G, Unimog
Moderator: Mroczny
-
Krecik
-

- Posty: 3597
- Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Krecik » wt gru 26, 2006 5:10 pm
SEMINARIO pisze:Jeszcze jedno chyba siopien mojego slownictwa i inteligencji niema nic wspolnego z plynem
ale ma wiele wspólnego z lenistwem
a my tu nie lubimy leniwych ktorym sie nei chce sprawdzić błędów przed wysłaniem...
Hłodniczy....
pieknie
Krzysiek
Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...
-
Gruzin

- Posty: 1734
- Rejestracja: czw cze 16, 2005 7:09 pm
- Lokalizacja: Kielce
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Gruzin » wt gru 26, 2006 5:13 pm
ciekawi mnie gdzie sprawdzasz ubytek płynu?
-
piotr_z
-

- Posty: 1494
- Rejestracja: wt sty 07, 2003 8:38 pm
- Lokalizacja: Marki
Post
autor: piotr_z » wt gru 26, 2006 5:16 pm
Gruzin pisze:ciekawi mnie gdzie sprawdzasz ubytek płynu?
no jak to gdzie - w mercedesie G

a to jest zupelnie inaczej niz w innyn terenofkach np. w Pajero lub nie przymierzajac w Suzi i dlatego my sępy mozemy tylko pokrazyc

-
Gruzin

- Posty: 1734
- Rejestracja: czw cze 16, 2005 7:09 pm
- Lokalizacja: Kielce
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Gruzin » wt gru 26, 2006 5:18 pm
piotr_z pisze:Gruzin pisze:ciekawi mnie gdzie sprawdzasz ubytek płynu?
no jak to gdzie - w mercedesie G

ot widzisz nie doczytałem

-
SEMINARIO
- jestem tu nowy...

- Posty: 33
- Rejestracja: wt gru 26, 2006 1:42 pm
Post
autor: SEMINARIO » wt gru 26, 2006 5:19 pm
Olej ok brak wyciekow ostatno zamienilem wszystkie plyny mam na mysli dyfry olej skrzyni olej silnika
zauwazylem ze jak jest zimno to to widac bardziej tzn zapala sie computer z ogloszeniem stan plynu niski jak jest cieplo nie do merca nie ide bo tam mi juz popsuli inne auto maja testery i to wszystko ktos mi powiedzial ze to moze pzez instalacje gazowa
Non tutti possiamo tutto." Virgilio Publio Marone (70-19 a.C.), poeta latino.
-
Willie357
- jestem tu nowy...

- Posty: 92
- Rejestracja: ndz paź 01, 2006 11:13 pm
- Lokalizacja: Siemianowice Sl
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Willie357 » wt gru 26, 2006 5:22 pm
Wymienić natychmiast

, na G bez komputera.
G is not a Jeep, but You wouldn't understand it.
Snajper humanista :"Naszym celem jest człowiek"
-
Eskapada
-

- Posty: 6434
- Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Eskapada » wt gru 26, 2006 5:38 pm
Willie357 pisze:.
A jeżeli w Twoim autku nie ma krasnoludków, to może jednak padła np uszczelka pod głowicą.[/i]
jesli by tak bylo to auto winno kopcic na biało - po drugie ubywało by wiecej plynu niz ...0,3 na tydzien choc zdrugiej strony nic mi to nie mowi

Kolega niechaj na powie na przejechanych km ubywa te 0,3 litra

Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33
-
SEMINARIO
- jestem tu nowy...

- Posty: 33
- Rejestracja: wt gru 26, 2006 1:42 pm
Post
autor: SEMINARIO » wt gru 26, 2006 5:41 pm
robie od 700km do 1000 na tydzien
Non tutti possiamo tutto." Virgilio Publio Marone (70-19 a.C.), poeta latino.
-
Eskapada
-

- Posty: 6434
- Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Eskapada » wt gru 26, 2006 5:52 pm
SEMINARIO pisze:robie od 700km do 1000 na tydzien
po pierwsze bądź czujny bo to zawsze moze byc uszczelka pod głowica ale wstawiałbym na to ze gdzies jest mały wyciek np. na opasce i przewodzie jakimś. Zapewne wraz ze wzrostem temperatury rośnie ciśnienie w układzie i zaczyna sie gdzieś cos pocić a płynu ubywa. Nie zobaczysz tego bo według mojej hipotezy dzieje się to na rozgrzanym motorze i płyn po prostu wypracowuje ................
Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33
-
SEMINARIO
- jestem tu nowy...

- Posty: 33
- Rejestracja: wt gru 26, 2006 1:42 pm
Post
autor: SEMINARIO » wt gru 26, 2006 5:58 pm
Dziekuje
Non tutti possiamo tutto." Virgilio Publio Marone (70-19 a.C.), poeta latino.
-
Miskiller
-

- Posty: 2586
- Rejestracja: pt kwie 16, 2004 6:33 pm
- Lokalizacja: Nowy Targ, Rabka a niedlugo ..... ?
Post
autor: Miskiller » wt gru 26, 2006 6:11 pm
zobaczy... plyn tam gdzie ucieka zostawia osad koloru plynu... trza uwaznie ogladnac kazda opaske, reduktor od gazu tez... a szczegolnie miejsca gdzie rozcieli przewody wodne aby reduktor wpiac w obieg...
4-ta REAKTYWACJA.Zrobie sobie PTO do Quada...a co ? umiem..
-
puchaty
-

- Posty: 183
- Rejestracja: ndz sie 06, 2006 5:57 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: puchaty » pt gru 29, 2006 9:57 am
Siemanko.
Miałem podobny przypadek w E-320.Pewnie? pompa wody zaczyna powoli padać i stąd ubytki płynu.Najpierw 0,3 l potem zacznie lecieć jak z kranu.[Hepu+-300zł].A tak wogóle to zacznij od termostatu.Na codzień jeżdżę tym autem i ostatnio trzeba było wymienić termostat bo też wyskoczyła info.że mało płynu.Dolanie nic nie pomogło bo się zblokował a po wymianie jest OK.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość