Raczej będę konsekwentnie dążył w obranym kierunku i jak powiedziałem A to powiem i B. Ciekaw jestem jak to będzie jeździć. Jak zmotam do końca to przekażę raport z prób. A jak bym się poddał i załamał to dam CI znać. Pozdrawiam!Gfan pisze:A swoją droga, jesli go nie wrzucisz go to daj znać, a pokryjesz swój deficyt budżetowy. Ja wiem gdzie jest OM603 w miarę dobry i niedrogo. Może zamiana??
Jaki silnik do G?
Moderator: Mroczny
Paweł
MB G240D/300D 24V '84
MB G240D/300D 24V '84
Czyli przeszedł proces "downgrade'u" z OM606.912 do OM606.910. No i po tym pozostałość w postaci tej drugiej pompy.arek.d pisze:Żeby to nie było "beeeee"Ale motor fajny ; 136 kM bez turbiny, niezły moment, pochodził z modelu w210 / z okulara/.
Pozostaje jeszcze problem skrzyni. Oglądam sobie skrzynie GL76/27 w wersji od osobówek i od Gelendy w EPC i faktycznie mimo podobnych oznaczeń część elementów w wersji do G zaczyna się od A460..., A461... A463... Różnią się głównie wałkami i zakończeniem. W wersjach osobowych jest wyjście na linkę prędkościomierza inna tylna pokrywa i flansza. Pozdrawiam!
Paweł
MB G240D/300D 24V '84
MB G240D/300D 24V '84
Dlatego szukam właśnie takiego 606.910. Jakbyś coś wiedział polecam się pamięci.arek.d pisze:606.910 był ostatnim dieslem mercedesa z normalną mechaniczną pompą wtryskową bez żadnej elektroniki, następny model tego silnika 606.912 już miał pompę sterowaną elektronicznie i jeśli bedziesz brał taki motor to jedynie z całą wiązką i komputerem, przepływomierzem, potencjometrem pedału gazu itd.
MB G350TD
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość