g liroza czyli temat wolny od moderacji :)
Moderator: Mroczny
Re: g liroza czyli temat wolny od moderacji :)
dawno nie uczeszczany etmat, zamiast zakladac nowy ciagnijmy ten:D co chłopaki myślicie o skrzyni automatycznej do 3ldisel? zda to egzamin? od pewnego czasu sie tak zastanawiam?! a jeśli tak to 4 czy 5 biegowa?
GELENDA MY CAR MY LIFE!! Legendewagen
Re: g liroza czyli temat wolny od moderacji :)
Piszę jako lammer-czyli wsiadam i jadę-nie obchodzi mnie jaki nr ma silnik czy skrzynia.Poprostu ma jechaćkubakrysa pisze:dawno nie uczeszczany etmat, zamiast zakladac nowy ciagnijmy ten:D co chłopaki myślicie o skrzyni automatycznej do 3ldisel? zda to egzamin? od pewnego czasu sie tak zastanawiam?! a jeśli tak to 4 czy 5 biegowa?
Mam: 460, 1986 rok, 5 drzwi, 3,0 6cyl skrzynkę automat 4. Wszystko to zmota.
Jak "wymiata"?
Cienko
Trasa max 100 optymalnie:75 (fele standard 16' opony AT)
Teren: zanim zmieni bieg z 1 na 2 to stanie albo się zakopie.
Ogólnie: fajnie w mieście; kiepsko w teren
Spalanie: miasto 12-15-teren-15-20
Aaa bym zapomniał: ten silnik ma jedną podstawową zaletę: jeździ na wszystko

=> Who's Zed?
Zed is dead.
Zed is dead. Baby.<=
Zed is dead.
Zed is dead. Baby.<=
Re: g liroza czyli temat wolny od moderacji :)
coś nie tak , jeździłem automatem 230ge w extreime i innych rajdach i to co automat robi w terenie to nie masz szans z normalną skrzynką i tyle a żeby było śmieszniej to do tej skrzyni od 230 wstawiłem silnik M103 3.0 i dopiero była zabawa , spróbuj zmienić bieg szybciej na "grubym" podjeździe i nie stracić trakcji w błocie lub piachu albo zapiąć pieczątke w prawie pionie na ręcznym i ruszyć na kołach dalej........
Re: g liroza czyli temat wolny od moderacji :)
czyli ciekawym rozwiazaniem byla by skrzynia od mniejszej pojemnosci, no i zaleta kolejkna to koniec z wymianami tarczy sprzęgła:D
GELENDA MY CAR MY LIFE!! Legendewagen
Re: g liroza czyli temat wolny od moderacji :)
Z mocnym i elastycznym silnikiem każda skrzynka będzie dobra
a ze słabym chyba jednak manual z krótkimi biegami.

L E D for off-road
Technika idzie do przodu...
Technika idzie do przodu...
Re: g liroza czyli temat wolny od moderacji :)
Dolna granica mocy na szosie (sam. osobowy) Przy automacie to 150 koni .
stary dyfer
- Damian
-
- Posty: 21581
- Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: mokotów/legionowo
- Kontaktowanie:
Re: g liroza czyli temat wolny od moderacji :)
sinkler pisze:Dolna granica mocy na szosie (sam. osobowy) Przy automacie to 150 koni .

Jak to obliczyłeś, inżynierze? A taka sama będzie dla Daihatsu Coure i MB 600 SEL?
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.
LR
LR
Re: g liroza czyli temat wolny od moderacji :)
Hehe, Damian, jesteś w dziale Mercedes G/ Unimog 
"sam. osobowy" to zn. ze się rozchodzi o G

"sam. osobowy" to zn. ze się rozchodzi o G
L E D for off-road
Technika idzie do przodu...
Technika idzie do przodu...
Re: g liroza czyli temat wolny od moderacji :)
Dzięki za tytuł ale nie należy mi się . Nie dokonywałem ,żadnych obliczeń . jeździłem wieloma automatami także 600setą (gościnnie )Damian pisze:sinkler pisze:Dolna granica mocy na szosie (sam. osobowy) Przy automacie to 150 koni .
Jak to obliczyłeś, inżynierze? A taka sama będzie dla Daihatsu Coure i MB 600 SEL?
Ale przeważnie słabymi gównami passat ,toyota, 300d mod123 a potem sabem turbo170koni .No i on dopiero był aktywny .
To moje subiektywne wrażenia . Przepraszam jeśli Cię uraziłem bo nie masz 150 koni lub w inny sposób.
stary dyfer
Re: g liroza czyli temat wolny od moderacji :)
sinkler pisze:...słabymi gównami (...) toyota...

Jimny 

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość