Strona 1 z 1
turbo z 2LT do 2LT II
: śr lut 27, 2013 2:17 pm
autor: RADZILLA
Jak w temacie bedzie pasować? Moje zaczyna się kończyć a silnik 2LT mam dlatego takie pytanie.

Re: turbo z 2LT do 2LT II
: śr lut 27, 2013 3:26 pm
autor: rokfor32
Rdzeń turbiny - tak. Reszta nie.
Re: turbo z 2LT do 2LT II
: śr lut 27, 2013 4:39 pm
autor: RADZILLA
Dziekuje Rokfor. Pozdrawiam

Re: turbo z 2LT do 2LT II
: czw lut 28, 2013 8:50 pm
autor: borman
rokfor32 pisze:Rdzeń turbiny - tak. Reszta nie.
a u mnie pasuje .......do kolektora wydechowego idealnie , do rury łączacej z dolotowym jesy trochę inny kąt ale daje sie obrócić , przewody olejowe i chłodzace pasują ......
Re: turbo z 2LT do 2LT II
: pt mar 01, 2013 8:12 am
autor: rokfor32
Się nieprecyzyjnie wyraziłem - rdzeń i korpus turbo są takie same, główna różnica to kształt tylnego wylotu (da się to przełożyć), i inaczej wygląda też kształt sprężarki.
Zawsze powtarzam, że dużo lepszym pomysłem jest zapodanie możliwie najmłodszej fabrycznej turbiny, niż jakiejkolwiek "regenerowanej", więc jak ktoś nie ma problema ze śrubkami, to jest to najlepszy pomysł. Najmłodsze turbny CT20 to hile z silnikiem 2KD-FTV.
Re: turbo z 2LT do 2LT II
: wt mar 19, 2013 7:00 pm
autor: arekg
a tylną część możesz przełożyć

zresztą nie zawsze się różniła
Ct 20 tu i tu toż to to samo , chyba ,że Cię nie skumałem
Re: turbo z 2LT do 2LT II
: wt mar 19, 2013 7:51 pm
autor: kpeugeot
u mnie pasowało bez problemu i większego rzeźbienia
Re: turbo z 2LT do 2LT II
: pt maja 17, 2013 1:54 pm
autor: Maly24
Re: turbo z 2LT do 2LT II
: pt maja 17, 2013 7:14 pm
autor: rokfor32
To powinno pisać na korpusie sprężarki - acz może w tych najmłodszych już nie ...
Przyłączeniowo, jak chodzi o kolektor wydechowy to jest raczej CT12B, czyli to co szło do silników 1KZ-T. Turbiny CT20 mają flanszę na cztery śruby.