Amortyzator skretu

G, Unimog

Moderator: Mroczny

boris.blank
Posty: 1832
Rejestracja: wt sie 17, 2004 12:35 pm
Lokalizacja: Zbójna Góra Wawa

Post autor: boris.blank » wt lut 21, 2006 9:58 am

Ja poradziłem sobie stosując Ironman'a dwukierunkowego działania - zwykły olejowy od zawieszenia. Sprawuje się malinowo. Obecnie tę wydumkę przełożyłem do Isuzu po to aby jeździć na kołach 14cali szerokości. W G mam teraz 10.5 cala więc tam załozyłem używkę od 463. Ale jak ktoś ma trochę zdolności konstrukcyjnych co do mocowania to wystarczy zwykły olejowy dwustronego działania - byleby długość była ok. Widziałem też rozwiązania szatańskie - dwa gazowe mocowane przeciwlegle w centralnym miejscu drążka kierowniczego.

Podpowiem, że wiele lat temu w wyścigach motocyklowych 125 i 250-ek w Polsce najpopularniejszym rozwiązaniem amortyzatorów skrętu były amortyzatory od pralki automatycznej.

Awatar użytkownika
Maciej_20
 
 
Posty: 275
Rejestracja: pn lut 25, 2002 1:00 am
Lokalizacja: TCZEW
Kontaktowanie:

Post autor: Maciej_20 » śr mar 01, 2006 12:09 am

zrobilem regenercje mojego w firmie zajmjacej sie regenercja amortyzatorow samochodowych zaplacilem 190 zł i jest rewelacja !!!!!
w tej cenie dali rok gwarancji :) ciekawe czy tyle wytrzyma przy oponach 34 " :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mercedes”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość