turbo z 2LT do 2LT II

LandCruiser, 4Runner, Hilux, Rav4

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
RADZILLA
Posty: 375
Rejestracja: pt kwie 22, 2011 4:22 pm
Lokalizacja: Jarocin

turbo z 2LT do 2LT II

Post autor: RADZILLA » śr lut 27, 2013 2:17 pm

Jak w temacie bedzie pasować? Moje zaczyna się kończyć a silnik 2LT mam dlatego takie pytanie. :)2
LJ 70

rokfor32
 
 
Posty: 16166
Rejestracja: pt lut 22, 2008 9:53 pm
Lokalizacja: w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl

Re: turbo z 2LT do 2LT II

Post autor: rokfor32 » śr lut 27, 2013 3:26 pm

Rdzeń turbiny - tak. Reszta nie.
w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl

Awatar użytkownika
RADZILLA
Posty: 375
Rejestracja: pt kwie 22, 2011 4:22 pm
Lokalizacja: Jarocin

Re: turbo z 2LT do 2LT II

Post autor: RADZILLA » śr lut 27, 2013 4:39 pm

Dziekuje Rokfor. Pozdrawiam :)21
LJ 70

Awatar użytkownika
borman
Posty: 656
Rejestracja: sob maja 24, 2003 9:37 am
Lokalizacja: sanok

Re: turbo z 2LT do 2LT II

Post autor: borman » czw lut 28, 2013 8:50 pm

rokfor32 pisze:Rdzeń turbiny - tak. Reszta nie.
a u mnie pasuje .......do kolektora wydechowego idealnie , do rury łączacej z dolotowym jesy trochę inny kąt ale daje sie obrócić , przewody olejowe i chłodzace pasują ......

rokfor32
 
 
Posty: 16166
Rejestracja: pt lut 22, 2008 9:53 pm
Lokalizacja: w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl

Re: turbo z 2LT do 2LT II

Post autor: rokfor32 » pt mar 01, 2013 8:12 am

Się nieprecyzyjnie wyraziłem - rdzeń i korpus turbo są takie same, główna różnica to kształt tylnego wylotu (da się to przełożyć), i inaczej wygląda też kształt sprężarki.

Zawsze powtarzam, że dużo lepszym pomysłem jest zapodanie możliwie najmłodszej fabrycznej turbiny, niż jakiejkolwiek "regenerowanej", więc jak ktoś nie ma problema ze śrubkami, to jest to najlepszy pomysł. Najmłodsze turbny CT20 to hile z silnikiem 2KD-FTV.
w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl

arekg
 
 
Posty: 247
Rejestracja: śr lis 10, 2004 9:11 pm
Lokalizacja: pomorze

Re: turbo z 2LT do 2LT II

Post autor: arekg » wt mar 19, 2013 7:00 pm

a tylną część możesz przełożyć !! zresztą nie zawsze się różniła

Ct 20 tu i tu toż to to samo , chyba ,że Cię nie skumałem

Awatar użytkownika
kpeugeot
 
 
Posty: 5558
Rejestracja: śr lip 10, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Lublin/Wrocław
Kontaktowanie:

Re: turbo z 2LT do 2LT II

Post autor: kpeugeot » wt mar 19, 2013 7:51 pm

u mnie pasowało bez problemu i większego rzeźbienia
TARO 3,0V6 LJ70 LJ78
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!

Maly24
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 26
Rejestracja: pt kwie 06, 2007 7:51 am
Lokalizacja: Kraków

Re: turbo z 2LT do 2LT II

Post autor: Maly24 » pt maja 17, 2013 1:54 pm

http://allegro.pl/toyota-hiace-hilux-2- ... 08294.html

czy to jest rzeczona CT20, w najnowszej odsłonie ?
Maly
Hilux96

rokfor32
 
 
Posty: 16166
Rejestracja: pt lut 22, 2008 9:53 pm
Lokalizacja: w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl

Re: turbo z 2LT do 2LT II

Post autor: rokfor32 » pt maja 17, 2013 7:14 pm

To powinno pisać na korpusie sprężarki - acz może w tych najmłodszych już nie ... :wink:

Przyłączeniowo, jak chodzi o kolektor wydechowy to jest raczej CT12B, czyli to co szło do silników 1KZ-T. Turbiny CT20 mają flanszę na cztery śruby.
w sprawach technicznych - rokfor32@wp.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Toyota”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość