W związku ze zbiżająca się Kaszubią w której to imprezie mam zamiar wziąć udział postanowiłem ostatecznie rozwiązać problemy z pracą blokad w swoim pojeździe. Podczas kolejnych podejść do tego tematu rozwiązywałem kolejno napotkane przeszkody, a celu nadal nie osiągnąłem. Mam już załatwione takie tematy:
1. Wymieniony cylinder siłownika tylnej blokady (był pękniety)
2. Wymienione gumy uszczelniające w obu siłownikach (oryginały MB)
3. Sprawdzone działanie przesuwki - palcem czy wkrętakiem da się załączyć
4. W cylindrach siłowników czysto, tłoki nie zżarte
5. Połaczenia pompek i siłowników szczelne
6. Cylindry pompek czyste, tłoki OK.
Została kwestia gum uszczelniających w pompkach. Miałem już próbę z jakimś zestawem naprawczym od pompy sprzęgła FAG o średnicy 19 mm od L406- do bani. Jak się popompowało, to na chwilę zaskakiwało. W akcie desperacji pojechałem do ASO i poprosiłem o dobranie zestawu naprawczego do moich pompek. Ja sam nie mogłem rozeznać się w EPC w tym temacie - moim zdaniem brak jednoznaczności. Wczoraj przyszedł zestaw który mi pan w ASO dobrał i załamka. Ja mam cylinder fi. 19 lub 19,05 mm a tu zestaw do fi 23,81 mm. Na domiar złego zgubiłem (pewnie wyrzuciłem...) dowód zakupu a zorientowałem się w domu że to nie ta średnica

Możecie pomóc mi w rozwianiu pewnych wątpliwości. Cylindry pompek są produkcji FAG. Jaką one mają średnicę? 19 czy 19,05 mm. Moje akcesorium pomiarowe nie pozwala mi rozróżnić tej subtelnej różnicy a przeczuwam że może to mieć znaczenie przy próbie dobrania jakiegoś zestawu gumek od sprzęgła. Czy ktoś z was ma za sobą pozytywne doświadczenia z zastosowaniem gum od pomp sprzęgła, np SEINSA/AUTOFREN. Jeśli tak to od jakiego modelu lub jaki numer zestawu? Katalog jest na www.seinsa.es a dostępne są w sklepie za rogiem za niewielkie pieniądze. Chciał bym dobrać coś z zamienników bo boję się kolejnej wtopy w ASO. Oni sami nie wiedzieli co mi sprzedają a w obecnej sytuacji nawet nie mogę im tego oddać - a kosztowało niebagatelnie bo około 200PLN. Ewentualnie czy zna ktoś numer mercedesa dla zestawu naprawczego dla pompki załączającej systemu FAG o srednicy około 19 mm. Na korpusie pompek nie ma oznaczeń mercedesa więc nie wiem jaki to ma numer w/g MB. EPC też daje kilka możliwości. I nie jest to A0002903412 bo to 23,81 mm.
Jeśli nic z tego nie wyjdzie pozostanie mi chyba tylko zakupienie kompletnych pompek za okrągłą sumkę około 1500 PLN
