Uwaga na ATF!
Moderator: Mroczny
Re: Uwaga na ATF!
Ostatnio zauważyłem to na Statłoilu oraz inne specyfiki Prestone. Więc chyba to jakaś firma jest... a cena całkiem si.
L E D for off-road
Technika idzie do przodu...
Technika idzie do przodu...
Re: Uwaga na ATF!
Za litr oryginalnego plynu do wspomagania G-klasy placiem w ASO okolo 50pln. Do ukadu wchodzi 1l + ew. pukanie 1l. Chyba nie warto szukac zamiennikow.
- gebels
-
- Posty: 9720
- Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
- Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej
Re: Uwaga na ATF!
miatman pisze:Za litr oryginalnego plynu do wspomagania G-klasy placiem w ASO okolo 50pln. Do ukadu wchodzi 1l + ew. pukanie 1l. Chyba nie warto szukac zamiennikow.
wiesz tylko niektórzy do ASO MB mają troche daleko

Czwarte serce 

Re: Uwaga na ATF!
Myślę, że to nie jest problemem. W ASO można poprosić o wysłanie firmą kurierską, korzystałem z takiej formy zakupu.
- gebels
-
- Posty: 9720
- Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
- Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej
Re: Uwaga na ATF!
wtedy cena idzie w góre i czekasz na olej, a cena z przesyłka 60 zł na 0,5L to mydlany interes raczej i to w dodatku do 20 letniego autamiatman pisze:Myślę, że to nie jest problemem. W ASO można poprosić o wysłanie firmą kurierską, korzystałem z takiej formy zakupu.
Czwarte serce 

Re: Uwaga na ATF!
Z ASO to mydlany interes a szczególnie jak cieknie
W sam raz jest ten Febco ale ja przetestuję tego Prestone Stop Leak

L E D for off-road
Technika idzie do przodu...
Technika idzie do przodu...
- gebels
-
- Posty: 9720
- Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
- Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej
Re: Uwaga na ATF!
wiesz te ceramizery, uszczelniacze to to samo co magnetyzery
zamiast tego badziewia montować lepiej doprowadzić silnik i osprzęt do stanu w jakim opuścił fabrykę
edit
a cytując klasyka żeby było tanio najpierw musi być drogo

zamiast tego badziewia montować lepiej doprowadzić silnik i osprzęt do stanu w jakim opuścił fabrykę

edit
a cytując klasyka żeby było tanio najpierw musi być drogo

Czwarte serce 

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość