dodatko do diesla
Moderator: Mroczny
dodatko do diesla
Mam starą 300D i bierze dużo oleju. Slyszałem że można dać np. Nitrox i coś tam on uszczelnia.
Czy ktoś z Was stosuje jakieś dodatki do takich starych diesli ? Coś to daje czy kasa w błoto?
Czy ktoś z Was stosuje jakieś dodatki do takich starych diesli ? Coś to daje czy kasa w błoto?
DB 460 300GD, a w zasadzie już teraz 290GTD 

mam benzynę i może się nie znam, ale podzielam zdanie poprzednika
nowe uszczelniacze i pierścienie załatwią sprawę
można do tego dorzucić nowe prowadnice zaworowe i komplet jest na długie lata
sam przeprowadziłem taki zabieg i cena nie jest powalająca, a oleju nie dolewam i nie dolewam
dolewanie specyfików, cudowanie to tylko fikcja
do przemyślenia

nowe uszczelniacze i pierścienie załatwią sprawę
można do tego dorzucić nowe prowadnice zaworowe i komplet jest na długie lata
sam przeprowadziłem taki zabieg i cena nie jest powalająca, a oleju nie dolewam i nie dolewam
dolewanie specyfików, cudowanie to tylko fikcja

do przemyślenia

Z tym 3 litrowym motorem miałem dosć dlugo doczynienia w MB 410.Jesli ubytki oleju sa naprawde znaczne nie 1 litr od zmiany do zmiany do zadne chemiczne uszczelniacze nic Ci nie dadzą.
Remont tego motoru nie jestt drogi po drugie liczba uzywanych silnkow tego typu na gieldach siega pewnia kilku tysiecy
Jak masz zamiar tym autem jezdzic to zrob raz a dobrze remont i bedziesz mial na wile lat problem z glowy.Moj MB 410 miał przebiegi 150 tys rocznie ...Mowie ze nie jest drogi bo mam Pajero i wiem co i ile do tego motoru ksoztuje
Szkoda ze nie masz turba w tym 3,0 D ale i tak motor jest nie do zaj...nowe CDI merca nigdy nie osiagna takiego poziomu nie zawodosci i nigdy nie beda miec tak dobrej opini...NO
Remont tego motoru nie jestt drogi po drugie liczba uzywanych silnkow tego typu na gieldach siega pewnia kilku tysiecy

Jak masz zamiar tym autem jezdzic to zrob raz a dobrze remont i bedziesz mial na wile lat problem z glowy.Moj MB 410 miał przebiegi 150 tys rocznie ...Mowie ze nie jest drogi bo mam Pajero i wiem co i ile do tego motoru ksoztuje

Szkoda ze nie masz turba w tym 3,0 D ale i tak motor jest nie do zaj...nowe CDI merca nigdy nie osiagna takiego poziomu nie zawodosci i nigdy nie beda miec tak dobrej opini...NO

Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33

GSM 501 44 66 33
zgadzam sie z przedmówcą.Trout pisze:a ile to jest to mniej
litr na 4 tysiące
No Kolego, nie stać Cię na 1 litr ( Orlen Diesel 3 SHPD ) za 13 PLN na nawet 4 tys??Nie opłaca się robić przy silniku za te 2-3 litry na 10 tys myślę?
A jak juz bedize sie ciurkiem lało, albo przepalało, to kupisz sobie bańkę 27kg oleju , podłączysz wężem do silnika, i będzie sobie grawitacyjnie spływało. Na kazdej stacji bedziesz mógł sobie te bańke wymienić na nową.
To nic ze z tyłu nic nie bedziesz widział, bo zasłona dymna, i pod górę bedzie ciężko wjechać bo silnik słaby (pamietaj, reduktor ma synchroniacje, mozna na biegu zapinać ;D
trout, pomysl chwile....
Krzysiek
Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...
Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...
Krecik napisał:
..........
To nic ze z tyłu nic nie bedziesz widział, bo zasłona dymna, i pod górę bedzie ciężko wjechać bo silnik słaby (pamietaj, reduktor ma synchroniacje, mozna na biegu zapinać ;D
trout, pomysl chwile.... ciach
Dobra, to nie tak. Przy "przepale" 1 l na ok. 4 tys km to chyba tak nie dymi??
Mój "pali" (nie w terenie) 1 l na 3 tys. i lekko dymi na niebiesko tylko gdy jest zimny. No ale jak na ten wiek ....
(już dobrze pełnoletni) to i tak dobrze.
..........
To nic ze z tyłu nic nie bedziesz widział, bo zasłona dymna, i pod górę bedzie ciężko wjechać bo silnik słaby (pamietaj, reduktor ma synchroniacje, mozna na biegu zapinać ;D
trout, pomysl chwile.... ciach
Dobra, to nie tak. Przy "przepale" 1 l na ok. 4 tys km to chyba tak nie dymi??
Mój "pali" (nie w terenie) 1 l na 3 tys. i lekko dymi na niebiesko tylko gdy jest zimny. No ale jak na ten wiek ....

-
- Posty: 612
- Rejestracja: pt lip 22, 2005 5:56 pm
- Lokalizacja: Starogard Gdański
chyba nie...choc, może w bardzo rozwalonym silniku, takim z którego leje sie ciurkiemPiotreq pisze:czy to prawda ze norme zuzycia oleju okresla sie maxymalne jako 3% do ilosci zuzytego paliwa ?

krótkie obliczenia G pali 12 litrów / 100km, czyli 1200 litrów na 10000 kilometrów wychodzi..
3% z tego to 36 litrów
na szczescie pali go zdecydowanie mniej

Krzysiek
Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...
Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...
[quote="szymon milimetr"]Witam. Norma mercedesa : silnik ktory pali 1 litr oleju na 1000 km. nadaje sie tylko do remontu. Nowy silnik moze spalic na 10000 km. od max. do min. na miarce oleju to jest ok. 1 litra i to jest normalne.
Kolego Szymonie:
to chyba dotyczy aut spełniających Euro3 lub 4 bo jeżdżę także Lublinem 3 i Polski Normy (w instrukcji obsługi) zapodają 1 litr/ 1000 km i też ma być wszystko O.K. ? 1 litr na 10 000 km to mają nowe auta a koledzy z forum hm...?
Kolego Szymonie:
to chyba dotyczy aut spełniających Euro3 lub 4 bo jeżdżę także Lublinem 3 i Polski Normy (w instrukcji obsługi) zapodają 1 litr/ 1000 km i też ma być wszystko O.K. ? 1 litr na 10 000 km to mają nowe auta a koledzy z forum hm...?
-
- Posty: 612
- Rejestracja: pt lip 22, 2005 5:56 pm
- Lokalizacja: Starogard Gdański
to pewnie mamy zatkane silniki... bo mój MB 300D wymaga dolania około 1-1.5 litra / 10000km a ma na budziki jakies 240 tys. km i dwadzieścia lat...Trout pisze:szymon milimetr pisze:Witam. Norma mercedesa : silnik ktory pali 1 litr oleju na 1000 km. nadaje sie tylko do remontu. Nowy silnik moze spalic na 10000 km. od max. do min. na miarce oleju to jest ok. 1 litra i to jest normalne.
Kolego Szymonie:
to chyba dotyczy aut spełniających Euro3 lub 4 bo jeżdżę także Lublinem 3 i Polski Normy (w instrukcji obsługi) zapodają 1 litr/ 1000 km i też ma być wszystko O.K. ? 1 litr na 10 000 km to mają nowe auta a koledzy z forum hm...?

gazik wylewał, ale nawet mimo tego nie wychodziło mu więcej niz litr / 2000 km, lepiej niz lublin 3 ;D
Krzysiek
Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...
Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...
ostatnio mnie kolega zabil zapisem normy zuzeycia oleju w VW Passat z 2002 z silnikiem 1,9 TDI
gdybym nie zobaczyl w instrukcji to bym nie uwierzyl
stalo tam, ze przy duzym obciazeniu moze zuzyc 1l na 1000 km (jeden tysiac, slownie zeby nie bylo watpliwosci)

gdybym nie zobaczyl w instrukcji to bym nie uwierzyl
stalo tam, ze przy duzym obciazeniu moze zuzyc 1l na 1000 km (jeden tysiac, slownie zeby nie bylo watpliwosci)


Nie przejmuj sie. Ksiezniczki z ch...ja nie zrobisz (Emila).
nie zeskanuje Ci, bo posiadam takowego pojazdu, po prostu pokazal mi kumpel instrukcje od swojego samochoduPiotreq pisze:suziXL musisz mi zescanowac ten zapis bo nie moge uwierzyc .... mialem z tym silnikiem VW GOLFA przez 3 lata i nic mi o tym nie wiadomo a auto bylo mocno obciazane
ale przyznam, ze tez zazadalem pokazania tego zapisu, bo jak mi to powiedzial to go wysmialem
Nie przejmuj sie. Ksiezniczki z ch...ja nie zrobisz (Emila).
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość