Strona 1 z 2
4x4 w mercedesie 310
: śr lut 23, 2005 2:58 pm
autor: domator
Ogladalem wczoraj mercedesa 310 (busik) z napedem 4x4. Ma normalnie most z przodu
I oczywiscie jakis reduktor.
Opis na reduktorze wyglada tak:

Czy jest tu ktos kto mi to wyjasni bo jakos z niemieckim to nie bardzo jestem...
A pozycji troche jest wiec wyglada ciekawie.
A moze przy okazji jakies opinie o tyc samochodach? (nie do katowania oczywiscie)...
domator
: śr lut 23, 2005 3:54 pm
autor: Drako
na drazku w g jest taki sam napis. wiec pewnie ma zaszczepiony reduktor i przedni most z g.
masz jakies zdjecia ?
: śr lut 23, 2005 4:00 pm
autor: Jerry
To trzeba by rzszyfrowac

Wg. mnie to
S- Strasse - on road
GA- Galende - off road
N- neutral
Pozostaje roznica pomiedzy SA lewym i SA prawym
Na logike to po lewej powinien byc naped 4x4 a po prawej naped 4x4+blokada dyfra.
Tak wogule to wyglada na jakas samorobke.
: śr lut 23, 2005 4:02 pm
autor: domator
a roznica miedzy S i SA

Strasse i Strasse A....

Zdjecia mam - przesle zaraz.
P.
: śr lut 23, 2005 4:03 pm
autor: Drako
moze wyjde na ignoranta. ale nie wiem jaka jest roznica. dla mnie w sumie wsio , ktore sie wlaczy. a do blokad mam osobne ciegna. chyba sie to niczym nie rozni.
: śr lut 23, 2005 4:04 pm
autor: Jerry
S- naped na jedna os
SA- naped na dwie osie
: śr lut 23, 2005 4:05 pm
autor: Jerry
Podkreslam ze nie znam sie ma Gelendzie ale wg. mnie to tak dziala.
Drako mi chodzi o blokade centralnego dyfra ( jezeli jest ) to mialo by sens.
: śr lut 23, 2005 4:07 pm
autor: Drako
s to tylko tyl.
sa w dwoch polozeniach chyba dziala tak samo- naped na dwie osie
ga - reduktor
: śr lut 23, 2005 4:09 pm
autor: Kuszman
Układ wygląda jak w suzuce tylko lustrzanie odbity.
Oba SA to wychodzi ze to to samo czyli napęd na 4.
: śr lut 23, 2005 4:10 pm
autor: Drako
centralna blokada tylko w 463
a poza tym wlancza sie ja osobnym przyciskiem ( w 463 sa trzy przyciski do blokad - cos jak w arb. a w 461 sa poprostu ciegna )
: śr lut 23, 2005 4:10 pm
autor: Jerry
To wlasnie mialem na mysli piszac of road.
Jestes pewien ze nie ma zadnej roznicy miedzy SA lewo-prawo

A moze jednak jest to ta blokada centralnego dyfra

: śr lut 23, 2005 4:24 pm
autor: domator
tak wyglada reduktor:
Nie wyglada na tak duzy by "zawierac" dyfer centralny. Ale nie widzialm dyfra od 463.
No i na co to wyglada ?
(od razu odpowiadam: nie sprawdzilem w ktora strone sie kreci przedni wal
domator
: śr lut 23, 2005 4:35 pm
autor: sciba
Moim zdaniem to jakas zmota......nie slyszalem o kaczkach 4x4...............VW LTki to tak............ale kaczki raczej nie
A daj zdjecie calego samochodu jak mozesz bo to bardzo ciekawe jest

: śr lut 23, 2005 4:41 pm
autor: domator
na zmote nie wyglada. przelozenie napedzanego przodu do takiego samochodu to nie jest "maly pikus". Uklad kierowniczy i reszta...
Naklejki z opisem reduktora wygladaja oryginalnie a i sam reduktor (wajha w kabinie) tez. Do tego jest to benzyna w automacie

!
Zdjecia nie mam calosci ale wyglada jak normalne 310 krotkie - troche podwyzszone i na felgach 16 cali. W/g mnie to oryginal.
domator
: śr lut 23, 2005 4:44 pm
autor: domator
scibaSJ pisze:Moim zdaniem to jakas zmota......nie slyszalem o kaczkach 4x4...............VW LTki to tak............ale kaczki raczej nie
chyba jednak byly:
http://www.rfuh.ch/Fahrzeuge/Transporte ... porter.htm (dokladnie taki sam)
i inne
http://www3.stzh.ch/internet/pd/srz/san ... f_310.html
http://www.fweglisau.ch/fahrzeug_daten/mercedes-eg.htm
: śr lut 23, 2005 5:15 pm
autor: czesław&jarząbek
joł men...ja takiego chce...

: śr lut 23, 2005 5:25 pm
autor: mdebski
Przeciez to jest taki sam reduktor jak w gelendzie:
S-tylko tyl
SA- 4x4, oba SA to to samo
N- neutral
GA- 4x4 + reduktor
Kiedys takiego widzialem takiego, mosty byly takie jak w G.
Ma toto blokady ?
Szkoda, ze w benzynie.
: śr lut 23, 2005 6:03 pm
autor: domator
blokad nie stwierdzono....
domator
: śr lut 23, 2005 8:07 pm
autor: boris.blank
Matko Przenajświętsza.
Ku Panięci:
S - Schnell, SA - Schnell Allrad, G - Gelande Allrad, N - Neutral.
Pomiędzy SA lewo/prawo nie ma żadnej róznicy bo ruch ten jest jedynie wymuszony konstrukcją skrzyni rozdzielczej. - przerzucenie wybieraka z jednej ośki na drugą.
: śr lut 23, 2005 8:11 pm
autor: domator
schnell to on chyba nie jezdzi....
A to wogole dobre samochody byly takie Mercedeski 310

? POrzadny samochod czy badziewie jakies jest? Ma toto rame czy samonsna gora ?
domator
: śr lut 23, 2005 9:31 pm
autor: sciba
Kurde czlowiek uczy sie cale zycie...........to mnie zdziwko zlapalo
Dziwne ze nie ma blokady.......moj ojciec ma 310 91r ale z rama i ma blokade tylnego mostu

: śr lut 23, 2005 9:55 pm
autor: domator
scibaSJ pisze:
Kurde czlowiek uczy sie cale zycie...........to mnie zdziwko zlapalo
Dziwne ze nie ma blokady.......moj ojciec ma 310 91r ale z rama i ma blokade tylnego mostu

A jak sie ja wlacza?
domator
: śr lut 23, 2005 10:46 pm
autor: biloowa
tak samo sie ja wlancza jak w G460 czy G461 za pomoca ciegna.
: śr lut 23, 2005 11:01 pm
autor: sciba
Miedzy siedzeniem kierowcy a lawka pasazerow pod sciana jest tak wajcha do pociagania.
: czw lut 24, 2005 8:11 am
autor: CzarekN
A to nie jest przypadkiem "zmota" made by Iglhaut?
Z tego co sie orientuje, to ta wlasnie firemka takie zmoty dla MB w niektorych modelach dokonywala. Cos takiego jak francuski dangel
Pzdr
Czarek