
jaki gaz do 2,8??
Moderator: Mroczny
KW99--typ forumowy polski klasyczny.
Nie ma osobistego doświadczenia z konkretną sytuacją/konfiguracją , ale wiedzę ogromną. Czerpaną z forów internetowych.
Silnik MB 2.8 6-inline czyli m110 to konstrukcja z lat 70-tych. Z wtryskiem mechanicznym K-Jetronic zdecydowanie niepolecany do jakichkolwiek zagazowań. LPG miałem po poprzedniku i wyrzuciłem-za późno. Po remoncie chodzi jak cacy. Na benzynie.
PS.
Wersja z G czyli m110.994 ma moc 150PS (obniżoną z 156 w 1984) i moment 226Nm.
Nie ma osobistego doświadczenia z konkretną sytuacją/konfiguracją , ale wiedzę ogromną. Czerpaną z forów internetowych.
Silnik MB 2.8 6-inline czyli m110 to konstrukcja z lat 70-tych. Z wtryskiem mechanicznym K-Jetronic zdecydowanie niepolecany do jakichkolwiek zagazowań. LPG miałem po poprzedniku i wyrzuciłem-za późno. Po remoncie chodzi jak cacy. Na benzynie.
PS.
Wersja z G czyli m110.994 ma moc 150PS (obniżoną z 156 w 1984) i moment 226Nm.
- TerenowyBizon
-
- Posty: 146
- Rejestracja: czw kwie 13, 2006 2:08 pm
- Lokalizacja: Bydgoszcz
witojcie
Chłopaki - nie tak sie zabieracie do sprawy. Ja opisze pokrótce moje cudo:
- silnik 2.8 2 wałki
- dorobiony kolektor ssący
- 2 gaźniki od gaza 66 (dorobiony zestaw dzwigienek aby oba gazniki dobrze sie otwierały)
- regulacja gażników w firmie zajmującej sie silnikami wielogaźnikowymi
- aparat zapłonowy z przyspieszaczem podcisnieniowym od granady
na benzynie na hamowni na kołach 33 cale - 180km
na gazie na 2 blosach - na tych samych kołach 190km
Spalanie:
benzyna mieszany 22l
gaz mieszany do 25l
teren - nie chce mi się o tym gadać
))
auto na kilku wyprawach, rajdach, uzywane na codzien
sprawowało sie idealnie - sprzedane z [powodu zamiany na nowszy model
)))))
z tego co wiem to chodzi nadal jak zyleta
ot tyle:)
aha i jeszcze Kita ze swoim wynalazkiem:
silnik 2 litry od 190 na gazniku w G klasie na automacie
dziesiątki tysiecy kilometrów na inegracjach i rajdach
na kolach 33 cale
oczywiscie LPG
)) hahaha zawsze mowilem ze to łącznik miedzy pedałami a kierą robi całą robote 
pozdrowki
Chłopaki - nie tak sie zabieracie do sprawy. Ja opisze pokrótce moje cudo:
- silnik 2.8 2 wałki
- dorobiony kolektor ssący
- 2 gaźniki od gaza 66 (dorobiony zestaw dzwigienek aby oba gazniki dobrze sie otwierały)
- regulacja gażników w firmie zajmującej sie silnikami wielogaźnikowymi
- aparat zapłonowy z przyspieszaczem podcisnieniowym od granady
na benzynie na hamowni na kołach 33 cale - 180km
na gazie na 2 blosach - na tych samych kołach 190km
Spalanie:
benzyna mieszany 22l
gaz mieszany do 25l
teren - nie chce mi się o tym gadać

auto na kilku wyprawach, rajdach, uzywane na codzien
sprawowało sie idealnie - sprzedane z [powodu zamiany na nowszy model

z tego co wiem to chodzi nadal jak zyleta
ot tyle:)
aha i jeszcze Kita ze swoim wynalazkiem:
silnik 2 litry od 190 na gazniku w G klasie na automacie
dziesiątki tysiecy kilometrów na inegracjach i rajdach
na kolach 33 cale
oczywiscie LPG


pozdrowki
oj sie działo i jeszcze będzie
Niezłe przeróbki. Ekonomia też nieźle siadła. Ja palę 17l/100km na 33' w trasie, 20 mieszany.
Mantra 4x4: nie moc, ale przebieg momentu obrotowego!
180km przy jakich rpm? 5250? Jak często kręcimy w terenie takie obroty?
Dlatego 110.994 ma obniżoną moc (poprzez niższą kompresję) za to przebieg momentu od dołu i płaski. W G pali byle g...
Mantra 4x4: nie moc, ale przebieg momentu obrotowego!
180km przy jakich rpm? 5250? Jak często kręcimy w terenie takie obroty?
Dlatego 110.994 ma obniżoną moc (poprzez niższą kompresję) za to przebieg momentu od dołu i płaski. W G pali byle g...
Ty jakiś nie wyspany jesteśZiew...


Trochę kultury by się przydało




Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"
"nullo retentus impedimento"
Nie, nie, spokojnie... Ziewanie jest objawem niedotlenienia mózgu, poprawia przepływ krwi i chłodzi mózg. Niech ziewa, to bardzo ważne, żeby mózg zaczął pracować poprawnie...Balu-Balu pisze:Ty jakiś nie wyspany jesteśZiew...![]()
Może za długo siedzisz przy kompie. Kolega pisze Ci prawdę a Ty go "ziewem"
Trochę kultury by się przydało![]()
![]()
![]()
Atomek napisał
TerenowyBizon naprawdę wiele pracy piękne przeróbki Gratulacje
G-man Balu-Balu 3majcie się razem w kupie siła dobrze wam idzie

Cieszą sie że sie podobaChłopaki, dawno żaden wątek mnie tak nie rozbawił, dzięki (główne zasługi kw99 i Balu-Balu)

TerenowyBizon naprawdę wiele pracy piękne przeróbki Gratulacje

G-man Balu-Balu 3majcie się razem w kupie siła dobrze wam idzie


PATROL lift 10" + simex 35" SWAP JEEP 5,2 V8 

wszystko sie zgadza, ale ja wrzuciłem tam silnik 2,8 od m 123 a ten silnik ma ok 180 km, tylko inny moment obr.G-man pisze:KW99--typ forumowy polski klasyczny.
Nie ma osobistego doświadczenia z konkretną sytuacją/konfiguracją , ale wiedzę ogromną. Czerpaną z forów internetowych.
Silnik MB 2.8 6-inline czyli m110 to konstrukcja z lat 70-tych. Z wtryskiem mechanicznym K-Jetronic zdecydowanie niepolecany do jakichkolwiek zagazowań. LPG miałem po poprzedniku i wyrzuciłem-za późno. Po remoncie chodzi jak cacy. Na benzynie.
PS.
Wersja z G czyli m110.994 ma moc 150PS (obniżoną z 156 w 1984) i moment 226Nm.
off road jest jak chodzenie po bagnach, WCIĄGA.
Tak, np. m110.98x, odczytaj numer seryjny. 240Nm ( porównaj G 110.994 226Nm) i 180PS osiągane blisko 6000rpm. Typowo drogowa charakterystyka.skorek pisze:wszystko sie zgadza, ale ja wrzuciłem tam silnik 2,8 od m 123 a ten silnik ma ok 180 km, tylko inny moment obr.G-man pisze:KW99--typ forumowy polski klasyczny.
Nie ma osobistego doświadczenia z konkretną sytuacją/konfiguracją , ale wiedzę ogromną. Czerpaną z forów internetowych.
Silnik MB 2.8 6-inline czyli m110 to konstrukcja z lat 70-tych. Z wtryskiem mechanicznym K-Jetronic zdecydowanie niepolecany do jakichkolwiek zagazowań. LPG miałem po poprzedniku i wyrzuciłem-za późno. Po remoncie chodzi jak cacy. Na benzynie.
PS.
Wersja z G czyli m110.994 ma moc 150PS (obniżoną z 156 w 1984) i moment 226Nm.
Kompresja 9:1 tj. gorsze paliwo niechętnie, bardziej grzeje,mniejsza żywotność. Mam nadzieję, że zmieniłeś miskę olejową na tą od G, inaczej zabraknie smarowania na ostrych podjazdach. Także kolektory dolotowe inne.[/list]
jak by ktos chciał to mam taka instalację do G i tanio oddam z pełna butlą.
Proszę ewentualnie na PW
Proszę ewentualnie na PW
FIGHT NO MORE
To nie prawda co Ci mówiła mama, że przemoc nie rozwiązuje problemów.
www.pitbull4x4.pl
To nie prawda co Ci mówiła mama, że przemoc nie rozwiązuje problemów.
www.pitbull4x4.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość