Waga mostów G, Unimog ??

G, Unimog

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
Ml_Kruszka18
Posty: 315
Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 9:37 pm
Lokalizacja: Kaszuby

Post autor: Ml_Kruszka18 » wt lis 22, 2005 9:43 pm

pewnie okolo 250 kg. nie mam pojecia :lol:
4x4 Full Gass Kaszuby
była 300 Potęga Diesla :) teraz obserwator

Awatar użytkownika
rudypajero.koszalin
Posty: 1895
Rejestracja: sob gru 03, 2005 10:13 pm
Lokalizacja: koszalin
Kontaktowanie:

Post autor: rudypajero.koszalin » wt gru 06, 2005 1:01 am

[quote="tieri"]no cos mi mowi ze bedzie z tego niezla furka
a nie boisz sie elektroniki przy cdi te silniki sa naszpikowane elektronika ja tez myslalem poczatkowo o dieselku ale odstraszylo mnie
ostatnio zmotalem fajny motorek (2.9 tdi sprinter )elektronike eksmitowalem gada calkiem calkem jest w G-klasie i daje niezlego kopa a i wody sie nie boi

Awatar użytkownika
anatol
Posty: 1608
Rejestracja: wt lip 06, 2004 8:33 pm
Lokalizacja: małapolska

Post autor: anatol » wt gru 06, 2005 8:38 am

rudypajero.koszalin pisze:
tieri pisze:no cos mi mowi ze bedzie z tego niezla furka
a nie boisz sie elektroniki przy cdi te silniki sa naszpikowane elektronika ja tez myslalem poczatkowo o dieselku ale odstraszylo mnie
ostatnio zmotalem fajny motorek (2.9 tdi sprinter )elektronike eksmitowalem gada calkiem calkem jest w G-klasie i daje niezlego kopa a i wody sie nie boi
Możesz podać więcej szczegółów , na elektronice się nie znam , więc nie wiem czy się da bo z mechanicznego punktu widzenia wszystko jest mozliwe , czy jest mozliwość regulacji dawki paliwa i ciśnienia turbiny , bo do tej pory robił to komputer , zmieniałeś pompę wtryskowa ? , czy modyfikowałes orginalna , sprinter nie ma linki gazu tylko czujnik położenia , jak sie z tym uporałeś , mam jeszcze z 2 tysiące pytan , więc jeśli możesz to podaj troche szczegółów , fotki równiez mile widziane .

Awatar użytkownika
pol
Posty: 491
Rejestracja: pn sie 19, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wroclaw
Kontaktowanie:

Post autor: pol » wt gru 06, 2005 10:10 am

no wlasnie, motorem od sprintera tez jestem zainteresowany
Gelenda Cabrio 300TD

Awatar użytkownika
rudypajero.koszalin
Posty: 1895
Rejestracja: sob gru 03, 2005 10:13 pm
Lokalizacja: koszalin
Kontaktowanie:

Post autor: rudypajero.koszalin » wt gru 06, 2005 10:24 pm

pompa to skladak z orginalu (sekcje) fiata ducato (korpus) i forda transita (sterowanie dawki) . ma tradycyjna linke gazu . podkrecenie turbiny tez daje ciekawy efekt !

Awatar użytkownika
anatol
Posty: 1608
Rejestracja: wt lip 06, 2004 8:33 pm
Lokalizacja: małapolska

Post autor: anatol » śr gru 07, 2005 9:56 am

robiłeś to sam czy masz jakiegoś machera , długo jeżdzisz tym samochodem nie było awarii ?

Awatar użytkownika
rudypajero.koszalin
Posty: 1895
Rejestracja: sob gru 03, 2005 10:13 pm
Lokalizacja: koszalin
Kontaktowanie:

Post autor: rudypajero.koszalin » pt gru 09, 2005 10:12 pm

Pompę skladal mi pompiarz na stole probierczym, a resztę silnika robiłem sam. Jak na razie awarii nie zanotowałem, a przejechał już 3 rajdy pod nogą niedoświadczonego kierowcy, który lubi deptać, więc po zaworach już dostał.Auto, w którym jezdzi to zmotany G; waga 1750 kg. Najlepiej podnoszący się mietek, w jakim siedziałem. No i nie boi się wody.
Alkohol spożywany z umiarem, nie szkodzi nawet w dużych ilościach.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mercedes”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość