująć.lech&j12 pisze:Też Cie witamytokarol pisze:Witam mam na Imię KarolJestem z Podlaskiego i zakupiłem toyote 4Runner z 1995r. Autko wyposażone w motor 3.0V6 + instalacja Gazowa.. Wszystko jest super
auto jeździ bardzo dobrze i jestem zadowolony ale mam problem
! z tyłu mam założone 4zwojowe sprężyny ( czy to oryginalne ) ? i chciałbym podnies tył bo praktycznie ciagnie się po ziemi i wygląda paskudnie..
a teraz moje pytanie czy na te spreżyny dac podkładki czy moze dopasuje jakies większe spręzyny od samochodu osobowego czy dostawczego ? Proszę o pomoc
bede bardzo wdzieczny
a pytanie do przodu ? czy on jest na drazkach skretnych ? to podniose jeszcze przód - mam 31calowe koła i auto dobrze sie prowadzi.
![]()
Nie sposób określić jakie to sprężyny w aucie, które przeżyło 17 wiosen i paru userów różnej maści Niewiadomy jest też stopień ich zużycia . Aby miec pewność odpuść sobie półśrodki i zakup prawidłowo dobrane springi do auta. Dobierzesz je bez trudu, bo kilka renomowanych firm ma tę ofertę. Bezpieczeństwo własnej skóry to podstawa.
rokfor32 pisze:Idller shaft plus komplet łożysk i uszczelniaczy - jakoś w tysiu się mieści.
Używkę kupisz jednocześnie ze skrzynią - w tym modelu reduktor trza do śrubki rozebrać żeby go zdjąć ze skrzyni, i nikt się w to nie bawi. Ale - słabe szanse na zakup czegoś w dobrym stanie, niewymagającego wymiany tego wałka - nie rozbiera sie na części nowych J7![]()
Jedna uwaga - przy robocie reduktora w J7 trzeba koniecznie zapodawać uszczelkę karterów - albo zapodać mniejszą (o grubość tej uszczelki) podkładkę regulacyjną łożysk stożkowych dolnego wałka, wtedy kartery można skleić silikonem. Mało kto o tym wie, i potem słyszę historie jak to raz rozebrany reduktor szybko się sypie po temu, mimo nowych łożysk ...A - łożyska oczywiście koyo - napęd toyoty nie toleruje gównolitu
Tak, te na czopach:) 52 sporo, w sieci widzę same o dlugoaci 8cm, i pytanie jak głęboko one tam siedzą? Wystarczy 8cm...rokfor32 pisze:Te na czopach? jeżeli tak - to 52mm.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość