g liroza czyli temat wolny od moderacji :)

G, Unimog

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
kubakrysa
Posty: 565
Rejestracja: śr sty 17, 2007 10:10 pm
Lokalizacja: polska zachodnia

Re: g liroza czyli temat wolny od moderacji :)

Post autor: kubakrysa » pn lut 09, 2009 7:12 pm

dawno nie uczeszczany etmat, zamiast zakladac nowy ciagnijmy ten:D co chłopaki myślicie o skrzyni automatycznej do 3ldisel? zda to egzamin? od pewnego czasu sie tak zastanawiam?! a jeśli tak to 4 czy 5 biegowa?
GELENDA MY CAR MY LIFE!! Legendewagen

Awatar użytkownika
Trout
Posty: 553
Rejestracja: wt maja 10, 2005 8:50 pm
Lokalizacja: 3-city/Rumia
Kontaktowanie:

Re: g liroza czyli temat wolny od moderacji :)

Post autor: Trout » pn lut 09, 2009 9:30 pm

kubakrysa pisze:dawno nie uczeszczany etmat, zamiast zakladac nowy ciagnijmy ten:D co chłopaki myślicie o skrzyni automatycznej do 3ldisel? zda to egzamin? od pewnego czasu sie tak zastanawiam?! a jeśli tak to 4 czy 5 biegowa?
Piszę jako lammer-czyli wsiadam i jadę-nie obchodzi mnie jaki nr ma silnik czy skrzynia.Poprostu ma jechać
Mam: 460, 1986 rok, 5 drzwi, 3,0 6cyl skrzynkę automat 4. Wszystko to zmota.
Jak "wymiata"?
Cienko
Trasa max 100 optymalnie:75 (fele standard 16' opony AT)
Teren: zanim zmieni bieg z 1 na 2 to stanie albo się zakopie.

Ogólnie: fajnie w mieście; kiepsko w teren
Spalanie: miasto 12-15-teren-15-20
Aaa bym zapomniał: ten silnik ma jedną podstawową zaletę: jeździ na wszystko ;-)
=> Who's Zed?
Zed is dead.
Zed is dead. Baby.<=

kita
 
 
Posty: 260
Rejestracja: czw maja 13, 2004 8:49 pm

Re: g liroza czyli temat wolny od moderacji :)

Post autor: kita » pn lut 09, 2009 9:52 pm

coś nie tak , jeździłem automatem 230ge w extreime i innych rajdach i to co automat robi w terenie to nie masz szans z normalną skrzynką i tyle a żeby było śmieszniej to do tej skrzyni od 230 wstawiłem silnik M103 3.0 i dopiero była zabawa , spróbuj zmienić bieg szybciej na "grubym" podjeździe i nie stracić trakcji w błocie lub piachu albo zapiąć pieczątke w prawie pionie na ręcznym i ruszyć na kołach dalej........

Awatar użytkownika
kubakrysa
Posty: 565
Rejestracja: śr sty 17, 2007 10:10 pm
Lokalizacja: polska zachodnia

Re: g liroza czyli temat wolny od moderacji :)

Post autor: kubakrysa » wt lut 10, 2009 7:59 am

czyli ciekawym rozwiazaniem byla by skrzynia od mniejszej pojemnosci, no i zaleta kolejkna to koniec z wymianami tarczy sprzęgła:D
GELENDA MY CAR MY LIFE!! Legendewagen

Awatar użytkownika
Liroz
Posty: 2201
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 10:39 pm
Lokalizacja: Pomorze

Re: g liroza czyli temat wolny od moderacji :)

Post autor: Liroz » wt lut 10, 2009 8:16 am

Z mocnym i elastycznym silnikiem każda skrzynka będzie dobra :) a ze słabym chyba jednak manual z krótkimi biegami.
L E D for off-road

Technika idzie do przodu...

sinkler
Posty: 339
Rejestracja: sob sty 15, 2005 5:28 pm
Lokalizacja: Łódź

Re: g liroza czyli temat wolny od moderacji :)

Post autor: sinkler » wt lut 10, 2009 9:40 pm

Dolna granica mocy na szosie (sam. osobowy) Przy automacie to 150 koni .
stary dyfer

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Re: g liroza czyli temat wolny od moderacji :)

Post autor: Damian » śr lut 18, 2009 7:13 pm

sinkler pisze:Dolna granica mocy na szosie (sam. osobowy) Przy automacie to 150 koni .
:o
Jak to obliczyłeś, inżynierze? A taka sama będzie dla Daihatsu Coure i MB 600 SEL?
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

Awatar użytkownika
Liroz
Posty: 2201
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 10:39 pm
Lokalizacja: Pomorze

Re: g liroza czyli temat wolny od moderacji :)

Post autor: Liroz » czw lut 19, 2009 12:14 am

Hehe, Damian, jesteś w dziale Mercedes G/ Unimog :)21
"sam. osobowy" to zn. ze się rozchodzi o G
L E D for off-road

Technika idzie do przodu...

sinkler
Posty: 339
Rejestracja: sob sty 15, 2005 5:28 pm
Lokalizacja: Łódź

Re: g liroza czyli temat wolny od moderacji :)

Post autor: sinkler » czw lut 19, 2009 9:04 am

Damian pisze:
sinkler pisze:Dolna granica mocy na szosie (sam. osobowy) Przy automacie to 150 koni .
:o
Jak to obliczyłeś, inżynierze? A taka sama będzie dla Daihatsu Coure i MB 600 SEL?
Dzięki za tytuł ale nie należy mi się . Nie dokonywałem ,żadnych obliczeń . jeździłem wieloma automatami także 600setą (gościnnie )
Ale przeważnie słabymi gównami passat ,toyota, 300d mod123 a potem sabem turbo170koni .No i on dopiero był aktywny .
To moje subiektywne wrażenia . Przepraszam jeśli Cię uraziłem bo nie masz 150 koni lub w inny sposób.
stary dyfer

Awatar użytkownika
bigos
 
 
Posty: 3412
Rejestracja: wt sty 29, 2008 7:04 am
Lokalizacja: Połaniec/Kielce

Re: g liroza czyli temat wolny od moderacji :)

Post autor: bigos » śr mar 04, 2009 9:31 am

sinkler pisze:...słabymi gównami (...) toyota...
:)21
Jimny :)21

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mercedes”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość