jaki gaz do 2,8??

G, Unimog

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
kw99
Posty: 759
Rejestracja: pt gru 07, 2007 8:12 am
Lokalizacja: Krynica-Zdrój

Post autor: kw99 » sob sie 09, 2008 4:34 am

he he he NO comment 8)
PATROL lift 10" + simex 35" SWAP JEEP 5,2 V8 :)21

G-man
 
 
Posty: 217
Rejestracja: wt maja 08, 2007 10:46 pm
Lokalizacja: Maz over

Post autor: G-man » śr sie 13, 2008 7:40 pm

KW99--typ forumowy polski klasyczny.
Nie ma osobistego doświadczenia z konkretną sytuacją/konfiguracją , ale wiedzę ogromną. Czerpaną z forów internetowych.
Silnik MB 2.8 6-inline czyli m110 to konstrukcja z lat 70-tych. Z wtryskiem mechanicznym K-Jetronic zdecydowanie niepolecany do jakichkolwiek zagazowań. LPG miałem po poprzedniku i wyrzuciłem-za późno. Po remoncie chodzi jak cacy. Na benzynie.
PS.
Wersja z G czyli m110.994 ma moc 150PS (obniżoną z 156 w 1984) i moment 226Nm.

Awatar użytkownika
TerenowyBizon
 
 
Posty: 146
Rejestracja: czw kwie 13, 2006 2:08 pm
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: TerenowyBizon » śr sie 13, 2008 9:03 pm

witojcie

Chłopaki - nie tak sie zabieracie do sprawy. Ja opisze pokrótce moje cudo:

- silnik 2.8 2 wałki
- dorobiony kolektor ssący
- 2 gaźniki od gaza 66 (dorobiony zestaw dzwigienek aby oba gazniki dobrze sie otwierały)

- regulacja gażników w firmie zajmującej sie silnikami wielogaźnikowymi

- aparat zapłonowy z przyspieszaczem podcisnieniowym od granady



na benzynie na hamowni na kołach 33 cale - 180km

na gazie na 2 blosach - na tych samych kołach 190km

Spalanie:
benzyna mieszany 22l

gaz mieszany do 25l

teren - nie chce mi się o tym gadać :)))

auto na kilku wyprawach, rajdach, uzywane na codzien

sprawowało sie idealnie - sprzedane z [powodu zamiany na nowszy model :))))))


z tego co wiem to chodzi nadal jak zyleta

ot tyle:)

aha i jeszcze Kita ze swoim wynalazkiem:

silnik 2 litry od 190 na gazniku w G klasie na automacie
dziesiątki tysiecy kilometrów na inegracjach i rajdach

na kolach 33 cale

oczywiscie LPG :))) hahaha zawsze mowilem ze to łącznik miedzy pedałami a kierą robi całą robote :)

pozdrowki
oj sie działo i jeszcze będzie

G-man
 
 
Posty: 217
Rejestracja: wt maja 08, 2007 10:46 pm
Lokalizacja: Maz over

Post autor: G-man » śr sie 13, 2008 9:14 pm

Niezłe przeróbki. Ekonomia też nieźle siadła. Ja palę 17l/100km na 33' w trasie, 20 mieszany.
Mantra 4x4: nie moc, ale przebieg momentu obrotowego!
180km przy jakich rpm? 5250? Jak często kręcimy w terenie takie obroty?
Dlatego 110.994 ma obniżoną moc (poprzez niższą kompresję) za to przebieg momentu od dołu i płaski. W G pali byle g...

Awatar użytkownika
kw99
Posty: 759
Rejestracja: pt gru 07, 2007 8:12 am
Lokalizacja: Krynica-Zdrój

Post autor: kw99 » pt sie 15, 2008 10:13 am

G-man napisał
KW99--typ forumowy polski klasyczny.
Nie ma osobistego doświadczenia z konkretną sytuacją/konfiguracją , ale wiedzę ogromną.
Dziękuje :)13
Czerpaną z forów internetowych.
Tu jest błąd choć na forum można sie wiele dowiedzieć
Sumując
Ziew... :lol: 8)
PATROL lift 10" + simex 35" SWAP JEEP 5,2 V8 :)21

Atomek
 
 
Posty: 120
Rejestracja: ndz wrz 02, 2007 5:30 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Atomek » pt sie 15, 2008 1:38 pm

Chłopaki, dawno żaden wątek mnie tak nie rozbawił, dzięki :) (główne zasługi kw99 i Balu-Balu)

G-man
 
 
Posty: 217
Rejestracja: wt maja 08, 2007 10:46 pm
Lokalizacja: Maz over

Post autor: G-man » pt sie 15, 2008 5:01 pm

nowy, to się nawet do gazu pośmieje...

Awatar użytkownika
Balu-Balu
 
 
Posty: 5312
Rejestracja: czw mar 15, 2007 9:56 am
Lokalizacja: GWE
Kontaktowanie:

Post autor: Balu-Balu » pt sie 15, 2008 6:35 pm

Ziew...
Ty jakiś nie wyspany jesteś ?? ?? Może za długo siedzisz przy kompie. Kolega pisze Ci prawdę a Ty go "ziewem"

Trochę kultury by się przydało !! !! !! !!
Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"

G-man
 
 
Posty: 217
Rejestracja: wt maja 08, 2007 10:46 pm
Lokalizacja: Maz over

Post autor: G-man » pt sie 15, 2008 8:11 pm

Balu-Balu pisze:
Ziew...
Ty jakiś nie wyspany jesteś ?? ?? Może za długo siedzisz przy kompie. Kolega pisze Ci prawdę a Ty go "ziewem"

Trochę kultury by się przydało !! !! !! !!
Nie, nie, spokojnie... Ziewanie jest objawem niedotlenienia mózgu, poprawia przepływ krwi i chłodzi mózg. Niech ziewa, to bardzo ważne, żeby mózg zaczął pracować poprawnie...

Awatar użytkownika
kw99
Posty: 759
Rejestracja: pt gru 07, 2007 8:12 am
Lokalizacja: Krynica-Zdrój

Post autor: kw99 » sob sie 16, 2008 4:36 am

Atomek napisał
Chłopaki, dawno żaden wątek mnie tak nie rozbawił, dzięki (główne zasługi kw99 i Balu-Balu)
Cieszą sie że sie podoba :lol:
TerenowyBizon naprawdę wiele pracy piękne przeróbki Gratulacje :)2

G-man Balu-Balu 3majcie się razem w kupie siła dobrze wam idzie :lol: 8)
PATROL lift 10" + simex 35" SWAP JEEP 5,2 V8 :)21

Awatar użytkownika
Balu-Balu
 
 
Posty: 5312
Rejestracja: czw mar 15, 2007 9:56 am
Lokalizacja: GWE
Kontaktowanie:

Post autor: Balu-Balu » sob sie 16, 2008 8:17 am

żeby mózg zaczął pracować poprawnie...
:)2 :)2 :)2 :)2
Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"

Awatar użytkownika
kw99
Posty: 759
Rejestracja: pt gru 07, 2007 8:12 am
Lokalizacja: Krynica-Zdrój

Post autor: kw99 » ndz sie 17, 2008 4:12 am

żeby mózg zaczął pracować poprawnie...
czego i wam z całego serca życzę 8)
PATROL lift 10" + simex 35" SWAP JEEP 5,2 V8 :)21

Awatar użytkownika
skorek
 
 
Posty: 818
Rejestracja: sob sie 26, 2006 11:47 pm
Lokalizacja: polska

Post autor: skorek » ndz sie 17, 2008 11:57 am

G-man pisze:KW99--typ forumowy polski klasyczny.
Nie ma osobistego doświadczenia z konkretną sytuacją/konfiguracją , ale wiedzę ogromną. Czerpaną z forów internetowych.
Silnik MB 2.8 6-inline czyli m110 to konstrukcja z lat 70-tych. Z wtryskiem mechanicznym K-Jetronic zdecydowanie niepolecany do jakichkolwiek zagazowań. LPG miałem po poprzedniku i wyrzuciłem-za późno. Po remoncie chodzi jak cacy. Na benzynie.
PS.
Wersja z G czyli m110.994 ma moc 150PS (obniżoną z 156 w 1984) i moment 226Nm.
wszystko sie zgadza, ale ja wrzuciłem tam silnik 2,8 od m 123 a ten silnik ma ok 180 km, tylko inny moment obr.
off road jest jak chodzenie po bagnach, WCIĄGA.

G-man
 
 
Posty: 217
Rejestracja: wt maja 08, 2007 10:46 pm
Lokalizacja: Maz over

Post autor: G-man » ndz sie 17, 2008 1:51 pm

skorek pisze:
G-man pisze:KW99--typ forumowy polski klasyczny.
Nie ma osobistego doświadczenia z konkretną sytuacją/konfiguracją , ale wiedzę ogromną. Czerpaną z forów internetowych.
Silnik MB 2.8 6-inline czyli m110 to konstrukcja z lat 70-tych. Z wtryskiem mechanicznym K-Jetronic zdecydowanie niepolecany do jakichkolwiek zagazowań. LPG miałem po poprzedniku i wyrzuciłem-za późno. Po remoncie chodzi jak cacy. Na benzynie.
PS.
Wersja z G czyli m110.994 ma moc 150PS (obniżoną z 156 w 1984) i moment 226Nm.
wszystko sie zgadza, ale ja wrzuciłem tam silnik 2,8 od m 123 a ten silnik ma ok 180 km, tylko inny moment obr.
Tak, np. m110.98x, odczytaj numer seryjny. 240Nm ( porównaj G 110.994 226Nm) i 180PS osiągane blisko 6000rpm. Typowo drogowa charakterystyka.
Kompresja 9:1 tj. gorsze paliwo niechętnie, bardziej grzeje,mniejsza żywotność. Mam nadzieję, że zmieniłeś miskę olejową na tą od G, inaczej zabraknie smarowania na ostrych podjazdach. Także kolektory dolotowe inne.[/list]

Awatar użytkownika
Pit-Bull
Posty: 556
Rejestracja: wt maja 31, 2005 6:15 pm
Lokalizacja: Powsinoga

Post autor: Pit-Bull » wt lis 04, 2008 11:21 am

jak by ktos chciał to mam taka instalację do G i tanio oddam z pełna butlą.
Proszę ewentualnie na PW
FIGHT NO MORE
To nie prawda co Ci mówiła mama, że przemoc nie rozwiązuje problemów.








www.pitbull4x4.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mercedes”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość