plyn hlodniczy

G, Unimog

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
Krecik
 
 
Posty: 3597
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Krecik » wt gru 26, 2006 5:10 pm

SEMINARIO pisze:Jeszcze jedno chyba siopien mojego slownictwa i inteligencji niema nic wspolnego z plynem
ale ma wiele wspólnego z lenistwem

a my tu nie lubimy leniwych ktorym sie nei chce sprawdzić błędów przed wysłaniem...

Hłodniczy....

pieknie
Krzysiek

Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...

Gruzin
Posty: 1734
Rejestracja: czw cze 16, 2005 7:09 pm
Lokalizacja: Kielce
Kontaktowanie:

Post autor: Gruzin » wt gru 26, 2006 5:13 pm

ciekawi mnie gdzie sprawdzasz ubytek płynu?
Obrazek

Awatar użytkownika
piotr_z
 
 
Posty: 1494
Rejestracja: wt sty 07, 2003 8:38 pm
Lokalizacja: Marki

Post autor: piotr_z » wt gru 26, 2006 5:16 pm

Gruzin pisze:ciekawi mnie gdzie sprawdzasz ubytek płynu?
no jak to gdzie - w mercedesie G :)21 a to jest zupelnie inaczej niz w innyn terenofkach np. w Pajero lub nie przymierzajac w Suzi i dlatego my sępy mozemy tylko pokrazyc :)23
Pojara 2,8 GLS
Explorer 4,0 V6 - ale to zap..la :)21
www.studiospa.com.pl

Gruzin
Posty: 1734
Rejestracja: czw cze 16, 2005 7:09 pm
Lokalizacja: Kielce
Kontaktowanie:

Post autor: Gruzin » wt gru 26, 2006 5:18 pm

piotr_z pisze:
Gruzin pisze:ciekawi mnie gdzie sprawdzasz ubytek płynu?
no jak to gdzie - w mercedesie G :)21
ot widzisz nie doczytałem :wink:
Obrazek

SEMINARIO
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 33
Rejestracja: wt gru 26, 2006 1:42 pm

Post autor: SEMINARIO » wt gru 26, 2006 5:19 pm

Olej ok brak wyciekow ostatno zamienilem wszystkie plyny mam na mysli dyfry olej skrzyni olej silnika
zauwazylem ze jak jest zimno to to widac bardziej tzn zapala sie computer z ogloszeniem stan plynu niski jak jest cieplo nie do merca nie ide bo tam mi juz popsuli inne auto maja testery i to wszystko ktos mi powiedzial ze to moze pzez instalacje gazowa
Non tutti possiamo tutto." Virgilio Publio Marone (70-19 a.C.), poeta latino.

Willie357
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 92
Rejestracja: ndz paź 01, 2006 11:13 pm
Lokalizacja: Siemianowice Sl
Kontaktowanie:

Post autor: Willie357 » wt gru 26, 2006 5:22 pm

Wymienić natychmiast !! , na G bez komputera.
G is not a Jeep, but You wouldn't understand it.
Snajper humanista :"Naszym celem jest człowiek"

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » wt gru 26, 2006 5:38 pm

Willie357 pisze:.
A jeżeli w Twoim autku nie ma krasnoludków, to może jednak padła np uszczelka pod głowicą.[/i]
jesli by tak bylo to auto winno kopcic na biało - po drugie ubywało by wiecej plynu niz ...0,3 na tydzien choc zdrugiej strony nic mi to nie mowi :roll: Kolega niechaj na powie na przejechanych km ubywa te 0,3 litra ??
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

SEMINARIO
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 33
Rejestracja: wt gru 26, 2006 1:42 pm

Post autor: SEMINARIO » wt gru 26, 2006 5:41 pm

robie od 700km do 1000 na tydzien
Non tutti possiamo tutto." Virgilio Publio Marone (70-19 a.C.), poeta latino.

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » wt gru 26, 2006 5:52 pm

SEMINARIO pisze:robie od 700km do 1000 na tydzien
po pierwsze bądź czujny bo to zawsze moze byc uszczelka pod głowica ale wstawiałbym na to ze gdzies jest mały wyciek np. na opasce i przewodzie jakimś. Zapewne wraz ze wzrostem temperatury rośnie ciśnienie w układzie i zaczyna sie gdzieś cos pocić a płynu ubywa. Nie zobaczysz tego bo według mojej hipotezy dzieje się to na rozgrzanym motorze i płyn po prostu wypracowuje ................
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

SEMINARIO
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 33
Rejestracja: wt gru 26, 2006 1:42 pm

Post autor: SEMINARIO » wt gru 26, 2006 5:58 pm

Dziekuje
Non tutti possiamo tutto." Virgilio Publio Marone (70-19 a.C.), poeta latino.

Awatar użytkownika
Miskiller
 
 
Posty: 2586
Rejestracja: pt kwie 16, 2004 6:33 pm
Lokalizacja: Nowy Targ, Rabka a niedlugo ..... ?

Post autor: Miskiller » wt gru 26, 2006 6:11 pm

zobaczy... plyn tam gdzie ucieka zostawia osad koloru plynu... trza uwaznie ogladnac kazda opaske, reduktor od gazu tez... a szczegolnie miejsca gdzie rozcieli przewody wodne aby reduktor wpiac w obieg...
4-ta REAKTYWACJA.Zrobie sobie PTO do Quada...a co ? umiem..

Awatar użytkownika
puchaty
 
 
Posty: 183
Rejestracja: ndz sie 06, 2006 5:57 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: puchaty » pt gru 29, 2006 9:57 am

Siemanko.
Miałem podobny przypadek w E-320.Pewnie? pompa wody zaczyna powoli padać i stąd ubytki płynu.Najpierw 0,3 l potem zacznie lecieć jak z kranu.[Hepu+-300zł].A tak wogóle to zacznij od termostatu.Na codzień jeżdżę tym autem i ostatnio trzeba było wymienić termostat bo też wyskoczyła info.że mało płynu.Dolanie nic nie pomogło bo się zblokował a po wymianie jest OK.
Mitsubishi Pajero III

Mieczysław Kołowiecki
mkolowiecki@gmail.com
tel :+48 501 13 00 17

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mercedes”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość