SPRĘŻYNY DO G-KLASY
Moderator: Mroczny
http://www.veneco.pl/sprezyna-tylna-wzm ... -1322.html
a ja wstawiłem takie, i póki co robią ale jakieś 2 miesiące auto stoi ładnie zobaczymy jak długo producent niby niemiecki gwarancja jest cena przystępna zobaczymy
a ja wstawiłem takie, i póki co robią ale jakieś 2 miesiące auto stoi ładnie zobaczymy jak długo producent niby niemiecki gwarancja jest cena przystępna zobaczymy

Re: SPRĘŻYNY DO G-KLASY
Witam
Wracając do tematu nastał czas by wymienić wcześniejsze sprężynki "Lesjöfors//' o których wcześniej wspominałem
[zrobiłem na nich około 15 tys. km. (turystycznie) są całe, tylko że przez dodatkowe obciążenie przez LPG - na tylnym nadkolu za kierowcą auto stoi "krzywo" co mnie strasznie .........>
Niestety, kryzys, nie ma kasy na ORC więc trzeba kupować w Poznaniu...
Wczoraj tam dzwoniłem, miła Pani poinformowała mnie,że wie o jakie auto mi chodzi ale mam podać grubość druta i wysokość sprężyny bo inaczej nie przyjmie zamówienia [jest zbyt wielu nie zadowolonych klientów którzy nie sprecyzowali do końca swojego zamówienia i teraz są rozczarowani naszym produktem - Dodała
]
Co mam jej jutro powiedzieć ? chce zamówić coś co nie podda się obciążeniu LPG z jednej strony Gieńki oraz by auto nie przechylało się tak bardzo na zakrętach - bo teraz to prawie jak (Citroen 2CV)
Proszę o jakąś radę
[wymieniam w Gieńce motorek za tydzień więc chce zrobić to za jednym razem]
Pozdrawiam M.

Wracając do tematu nastał czas by wymienić wcześniejsze sprężynki "Lesjöfors//' o których wcześniej wspominałem
[zrobiłem na nich około 15 tys. km. (turystycznie) są całe, tylko że przez dodatkowe obciążenie przez LPG - na tylnym nadkolu za kierowcą auto stoi "krzywo" co mnie strasznie .........>

Niestety, kryzys, nie ma kasy na ORC więc trzeba kupować w Poznaniu...
Wczoraj tam dzwoniłem, miła Pani poinformowała mnie,że wie o jakie auto mi chodzi ale mam podać grubość druta i wysokość sprężyny bo inaczej nie przyjmie zamówienia [jest zbyt wielu nie zadowolonych klientów którzy nie sprecyzowali do końca swojego zamówienia i teraz są rozczarowani naszym produktem - Dodała

Co mam jej jutro powiedzieć ? chce zamówić coś co nie podda się obciążeniu LPG z jednej strony Gieńki oraz by auto nie przechylało się tak bardzo na zakrętach - bo teraz to prawie jak (Citroen 2CV)
Proszę o jakąś radę

[wymieniam w Gieńce motorek za tydzień więc chce zrobić to za jednym razem]
Pozdrawiam M.
W 460 230GE@->300GE
Re: SPRĘŻYNY DO G-KLASY
witam mam pytanie w tamacie sprężyn w naszej TEAM G jest sprężyna SUPLEX prosze o opinie w temacie G + bmw = petarda
Ekipa Jurajska
http://www.jurapark24.pl/
http://www.jurapark24.pl/
- gizmo
-
- Posty: 1296
- Rejestracja: pt wrz 08, 2006 2:57 pm
- Lokalizacja: Krzepice/Częstochowa/Bystrzanowice
- Kontaktowanie:
Re: SPRĘŻYNY DO G-KLASY
A co Ty chcesz od naszych sprężyn
Robią 


Re: SPRĘŻYNY DO G-KLASY
-
Ostatnio zmieniony pn wrz 28, 2009 12:07 pm przez Liroz, łącznie zmieniany 1 raz.
L E D for off-road
Technika idzie do przodu...
Technika idzie do przodu...
Re: SPRĘŻYNY DO G-KLASY
ze swojego doswiadczenia powiem tak:
szkoda kasy, newow na wszelkie podrobki pseudo firm produkujacych springi,
niezliczone ilosci wymian poprawek wysyłki do Poznania po kilka razy, bo albo za niskie albo za wysokie innym razem auto koslawo stoi to znowu za twarde czy za miekkie itp itd....
kazdy w koncu konczy tak --> ze kupuje niebieskie EIBACHY
szkoda kasy, newow na wszelkie podrobki pseudo firm produkujacych springi,
niezliczone ilosci wymian poprawek wysyłki do Poznania po kilka razy, bo albo za niskie albo za wysokie innym razem auto koslawo stoi to znowu za twarde czy za miekkie itp itd....
kazdy w koncu konczy tak --> ze kupuje niebieskie EIBACHY
Re: SPRĘŻYNY DO G-KLASY
A może "dobinsons" z astrali ? komplet- przód i tył +4 wzmocnione jest dostępny za 1400 pln..
Ktoś ma już je w swojej geli wstawione i może napisać jak się sprawują ?
Pozdrawiam,
M
Ktoś ma już je w swojej geli wstawione i może napisać jak się sprawują ?
Pozdrawiam,
M

W 460 230GE@->300GE
Re: SPRĘŻYNY DO G-KLASY
Dziś zrobiłem przelew za sprężynki więc testować będę na pewno
Tylko jakie koła były by teraz optymalne (obecnie jest 31x10,5x15 AT BFG)]
Może nowa wersja MT BFG KM2 o rozmiarze 32x11.5 R15 113Q
?????????
Czekam na podpowiedzi...>
Pozdrawiam,
M

Tylko jakie koła były by teraz optymalne (obecnie jest 31x10,5x15 AT BFG)]
Może nowa wersja MT BFG KM2 o rozmiarze 32x11.5 R15 113Q

Czekam na podpowiedzi...>
Pozdrawiam,
M

W 460 230GE@->300GE
Re: SPRĘŻYNY DO G-KLASY
Ale czy nic nie trzeba będzie przerabiać przy tej 32" czy wejdzie bez problemu ?
Pozdrawiam,
M
Pozdrawiam,
M

W 460 230GE@->300GE
Re: SPRĘŻYNY DO G-KLASY
Masz na zdjęciu przedmówcę właściwie to nic nie trzeba przerabiać . Zobacz na zdjęciu....
stary dyfer
Re: SPRĘŻYNY DO G-KLASY
Pytam poważnie
, czy wejdą ?
Liroz ma ostro zmotane auto, więc do niego na pewno by weszły
[felgi mam et-0, sprężyny +4 za prę dni założone]
Czy nie będzie trzeba przycinać tych rur z przodu ?, może coś jeszcze ?
Wydaje mi się że ta rozmiarów-ka jak na moje skromne potrzeby była by optymalna [mam na myśli śmiganie bardzo często po czarnym..>]
Pozdrawiam,
M

Liroz ma ostro zmotane auto, więc do niego na pewno by weszły

[felgi mam et-0, sprężyny +4 za prę dni założone]
Czy nie będzie trzeba przycinać tych rur z przodu ?, może coś jeszcze ?
Wydaje mi się że ta rozmiarów-ka jak na moje skromne potrzeby była by optymalna [mam na myśli śmiganie bardzo często po czarnym..>]
Pozdrawiam,
M

W 460 230GE@->300GE
Re: SPRĘŻYNY DO G-KLASY
DOBRA sory!
te rury to prawie zawsze przeszkadzają ja mam przycięte pod kątem .
Nigdy nie zgłębiłem ET i nie wiem jak jest przy zerowym .
Myślę ,że opony które planujesz kupić będą ocierały o wahacz przy max skręcie .
Niektórzy radzą ograniczyć skręt itp wszystko było gdzieś na forum.
Ja mam 31/10,5/15 godrich AT jako cywilki i nic nie obciera ,lekki hałas ,zero hamowania na wodzie ,szybkie zapychanie bieżnika błotem oto co mam. Jeśli u Ciebie większość na czarnym to pomyśl nad wielkością i typem opony......
te rury to prawie zawsze przeszkadzają ja mam przycięte pod kątem .
Nigdy nie zgłębiłem ET i nie wiem jak jest przy zerowym .
Myślę ,że opony które planujesz kupić będą ocierały o wahacz przy max skręcie .
Niektórzy radzą ograniczyć skręt itp wszystko było gdzieś na forum.
Ja mam 31/10,5/15 godrich AT jako cywilki i nic nie obciera ,lekki hałas ,zero hamowania na wodzie ,szybkie zapychanie bieżnika błotem oto co mam. Jeśli u Ciebie większość na czarnym to pomyśl nad wielkością i typem opony......
stary dyfer
- krzysztof1908
-
- Posty: 246
- Rejestracja: pt lis 11, 2005 9:38 pm
- Lokalizacja: kalisz
Re: SPRĘŻYNY DO G-KLASY
u mnie po podniesieniu budy o ok4cm i o 5-8cm nasprężynach bez przycinania rur zmieściły się BFG 33" MT.przed podniesieniem na sprężynach opony lekko zacierały przy skrętach (dodam jeszcze ,że mam dystanse +5cm).
kia rocsta 1,8 mercedes G
Re: SPRĘŻYNY DO G-KLASY
OK
, czyli jak przytnę rury, założę sprężyny +4 koła 32x11,5x15 MT BFG powinny chyba wejść bez problemu ?
Zastanawiam się też nad 33x12,5x15 MT BFG - jak po czarnym tym się jeździ ?
[teraz jest 31x10,5x15 AT BFG, normalne sprężyny, rury nadal wystają
]
Pozdrawiam,
M

Zastanawiam się też nad 33x12,5x15 MT BFG - jak po czarnym tym się jeździ ?
[teraz jest 31x10,5x15 AT BFG, normalne sprężyny, rury nadal wystają

Pozdrawiam,
M
W 460 230GE@->300GE
- krzysztof1908
-
- Posty: 246
- Rejestracja: pt lis 11, 2005 9:38 pm
- Lokalizacja: kalisz
Re: SPRĘŻYNY DO G-KLASY
moje są 285x75x16 .byłem na nich na mazurach i z powrotem.przejechałem , chociaż wielkiego komfortu nie było.przede wszystkim hałas, po drugie -na mokrym zero hamowania.ale należy dostosować prędkość i styl jazdy do warunków. G to nie ferrari i należy poruszać się majestatycznie po drogach a w terenie zrobi co do niego należy 

kia rocsta 1,8 mercedes G
Re: SPRĘŻYNY DO G-KLASY
Amen 
Ekstremalne te dystanse, zamiast tego zdecydowanie lepsze są felgi z ET0 lub podobnie.

Ekstremalne te dystanse, zamiast tego zdecydowanie lepsze są felgi z ET0 lub podobnie.
L E D for off-road
Technika idzie do przodu...
Technika idzie do przodu...
Re: SPRĘŻYNY DO G-KLASY
porady debaty itd A każdy i tak musi przjść swoją drogę prób i błędów ...
15 tys km na sprężynach
?? to co wymiana razem z olejem??
Moja rada poczekać zarobić pasek zacisnąć i kupić raz ,.......
15 tys km na sprężynach

Moja rada poczekać zarobić pasek zacisnąć i kupić raz ,.......
stary dyfer
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości