Merc G 460 jak ustawić korektor siły hamowania tylnego mos
Moderator: Mroczny
Merc G 460 jak ustawić korektor siły hamowania tylnego mos
Witam wszystkich ponownie.
Od 4 m-cy jestem posiadaczem G 460 z 88r.z silnikiem 2,8 benzyna.
Założyłem spirale o 8cm wyższe. Auto nie ma łącznika korektora
siły hamowania, łacznika z mostem.
W związku z tym mam pytanie i prośbę o poradę:
Czy może ktoś wie, jaka powinna być długośc tego łącznika, lub w
jakim położeniu powinna się znajdować dźiwgnia korektora
gdy auto jest na postoju, i jest nie obciążone??
Bardzo chętnie skorzystam z doświadczenia, rad i podpowiedzi kolegów.
Będę wdzięczny za wszelkie podpowiedzi i porady.
Z góry dziękuję i Pozdrawiam
Od 4 m-cy jestem posiadaczem G 460 z 88r.z silnikiem 2,8 benzyna.
Założyłem spirale o 8cm wyższe. Auto nie ma łącznika korektora
siły hamowania, łacznika z mostem.
W związku z tym mam pytanie i prośbę o poradę:
Czy może ktoś wie, jaka powinna być długośc tego łącznika, lub w
jakim położeniu powinna się znajdować dźiwgnia korektora
gdy auto jest na postoju, i jest nie obciążone??
Bardzo chętnie skorzystam z doświadczenia, rad i podpowiedzi kolegów.
Będę wdzięczny za wszelkie podpowiedzi i porady.
Z góry dziękuję i Pozdrawiam
Witam!
http://wwwsg.daimlerchrysler.com/Projec ... pl_lang=01
W serwisówce jest dokładny opis regulacji. Mogę po weekendzie zeskanować ten kawałek i się podzielić. Pozdrawiam!
Tyle że Ty podałeś numer do sprężyny. One też są inne w zależności od spręzyn zawieszenia. U mnie łącznik (notabene też jeszcze nie obecny) to chyba numer:Peter pisze:No ten co numer podałem...
http://wwwsg.daimlerchrysler.com/Projec ... pl_lang=01
W serwisówce jest dokładny opis regulacji. Mogę po weekendzie zeskanować ten kawałek i się podzielić. Pozdrawiam!
Paweł
MB G240D/300D 24V '84
MB G240D/300D 24V '84
MOC pisze:a czy dla sprezyn wyzszych o 20 cm od oryginalnych tez jest jakis specjalny korektor sily hamowania....
Nie trzeba kolektora specjalnego tylko przespawać lub przedłużyć dzwignie do korektora bo nie będzie poprawnie działał czyli wcale bo ma cały czas górne położenie bo to ustrojstwo działa tak że czym niżej fura stoi czyli bardziej obciążona tym bardziej hamuje W sumie nie wiem po co to w terenówce busy to mają ale one mają zmienne obciążenia tylnej osi. A najlepiej ustawić w pozycji na max przepływ płynu i gitara Twoja fura teoretycznie cały czas ma ładunek na pace to niech lepiej tylna oś hamuje Generalnie to działa tak że korektor mierzy odległość mostu od ramy i odpowiednio przepuszcza płyn a twój most teoretycznie jest 15cm niżej
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość