G, Unimog
Moderator: Mroczny
-
mxw
-

- Posty: 178
- Rejestracja: czw sie 24, 2006 12:22 pm
- Lokalizacja: Trójmiasto
Post
autor: mxw » pt sty 25, 2008 8:33 pm
Już wszystko OK

, coś zrobili, nie wiem o co chodziło ale jest dużo lepiej, da się jezdzić

dzięki za podpowiedzi.
Wreszcie udało mi się doprowadzić auto pod względem mechanicznym do ładu, mogę zacząć myśleć o przednim zderzaku, ma ktoś z Szanownych Kolegów jakieś fajne propozycje

?? mile widzane fotki.
Mam czas do 31 stycznia by coś wymyśleć bo wtedy oddaje auto na warsztat by zmotali przedni zderzak. Chcę coś w stylu ARB z miejscem pod wyciągarke. Pozdrawiam Marcin.
W 460 230GE@->300GE
-
Liroz

- Posty: 2201
- Rejestracja: ndz lis 26, 2006 10:39 pm
- Lokalizacja: Pomorze
Post
autor: Liroz » pt sty 25, 2008 10:31 pm
Hmm o ile nie chcesz sam tego doglądać, dużo dawaj na mszę

L E D for off-road
Technika idzie do przodu...
-
mxw
-

- Posty: 178
- Rejestracja: czw sie 24, 2006 12:22 pm
- Lokalizacja: Trójmiasto
Post
autor: mxw » pt sty 25, 2008 11:03 pm
To dobry "sprawdzony" warsztat w Gdańsku, nie sądzę by coś namotali- jeśli wyjdzie ściema- będę reklamował i nie popuszcze

ale chyba będzie ok

W 460 230GE@->300GE
-
Krecik
-

- Posty: 3597
- Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Krecik » wt sty 29, 2008 11:07 pm
powa pisze:
@Krecik: skąd info o tym dociąganiu i akurat takiej żywotności łożyska?
przerabiam trzeci komplet
w czasie lekko > 55 tys km
opony 33/12.5/15, felgi na offsecie -26
rajdy + jazda na codzień
Krzysiek
Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...
-
Liroz

- Posty: 2201
- Rejestracja: ndz lis 26, 2006 10:39 pm
- Lokalizacja: Pomorze
Post
autor: Liroz » pn lut 04, 2008 12:11 am
A oto co zawierają kartoniki "z gwiazdą"
(mam koła 36x12,5 i offset minus 70, zaliczyłem na tym komplecie 3 rajdy i, a może przede wszystkim, kilka tys. km po wy;ebach, jak na razie luzy sie nie pojawiły)
łozysko mniejsze piasta A0089816205 Timken LM300849
łozysko wieksze piasta A0089815906 FAG KLM503310
L E D for off-road
Technika idzie do przodu...
-
Krecik
-

- Posty: 3597
- Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Krecik » pn lut 04, 2008 12:20 am
Liroz pisze:
Łożyska tylko orginalne... żadnych tam bla bla wiem coś o tym

Krzysiek
Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...
-
Liroz

- Posty: 2201
- Rejestracja: ndz lis 26, 2006 10:39 pm
- Lokalizacja: Pomorze
Post
autor: Liroz » pn lut 04, 2008 12:55 am
Czemu Krecik się brecha
raz że ogłosiłem to co niektórzy inni uważają za swoja "wiedzę tajemną" (całkiem za darmo

dwa , wiadomo że merc sam nie robi żadnych łozysk to jest oczywiste ale te które sprzedaje w swoich kartonikach na pewno sa odpowiednie
czy Krecik ogłosi jakie dokładnie łożyska stosuje z takim sukcesem?
L E D for off-road
Technika idzie do przodu...
-
Krecik
-

- Posty: 3597
- Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Krecik » pn lut 04, 2008 9:09 am
po prostu wróciłem na stronę wczesniej poczytać sobie jak to zachwalałeś oryginały i tylko oryginały

a tu prosze,
ja jeżdze na timkenie i chyba skf, nie pamietam, ale kupionych niekoszernie bo bez pudełeczka z gwiazdką
próbowaliśmy ci to delikatnie zasugerować już wcześniej

Krzysiek
Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...
-
Liroz

- Posty: 2201
- Rejestracja: ndz lis 26, 2006 10:39 pm
- Lokalizacja: Pomorze
Post
autor: Liroz » pn lut 04, 2008 4:50 pm
Chcę załozyć Boggery 37x13 (offset nadal -70) ciekawe jak to będzie
L E D for off-road
Technika idzie do przodu...
-
Krecik
-

- Posty: 3597
- Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Krecik » pn lut 04, 2008 7:51 pm
ja chce 33/12.5
wiec czekam na twoje testy
Krzysiek
Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...
-
Liroz

- Posty: 2201
- Rejestracja: ndz lis 26, 2006 10:39 pm
- Lokalizacja: Pomorze
Post
autor: Liroz » wt lut 05, 2008 6:09 pm
Alternatywnie biorę pod uwagę 35x14,5 ale jeszcze mniejszego prześwitu niż teraz niechciałbym... z drugiej strony mają większą powierzchnię styku z podłożem niż 37x13. Chyba trzea rzucić monetę

L E D for off-road
Technika idzie do przodu...
-
Krecik
-

- Posty: 3597
- Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Krecik » wt lut 05, 2008 8:12 pm
ja ci nie pomoge
wszystko ponad 33/12.5 to pomyłka
gąsiennice załóż

Krzysiek
Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...
-
Liroz

- Posty: 2201
- Rejestracja: ndz lis 26, 2006 10:39 pm
- Lokalizacja: Pomorze
Post
autor: Liroz » śr lut 06, 2008 9:27 am
A tak w szczególe dlaczego pomyłka? Autko 2,5 tony to i koła wypada duże wsadzić czy nie?
L E D for off-road
Technika idzie do przodu...
-
Krecik
-

- Posty: 3597
- Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Krecik » śr lut 06, 2008 9:32 am
wsadzaj
ktos musi być pierwszy
nie chce mi sie zaczynac kolejnej polemiki, bo przeciez i tak wiesz lepiej

Krzysiek
Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...
-
Liroz

- Posty: 2201
- Rejestracja: ndz lis 26, 2006 10:39 pm
- Lokalizacja: Pomorze
Post
autor: Liroz » śr lut 06, 2008 1:21 pm
Wiem tyle że na 36x12,5 da się jeździć. Koresponduję z pewnym specem od mostów z Niemiec i on jest sceptyczny co do tych 37" na moście G. Twierdzi że na Croatia Trophy wiele załóg miało 36" na G i praktycznie każdy miał jakieś problemy z mostami...
L E D for off-road
Technika idzie do przodu...
-
PiotreQ

- Posty: 681
- Rejestracja: pt lip 22, 2005 6:14 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: PiotreQ » śr lut 06, 2008 4:28 pm
Liroz pisze:Wiem tyle że na 36x12,5 da się jeździć. Koresponduję z pewnym specem od mostów z Niemiec i on jest sceptyczny co do tych 37" na moście G. Twierdzi że na Croatia Trophy wiele załóg miało 36" na G i praktycznie każdy miał jakieś problemy z mostami...
Liroz chyba przedobrzysz

-
Piotrek Q
- jestem tu nowy...

- Posty: 25
- Rejestracja: sob gru 04, 2004 6:55 am
- Lokalizacja: Piaseczno
Post
autor: Piotrek Q » pt lut 15, 2008 9:16 pm
Liroz pisze:A tak w szczególe dlaczego pomyłka? Autko 2,5 tony to i koła wypada duże wsadzić czy nie?
Ja tam się mądrzyć nie chce, ale każde auto ma słaby punkt. Niestety wszystko wskazuje na to, że w G to właśnie łożyska z przodu. Zwiększanie kół nie pomoże.
Buuuu.... Taki duży chłopczyk , a jeździć nie umi....
-
Liroz

- Posty: 2201
- Rejestracja: ndz lis 26, 2006 10:39 pm
- Lokalizacja: Pomorze
Post
autor: Liroz » pt lut 15, 2008 10:48 pm
Właśnie składam ładny schludny mostek na nowych łożyskach i planuję wrzucić Boggerki 35x14,5

L E D for off-road
Technika idzie do przodu...
-
Liroz

- Posty: 2201
- Rejestracja: ndz lis 26, 2006 10:39 pm
- Lokalizacja: Pomorze
Post
autor: Liroz » pn lut 25, 2008 10:22 am
Tak ku przestrodze, zamówiłem do piast łozyska o takim oznaczeniu jak orginlne, przy odbiorze sprzedawca powiedział że ma NTN zamiast FAG ale to jest to samo. Okazało się że nie da się nabić tego NTN do końca bo ma o wiele mniejsze zaokrąglenie w środku..
na zdj. bliżej NTN dalej z kartonika z gwiazdą

L E D for off-road
Technika idzie do przodu...
-
PiotreQ

- Posty: 681
- Rejestracja: pt lip 22, 2005 6:14 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: PiotreQ » pn lut 25, 2008 11:26 am
Liroz pisze:Właśnie składam ładny schludny mostek na nowych łożyskach i planuję wrzucić Boggerki 35x14,5

Liroz...
a jaki Ty tam masz motor w tym aucie

i jakie przelozenie ma ten "schludny" most

-
Liroz

- Posty: 2201
- Rejestracja: ndz lis 26, 2006 10:39 pm
- Lokalizacja: Pomorze
Post
autor: Liroz » pn lut 25, 2008 11:44 am
300TD24V (177KM) i 44:9 a czemu?
L E D for off-road
Technika idzie do przodu...
-
PiotreQ

- Posty: 681
- Rejestracja: pt lip 22, 2005 6:14 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: PiotreQ » pn lut 25, 2008 12:33 pm
Liroz pisze:300TD24V (177KM) i 44:9 a czemu?
a temu ...
czy Ci to wszystko uciagnie
i zeby jechac, nie bedziesz musial ustawiac sie bokiem do wiatru

-
Liroz

- Posty: 2201
- Rejestracja: ndz lis 26, 2006 10:39 pm
- Lokalizacja: Pomorze
Post
autor: Liroz » pn lut 25, 2008 1:19 pm
ee myślałem że chodzi Ci o mechanikę czy wytrzyma moment obrotowy...
autko śmiga na 36" w terenie bez reduktora, skrzynka jest bardzo wolna
L E D for off-road
Technika idzie do przodu...
-
Bakuk
- jestem tu nowy...

- Posty: 12
- Rejestracja: wt lut 26, 2008 7:42 pm
Post
autor: Bakuk » śr lut 27, 2008 12:01 am
Nawiąże do tematu założonego przeze mnie wcześniej.....
Jeżeli chodzi o 37 calowe opony......... MASZ CZYM HAMOWAĆ??????????
-
Liroz

- Posty: 2201
- Rejestracja: ndz lis 26, 2006 10:39 pm
- Lokalizacja: Pomorze
Post
autor: Liroz » śr lut 27, 2008 11:58 am
Powiem tak, w terenie zupełnie wystarczaja, na szosie ujdzie, wystarczy nie szaleć i jest dobrze (to nie jest auto szosowe!)
L E D for off-road
Technika idzie do przodu...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości