Strona 1 z 1

Napęd linki prędkościomierza W463 v.I

: wt mar 15, 2016 12:21 pm
autor: mjp
Hi, padł mi napęd linki tacho. W463 '90. Poniżej kilka pytań, jeśli ktoś wie to proszę o odpowiedź :roll:

1. Część [224] to przekładnia kątowa. Występuje w 18 wersjach, od 0,695:1 przez 1:1 do 1,176:1. Czy służy ona tylko do zmiany ratio?

Ratio i kąt

2. Czy jak zdejmę [224] to czy mogę podłączyć bezpośrednio linkę do króćca [89]?

TAK

3. Czy z [89] może się wylać olej czy pilnuje go uszczelniacz [92]?

Nic się nie wyleje

4. Jeśli przekładnia [224] okaże się sprawna to następną rzeczą do sprawdzenia będzie wałek [95]?

TAK

5. Czy aby go wyjąć muszę odkręcić śrubę [101] i wyciągnąć czy też muszę odkręcić całą obudowę [86]?

Lepiej całą obudowę, łatwiej wtedy wybić od wewnątrz tuleję (aluminium!)

6. Czy przy tej operacji wyleje się olej?

Minimalnie

7. Jeśli wałek [95] jest padnięty to czy pozostaje mi serwis i 380 PLN czy też jest jakiś zamiennik?

Serwis

Poniżej rysunki poglądowe.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Re: Napęd linki prędkościomierza W463 v.I

: czw kwie 28, 2016 10:11 pm
autor: dyn-2007
4. Jeśli przekładnia [224] okaże się sprawna to następną rzeczą do sprawdzenia będzie wałek [95]?
dokładnie to miałem
5. Czy aby go wyjąć muszę odkręcić śrubę [101] i wyciągnąć czy też muszę odkręcić całą obudowę [86]?
dokładnie całą obudowe. troche oleju poleci ale zupełnie nieznacząca ilość
no i nie licz na zamienniki
powodzenia w wymianie
pozdrawiam

Re: Napęd linki prędkościomierza W463 v.I

: czw kwie 28, 2016 10:20 pm
autor: mjp
Dzięki za odpowiedź, akurat dzisiaj wymieniłem to cholerstwo. Odkręciłem dekiel, wylało się może 10ml oleju. Czyszczenie, wymiana wałka i uszczelnień, założenie - wszystko trwało 15min.