Gelenda mosty?
Moderator: Mroczny
Gelenda mosty?
Szukam informacji o wymiarach mostów(konkretnie ile mają szerokości) w wersji wojskowej i ich przełożeniu. Z góry dzieki.
Pozd Rafał
nie wiem czy szprechasz - ja nie
ale looknij tu:
http://www.mb-g.de/
dzial
technik
i dalej Achsen
moze to pomoze - jak cos znajde dam znac, a powiedz do czego tobie te dane ?

ale looknij tu:
http://www.mb-g.de/
dzial
technik
i dalej Achsen
moze to pomoze - jak cos znajde dam znac, a powiedz do czego tobie te dane ?
ex MB 300GD
Re: Gelenda mosty?
Rafal pisze:Szukam informacji o wymiarach mostów(konkretnie ile mają szerokości) w wersji wojskowej i ich przełożeniu. Z góry dzieki.
Most od modelu wojskowego /2.9d, 461/ ma szerokość 155 cm,mosty od modeli 463 są szersze o 5 cm, mają grubsze półosie, przeguby,inne łożyska piast. Most modelu 461 z silnikiem 2.9d ma przełożenie i:4,857 /34:7/. Silnik 2.9d ma moc 70kW/95KM przy 4000 obr.,192Nm przy 2300 obr. Inny problem /do pokonania/ powoduje różnica w konstrukcji reduktorów. Przeniesienie napędu w jeepie łańcuchem, a w gelendzie kołami powoduje to, że przednie wały w tych samochodach obracają się w innych kierunkach.
To może tak: ile razy ktoś słyszał, że ktoś poskręcał półosie czy coś tam innego w mostach Gelendy?
A czy to juz są mosty że tak to określę full-float jak do Jeepa robi warn, czy to już całkiem innego cuś.
Pewnie pytania głupie zadaję
ale chciałbym kiedys zamienić mosty na naprawdę mocne, z blokadami i normalnym przełożeniem
A czy to juz są mosty że tak to określę full-float jak do Jeepa robi warn, czy to już całkiem innego cuś.
Pewnie pytania głupie zadaję

Teraz my was jemy =)
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
Stanisław Lisowski,Baczyna-Wysoka k Gorzowa tel.095 7314105. Wszystko można zniszczyć,ukręcić,urwać - w każdym moście. Jak nie wierzysz ,daj a Ci ukręcę. Tak jak z wódą - pić trzeba umić. Most w gelendzie wytrzymał; przejazd z W-wy do Cottbus, dwa dni ostrego katowania w Senffenbergu, przejazd z Cottbus do Recza, dzionek katowania Recz-Drawsko i okazało się że zniknęły ząbki na wałku atakującym. To całkie niezły wynik. Pewnie wytrzymał by więcej , gdyby wlać mu przed rajdem choć trochę oleju.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość