pomocy-- potrzebne dane spręzyn
Moderator: Mroczny
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 47
- Rejestracja: wt kwie 22, 2008 7:57 pm
- Lokalizacja: Kielce
oryginalne są progresywne...ktmkotwica pisze:Liroz a powiedz mi kolego jakiej grubosci sprezynki powinny byc twoim zdaniem 14 czy moze 16 ?
Jeszcze jedno pytanie jakie są oryginalne ?
bo jezeli 14 i nie chcemy podnosic wagi samochodu lecz w najgorszym wypadku zostanie zbiżona waga to moze nie trzeba robic grubszych ?
orginalnych spreżyn nikt nie dorobi i nie wiem co byś nie wymyślał to nie dorobisz - nie ten materiał i nie ta technologia
progresywność to jedno ale praca zawieszenia w stosunku do amortyzatorów i wytrzymałość
a poza tym oryginalne amrtyzatory od G460 były olejowe i coś w tym jest , no i każdy model G miał inne spreżyny......
fabryczne sa robione z drutu o kilku średnicach w zalezności czy długa czy krótka lub diesel albo benzyna itd itp
jak znajdziesz spręzyny jeszcze zostaje dopasowanie amortyzatorów i tyle powiem że co wytwórca to inne parametry...
progresywność to jedno ale praca zawieszenia w stosunku do amortyzatorów i wytrzymałość
a poza tym oryginalne amrtyzatory od G460 były olejowe i coś w tym jest , no i każdy model G miał inne spreżyny......
fabryczne sa robione z drutu o kilku średnicach w zalezności czy długa czy krótka lub diesel albo benzyna itd itp
jak znajdziesz spręzyny jeszcze zostaje dopasowanie amortyzatorów i tyle powiem że co wytwórca to inne parametry...
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 47
- Rejestracja: wt kwie 22, 2008 7:57 pm
- Lokalizacja: Kielce
i tu jest sedno sprawy ....kita pisze:orginalnych spreżyn nikt nie dorobi i nie wiem co byś nie wymyślał to nie dorobisz - nie ten materiał i nie ta technologia
progresywność to jedno ale praca zawieszenia w stosunku do amortyzatorów i wytrzymałość
a poza tym oryginalne amrtyzatory od G460 były olejowe i coś w tym jest , no i każdy model G miał inne spreżyny......
fabryczne sa robione z drutu o kilku średnicach w zalezności czy długa czy krótka lub diesel albo benzyna itd itp
jak znajdziesz spręzyny jeszcze zostaje dopasowanie amortyzatorów i tyle powiem że co wytwórca to inne parametry...
fabrycznych sprężyn jest cała masa
inne, są do olejowych inne do gazowych ...a to co jest na rynku wtórnym
to jest improwizacja
http://www.sklep4x4.pl/sklep/samochody. ... odel_id=52
2 -lata w cięzkich górskich warunkach auto na tym jezdzi
i jest OK ....
przedtem , było pare tańszych (dużo tańszych) pomyłek
selim pisze:i tu jest sedno sprawy ....kita pisze:orginalnych spreżyn nikt nie dorobi i nie wiem co byś nie wymyślał to nie dorobisz - nie ten materiał i nie ta technologia
progresywność to jedno ale praca zawieszenia w stosunku do amortyzatorów i wytrzymałość
a poza tym oryginalne amrtyzatory od G460 były olejowe i coś w tym jest , no i każdy model G miał inne spreżyny......
fabryczne sa robione z drutu o kilku średnicach w zalezności czy długa czy krótka lub diesel albo benzyna itd itp
jak znajdziesz spręzyny jeszcze zostaje dopasowanie amortyzatorów i tyle powiem że co wytwórca to inne parametry...
fabrycznych sprężyn jest cała masa
inne, są do olejowych inne do gazowych ...a to co jest na rynku wtórnym
to jest improwizacja
http://www.sklep4x4.pl/sklep/samochody. ... odel_id=52
2 -lata w cięzkich górskich warunkach auto na tym jezdzi
i jest OK ....
przedtem , było pare tańszych (dużo tańszych) pomyłek
zgadzam sie z toba w 100%
tak zamówiłem całkiem świadomie, z przodu wcześniej miałem też +8 ale był za wysoki i wał sie kładł na rurze ramy. +6 jest w sam raz. a z tyłu mozna dać +8 bez problemu, autko jest trochę pochylone na przód co poprawia mu wygląd (najgorzej wygląda z wiszącym tyłkiem)ktmkotwica pisze:Liroz a dlaczego tylne sprezyny masz dłuzsze od przednich ?
Dobrze to zrozumiałem ?!
a no ijeszcze pamiętaj zeby porządnie rozstawić koła bo będzie wywrotny
L E D for off-road
Technika idzie do przodu...
Technika idzie do przodu...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości