Amortyzator skretu

G, Unimog

Moderator: Mroczny

Awatar użytkownika
pol
Posty: 491
Rejestracja: pn sie 19, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wroclaw
Kontaktowanie:

Amortyzator skretu

Post autor: pol » wt sty 24, 2006 9:47 am

Czy jakis model OME podejdzie do G460 bez wiekszych przerobek?
Gelenda Cabrio 300TD

Awatar użytkownika
arek.d
Posty: 328
Rejestracja: śr kwie 24, 2002 1:00 am
Lokalizacja: WARSZAWA,BIAŁOŁĘKA DW.

Post autor: arek.d » wt sty 24, 2006 10:08 am

Do mercedesa części robią niemcy :lol:

Awatar użytkownika
pol
Posty: 491
Rejestracja: pn sie 19, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wroclaw
Kontaktowanie:

Post autor: pol » wt sty 24, 2006 10:36 am

arek.d pisze:Do mercedesa czê¶ci robi± niemcy :lol:
ten mercedesowski to taki jakis malutki....ciezkowierzyc w jego
poprawne dzialanie ;)
Gelenda Cabrio 300TD

Awatar użytkownika
Drako
 
 
Posty: 5017
Rejestracja: ndz kwie 28, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Post autor: Drako » wt sty 24, 2006 10:40 am

ja kupilem Tauben(cos tam - nie potrafie tego napisac. niemiecka firma tuningowa)

on jest podobno heavy duty -przynajmniej z wygladu jest wiekszy. robi bardzo dobrze.cena straszna

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » wt sty 24, 2006 10:44 am

@ Pol jakie oponki masz i w jakim rozmiarze ??
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
pol
Posty: 491
Rejestracja: pn sie 19, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wroclaw
Kontaktowanie:

Post autor: pol » wt sty 24, 2006 10:53 am

Eskapada pisze:@ Pol jakie oponki masz i w jakim rozmiarze ??
rolniki rozmiar zblizony do 34x11.5
Gelenda Cabrio 300TD

Awatar użytkownika
Drako
 
 
Posty: 5017
Rejestracja: ndz kwie 28, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gliwice
Kontaktowanie:

Post autor: Drako » wt sty 24, 2006 10:59 am

jak to ma byc auto tylko do ciorania . to kupilbym obojetnie jaki z duzego auta ( hdj , gr) i przerobil mocowania . np tu jeszcze zostaly http://www.wyprawa4x4.pl/index.php?cms=news&id=159

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » wt sty 24, 2006 11:03 am

Drako pisze:jak to ma byc auto tylko do ciorania . to kupilbym obojetnie jaki z duzego auta ( hdj , gr) i przerobil mocowania . np tu jeszcze zostaly http://www.wyprawa4x4.pl/index.php?cms=news&id=159
no i Drako mnie uprzedził .....zamocowanie amora skretu nie jest czynnością trudno wiec trzeba dobrac coś ... u Kylona masz promocje za 200 zl znajdziesz some solution :)21

http://www.wyprawa4x4.pl/index.php?cms=news&id=159
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
Maciej_20
 
 
Posty: 275
Rejestracja: pn lut 25, 2002 1:00 am
Lokalizacja: TCZEW
Kontaktowanie:

Post autor: Maciej_20 » pt lut 17, 2006 8:20 pm

Ma ktos jakis pomysł zeby zostac przy oryginale ??
gdzie kupic jakie koszta ??
dzis przymierzalem od 124 ale jest za krotki nie da rady zastosowac bo ograniczal by mocno skret :(

Awatar użytkownika
Krecik
 
 
Posty: 3597
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Krecik » pt lut 17, 2006 8:30 pm

spróbuj ASO

ponoć cena nie zabija na miejscu :)
Krzysiek

Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...

Awatar użytkownika
Maciej_20
 
 
Posty: 275
Rejestracja: pn lut 25, 2002 1:00 am
Lokalizacja: TCZEW
Kontaktowanie:

Post autor: Maciej_20 » pt lut 17, 2006 8:30 pm

ponoć ,czyli jaka kto wie ??

Awatar użytkownika
Bikl
 
 
Posty: 153
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Kalisz
Kontaktowanie:

Post autor: Bikl » pt lut 17, 2006 10:14 pm

No akurat amorek skrętu w ASO jest dość drogi. Ostatnia cena to coś chyba ponad pięć stówek była :-?
G300TD;2xDisco 32";Freel;Pajero 33";Feroza
Tam gdzie konczy sie asfalt zaczyna sie DROGA

Awatar użytkownika
Krecik
 
 
Posty: 3597
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Krecik » pt lut 17, 2006 10:16 pm

co mersedes to mersedes, ale to nie jest tragedia biorąc pod uwage niektóre amorki za cztery stówki niewiadomego pochodzenia..
Krzysiek

Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...

Awatar użytkownika
Maciej_20
 
 
Posty: 275
Rejestracja: pn lut 25, 2002 1:00 am
Lokalizacja: TCZEW
Kontaktowanie:

Post autor: Maciej_20 » pt lut 17, 2006 10:48 pm

a jakies tuningowane z przeznaczeniem do G , jakie koszta , ktos sprzedaje ??

Awatar użytkownika
Krecik
 
 
Posty: 3597
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Krecik » pt lut 17, 2006 10:51 pm

a po co ?
Krzysiek

Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...

Awatar użytkownika
Maciej_20
 
 
Posty: 275
Rejestracja: pn lut 25, 2002 1:00 am
Lokalizacja: TCZEW
Kontaktowanie:

Post autor: Maciej_20 » pt lut 17, 2006 11:01 pm

zeby kierownicy z rak nie wyrwalo i auto sie lepiej po czarnym prowadzilo jak juz z lasu wyjedziesz na chwile :)2 8)

Awatar użytkownika
Krecik
 
 
Posty: 3597
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Krecik » pt lut 17, 2006 11:15 pm

ale po co inny superhipertuningowny skoro mercedesowy oryginał robi dobrze i cena jego cena 'przeciętna' ?

mam taki przy oponkach 12.5" szerokości nie ma problemu

a wyrywać i tak będzie jak z pola wyjedziesz bo po pare kilo błota na felgach robi cuda z przekładnią kierownicy i na to niestety nawet zaspawany amor skrętu pomoże nie wiele

tak samo będzie ciskac po koleinach na szerokich kapciach czy amor będzie ze stara czy od geli :) ten typ tak ma
Krzysiek

Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...

Awatar użytkownika
Maciej_20
 
 
Posty: 275
Rejestracja: pn lut 25, 2002 1:00 am
Lokalizacja: TCZEW
Kontaktowanie:

Post autor: Maciej_20 » pt lut 17, 2006 11:28 pm

Amortyzator moj jest skrajnie do wymiany i jak mam 500 polozyc za oryginal to moze 700 za tuning co przemyslany jest troche bardziej i lepiej sie sprawdzi

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » pt lut 17, 2006 11:43 pm

Weż katalog Krosna (fabryka amortyzatorów) i poszukaj powinno się coś znaleść i ceny łatwiejsze do przełknięcia
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
Marta&Marek
 
 
Posty: 1402
Rejestracja: wt sie 24, 2004 8:55 am
Lokalizacja: Maślice :) Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: Marta&Marek » sob lut 18, 2006 8:22 am

Maciej_20 pisze:ponoć ,czyli jaka kto wie ??
Ponoć :wink: 410 brutto

Awatar użytkownika
Bikl
 
 
Posty: 153
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Kalisz
Kontaktowanie:

Post autor: Bikl » sob lut 18, 2006 9:02 am

Maciej_20 pisze:zeby kierownicy z rak nie wyrwalo i auto sie lepiej po czarnym prowadzilo jak juz z lasu wyjedziesz na chwile :)2 8)
Orginalny bez sprzeciwu znosi przez 4-5 lat 36" Silverstony tak więc szukanie czegoś innego nie ma wielkiego sensu .
W Gelendzie zresztą mało co trzeba po fabryce poprawiać . :)2
G300TD;2xDisco 32";Freel;Pajero 33";Feroza
Tam gdzie konczy sie asfalt zaczyna sie DROGA

szary
a ja nie chce mieć gwiazdek
Posty: 1935
Rejestracja: ndz sty 25, 2004 1:52 pm

Post autor: szary » ndz lut 19, 2006 12:09 pm

Dokładnie.
Mam oryginalny amor skrętu wydłubany z jakiejś starej 460-tki - zrobiłem na nim 2 sezony RMPST i nie wykazuje żadnych oznak zejściowych.
8 matizów i mały wacek
www.szary-racing.pl

Awatar użytkownika
Marcin-Kraków
     
     
Posty: 5559
Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Marcin-Kraków » ndz lut 19, 2006 8:13 pm

szary pisze: nie wykazuje żadnych oznak zejściowych.
W jaki sensowny sposob sprawdzic amor skretu? Tak jak zwykly amor ?
Y60 +4'' 34'' SS LTB -> Y61 +2'' 35'' KL-71 :)21 - w trakcie motania

szary
a ja nie chce mieć gwiazdek
Posty: 1935
Rejestracja: ndz sty 25, 2004 1:52 pm

Post autor: szary » ndz lut 19, 2006 8:55 pm

musisz ocenić czy na całej długości skoku amortyzator stawia jednakowy opór- - poza tym musi cie to kosztowac sporo wysiłku, tak przy ściskaniu jak i rozciąganiu.
8 matizów i mały wacek
www.szary-racing.pl

Awatar użytkownika
Maciej_20
 
 
Posty: 275
Rejestracja: pn lut 25, 2002 1:00 am
Lokalizacja: TCZEW
Kontaktowanie:

Post autor: Maciej_20 » pn lut 20, 2006 10:53 pm

bradzo wazne jest zeby nie mial tzw. krutkiego luzu tzn gwaltowne krutkie ruchy okolo 3 5 cm muszą stawiac opor ,i nie moze chodzic luzno w zadnym zakresie rozciagniecia zwlaszcza w polowie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mercedes”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość