GE230 - LPG?
Moderator: Mroczny
Pytanie o namiary do gazownikow
witam,
nabylem wlasnie gele 230GE i chcialbym ja zagazowac, co jak widze z postow wcale nie jest takie latwe. Jesli ktos zna namiary na gazownikow ktorzy to potrafia zrobic dobrze to poprosilbym o namiar. najlepiej zachodniopomorskie lub wielkopolskie.
pozdrawiam
janczi
nabylem wlasnie gele 230GE i chcialbym ja zagazowac, co jak widze z postow wcale nie jest takie latwe. Jesli ktos zna namiary na gazownikow ktorzy to potrafia zrobic dobrze to poprosilbym o namiar. najlepiej zachodniopomorskie lub wielkopolskie.
pozdrawiam
janczi
Hilux Sr5 '07
short 230GE '84
short 230GE '84
Niedziu, mam nadzieję, że wkońcu trafisz upragnioną Gelende. Co do butli z gazem, żeczywiście o wygodnym kuferku możesz zapomnieć, ale sprytna obudowa butli rozwiązuje problem ładowania czego kolwiek i estetyki kufra (właśnie mam w planach wykonanie czegoś takiego- za około tydzień do wglądu). Oponki to 235/85/16 M+S
Co do spalania (czeka mnie jeszcze regulacja) narazie miasto 20l ,trasa 18 l przy prętkości 90-110km/h
Mam instalacje holenderską, więc z odpalaniem i pracą silnika nie ma kłopotów, ale na benzynie ma wyczówalnie większą moc - niestety.
Uprzedzając kolejne pytanie maksymalna prętkość na gazie to ....................
około 130km/h
na benzynie .................................
około 140km/h
...........ale co to za jazda
Co do spalania (czeka mnie jeszcze regulacja) narazie miasto 20l ,trasa 18 l przy prętkości 90-110km/h
Mam instalacje holenderską, więc z odpalaniem i pracą silnika nie ma kłopotów, ale na benzynie ma wyczówalnie większą moc - niestety.
Uprzedzając kolejne pytanie maksymalna prętkość na gazie to ....................











...........ale co to za jazda

"MARIAN" 230G
Witam.
Sporo informacji o gazie w silnikach MB przeczytacie tu: http://www.w114-115.org.pl/forum/index.php
poszperajcie w archiwum. Oczywiście jest to forum "płaskie", ale tylko dla mercedesiarzy. Sporo doświadczenia z lpg, a silniki 230e są na porządku dziennym.
Sporo informacji o gazie w silnikach MB przeczytacie tu: http://www.w114-115.org.pl/forum/index.php
poszperajcie w archiwum. Oczywiście jest to forum "płaskie", ale tylko dla mercedesiarzy. Sporo doświadczenia z lpg, a silniki 230e są na porządku dziennym.
Pozdrawiam - Maciek
G300TD '98 lang
HD Road Glide CVO '09
W114 280 '74
W123 250 '78
W201 190D '92
G300TD '98 lang
HD Road Glide CVO '09
W114 280 '74
W123 250 '78
W201 190D '92
Dzis zamontowali mi w warsztacie gazownicy pudełko zwane stabilizacja minimum. Jak ktos ma problem z gaśnięciem i nie ma tego to polecam. W moim 300 GE wszystko chodziło bardzo dobrze ale jak spadał z obrotów to obroty mu falowały i gasł. Po montażu tego pudełka wszystko chodzi jak na benzynce
tylko moc troszke stracił ale i tak na gazie 160km/h a na benzynce pod 180 km/h.

Masz K czy KE Jetronic?biloowa pisze:Dzis zamontowali mi w warsztacie gazownicy pudełko zwane stabilizacja minimum. Jak ktos ma problem z gaśnięciem i nie ma tego to polecam. W moim 300 GE wszystko chodziło bardzo dobrze ale jak spadał z obrotów to obroty mu falowały i gasł. Po montażu tego pudełka wszystko chodzi jak na benzyncetylko moc troszke stracił ale i tak na gazie 160km/h a na benzynce pod 180 km/h.
Instalka której generacji i jaka firma?
Ile gazu ci żre?
Witam mam silnik M103 3,0 6 garków 170 koni wtrysk KE. instalacja Just hevy czy jakos tak plus do tego stabilizator minimum. Pali 18-20 na trasie, w miescie przy deptaniu w podłoge non stop 25 a przy spokojnej jezdzie 22. Ani razu nie strzelił,chodzi bez problemow takze na zimnym silniku. Instalcja wyszla mnie okolo 2 koła plus regulacja wtrysku po załozeniu klapki przeciwstrzałowej, nowe swiece i przewody.
Etam, jesteś w mylnym błedzie, zależy które cabrio, bo są zasadniczo dwa - pierwsze, cywilne, w dowodzie ma wpisane 1885kg, a w rzeczywistosci, na 33"/12.5 kołach wazy 2050kg, z zapasem, zatankowane itd itp... Wiem bo ważyłemPeter pisze:I tu jesteś w mylnym błędzieSuj pisze:Witam!
Jeśli auto ma służyć tak jak mi głównie w teren to cabrio jest dobrym rozwiązaniem. Ma poważną przewagę nad nadwoziem zamkniętym - jest lżejsze.
Cabrio jest cięższe od zamkniętego o jakies 200 kg...

To cięższe to wolf, ale tam nadwozie jest pancerne, i o ile pamiętam to nie ma az takiej różnicy między zamkniętym a wolfem, po prostu na jedno wychodzi

Krzysiek
Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...
Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...
Znaczy druga generacja, czy może "just heavy new" (trzecia generacja)?biloowa pisze:Witam mam silnik M103 3,0 6 garków 170 koni wtrysk KE. instalacja Just hevy czy jakos tak plus do tego stabilizator minimum. Pali 18-20 na trasie, w miescie przy deptaniu w podłoge non stop 25 a przy spokojnej jezdzie 22. Ani razu nie strzelił,chodzi bez problemow takze na zimnym silniku. Instalcja wyszla mnie okolo 2 koła plus regulacja wtrysku po załozeniu klapki przeciwstrzałowej, nowe swiece i przewody.
Dokładali ci jakieś czujniki?
Silnik M102 ( wtrysk) bez kat. był już montowany w 1983 rokuwl pisze:Tak dla scislosci co do silnikow 2,3:
do 82´ byl silnik M115 -90 lub 102KM oba z gaznikiem
od 82´byl silnik M115 z wtryskiem 125KM bez kat. i 122KM z kat.
od 85´silnik M102 z wtryskiem 125KM bez kat. i 122KM z kat.
Pozdrawiam
NORD
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość